joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Candidatul Ideal

Bursa de Valori București caută o persoană pasionată de comunicare, cu experiență în domeniu, care să se alăture echipei din cadrul Departamentului de Marketing și Comunicare.

Descrierea jobului

Te intrebi ce studii ar trebui să deții?
  • studii superioare finalizate în economie/ marketing / comunicare/ relații publice;
  • experiență minimă dovedită în marketing / comunicare / relații publice / publicitate – 3 ani;
  • experiența minimă dovedită în zona de marketing digital de 2-3 ani;
  • limba engleză – nivel business avansat si cunoaștere foarte bună a limbii române;
  • cunoașterea pachetului MS Office; experiența de lucru cu tool-uri ca MailChimp, WordPress și aplicații de design grafic este un avantaj;
  • experiență demonstrată în activități de promovare corporate;
  • experiență în redactarea de articole, interviuri presă și alte texte ce necesită conținut creativ (newslettere, campanii de e-mail marketing, etc.);
  • o bună capacitate de organizare pentru a se putea implica simultan în mai multe proiecte;
  • ințelegerea domeniilor piață de capital, financiar, mediul de afaceri local – prezintă avantaj.
Te intrebi ce abilitați si calitați ar trebui sa detii?
  • bune abilitați de organizare, analiză și sinteză;
  • gândire logică;
  • capacitatea de adaptare și lucru in echipa;
  • capacitate de analiză, evaluare, corelare și sinteză a informatiilor;
  • spirit de observație;
  • rigurozitate in indeplinirea sarcinilor de serviciu, comportament profesional, integritate si bună reputație;
Te intrebi ce presupune acest job?
  • vei contribui la implementarea planului anual de marketing și comunicare;
  • vei contribui la implementarea și mentinerea identității si a profilului corporativ al Bursei de Valori București;
  • vei creea conținut pentru materialele de promovare dezvoltate de către Departamentul de Marketing și Comunicare pentru promovarea Bursei de Valori București, în particular și a pieței de capital, în general;
  • vei gestiona comunicarea Bursei de Valori București pe rețelele de socializare (Facebook, Instagram, LinkedIN, YouTube): vei propune, planifica și crea conținut, vei propune campanii de creștere a comunității de pe rețelele de socializare, vei urmări indicatorii de performanță pentru campaniile propuse, vei răspunde la mesajele utilizatorilor venite prin intermediul rețelelor sociale;
  • o sa identifici și o sa propui acțiuni de promovare în mediul online cu scopul de a crește notorietatea Bursei de Valori București și a pieței de capital, în general;
  • o sa participi la organizarea de evenimente corporate: evenimente de listare ale companiilor la bursă, conferințe de presă, evenimente punctuale organizate de Bursa de Valori București;
  • o să redactezi comunicate de presă;
  • o sa colaborezi cu echipa de marketing și comunicare astfel încât să se asigure că există coerență în implementarea planului de marketing, atât în mediul offline cât și în mediul online.
Te intrebi ce benficii iți oferă Bursa de Valori București?
  • plan de alocare acțiuni gratuite BVB (Stock Option Plan), în funcție de performanță anuala;
  • tichete de masa si tichete de vacanță;
  • facilități sportive și medicale decontate, în limita unui buget anual pentru fiecare angajat;
  • contribuția BVB la Pensia facultativa - Fond NN Pensii;
  • abonament medical la clinica privata/ asigurare medicala;
  • zile de concediu de odihnă suplimentare in funcție de vechimea în munca și în cadrul BVB.
  • zile libere platite pentru evenimente deosebite in familie;
  • posibilitatea desfășurarii activității si prin telemunca;
  • program fidelizare cu ocazia implinirii a cate 5 ani de activitate in cadrul BVB;
  • cursuri pentru pregatire profesionala și dezvoltare personala;
  • abonament la Bookster.ro;
  • telefon mobil și laptop;
  • fructe și cafea la birou.
  • team-building-uri;
  • acces la Programul 7card;
  • participare la competiții sportive, inclusiv Competitia Sportiva a burselor din regiune.
Astfel, dacă crezi că acest profil ți se potrivește și vrei sa ne cunosti, Bursa de Valori București, te invita sa aplici cu incredere pentru postul de Specialist Comunicare!

Descrierea companiei


Te vrem în echipa noastră!

Bursa de Valori București este instituția aflată în centrul ecosistemului pieței de capital locale, fiind singurul operator de piețe de valori mobiliare din România. Principalul rol al bursei este acela de susținere a dezvoltării companiilor și, implicit, a economiei României și de a crește bunăstarea românilor care investesc pe termen lung în companiile prezente la bursă. Astfel, Bursa de Valori București facilitează fluxul de bani dinspre investitori, cei care au capitalul, către antreprenorii care au nevoie de capital pentru dezvoltare.

În ultimii ani, în special odată cu trecerea la statutul de piața emergentă, Bursa de Valori București a căpătat o notorietate din ce în ce mai mare, astfel că, din ce în ce mai mulți antreprenori își îndreaptă acum atenția asupra listării companiilor lor la bursă și totodată crește și numărul persoanelor care aleg să investească în companii listate la Bursa de Valori București.

Ca parte a echipei de Marketing și Comunicare vei avea rolul de a contribui la implementarea planului anual de marketing și comunicare punându-ți astfel amprenta asupra creșterii notorietății bursei locale în rândul publicului larg. Sunt binevenite ideile noi, entuziasmul, creativitatea. Ne dorim să creștem si mai mult vizibilitatea bursei continuând acțiunile curente în materie de promovare, înă ne dorim să implementăm și proiecte noi astfel că, experiența anterioară pe proiecte de marketing și comunicare este esențială. Pănă ajungem să ne cunoaștem la interviu, poti afla mai multe despre noi accesând bvb.ro și canalele noastre de social media pe Facebook, YouTube, LinkedIN și Instagram

Bucharest Stock Exchange is looking for an Information System Security Officer.

Information System Security Officer will be responsible for ensuring information security for an assigned area of Business / Project focusing on key areas of risk, outlined in the Information Security policy.

Job responsibilities:

  • Conduct Information Security risk assessments and compliance evaluations for infrastructure and application assets within required timeframes and to industry standards and regulatory specifications
  • Ensure controls implementation for identified Information Security risks for business area of responsibility
  • Define, create and maintain the documentation of each information system in accordance with regulatory requirements
  • Support audit, coordinate the collection, review and submission of Information Security deliverables and coordinate the remediation of audit concerns
  • Promotion of Information Security awareness through various communication channels within the organization

Job requirements:

  • Bachelor’s degree in computer science, mathematics, or engineering preferred; or five years of comparable work experience
  • Preferred Certifications: CISA, CISM
  • 3-5 years with Information Security standards and risk management frameworks experience

If you are interested to join the Bucharest Stock Exchange team, please send your CV and a letter of intention to cariere@bvb.ro

Company description:

Bucharest Stock Exchange is a market and system operator authorized by the Financial Supervisory Authority and operates two financial markets: Regulated Market and Aero Market.

Bucharest Stock Exchange’s mission is to transform the capital market in an active financing tool of the Romanian economy.

Bucharest Stock Exchange is aiming to shape one of the most comprehensive markets in Central-Eastern Europe by creating attractive opportunities both for companies and investors in a dynamic and transparent environment.

The key objectives are to transpose international best practices into the local capital market and to upgrade to the Emerging markets status.

To achieve our objectives, we need talented, motivated, result-oriented people, with an innovative and collaborative spirit, to join our company. Our focus is on enthusiastic people, with positive energy and attitude, supported by a solid academic background and believing in our corporate values.

For more information, please access the company's website www.bvb.ro

Daca esti o persoana organizata, ordonata, atenta la detalii, dai dovada de flexibilitate si esti dispusa sa lucrezi intr-un mediu dinamic, atunci te invitam sa aplici pentru postul de Administrator de retea informatica!

Candidatul ideal

  • absolvent de studii superioare in domeniul tehnic (Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei / Automatica si Calculatoare / Electronica / Cibernetica-statistica si informatica economica / studii similare);
  • experienta in instalare, configurare si administrare sisteme si echipamente de comunicatii electronice, retele informatice   – nivel: mediu;
  • experienta directa de operare sisteme CISCO, Fortinet, Linux, Windows Server   – nivel: mediu;
  • experienta de operare si configurare cu echipamente tip switch, routere, firewall (NGFW/UTM), filtre dedicate (email, web etc.)
  • experienta cu sisteme de monitorizare retele electronice – nivel: mediu;
  • experinta in monitorizarea, identificarea si rezolvarea rapida a incidentelor de retea  si de securitate informatica – nivel: mediu;
  • experienta in rapoarte si documentare tehnica, lucru cu proceduri – nivel: mediu;
  • experienta minima administrare AD, virtualizare;
  • Abilitati, calitati  si aptitudini  necesare:
    • rezolvarea la timp a sarcinilor de serviciu,
    • capacitatea de a comunica eficient si a respecta procedurile,
    • capacitatea de a documenta activitatea efectuata,
    • capacitatea de a lucra cu date confidentiale, disponibilitate pentru interventii operationale urgente,
    • disponibilitate pentru instalari fizice de echipamente si elemente de retea. 

Descrierea jobului

  • Administrare si configurare retele electronice, echipamente comunicatii electronice si helpdesk asociat cu raspuns la incidente;
  • Monitorizare loguri sisteme retea si raspuns la incidente;
  • Mentinere retea interna statii de lucru;
  • Instalare, intretinere si operare echipamente in Data Center precum si facilitati aferente.
  • Pregatire rapoarte si documentatii tehnice;
  • Asistenta la proiectarea si dezvoltarea retelelor de comunicatii;
  • Asistenta la configurare si mentinere sisteme si echipamente de securitate retea electronica;
  • Asistenta administrare servere aplicatii de monitorizare, virtualizare, AD, etc.

Beneficii companie:

  • Plan de alocare actiuni gratuite BVB (Stock Option Plan), in functie de performanta anuala
  • Tichete de masa;
  • Tichete de vacanta;
  • Abonament medical la clinica privata/ Asigurare medicala;
  • Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechimea in munca/ in cadrul BVB;
  • Zile libere platite pentru evenimente deosebite in familie;
  • Acces la Programul 7card;
  • Contributia BVB la Pensia facultativa - Fond NN Pensii;
  • Posibilitatea desfasurarii activitatii si prin telemunca;
  • Cadou aniversar/ Angajat cu ocazia implinirii a cate 5 ani de activitate in cadrul BVB;
  • Buget anual individual pentru pregatire profesionala;
  • Abonament cărți la birou (Bookster.ro);
  • Telefon mobil și laptop;
  • Fructe si cafea la birou;
  • Team-building-uri;
  • Participare la competitii sportive, inclusiv Competitia Sportiva a burselor din regiune.

Descrierea companiei

Te vrem în echipa noastră!

Bursa de Valori București este job-ul ideal pentru tine dacă ai pregătire și experiență profesională în domenii precum IT, financiar, juridic, marketing, relații publice.

Te vrem în echipă pentru că ne așteaptă un drum plin de provocări, pe care le putem înfrunta cu determinare și talent, creativitate, motivație și, mai ales, spirit de echipă. Recent, Bursa de Valori București a fost promovată la statutul de Piață Emergentă, după un proces de modernizare a pieței locale de capital.

Noi, Bursa de Valori București suntem cea mai importantă instituție a pieței de capital din România. Principalul rol al bursei este acela de susținere a dezvoltării companiilor și, implicit, a economiei României și de a crește bunăstarea românilor care investesc pe termen lung în companiile prezente la bursă. Astfel, Bursa de Valori București facilitează fluxul de bani dinspre investitori, cei care au capitalul, către antreprenorii care au nevoie de capital pentru dezvoltare.

Așadar, nu mai aștepta, vino în echipa noastră și fii unul dintre cei care scriu istoria bursei moderne din România!

Ești pasionat de dezvoltarea software si ai cunostinte bune de programare Java?

Echipa de dezvoltare platforme informatice a Bursei de Valori Bucuresti doreste sa se extinda si sa construiasca o echipa puternica pentru a sprijini proiectele noi si cele existente, iar tu ai putea fi una dintre componentele sale cheie!


Responsabilitati principale:

  • Dezvoltarea de aplicatii software pentru piata de capital – platforme de tranzactionare, sisteme de diseminare a informatiilor bursiere si de piata;
  • Revizuire / refactoring cod pentru proiectele existente;
  • Implicarea in intregul ciclu de dezvoltare al unei aplicatii software: analiza proceselor / sistemelor, definirea specificatiilor tehnice, implementare, unit & integration testing;

Cerinte pentru ocuparea postului:

  • Studii superioare absolvite;
  • Experienta profesionala:
    • bune cunostinte de programare Java;
    • experienta de cel putin 2 ani in dezvoltarea de software;
    • buna cunoastere a Linux si Windows;
    • buna cunoastere a urmatoarelor tehnologii: Java 8/11/17, Microservices, Spring, Spring Boot, Groovy, Gradle, Angular, Jenkins, Swift;
  • Limba engleza – nivel mediu (intelegere, scriere, vorbire);
  • Profilul candidatului: sa fie creativ, sa aiba o gandire analitica, abilitate de a lucra in echipa, capacitate de a lucra intr-un mediu dinamic;

Beneficii companie:

  • Plan de alocare actiuni gratuite BVB (Stock Option Plan), in functie de performanta anuala
  • Tichete de masa;
  • Tichete de vacanta;
  • Abonament medical la clinica privata/ Asigurare medicala;
  • Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechimea in munca/ in cadrul BVB;
  • Zile libere platite pentru evenimente deosebite in familie;
  • Acces la Programul 7card;
  • Contributia BVB la Pensia facultativa - Fond NN Pensii;
  • Posibilitatea desfasurarii activitatii si prin telemunca;
  • Cadou aniversar/ Angajat cu ocazia implinirii a cate 5 ani de activitate in cadrul BVB;
  • Buget anual individual pentru pregatire profesionala;
  • Abonament cărți la birou (Bookster.ro);
  • Telefon mobil și laptop;
  • Fructe si cafea la birou;
  • Team-building-uri;
  • Participare la competitii sportive, inclusiv Competitia Sportiva a burselor din regiune.

Atentia noastra se indreapta spre oameni care adera la valorile noastre, sunt entuziasti, au energie si atitudine pozitive, toate aceste calitati fiind sustinute de o pregatire academica solida.


Cei care se considera potriviti pentru acest post si sunt interesati sa se alature echipei noastre, sunt invitati sa aplice la cariere@bvb.ro

Bucharest Stock Exchange is looking for a candidate to join the IT Division – Market Data Processing team as applications developer with MS SQL skills.

Job Responsibilities:

  • Participating at development, administration and maintenance of BVB applications including web platforms and market data dissemination systems;
  • Applications development and maintenance (web based, desktop apps);
  • Development and administration of webservices to support various client’s business needs;
  • Development of services to deliver information packages to clients;
  • Working with data integration from multiple data sources including internal and 3rd party data;
  • Creation and maintenance of MS SQL routines, writing ad-hoc queries for various reporting requirements;
  • Creation/tuning of views, stored procedures, functions, and triggers to facilitate efficient data manipulation, and data consistency;
  • Involvement in the entire cycle of software app development: process analysis, defining technical specs, implementation, unit & integration testing.

Job Requirements:

  • Formal education: bachelor’s degree in IT related field
  • Technical skills:

    Programming languages, technologies: Microsoft .Net Framework (4+) C#;
    Web development: Microsoft ASP.NET Web Forms, Javascript, JQuery, CSS, Ajax, Bootstrap, HTML 5 (AngularJS it’s a plus)
    Development environment: Visual Studio
    Good knowledge of Microsoft SQL Server (2014+)
    Operating systems: Windows
    Web services: ASMX, ASP.NET Web API (REST), XML, JSON
    Desktop applications: Windows Forms
    Version Control: VisualSVN (it’s a plus)

  • Personal skills:

    At least 3 years of similar professional experience
    Excellent problem-solving and organizational skills
    Good analytical skills
    The ability to work with a high degree of accuracy
    The ability to work under pressure and to meet deadlines
    Capacity to work in a dynamic environment
    Team player skills

If you are interested to join the Bucharest Stock Exchange team, please send your CV to cariere@bvb.ro