sâmbătă | 20 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ARMATURA S.A. - ARM

Convocare AGAO 25.04.2018

Data Publicare: 23.03.2018 18:05:29

Cod IRIS: 4F4B1

 

Nr. 346 /22.03.2018

 

CONVOCATOR

 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

 

Consiliul de Administratie al Societatii ARMATURA S.A. (denumita in continuare "ARM" sau "Societatea"), societate pe actiuni, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj-Napoca sub numarul de ordine J12/13/1991, Cod unic de inregistrare RO 199001, cu sediul in Cluj-Napoca, Str. Garii nr.19, jud. Cluj, avand capitalul social subscris si varsat in valoare de 4.000.000 lei,

in conformitate cu prevederile art. 111 si art. 117 din Legea nr. 31/1990 republicata, astfel cum a fost ulterior completata si modificata, cu prevederile Actului Constitutiv, Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentului CNVM nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, Regulamentului C.N.V.M. nr. 6/2009, precum si Decizia Consiliului de Administratie al Societatii din 21.03.2018,

convoaca:

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii („AGOA”), pentru data de 25.04.2018, la orele 16:00, la sediul Societatii din Cluj-Napoca, str. Garii nr. 19, jud. Cluj.

La Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 18 aprilie 2018, stabilita ca data de referinta ("Data de referinta").

Ordinea de zi a Adunarii Generala Ordinare a Actionarilor Societatii este urmatoarea:

1.         Prezentarea si supunerea spre aprobare a raportului de gestiune asupra situatiilor financiare anuale ale Societatii intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2017 si a raportului Consiliului de Administratie asupra situatiilor financiare anuale ale Societatii intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2017.

2.         Prezentarea si supunerea spre aprobare a situatiilor financiare anuale statutare ale Societatii, respectiv bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxurilor de trezorerie, date informative, situatia activelor imobilizate si notele explicative ale situatiilor financiare anuale, intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2017.

3.         Prezentarea raportului Auditorului financiar extern al Societatii asupra situatiilor financiare anuale intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2017.

4.         Prezentarea si aprobarea Raportului anual intocmit in conformitate cu prevederile art. 63 din Legea nr. 24/2017 privind privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale anexei nr. 32 la regulamentul CNVM nr. 1/2006 pentru exercitiul financiar incheiat la data de 31 decembrie 2017.

5.         Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor Societatii pentru activitatea desfasurata pe parcursul exercitiului financiar al anului 2017, in baza rapoartelor prezentate.

6.         Aprobarea datei de 16.05.2018 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile art. 86 din Legea 24/2017, art. 1292 din Regulamentul nr. 1/2006, art. 5 din Regulamentul 6/2009, respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGOA , iar ex-date 15.05.2018.

7.         Imputernicirea domnului Akper Saryyev, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGOA si orice alte documente in legatura cu acestea si mandatarea doamnei Sorana Muresanu pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea si aducerea la indeplinire a hotararii AGOA, inclusiv formalitatile de publicare si inregistrare a acestora la Registrul Comertului sau orice alta institutie publica.

Adunarea generala a actionarilor se va desfasura in conformitate cu normele legale in vigoare si regulamentul aprobat in acest sens de Consiliul de Administratie si ratificat de AGEA din 12.02.2015, care poate fi consultat pe site-ul societatii www.armatura.ro.

Daca la data de 25.04.2018 nu se va putea tine Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii din cauza neindeplinirii conditiilor de cvorum prevazute in Actul Constitutiv, se face o a doua convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii pentru data de 26.04.2018, care vor avea loc la aceeasi adresa, la orele 10:00,  cu aceeasi ordine de zi ca si pentru prima convocare.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala a actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta va fi transmis la sediul societatii in original pana la data de 23.04.2018, ora 14:00, pentru prima convocare, respectiv pana la data de 24.04.2018, ora 10:00, pentru a doua convocare.

Unul s-au mai multi actionari care detin, individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii, care vor fi transmise societatii pana la data de 09.04.2018.

Actionarii care au propus introducerea pe ordinea de zi de noi puncte au obligatia de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor Societatii pana la data de 09.04.2018, ora 14:00.

Actionarii pot pune intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii in intervalul cuprins intre data de 26.03.2018 si data de 23.04.2018, ora 14.00.

Actionarii vor participa la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii personal, prin reprezentantii lor legali sau prin reprezentantii mandatati prin imputernicire speciala sau generala, care vor fi depuse la sediul Societatii, prin fax la nr. 0264-435-364, sau e-mail la adresa office@armatura.ro incepand cu data de 26.03.2018, dar imputernicirile vor trebui sa ajunga la sediul societatii in original pana la data de 23.04.2018, pentru prima convocare, respectiv pana la data de 24.04.2018, pentru a doua convocare. La intrarea in sala pentru participarea la sedinta actionarii se vor legitima cu acte de identitate prevazute de lege.

Formularele de imputerniciri speciale si cele de vot prin corespondenta redactate in limbile romana sau engleza, precum si materialele care se vor prezenta in adunarea generala si proiectele de hotarari pot fi obtinute de la sediul Societatii, incepand cu data de 26.03.2018 si pe site-ul societatii www.armatura.ro, iar actionarii pot completa formularele de vot prin corespondenta si imputerniciri speciale in cele doua limbi sau in orice limba de circulatie internationala. Documentele intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza, nefiind necesara legalizarea sau apostilarea acestor documente.

Informatii suplimentare, inclusiv despre materialele ce urmeaza a se prezenta si aproba in AGOA, se pot obtine la sediul Societatii sau la tel. 0264-435-364 sau 0723-466-772.

 

CONSILIU DE ADMINISTRATIE al ARMATURA S.A.

 

prin PRESEDINTE – AKPER SARYYEV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.