joi | 18 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TMK - ARTROM S.A. - ART

Convocare AGA O & E 25.04.2018

Data Publicare: 06.03.2018 11:19:42

Cod IRIS: C4E43

 

102/47

from

    6.03.2018

 

 

Raport Curent

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului nr. 1/2006, privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

 

Data Raportului:  6 martie 2018

Numele societatii: TMK- ARTROM S.A. Slatina

Sediul: 30 Draganesti, Slatina, Olt, Romania

Telefon/fax: +40249436862/ +40249434330

Inregistrat la Registrul Comertului: J28/9/1991

Cod Unic de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO1510210

Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J28/9/1991

Cod LEI: 315700M25SMOU44FAN52

Capital subscris : 291.587.538,34 RON

Capital subscris si varsat: 291.587.538,34 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti Piata Reglementata - Categoria STANDARD  (simbol de piata ART)

 

 

Evenimente de raportat  in conformitate prevederile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si in forma prevazuta de regulamentul nr.1/2006 al CNVM:

CONVOCATOR

AL

ADUNARII GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

TMK – ARTROM S.A.

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE al societatii TMK - ARTROM SA, societate cu sediul social in Str. Draganesti nr. 30, Slatina, judetul Olt, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J28/9/1991, CUI 1510210 („Societatea” sau „TMK-Artrom”), conform prevederilor Legii nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”), prevederilor Legii nr. 24/2017 privind piata de capital („Legea Pietei de Capital”) si prevederilor Articolului 9 din Actul Constitutiv al Societatii, intrunit in data de 5 Martie 2018,

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor ce va avea loc pe data de 25 aprilie 2018 la ora 11:00, la sediul Societatii din Str. Draganesti nr. 30, Slatina, judetul Olt, Romania.  In cazul in care cerintele de cvorum impuse prin lege si de Actul Constitutiv nu sunt indeplinite, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor este convocata la data de 26 aprilie 2018 in acelasi loc, la aceeasi ora (ora 11:00) si cu aceeasi ordine de zi; si

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor ce va avea loc pe data de 25 aprilie 2018 la ora 13:30, la sediul Societatii din Str. Draganesti nr. 30, Slatina, judetul Olt, Romania.  In cazul in care cerintele de cvorum impuse prin lege si de Actul Constitutiv nu sunt indeplinite, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor este convocata la data de 26 aprilie 2018 in acelasi loc, la aceeasi ora (ora 13:30) si cu aceeasi ordine de zi.

 

In conformitate cu prevederile articolului 92, alineatul 8 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Consiliul de Administratie stabileste ca data de referinta pentru Adunarilea Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor data de  10 aprilie 2018 (“Data de Referinta”).  Actionarii care, la sfarsitul zilei stabilite ca Data de Referinta, apar inregistrati la Depozitarul Central SA ca actionari ai Societatii vor fi, conform legii, singurii actionari cu drept de a participa si a vota in cadrul Adunarilor Ordinare si Extraordinare a Actionarilor indiferent daca adunarile respective sunt tinute pe data de 25 aprilie 2018, asa cum s-a convenit initial, sau pe data de 26 aprilie 2018, in cazul in care este necesara o a doua adunare.

 

Avand in vedere cele de mai sus cat si prevederile Actului Constitutiv al Societatii si prevederile legale in vigoare, Consiliul de Administratie propune urmatoarea ordine de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor:

 

1.            Aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2017;

 

2              Aprobarea raportului auditorului financiar pentru anul 2017;

 

3.            Aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si consolidate intocmite conform IFRS pentru anul 2017 si a propunerii Consiliului de Administratie privind repartizarea profitului catre fondul de rezerva, alte rezerve pentru profit reinvestit, pentru acoperirea pierderilor contabile din anii precedenti si reportarea diferentei de profit nerepartizat;

 

4.            Descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru anul financiar 2017;

 

5.            Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de activitate pentru anul 2018;

 

6.            Dezbaterea si aprobarea programului de investitii pentru anul 2018;

 

7.            Aprobarea plafoanelor de credit pentru anul 2018, inclusiv a prelungirii contractelor de credit care expira in anul 2017 si a noilor surse de finantare a capitalului circulant necesare in 2018 si a creditelor necesare finantarii proiectelor de investitii;

 

8.            Alegerea si aprobarea auditorului financiar ca urmare a expirarii contractului, inclusiv stabilirea contravalorii serviciilor de audit statutar pentru anul 2018;

 

9.            Aprobarea modificarii structurii Consiliului de Administratie de la 5 membrii la 7 membrii prin alegerea a 2 noi membrii independenti.  Actionarul majoritar propune urmatorul Consiliu de Administratie:

 

1.                   Dl Andrey Zimin, [...], ca Presedinte;

 

2.                   Dl Adrian Popescu,[...] , ca membru si Director General;

 

3.                   Dl. Surif Mikhail Albertovich, [...], ca membru;

 

4.                   Dl Parkhomchuk Andrey, [...], ca membru.

 

5.                   Dna Olga Nikolaeva, [...], ca membru.

 

6.                    Dl Tat Florin-Tudor, [...], ca membru Independent;

 

7.                   Dl Nastase Vlad, [...], ca membru Independent;

 

De asemenea, pana la data de 22 martie 2018, ora 14:00 se pot depune la sediul Societatii si candidaturile pentru cele cele doua functii de membru in Consiliul de Administratie. 

 

Lista cu candidaturile propuse, precum si informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functiile de membru in Consiliul de Administratie al Societatii poate fi consultata si completata fiind disponibila la sediul Societatii sau website-ul societatii, www.tmk-artrom.eu

 

10.          Prelungirea mandatului membrilor Comitetului Director pana la data de 25 Aprilie 2022.

 

11           Stabilirea, conform articolului 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, a datei de 16 mai 2018, ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele deciziilor luate in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor convocata prin prezentul si a datei de 15 mai 2018 ca ex date conform art. 5 punctul 11 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 si Deciziei ASF nr. 1430/2014.

 

12.          Imputernicirea Dlui Adrian Popescu, in calitatea sa de Director General, sa indeplineasca toate formalitatile necesare publicarii si inregistrarii hotararilor.

 

Avand in vedere cele de mai sus cat si prevederile Actului Constitutiv al Societatii si prevederile legale in vigoare, Consiliul de Administratie propune urmatoarea ordine de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:

 

1.                   Aprobarea modificarii adresei punctului de lucru din Bucuresti din strada Daniel Danielopolu nr. 2 etajul 2, sector 1, Bucuresti in strada Daniel Danielopolu nr. 2, etaj 1, sector 1, Bucuresti.

 

2.                   Aprobarea modificarii numarului de membrii al comitetelor consultative de la doi membrii la trei membrii.

 

3.                   Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al Societatii dupa cum urmeaza:

 

i.                    Modificarea adresei Punctului de lucru si desfacere din localitatea Bucuresti, respectiv aprobarea modificarii Art. 1, alin. 5. din Actul Constitutiv al Societatii astfel:

 

„Societatea are urmatoarele puncte de lucru si desfacere:

-          in localitatea Slatina, str.Ec. Teodoroiu, bl. V 23, parter, judetul. Olt;

-          in localitatea Slatina, str. Ec. Teodoroiu, bl. V 22, parter, judetul Olt.

-          in localitatea Bucuresti, str. Daniel Danielopolu nr.2, etaj 1, sectorul 1.

 

Societatea are reprezentanta in localitatea Bucuresti, strada Daniel Danielopolu, nr.2, etaj 1, sectorul 1.

 

Durata societatii este nelimitata, cu incepere de la data inregistrarii la Registrul Comertului.”

 

Celelalte paragrafe ale articolului 1 din Actul Constitutiv al Societatii raman nemodificate.

 

ii.                  Modificarea art. 3 alin. 1 din Actul Constitutiv al Societatii, ca urmare a ultimelor date primite de la Depozitarul Central SA, astfel:

 

„Capitalul social este de 291.587.538,34 lei din care 16.600.000,46 lei reprezinta echivalentul a 5.000.000 USD si 183.563.443,46 lei reprezinta echivalentul a 50.003.662,07 EUR si este impartit in 116.170.334 actiuni, in valoare nominala de 2,51 lei fiecare.  Capitalul social este detinut de actionari astfel:

 

TMK-EUROPE GmbH a subscris si varsat 270.383.992,06 lei impartit in 107.722.706 actiuni, fiecare actiune avand valoarea nominala de 2,51 lei, reprezentand 92,72824 % din capitalul total.  Din totalul capitalului subscris si varsat de TMK-EUROPE GmbH suma de 16.600.000,46 LEI reprezinta echivalentul a 5.000.000 USD si suma de 183.563.443,46 lei reprezinta echivalentul a 50.003.662,07 EUR.

 

SIF OLTENIA a subscris si varsat 16.034.620,45 lei impartit in 6.388.295 de actiuni, fiecare actiune avand o valoare nominala de 2,51 lei, reprezentand 5,49908% din totalul capitalului social.

 

ALTI ACTIONARI au subscris si varsat 5.168.925,83 lei impartit in 2.059.33 de actiuni, fiecare actiune avand o valoare nominala de 2,51 lei reprezentand 1,77268% din capitalul social.”

 

Celelalte paragrafe ale articolului 3 din Actul Constitutiv al Societatii raman nemodificate.

 

iii.                Modificarea art. 11, alin. 1 din Actul Constitutiv al Societatii in ceea ce priveste numarul membrilor din Consiliul de Administratie si componenta Consiliului de Administratie votata in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor;

 

Celelalte paragrafe ale articolului 11 din Actul Constitutiv al Societatii raman nemodificate.

 

iv.                 Modificarea art. 13, alin. 6 din Actul Constitutiv al Societatii astfel:

 

Comitetele consultative

 

Consiliul de Administratie poate crea comitete consultative formate din cel putin trei membri ai Consiliului si insarcinate cu desfasurarea de investigatii si cu elaborarea de recomandari catre Consiliu in domenii precum auditul, remunerarea administratorilor, a directorilor, auditorilor interni si a personalului.

 

Organizarea, functionarea si competentele oricaror astfel de comitete consultative vor fi stabilite prin hotarare a Consiliului de Administratie in conformitate cu prevederile legale aplicabile.”

 

Celelalte paragrafe ale art. 13 din Actul Constitutiv al Societatii raman nemodificate.

 

v.                   Modificarea Actului Constitutiv al Societatii in ceea ce priveste durata mandatului administratorilor pana la 25 Aprilie 2022 si prelungirea duratei mandatului membrilor Comitetului Director pana la data de 25 Aprilie 2022;

 

4.                   Aprobarea versiunii actualizate a Actului Constitutiv al Societatii;

 

5.                   Imputernicirea dlui Adrian Popescu, in calitatea sa de Director General, de a semna forma actualizata a Actului Constitutiv al Societatii;

 

6.                   Stabilirea, conform articolului 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, a datei de 16 mai 2018, ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele deciziilor luate in Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor convocata prin prezentul si a datei de 15 mai 2018 ca ex date conform art. 5 punctul 11 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 si Deciziei ASF nr. 1430/2014.

 

7.                  Imputernicirea Dlui Adrian Popescu, in calitatea sa de Director General, sa indeplineasca toate formalitatile necesare publicarii si inregistrarii hotararii.

 

Orice actionari care, individual sau impreuna, detin cel putin 5% din drepturile de vot in cadrul Societatii, au dreptul:

 

i.                    de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si

 

ii.                  de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

 

Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute mai sus in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocatorului, respectiv pana pe data de 22 martie 2018.  Propunerile respective vor fi depuse in scris la sediul Societatii, in conformitate cu prevederile Articolului 1171 din Legea societatilor si cu Articolul 7 din Regulamentul nr. 6/2009 asupra exercitarii anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarii generale a actionarilor societatilor comerciale („Regulament 6/2009"). 

 

In acelasi termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocatorului, respectiv pana pe data de 22 martie 2018, se pot transmite si propunerile pentru candidaturi pentru functia de membru in Consiliul de Administratie.  In propunerile respective vor fi incluse si informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru pozitia de administrator.

 

Conform prevederilor Articolului 13 din Regulamentul 6/2009, fiecare actionar are dreptul de a pune intrebari referitoare la ordinea de zi a adunarii, cel tarziu pana la data de 27 martie 2018.  Societatea poate raspunde la intrebarile respective fie prin postarea raspunsurilor relevante pe site-ul Societatii, www.tmk-artrom.eu, intr-un format intrebare-raspuns sau in timpul Adunarilor Generale a Actionarilor, intelegandu-se ca pentru intrebarile cu acelasi continut, Societatea va oferi un singur raspuns general.

 

Reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara se va putea face si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de procura speciala sau generala, conform articolului 92 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.  Procurile speciale in limba romana sau in limba engleza vor fi trimise la adresa de email office.slatina@tmk-artrom.eu (cu semnatura electronica extinsa) sau depuse la sediul Societatii cel mai tarziu la data de 23 aprilie 2018, ora 11.00 pentru Adunarea Generala Ordinara si cel mai tarziu la data de 23 aprilie 2018, ora 13:30 pentru Adunarea Generala Extraordinara.  De asemenea, actionarii au dreptul de a vota prin corespondenta, sens in care vor transmite votul asupra punctelor de pe ordinea de zi prin scrisoare cu confirmare de primire la sediul Societatii, scrisorile trebuind sa ajunga pana la data mentionata anterior.

 

Formularele de procura speciala in limba romana si in limba engleza se pot ridica de la sediul Societatii sau descarca de pe site-ul Societatii, incepand cu data de 24 martie 2018.

 

Accesul actionarilor/reprezentantilor acestora la Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor va fi permis pe baza:

 

i.                     pentru actionarii – persoane fizice, prin prezentarea unui document de identitate;

 

ii.                   pentru actionarii persoane juridice, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor.

 

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza. Nu se solicita legalizarea sau apostilarea documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului.

 

Procedura de mai sus se aplica corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor.

 

iii.                  pentru actionarii – persoane juridice si pentru actionarii – persoane fizice care sunt reprezentati prin procura, prin prezentarea procurii relevante.

 

Formularele de vot prin corespondenta (in limba romana si in limba engleza), proiectele de hotarari, materialele supuse dezbaterilor Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor, inclusiv lista cu candidaturile propuse, precum si informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de membru in Consiliul de Administratie al Societatii, pot fi obtinute si/sau consultate la sediul Societatii sau pe website-ul societatii, www.tmk-artrom.eu incepand cu data de 24 martie 2018. 

 

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Societatii sau la telefon 0249/434640 – dna Vaduva Cristiana.

 

 

 

 

 

Director  General                                                                                                          Director General Adjunct

Ing. Popescu Adrian                                                                                                       Economic si Contabilitate

                                                                                                                                         Ec. Vaduva Cristiana

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.