vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TMK - ARTROM S.A. - ART

Convocare AGA O & E 26/27.09.2017

Data Publicare: 17.08.2017 14:47:22

Cod IRIS: 72B4F

102/338

from

17.08.2017

 

Raport Curent

In conformitate cu Legea Nr.297/2004 privind piata de capital si Regulamentul Nr. 1/2006 al CNVM

 

Data Raportului:  17 august 2017

Numele societatii: TMK- ARTROM S.A. Slatina

Sediul: 30 Draganesti, Slatina, Olt, Romania

Telefon/fax: +40249436862/ +40249434330

Inregistrat la Registrul Comertului: J28/9/1991

Cod unic de inregistrare: RO1510210

Capital subscris : 291.587.538,34 RON

Capital subscris si varsat: 291.587.538,34 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti Piata Reglementata - Categoria STANDARD  (simbol de piata ART)

 

Evenimente de raportat  in conformitate cu art. 225 din Legea nr.297/2004 privind piata de capital si in forma prevazuta de regulamentul nr.1/2006 al CNVM:

CONVOCATOR

AL

ADUNARII GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

TMK – ARTROM S.A.

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE al societatii TMK - ARTROM SA, societate cu sediul social in Str. Draganesti nr. 30, Slatina, judetul Olt, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J28/9/1991, CUI 1510210 („Societatea” sau „TMK-Artrom”), conform prevederilor Legii nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”), prevederilor Legii nr. 297/2004 privind piata de capital („Legea Pietei de Capital”) si prevederilor Articolului 9 din Actul Constitutiv al Societatii, intrunit in data de 15 august 2017

CONVOACA

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor ce va avea loc pe data de 26 septembrie 2017 la ora 11:00, la sediul Societatii din Str. Draganesti nr. 30, Slatina, judetul Olt, Romania.  In cazul in care cerintele de cvorum impuse prin lege si de Actul Constitutiv nu sunt indeplinite, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor este convocata la data de 27 septembrie 2017 in acelasi loc, la aceeasi ora (ora 11:00) si cu aceeasi ordine de zi; si

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor ce va avea loc pe data de 26 septembrie 2017 la ora 13:30, la sediul Societatii din Str. Draganesti nr. 30, Slatina, judetul Olt, Romania.  In cazul in care cerintele de cvorum impuse prin lege si de Actul Constitutiv nu sunt indeplinite, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor este convocata la data de 27 septembrie 2017 in acelasi loc, la aceeasi ora (ora 13:30) si cu aceeasi ordine de zi.

In conformitate cu prevederile articolului 92, alineatul 8 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Consiliul de Administratie stabileste ca data de referinta pentru Adunarilea Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor data de 8 septembrie 2017 („Data de Referinta”).  Actionarii care, la sfarsitul zilei stabilite ca Data de Referinta, apar inregistrati la Depozitarul Central SA ca actionari ai Societatii vor fi, conform legii, singurii actionari cu drept de a participa si a vota in cadrul Adunarilor Ordinare si Extraordinare a Actionarilor indiferent daca adunarile respective sunt tinute pe data de 26 septembrie 2017, asa cum s-a convenit initial, sau pe data de 27 septembrie 2017, in cazul in care este necesara o a doua adunare.

 

Avand in vedere cele de mai sus cat si prevederile Actului Constitutiv al Societatii si prevederile legale in vigoare, Consiliul de Administratie propune urmatoarea ordine de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:

Modificarea Actului Constitutiv al Societatii astfel:

1.       Modificarea adresei actionarului majoritar astfel:

 

TMK- EUROPE Gmbh cu sediul social in Germania, Dusseldorf, Immermannstraße, nr.65 D, 40210.

2.                   Ca urmare a ultimelor date primite de la Depozitarul Central, aprobarea modificarii art. 3 alin. 1 din Actul Constitutiv al Societatii din:

 

„Capitalul social este de 291.587.538,34 lei din care 16.600.000,46 lei reprezinta echivalentul a 5.000.000 USD si 183.563.443,46 lei reprezinta echivalentul a 50.003.662,07 EUR si este impartit in 116.170.334 actiuni, in valoare nominala de 2,51 lei fiecare.  Capitalul social este detinut de actionari astfel:

 

TMK-EUROPE GmbH a subscris si varsat 270.383.992,06 lei impartit in 107.722.706 actiuni, fiecare actiune avand valoarea nominala de 2,51 lei, reprezentand 92,72824% din capitalul total. Din totalul capitalului subscris si varsat de TMK-EUROPE GmbH suma de 16.600.000,46 LEI reprezinta echivalentul a 5.000.000 USD si suma de 183.563.443,46 lei reprezinta echivalentul a 50.003.662,07 EUR.

 

SIF OLTENIA a subscris si varsat 13.141.735,01 lei impartit in 5.235.751 de actiuni, fiecare actiune avand o valoare nominala de 2.51 lei,reprezentand 4,50696% din totalul capitalului social.

 

ALTI ACTIONARI au subscris si varsat 8.061.811,27 lei impartit in 3.211.877 de actiuni, fiecare actiune avand o valoare nominala de 2.51 lei reprezentand 2,76480% din capitalul social.”

 

In

 

„Capitalul social este de 291.587.538,34 lei din care 16.600.000,46 lei reprezinta echivalentul a 5.000.000 USD si 183.563.443,46 lei reprezinta echivalentul a 50.003.662,07 EUR si este impartit in 116.170.334 actiuni, in valoare nominala de 2,51 lei fiecare.  Capitalul social este detinut de actionari astfel:

 

TMK-EUROPE GmbH a subscris si varsat 270.383.992,06 lei impartit in 107.722.706 actiuni, fiecare actiune avand valoarea nominala de 2,51 lei, reprezentand 92,72824 % din capitalul total.  Din totalul capitalului subscris si varsat de TMK-EUROPE GmbH suma de 16.600.000,46 LEI reprezinta echivalentul a 5.000.000 USD si suma de 183.563.443,46 lei reprezinta echivalentul a 50.003.662,07 EUR.

 

SIF OLTENIA a subscris si varsat 16.017.665,4 lei impartit in 6.381.540 de actiuni, fiecare actiune avand o valoare nominala de 2,51 lei, reprezentand 5,49326% din totalul capitalului social.

 

ALTI ACTIONARI au subscris si varsat 5.185.880,88 lei impartit in 2.066.088 de actiuni, fiecare actiune avand o valoare nominala de 2,51 lei reprezentand 1,7784% din capitalul social.”

Celelalte paragrafe ale articolului 3 din Actul Constitutiv raman nemodificate.

 

3.                   Modificarea Articolul 14 (Conducerea Societatii) din Actul Constitutiv al Societatii din:

 

„Prerogativele de conducere a Societatii sunt delegate catre Directorul General si trei directori adjuncti si anume:

-                      Director General Adjunct Operatiuni

-                      Director General Adjunct Comercial, Logistica si Administrativ

-                      Director General Adjunct Economic-Contabilitate

 

Directorii sunt numiti exclusiv din afara Consiliului de Administratie, cu exceptia Directorului General care este si membru al Consiliului de Administratie.

Directorul General al TMK-ARTROM S.A este Dl Adrian Popescu, cetatean roman, nascut la data de 21.04.1962, in Sat Nadrag (Comuna Nadrag), judetul Timis, identificat cu CI seria OT nr. 609999, emisa de SPCLEP Slatina la data de 23.04.2013, CNP 1610421284378, domiciliat in Romania, judetul Olt, Slatina, str. Plevnei nr. 2C,

Directorul General Adjunct Operatiuni al TMK-ARTROM S.A. este Dl Cristian Drinciu –cetatean roman, nascut la data de 23.12.1965, in Horezu, Jud Valcea, domiciliat in Romania, Slatina, judetul Olt, Str. Plevnei 2D, identificat cu CI seria OT, nr. 696590, eliberat de Mun Slatina, la data de 10.12.2014,

Directorul General Adjunct Comercial - Logistica-Administrativ al TMK-ARTROM S.A. este Dl Valeru Mustata – cetatean roman, nascut la data de 12.09.1955, in Folesti, Jud Valcea, domiciliat in Romania, Slatina, judetul Olt, Str. Plevnei nr. 2E, identificat cu CI seria OT, nr. 596164, eliberat de SPCLEP Slatina, la data de 23.01.2013,

Directorul General Adjunct Economic - Contabilitate al TMK-ARTROM S.A. este Dna Cristiana Vaduva –cetatean roman, nascuta la data de 06.11.1959, in Amaru, Jud Buzau, domiciliata in Romania, Slatina, judetul Olt, Str. Panselelor nr. 36, identificat cu CI seria OT, nr. 451920, eliberat de Mun Slatina, la data de 15.02.2010,

Durata mandatului celor patru directori este de 4 ani.

Directorul General reprezinta Societatea in raporturile cu tertii si are competente depline de a angaja, concedia, stabili remuneratia oricaror angajati, de a stabili si de a modifica in orice moment organigrama Societatii.

Numirea si revocarea directorilor se stabileste prin hotarare a Consiliului de administratie (cu exceptia numirii si revocarii unuia dintre administratorii Societatii in calitate de Director General care sunt de competenta adunarii generale a actionarilor).

Directorii desemnati de Consiliul de Administratie vor constitui un Comitet Director avand prerogativele individuale si colective stabilite de catre Directorul General in limita competentelor ce au fost atribuite acestuia. Directorul General este presedintele Comitetului Director.

Remuneratia directorilor va fi stabilita prin hotarare a Consiliului de Administratie cu respectarea limitelor impuse de adunarea generala a actionarilor.

Directorii exercita toate prerogativele de conducere a Societatii fiind responsabili cu luarea tuturor masurilor aferente conducerii Societatii in limitele obiectului de activitate al Societatii si cu observarea competentelor exclusive rezervate adunarii generale a actionarilor sau Consiliului de Administratie prin lege sau prin Actul Constitutiv.

Societatea este valabil reprezentata in raporturile cu tertii, incluzand dar fara a se limita la institutii financiare, instante de toate gradele de jurisdictie, autoritati guvernamentale, de urmatoarele persoane actionand impreuna sau separat, conform celor de mai jos:

1.                   de catre Directorul General actionand individual; sau

 

2.                   de catre Directorul General Adjunct Operatiuni (prima semnatura) actionand impreuna cu Directorul General Adjunct Economic-Contabilitate (a doua semnatura), in conformitate cu mandatul dat de catre Directorul General, sau

 

3.                   de catre Directorul General Adjunct Comercial-Logistica-Administrativ (prima semnatura) actionand impreuna cu Directorul General Adjunct Economic-Contabilitate (a doua semnatura), in conformitate cu mandatul dat de catre Directorul General.

 

Directorul General Adjunct Economic-Contabilitate este reprezentantul Directorului General in legatura cu controlul financiar preventiv asupra operatiunilor Societatii, in limita mandatului acordat de catre Directorul General.

In caz de absenta, Directorul General poate delega puterile sale de reprezentare a Societatii oricaruia dintre directorii executivi, precizand daca directorii executivi carora le-au fost delegate aceste prerogative, actioneaza impreuna sau separat, precum si perioada de valabilitate si limitele mandatului acordat.

Directorul General poate delega dreptul sau de semnatura si reprezentare a Societatii pe baza de procura speciala.

In

„Prerogativele de conducere a Societatii sunt delegate catre Directorul General si sase directori adjuncti si anume:

-                      Directorul General Adjunct Operatiuni;

-                      Directorul General Adjunct Comercial-Logistica-Administrativ;

-                      Directorul General Adjunct Economic-Contabilitate;

-                      Directorul General Adjunct Financiar;

-                      Directorul General Adjunct Achizitii;

-                      Directorul Executiv al Uzinei.

 

Directorii sunt numiti exclusiv din afara Consiliului de Administratie, cu exceptia Directorului General care este si membru al Consiliului de Administratie.

Directorul General al TMK-ARTROM S.A este Dl Adrian Popescu, cetatean roman, nascut la data de 21.04.1962, in Sat Nadrag (Comuna Nadrag), judetul Timis, identificat cu CI seria OT nr. 609999, emisa de SPCLEP Slatina la data de 23.04.2013, CNP 1610421284378, domiciliat in Romania, judetul Olt, Slatina, str. Plevnei nr. 2C,

Directorul General Adjunct Operatiuni al TMK-ARTROM S.A. este Dl Cristian Drinciu –cetatean roman, nascut la data de 23.12.1965, in Horezu, Jud Valcea, domiciliat in Romania, Slatina, judetul Olt, Str. Plevnei 2D, identificat cu CI seria OT, nr. 696590, eliberat de Mun Slatina, la data de 10.12.2014, CNP 1651223284361;

Directorul General Adjunct Comercial - Logistica-Administrativ al TMK-ARTROM S.A. este Dl Valeru Mustata – cetatean roman, nascut la data de 12.09.1955, in Folesti, Jud Valcea, domiciliat in Romania, Slatina, judetul Olt, Str. Plevnei nr. 2E, identificat cu CI seria OT, nr. 596164, eliberat de SPCLEP Slatina, la data de 23.01.2013, CNP 1550912284388;

Directorul General Adjunct Economic - Contabilitate al TMK-ARTROM S.A. este Dna Cristiana Vaduva –cetatean roman, nascut la data de 06.11.1959, in Amaru, Jud Buzau, domiciliata in Romania, Slatina, judetul Olt, Str. Panselelor nr. 36, identificat cu CI seria OT, nr. 451920, eliberat de Mun Slatina, la data de 15.02.2010, CNP 2591106284371;

Directorul General Adjunct Financiar al TMK-ARTROM S.A. este Dl Chernyy Evgeny, cetatean rus, nascut la data de 09.06.1973 in URSS, domiciliat in Rusia, Moscova, str. 105 Vernadskogo, bloc 4, apt. 625, identificat cu pasaport 53 nr. 1211857 emis de MID RUSIA 40201 la data de 08.11.2016 si valabil pana la data de 08.11.2026.

Directorul General Adjunct Achizitii al TMK-ARTROM S.A. este Dl Alexander Pavlov, cetatean rus, nascut la data de 05.10.1975 in URSS, domiciliat in Rusia, str. Volzskii Mira, bloc 97, apt. 11, identificat cu Pasaport 53 nr. 1047060 emis de MID RUSIA 40201 la data de 08.02.2016 si valabil pana la data de 08.02.2026.

Directorul Executiv Uzina al TMK-ARTROM S.A este Dl Constantin Neacsu–cetatean roman, nascut la data de 25.07.1960, in Gura Motrului (com. Butoiesti), Jud MH, domiciliat in Romania, Slatina, judetul Olt, Str. Banului nr. 60, identificat cu CI seria OT, nr.677302, eliberat de Mun Slatina, la data de 11.08.2014,

Durata mandatului celor sapte directori este de 4 ani.

Directorul General reprezinta Societatea in raporturile cu tertii si are competente depline de a angaja, concedia, stabili remuneratia oricaror angajati, de a stabili si de a modifica in orice moment organigrama Societatii.

Numirea si revocarea directorilor se stabileste prin hotarare a Consiliului de Administratie (cu exceptia numirii si revocarii unuia dintre administratorii Societatii in calitate de Director General care sunt de competenta adunarii generale a actionarilor).

Directorii desemnati de Consiliul de Administratie vor constitui un Comitet Director avand prerogativele individuale si colective stabilite de catre Directorul General in limita competentelor ce au fost atribuite acestuia. Directorul General este presedintele Comitetului Director.

Remuneratia directorilor va fi stabilita prin hotarare a Consiliului de Administratie cu respectarea limitelor impuse de adunarea generala a actionarilor.

Directorii exercita toate prerogativele de conducere a Societatii fiind responsabili cu luarea tuturor masurilor aferente conducerii Societatii in limitele obiectului de activitate al Societatii si cu observarea competentelor exclusive rezervate adunarii generale a actionarilor sau Consiliului de Administratie prin lege sau prin Actul Constitutiv.

Societatea este valabil reprezentata in raporturile cu tertii, incluzand dar fara a se limita la institutii financiare, instante de toate gradele de jurisdictie, autoritati guvernamentale, de urmatoarele persoane actionand impreuna sau separat, conform celor de mai jos:

1.                   de catre Directorul General actionand individual; sau

 

2.                   de catre Directorul General Adjunct Operatiuni (prima semnatura) actionand impreuna cu Directorul General Adjunct Economic-Contabilitate (a doua semnatura), in conformitate cu mandatul dat de catre Directorul General, sau

 

3.                   de catre Directorul General Adjunct Comercial-Logistica-Administrativ (prima semnatura) actionand impreuna cu Directorul General Adjunct Economic-Contabilitate (a doua semnatura), in conformitate cu mandatul dat de catre Directorul General, sau

 

4.                   de catre Directorul General Adjunct Financiar (prima semnatura) actionand impreuna cu Directorul General Adjunct Economic-Contabilitate (a doua semnatura) in conformitate cu mandatul dat de catre Directorul General, sau

 

5.                   de catre Directorul General Adjunct Achizitii (prima semnatura) actionand impreuna cu Directorul General Adjunct Economic-Contabilitate (a doua semnatura) in conformitate cu mandatul dat de catre Directorul General, sau

 

6.                   de catre Directorul Executiv Uzina (prima semnatura) actionand impreuna cu Directorul General Adjunct Economic-Contabilitate (a doua semnatura) in conformitate cu mandatul dat de catre Directorul General.

 

Directorul General Adjunct Economic-Contabilitate este reprezentantul Directorului General in legatura cu controlul financiar preventiv asupra operatiunilor Societatii, in limita mandatului acordat de catre Directorul General.

In caz de absenta, Directorul General poate delega puterile sale de reprezentare a Societatii oricaruia dintre directorii executivi, precizand daca directorii executivi carora le-au fost delegate aceste prerogative, actioneaza impreuna sau separat, precum si perioada de valabilitate si limitele mandatului acordat.

Directorul General poate delega dreptul sau de semnatura si reprezentare a Societatii pe baza de procura speciala.”

4.                   Aprobarea infiintarii unui punct de lucru al Societatii in Bucuresti, Str. Daniel Danielopolu nr. 2, etaj 2, Sector 1.  In urma infiintarii punctului de lucru, articolul 1 alineatul 9 din Actul Constitutiv al Societatii se va modifica si va avea urmatorul cuprins:

 

„Societatea are urmatoarele puncte de lucru si desfacere :

                - in localitatea Slatina, str.Ec. Teodoroiu, bl. V 23, parter, judetul Olt;

                - in localitatea Slatina, str. Ec. Teodoroiu, bl. V 22, parter, judetul Olt;

                - in localitatea Bucuresti, str. Daniel Danielopolu nr.2, etaj 2, sectorul 1.”

 

Celelalte prevederi ale articolului 1 din Actul Constitutiv raman nemodificate.

 

5.                   Aprobarea actualizarii Actului Constitutiv al Societatii.

 

6.                   Imputernicirea dlui Adrian Popescu, in calitatea sa de Director General, de a semna forma actualizata a Actului Constitutiv al Societatii modificata conform celor de mai sus.

 

7.                   Stabilirea, conform articolului 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, a datei de 16 octombrie 2017, ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele deciziilor luate in Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor convocata prin prezentul si a datei de 13 octombrie 2017 ca ex date conform art. 5 punctul 11 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 si Deciziei ASF nr. 1430/2014.

 

8.                   Imputernicirea dlui Adrian Popescu, in calitatea sa de Director General, sa indeplineasca toate formalitatile necesare publicarii si inregistrarii hotararii.

 

Avand in vedere cele de mai sus cat si prevederile Actului Constitutiv al Societatii si prevederile legale in vigoare, Consiliul de Administratie propune urmatoarea ordine de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor:

1.                   In urma modificarii Actului Constitutiv al Societatii de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii din 26 septembrie 2017, sa se reinoiasca mandatul tuturor membrilor Consiliului de Administratie pentru un mandat de 4 ani pana la data de 26 septembrie 2022 si prelungirea mandatelor tuturor membrilor Comitetului Director pana la data de 26 septembrie 2022.

 

2.                   Stabilirea, conform articolului 86 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, a datei de 16 octombrie 2017, ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele deciziilor luate in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor convocata prin prezentul si a datei de 13 octombrie 2017 ca ex date conform art. 5 punctul 11 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 si Deciziei ASF nr. 1430/2014.

 

3.                   Imputernicirea dlui Adrian Popescu, in calitatea sa de Director General, sa indeplineasca toate formalitatile necesare publicarii si inregistrarii hotararilor.

 

Orice actionari care, individual sau impreuna, detin cel putin 5% din drepturile de vot in cadrul Societatii, au dreptul:

i.                    de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si

 

ii.                  de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

 

Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute mai sus in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocatorului, respectiv pana pe data de 05.09.2017.  Propunerile respective vor fi depuse in scris la sediul Societatii, in conformitate cu prevederile Articolului 1171 din Legea societatilor si cu Articolul 7 din Regulamentul nr. 6/2009 asupra exercitarii anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarii generale a actionarilor societatilor comerciale („Regulament 6/2009"). 

In acelasi termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocatorului, respectiv pana pe data de 05.09.2017, se pot transmite si propunerile pentru candidaturi pentru functia de membru in Consiliul de Administratie.  In propunerile respective vor fi incluse si informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru pozitia de administrator.

Conform prevederilor Articolului 13 din Regulamentul 6/2009, fiecare actionar are dreptul de a pune intrebari referitoare la ordinea de zi a adunarii, cel tarziu pana la data de 29 august 2017.  Societatea poate raspunde la intrebarile respective fie prin postarea raspunsurilor relevante pe site-ul Societatii, www.tmk-artrom.eu, intr-un format intrebare-raspuns sau in timpul Adunarilor Generale a Actionarilor, intelegandu-se ca pentru intrebarile cu acelasi continut, Societatea va oferi un singur raspuns general.

Reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara se va putea face si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de procura speciala sau generala, conform articolului 92 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.  Procurile speciale in limba romana sau in limba engleza vor fi trimise la adresa de email office.slatina@tmk-artrom.eu (cu semnatura electronica extinsa) sau depuse la sediul Societatii cel mai tarziu la data de 24 septembrie 2017, ora 11.00 pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor si cel mai tarziu la data de 24 septembrie 2017, ora 13:30 pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.  De asemenea, actionarii au dreptul de a vota prin corespondenta, sens in care vor transmite votul asupra punctelor de pe ordinea de zi prin scrisoare cu confirmare de primire la sediul Societatii, scrisorile trebuind sa ajunga pana la data mentionata anterior.

 

Formularele de procura speciala in limba romana si in limba engleza se pot ridica de la sediul Societatii sau descarca de pe site-ul Societatii, incepand cu data de 23 august 2017.

 

Accesul actionarilor/reprezentantilor acestora la Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor va fi permis pe baza:

i.                     pentru actionarii – persoane fizice, prin prezentarea unui document de identitate;

 

ii.                   pentru actionarii persoane juridice, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor.

 

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza. Nu se solicita legalizarea sau apostilarea documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului.

Procedura de mai sus se aplica corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor.

 

iii.                  pentru actionarii – persoane juridice si pentru actionarii – persoane fizice care sunt reprezentati prin procura, prin prezentarea procurii relevante.

 

Formularele de vot prin corespondenta (in limba romana si in limba engleza), proiectele de hotarari, materialele supuse dezbaterilor Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor, inclusiv lista cu candidaturile propuse, precum si informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de membru in Consiliul de Administratie al Societatii, pot fi obtinute, consultate si/sau completate la sediul Societatii sau pe website-ul societatii, www.tmk-artrom.eu incepand cu data de 23 august 2017. 

 

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Societatii sau la telefon 0249/434640 – dna Vaduva Cristiana.

 

 

Director  General                                                                                     Director General Adjunct

Ing. Popescu Adrian                                                                                  Economic si Contabilitate

                                                                                                                        Ec. Vaduva Cristiana

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.