joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


BUCUR SA Bucuresti - BUCV

Convocare AGA Anuala 24(25).04.2018

Data Publicare: 14.03.2018 18:05:09

Cod IRIS: A6125

                              

 

 

 

 

 

Data:    14.03.2018

 

Catre: BURSA DE VALORI BUCURESTI                         

 

                Fax: 021  312 47 22

 

 

RAPORTUL CURENT

conform prevederilor REGULAMENTULUI C.N.V.M. nr.1/2006

 

 

Denumirea entitatii emitente: BUCUR S.A.

Sediul social: Bucuresti, str. Visinilor, nr.25, sector 2

Numar de telefon/fax: 021 323.67.30; 021 323.67.36 

Codul unic de inregistrare: RO 1584234

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/392/1991

Capital social subscris si varsat: 8.327.559,4  lei

Cod CNVM emitent: 27235

Pozitia in registrul CNVM: 3469

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB – ATS ( AeRO)

 

 

                Eveniment important de raportat:

 

                In conformitate cu art.113 lit. A din Regulamentul CNVM nr.1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, BUCUR S.A. informeaza investitorii ca in sedinta Consiliului de Administratie al BUCUR S.A. din data de 14 martie 2018, s-a hotarat Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor in data de 24 aprilie 2018, ora 1000, prima sedinta, respectiv 25 aprilie 2018, a doua sedinta, la aceeasi ora, in cazul neintrunirii conditiilor legale si statutare de cvorum pentru prima sedinta, la adresa din Municipiul Bucuresti, Aleea Alexandru nr. 32, ap. 2, Sector 1, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 13 aprilie 2018 (data de referinta), cu urmatoarea ordine de zi:.

 

 

1.   Prezentarea Raportului Administratorilor BUCUR S.A. privind activitatea desfasurata in anul 2017 si a Raportului auditorului financiar pentru anul 2017. Aprobarea  situatiilor financiare anuale complete pentru anul 2017 (bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxului de trezorerie, politici si note explicative).

2.   Aprobarea repartizarii profitului aferent anului 2017, in suma de 685.870 lei pe urmatoarele destinatii:

a)      rezerva legala – 40.218 lei,

b)      acoperirea pierderii contabile din anii precedenti – 645.652 lei.

3.   Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2017.

4.   Alegerea unui nou administrator in cadrul  Consiliului de Administratie al Bucur S.A., pentru un mandat de 2 ani ( 2018-2020), ca urmare a demisiei dnei Uta Vasilica si numirea in functia de administrator provizoriu a dlui Sergiu Mihailov pana la intrunirea primei AGA Bucur S.A., conform dispozitiilor art. 1372 din Legea Societatilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Lista cuprinzand informatiile  cu privire la numele, localitatea de domiciliu si pregatirea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator va fi pusa la dispozitia actionarilor si va putea fi consultata si completata de acestia, in conditiile legii. Actionarii vor putea face propuneri de candidaturi pentru functia de administrator, pana la data de 29.03.2018, inclusiv.

5.   Aprobarea unei noi forme cadru a Contractului de administrare care se va incheia intre membrii Consiliului de Administratie si Societatea Bucur S.A., pentru perioada 2018-2020. Imputernicirea unei persoane care sa semneze Contractul de administrare in numele si pe seama BUCUR S.A.

6.   Numirea unui nou auditor financiar si stabilirea duratei Contractului de prestari servicii de audit financiar, ca urmare a expirarii mandatului acordat auditorului financiar KPMG Audit S.R.L. Mandatarea Directorului General sa negocieze si sa semneze Contractul de prestari servicii de audit financiar.

7.   Aprobarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar in curs, respectiv a primei de asigurare  pentru raspundere civila profesionala precum si a oricaror alte avantaje acordate in conformitate cu prevederile art. 153 indice 18  din Legea 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare .

8.   Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli si a Planului de investitii si reparatii pentru anul 2018.

9.   Aprobarea contractarii de catre Societate a unui credit in RON, de la Intesa SanPaolo Bank Romania, in scopul finantarii proiectului de amenajare a Centrului Comercial „ Bucur Retail Park”, situat in Mun. Bucuresti, B-dul Timisoara nr. 56, Sector 6,  si mandatarea Consiliului de Administratie pentru a negocia conditiile creditarii in urmatoarele limite maxime:

a.       Valoare maxima a creditului 6.975.000 RON;

b.      Durata maxima a facilitatii de credit 66 de luni;

c.       Dobanda–  nu mai mult de ROBOR 3M + 2 puncte procentuale;

d.      Alte costuri si comisioane in conditiile ofertei primite;

e.      Constituirea de garantii in vederea garantarii facilitatii de credit, astfel:

 

                                                            i.      Ipoteca mobiliara asupra conturilor societatii deschise la Intesa SanPaolo Bank Romania;

 

                                                          ii.      Ipoteci imobiliare asupra urmatoarelor bunuri imobile ale Societatii:

1.       Imobil - Spatiu comercial ( suprafata construita de 69.58 mp ) situat in Mun. Bucuresti, Str. Romancierilor nr. 5, Bl. C14, Parter, Sector 6, identificat cu CF 221351 – C1 – U42, nr. CF vechi 44051, nr. cadastral vechi 810/0;3;

2.      Imobil - Spatiu comercial ( format din: Magazin: 55.55 mp, Depozit: 27.78 mp, Camera frigorifica: 3.13 mp, Camera frigorifica: 2.88 mp, Hol: 9.83 mp, Vestiar: 2.59 mp, W.C.: 1.58 mp, Hol intrare: 2.17 mp si teren aferent 24.32 mp rata indiviza in folosinta) situat in Mun. Bucuresti, Str. Liviu Rebreanu nr. 14, Bl. K, Parter, Sector 3, identificat cu CF 218543 – C1 – U22, nr. CF vechi 51840, nr. cadastral vechi 2559/0;5;

3.       Imobil – Spatiu comercial ( 220,67 mp constructie compusa din parter: 177.27 mp si subsol: 43.04 mp) situat in Mun. Bucuresti, B-dul Ion Mihalache nr. 121, Parter Sector 1, identificat cu CF 253462-C1-U9, nr. CF vechi: 44662_2, nr. cadastral vechi: 3027/0;1;

4.      Imobil – Spatiu Comercial ( suprafata de 143.28 mp format din magazin, birou, hol, depozite, camera frigorifica, grup sanitar si teren aferent in folosinta) situat in Municipiul Bucuresti, Sos. Pantelimon nr. 350, bl. 4, Parter, identificat cu CF 226687-C1-U142, nr. CF vechi: 46987, nr. cadastral vechi192/0;9;

5.       Imobil – teren si constructie, identificat cu CF 204564, nr. CF vechi: 18194 si nr. cadastral vechi: 5414, situat in Mun. Bucuresti, str. Visinilor nr. 25, Sector 2, astfel:

a.       Teren in suprafata de: din acte: 996 mp/din masuratori: 1.005 mp, nr. cadastral: 204564;

b.      Constructie S+P+2E+M cu o suprafata construita la sol de 232 mp si suprafata desfasurata de 880mp, nr. cadastral 204564 –C1.

6.      Imobil – Spatiu Comercial ( suprafata utila 156 mp si teren aferent 45.87 mp – in proprietate ) situat in Loc. Calarasi, Str. Argesului nr. 45-47, Bl.105, Parter identificat cu CF 21062-C1-U10, nr. CF vechi 834;

7.       Imobil – Spatiu Comercial ( suprafata utila 270 mp si teren aferent 68.32 mp – in proprietate ) situat in Loc. Calarasi, Str. Argesului nr. 39-43, Bl.106, Parter identificat cu CF 20510-C1 - U4, nr. CF vechi 834;

 

                                                        iii.      Ipoteca reala mobiliara asupra tuturor creantelor prezente si viitoare rezultate din contractele dde inchiriere incheiate de Bucur S.A. in legatura cu Proiectul Centrului Comercial „ Bucur Retail Park” din B-dul Timisoara nr. 56, Sector 6, Bucuresti.

 

10.     Imputernicirea Consiliului de Administratie al Bucur S.A. sa negocieze clauzele contractului de credit si pe ale Contractului/Contractelor de garantie reala imobiliara /mobiliara( ipoteca/ipoteci), sa semneze aceste contracte, si sa indeplineasca toate formalitatile necesare precum si sa puna la dispozitia bancii/notarului sau oricarui alt tert care justifica un interes legitim in cauza orice document/declaratie/imputernicire necesar pentru obtinerea si garantarea facilitatii de credit. In realizarea acestui mandat Consiliul de Administratie va putea sa delege aceasta imputernicire oricarei alte persoane pe care o considera potrivita in acest sens, la libera sa alegere. Orice operatiune, care desi nu este expres mentionata in prezenta, este necesara sau considerata oportuna de catre Consiliul de Administratie sau de catre Imputernicitul acestuia, pentru ca operatiunile abrobate prin prezenta Hotarare AGA sa fie aduse la indeplinire in mod corespunzator, va fi considerata ca aprobata de catre Societate, iar Consiliul de Administratie / Imputernicitul sau va putea semna in acest scop documente pe seama Societatii, semnatura acestuia fiind pe deplin opozabila si obligatorie pentru Societate.

11.     Aprobarea mandatarii dlui Mihoci Claudiu Lucian Dumitru CNP 1780320340015 sa efectueze toate demersurile legale si sa semneze toate actele necesare privind indeplinirea formalitatilor de publicitate a prezentelor Hotarari la ORCTB, respectiv Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

12.     Aprobarea datei de 15.05.2018 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii AGOA. Aprobarea datei de 14.05.2018 ca data „ex date”, in conformitate cu prevederile art. 2, lit. f ) din Regulamentul nr. 6/2009.

 

Anexa:   Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor BUCUR S.A. in data de 24/25 aprilie 2018.

 

 

 

PRESEDINTE

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

Scripcaru Corneliu Catalin       

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.