vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SIF HOTELURI SA - CAOR

Convocare AGA O & E 28.04.2017

Data Publicare: 27.03.2017 16:52:14

Cod IRIS: 610A1

 Consiliul de Administratie al  SIF HOTELURI  SA

cu sediul in Oradea, P-ta Emanuil Gojdu nr.53, bl. A 10, cu un capitalul social subscris si varsat 80.356.102,5 lei  inregistrata la O.R.C. sub nr. J05/126/1991, avand codul de inregistrare fiscala RO56150in conformitate cu dispozitiile legii 31/1990R cu modificarile si completarile ulterioare, ale legii 297/2004, Regulamentele ASF/CNVM si cu dispozitiile actului constitutiv, intrunit in data de 27.03.2017,  ora 10.00                                                   

CONVOACA

 Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, in data de 28 aprilie 2017 , ora 12:00 la adresa din Oradea, P-ta Emanuil Gojdu nr.53, bl. A 10. La adunare sunt indreptatiti sa participe si sa voteze doar actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de catre Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 14 aprilie 2017, stabilita ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor de validitate, a doua convocare a AGOA se stabileste pentru data de 29 aprilie 2017, ora 12:00 , cu aceeasi ordine de zi si la aceeasi adresa.

 Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

1.  Prezentarea si dezbaterea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2016 si a modului de indeplinire a obiectivelor si a criteriilor de performanta pentru 2016.

2. Prezentarea si dezbaterea raportului auditorului asupra situatiilor aferente exercitiului financiar 2016.

3.  Discutarea, aprobarea sau modificarea situatiilor financiare in baza IFRS aferente exercitiului financiar 2016 in baza discutiilor, a raportului administratorilor si a raportului auditorului financiar.

4. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in exercitiu financiar 2016 conform propunerii Consiliului de Administratie.

5.  Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2016.

6.  Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de investitii pentru anul 2017.

7. Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor consiliului de administratie pentru exercitiul financiar in curs.

8.  Aprobarea limitelor generale ale remuneratiilor directorilor;

9. Numirea auditorului financiar, fixarea duratei minime a contractului de audit si imputernicirea Presedintelui C.A./Directorului General pentru incheierea contractului de audit.

10.  Aprobarea datei de 18.05.2017 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile art. 238 din Legea 297/2004, respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGOA, precum si aprobarea datei de 17.05.2017 ca data “ex date”

11.  Imputernicirea Presedintelui C.A. de a semna toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor AGOA. Mandatarea d-lui Radu Vasile Birlea(cu posibilitate de substituire) in vederea efectuarii demersurilor pentru publicarea hotararilor in Monitorul Oficial, depunerea documentelor si efectuarea inregistrarilor necesare la Oficiul Registrului Comertului Bihor, Monitorul Oficial, Directia Generala a Finantelor Publice.

SI

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, in data de 28 aprilie 2017, ora 13:00 la adresa din Oradea, P-ta Emanuil Gojdu nr.53, bl. A 10. La adunare sunt indreptatiti sa participe si sa voteze doar actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de catre Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 14 aprilie 2017, stabilita ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor de validitate, a doua convocare a AGEA se stabileste pentru data de 29 aprilie 2017, ora 13:00 , cu aceeasi ordine de zi si la aceeasi adresa.

 Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

 1.   Avand in vedere transferul (vanzarea) punctului de lucru Hotel Meses Zalau din decembrie 2016, se propun spre aprobare urmatoarele operatiuni aferente acestui centru de cost:

-           acoperirea “Primei de fuziune” in suma de -1.985.704,98 lei (cont 1041), prin diminuarea “ Rezultatului reportat surplus din reevaluare” (cont 1175) cu aceasta suma;

-           acoperirea “Rezultatului reportat provenit din corectarea erorilor contabile” in suma de 20.145,91 lei (cont 1174), prin diminuarea “ Rezultatului reportat surplus din reevaluare” (cont 1175) cu aceasta suma;

-           acoperirea “Ajustarii la inflatie a imobilizarilor corporale” in suma de 10.925,04 lei (cont 118.03) prin diminuarea “Ajustarii la inflatie a amortizarii imobilizarilor corporale” (cont 118.04) si  prin diminuarea „Ajustarii la inflatie a rezervelor”;

-           acoperirea “Ajustarii la inflatie a rezervelor” in suma de 322.276,05 lei (cont 118.02)  prin diminuarea “ Rezultatului reportat surplus din reevaluare” (cont 1175) cu aceasta suma;

2.  Aprobarea datei de 18.05.2017 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile art. 238 din Legea 297/2004, respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGEA, precum si aprobarea datei de 17.05.2017 ca data “ex date” .

3.  Imputernicirea Presedintelui C.A. de a semna toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor AGEA. Mandatarea d-lui Radu Vasile Birlea (cu posibilitate de substituire) in vederea efectuarii demersurilor pentru publicarea hotararilor in Monitorul Oficial, depunerea documentelor si efectuarea inregistrarilor necesare la Oficiul Registrului Comertului Bihor, Monitorul Oficial.

La AGOA, respectiv AGEA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor, tinut de Depozitarul Central SA, la sfarsitul zilei de 14.04.2017, considerata ca data de referinta.

Actionarii isi pot exercita dreptul de vot direct, prin reprezentant sau prin corespondenta.  Reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale. Imputernicirea generala va putea fi acordata de actionar, in calitate de client, doar unui intermediar definit conform art. 2 alin. 1 pct. 14 din Legea 297/2004 privind piata de capital cu modificarile si completarile ulterioare.

Un actionar poate desemna prin imputernicire unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala in cazul in care reprezentantul desemnat este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin imputernicire sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul. Imputernicirile speciale (in limba romana sau engleza) se pot obtine de la sediul societatii si de pe websitul societatii (www.sif-hoteluri.ro) incepand din data de 28.03.2017. Imputernicirile speciale (in limba romana sau engleza) completate si semnate vor fi depuse in original la sediul societatii pana la data de 26.04.2017, ora 1200 (intre orele 8,00-12,00), in plic inchis cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “ PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28/29.04.2017” respectiv PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28/29.04.2017”sau vor fi transmise prin e-mail la adresa secretariat@sif-hoteluri.ro in baza unei semnaturi electronice extinse. Imputernicirile speciale vor fi insotite de urmatoarele documente: (a) in cazul persoanelor fizice, fotocopie act de identitate semnata pentru conformitate cu originalul, respectiv (b) in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de la Depozitarul Central.

In cazul in care registrul actionarilor nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal aceasta calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul comertului prezentat in original sau in copie conforma cu originalul sau orice alt document in original sau in copie conforma cu originalul emis de o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal  care atesta calitatea de reprezentant legal. 

La data Adunarii, la intrarea in sala de sedinta, reprezentantii desemnati vor prezenta exemplarul lor de imputernicire speciala si actul de identitate. Actionarii societatii inregistrati in registrul actionarilor la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunare. Actionarilor societatii li se vor transmite gratuit formularele de vot prin corespondenta in limba romana sau in limba engleza  in baza unei cereri depuse la registratura societatii incepand cu data de 28.03.2017 si pana la data de 26.04.2017 sau se vor putea descarca de pe website-ul www. sif-hoteluri.ro. Formularul de vot prin corespondenta va fi depus (sau se va expedia prin Posta cu confirmare de primire) la adresa din Oradea, Piata Emanuil Gojdu, nr. 53, Bl. A10, Cod postal 410067, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28/29.04.2017”, respectiv “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28/29.04.2017” pana la data de 26.04.2017, ora 12.00.

Formularul de vot prin corespondenta, completat si semnat in original, va fi insotit de urmatoarele documente: (a) in cazul persoanelor fizice, fotocopie act de identitate semnata pentru conformitate cu originalul, respectiv (b) in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de la Depozitarul Central. In cazul in care registrul actionarilor nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal aceasta calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului prezentat in original sau in copie conforma cu originalul sau orice alt document in original sau in copie conforma cu originalul emis de o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal  care atesta calitatea de reprezentant legal. 

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza. Emitentul nu va solicita legalizarea sau apostilarea documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului. Formularele de vot prin corespondenta care nu sunt primite la sediul Societatii pana la data indicata mai sus, respectiv 26.04.2017 ora 12.00, nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul Adunarii.

In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la AGOA sau AGEA , votul exprimat prin corespondenta va fi anulat. In acest caz va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul

social au dreptul :

            - de a introduce, prin cerere scrisa depusa la sediul societatii (in plic inchis cu mentiunea “ PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28/29.04.2017”, respectiv “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28/29.04.2017”), puncte suplimentare pe ordinea de zi a A.G.O.A. sau A.G.E.A. in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocatorului in M.O. cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare catre A.G.O.A. sau A.G.E.A.

            - de a prezenta, in scris, proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a A.G.O.A. sau A.G.E.A., in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocatorului in M.O.

Ordinea de zi completata cu punctele propuse de initiatori va fi republicata cu respectarea cerintelor prevazute de lege si/sau actul constitutiv pentru convocarea adunarii generale

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari in scris privind punctele de pe Ordinea de zi a A.G.O.A. sau A.G.E.A., intrebari ce trebuie depuse la sediul societatii pana cel tarziu in 26.04.2017, ora 12,00, in plic inchis , mentionandu-se pe plic, in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28/29.04.2017”, respectiv “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28/29.04.2017.

Intrebarile vor fi insotite de urmatoarele documente: (a)in cazul persoanelor fizice, fotocopie act de identitate semnata pentru conformitate cu originalul, respectiv (b) in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de la Depozitarul Central.  In cazul in care registrul actionarilor nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal aceasta calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului prezentat in original sau in copie conforma cu originalul sau orice alt document in original sau in copie conforma cu originalul emis de o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal  care atesta calitatea de reprezentant legal; acestor intrebari urmeaza a li se raspunde in cadrul AGOA sau AGEA. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut care va fi disponibil pe pagina de internet a societatii in sectiunea dedicata Adunarii, in format intrebare-raspuns.

Incepand cu data de 28.03.2017, materialele informative aferente problemelor incluse pe Ordinea de zi a AGOA, respectiv AGEA precum si proiectele de hotarari se vor putea consulta si procura, de luni pana vineri, intre orele 10-13, de la sediul societatii si de pe website-ul societatii www.sif-hoteluri.ro   sau la numarul de telefon 0259. 475.271. Persoana de contact este D-l Vasile Radu Birlea.

Presedintele Consiliului de Administratie,

Ion Alexandru-Sorin

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.