Catre: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
Fax:021 326 68 48; 021 326 68 49
BURSA DE VALORI BUCURESTI
Fax: 021 312 47 22; 021 317 99 23; 021 307 95 19
RAPORT CURENT
Conform Regulamentului CNVM nr.1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si a Legii nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data raportului:26.04.2018
Denumirea societatii emitente: CARBOCHIM S.A.
Sediul social: P-ta. 1 Mai nr.3, CLUJ-NAPOCA
Tel. 0264 437 005; Fax: 0264 437 026
Cod unic de inregistrare: 201535, Atribut fiscal RO
Numar de ordine la Registrul Comertului Cluj: J12/123/1991;
Capitalul social subscris si varsat : 12.325.437,5 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB Bucuresti
Actiuni (simbol de piata :CBC)
Evenimente importante de raportat:
In data de 26.04.2018 a avut loc Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor intrunita la sediul societatii din Cluj-Napoca, P-ta. 1 Mai nr.3, la prima convocare, consemnata in Procesul-verbal nr.2 in prezenta actionarilor detinand un numar de 3.630.354 actiuni reprezentind 73,63 % din capitalul social al societatii,
I. La Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, actionarii prezenti au discutat si aprobat:
1. Se aproba situatiile financiare anuale incheiate la 31.12.2017 intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara adoptate de Uniunea Europeana si cu OMFP nr.2844/2016 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar , indicatorii fiind urmatorii :
Cifra de afaceri
|
32.931.796 lei
|
Rezultatul net al exercitiului
|
978.970 lei
|
Active totale
|
81.073.485 lei
|
Capitaluri proprii
|
66.036.181 lei
|
Datorii
|
15.037.304 lei
|
Votul fiind de 100% pentru.
2. Se aproba Raportul de gestiune al Consiliului de Administratie pe anul 2017 si descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar al anului 2017, votul fiind de 100% pentru, dat de cei cu drept de vot. Administratorii nu au votat.
3. Se aproba repartizarea profitului net al exercitiului financiar 2017,in suma de 978.969,72 lei, dupa cum urmeaza :
-rezerve legale : 59.307,74 lei
-dividende : 887.431,50 lei (dividend brut 0,18 lei/actiune)
-alte rezerve (surse proprii de finantare ) :32.230,48 lei
Votul fiind de 100% pentru.
4. Se aproba repartizarea la dividende a sumei de 345.112,25 lei (dividend brut 0,07 lei/actiune) din profitul net al anului 2015 ramas nerepartizat ,in valoare de 682.821,94 lei, Votul fiind de 100% pentru.
5. Se aproba data de 08.06.2018 ca si data de plata a dividendelor, Votul fiind de 76,89% pentru, din cei prezenti.
6. Se aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli pe anul 2018.
Cifra de afaceri
|
34.400.000 lei
|
Venituri totale
|
35.040.000 lei
|
Cheltuieli totale
|
33.724.850 lei
|
Rezultat brut
|
1.315.150 lei
|
Votul fiind de 100% pentru.
7. Se aproba programul de investitii pe anul 2018, in suma totala de 10.282.019 lei, Votul fiind de 100% pentru.
8. Se aproba remuneratia lunara bruta a administratorilor in cuantum de 30% din remuneratia lunara bruta a Directorului General stabilita prin contractul de mandat si se stabileste limita maxima lunara pentru retribuirea directorilor si pentru retribuirea suplimentara a membrilor consiliului de administratie in suma de 400.000 lei lunar, Votul fiind de 100 % pentru.
9. Se aproba diurna pentru administratori in suma de 75 lei/zi pentru deplasarile in tara si de 100 EURO/zi sau 100 USD/zi in cazul deplasarilor in strainatate, Votul fiind de 100% pentru.
10. Se aproba data de 16.05.2018, ca si data de identificare a actionarilor,asupra carora urmeaza sa se rasfranga efectele hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor,conform art. 86 alin.1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si aprobarea datei de 15.05.2018 ca ex-data, votul fiind de 76,89 % pentru, din cei prezenti.
11. Se aproba mandatarea d-lui Popoviciu Viorel-Dorin sa redacteze si sa semneze hotararile adoptate si imputernicirea d-nei Cs.jr.Herteg Editha sa efectueze formalitatiile necesare pentru a inregistra hotararile la Oficiul Registrului Comertului si pentru publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei , votul fiind de 100 % pentru.
II La Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, actionarii prezenti au discutat si aprobat:
1. Se aproba strategia comerciala aferenta anului 2018, Votul fiind de 100% pentru.
2. Se aproba prelungirea liniilor de credit in valoare totala de 6.540.000 lei sau angajarea altora noi in cadrul aceluiasi plafon si garantarea acestora cu ipoteci asupra activelor societatii, Votul fiind de 100% pentru.
Se aproba delegarea Consiliului de Administratie in vederea stabilirii conditiilor concrete in care se vor face prelungirile liniilor de credit sau angajarea altora noi in cadrul plafonului aprobat, Votul fiind de 100% pentru.
3. Se aproba angajarea unui credit de investitii in valoare de maxim 5.000.000 lei sau echivalent in EUR pentru plata unor utilaje prevazute in planul de investitii pentru anul 2018, Votul fiind de 100% pentru.
Se aproba delegarea Consiliului de Administratie in vederea stabilirii conditiilor concrete in care se va angaja creditul de investitii in cadrul plafonului aprobat, Votul fiind de 100% pentru.
4. Se aproba data de 16.05.2018,ca data de identificare a actionarilor, asupra carora urmeaza sa se rasfranga efectele hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, conform art. 86 alin.1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si se aproba data de 15.05.2018 ca ex-data, Votul fiind de 76,89% pentru, din cei prezenti.
5. Se aproba mandatarea d-lui Popoviciu Viorel-Dorin sa redacteze si sa semneze hotararile adoptate si imputernicirea d-nei Cs.jr.Herteg Editha sa efectueze formalitatiile necesare pentru a inregistra hotararile la Oficiul Registrului Comertului si pentru publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei , votul fiind de 100 % pentru.
PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
DIRECTOR GENERAL
ING.POPOVICIU VIOREL