vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


COMELF S.A. - CMF

Convocare AGAE 04 Ianuarie 2018

Data Publicare: 27.11.2017 15:12:30

Cod IRIS: 329E6

R A P O R T C U R E N T

Conform Regulamentului CNVM nr. 1 / 2006

Data raportului : 27.11.2017

Denumirea societatii comerciale : COMELF SA

Sediul social : Bistrita, str. Industriei nr. 4

Numar de telefon / fax : 0263.234.462 ; 0263.238.092

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului : 568656

Numarul de ordine in Registrul Comertului : J06/02/1991

Capitalul social subscris si varsat : 13036325,34 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise : BVB

Eveniment raportat : Convocarea AGEA din data de 04.01.2018 .

Consiliul de Administratie al COMELF SA, cu sediul in Bistrita, str.Industriei nr.4, judetul Bistrita – Nasaud, intrunit in data de 27.11.2017, prin Decizia Consiliului de Administratie nr. 15 din 27.11.2017 convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor ( AGEA ) la data de 04 ianuarie 2018, ora 13ºº la sediul Uzinsider S.A., din Bucuresti, Blvd. Carol I nr. 12, cu urmatoarea ordine de zi:

1. Aprobarea suplimentarii limitei de creditare stabilite prin hotararea AGOA nr.55/21.04.2017, pana la suma de 8.000.000 euro si acorda competenta privind angajarea produselor bancare directorului general si directorului economic al societatii, pana la nivelul noii limite de creditare, in scopul sustinerii activitatii operationale a societatii.

2. Aprobarea alimentarii in completare a contului bancar al Comelf S.A. deschis la ING Bistrita cu suma de 5.793.538 lei, in scopul eliberarii de sub sechestru a imobilului hala FUET (carte funciara nr. 54717, nr. topo 8118/1/2).

3. Aprobarea transferului sumei de 6.093.901 lei din contul Comelf S.A. deschis la ING Bistrita in contul deschis la Trezoreria statului, in vederea acoperiri sumei stabilite potrivit raportului de constatare intocmit de catre inspectorii antifrauda ANAF – Tg. Mures la data de 09.09.2015.

4. Imputernicirea directorului general al societatii, domnul ing. Cenusa Gheorghe sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea hotararii AGEA la Oficiul Registrului Comertului Bistrita – Nasaud, publicarea hotararii in Monitorul Oficial si semnarea Raportului privind desfasurarea AGEA .

5. Aprobarea datei de inregistrare propusa de Consiliul de Administratie 26.01.2018, respectiv ex date 25.01.2018 .

La sedinta pot participa si vota actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor de la DEPOZITARUL CENTRAL SA la sfarsitul zilei de 27.12.2017, ca data de referinta .

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5 % din capitalul social au dreptul :

a) De a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de catre adunarea generala, in cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv 14.12.2017.

b) De a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse in ordinea de zi a adunarii generale, in cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv 14.12.2017.

In acelasi interval, fiecare actionar are dreptul sa adreseze in scris intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGEA .

Societatea va formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut care va fi disponibil pe pagina de internet a societatii, in format de intrebare – raspuns .

Actionarii mentionati in aliniatele precedente au obligatia sa trimita materialele / intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii certificate ale actelor de identitate, buletin / carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 04.01.2018, sau pe e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, la adresa tabloubord@comelf.ro mentionand la subiect " pentru AGEA din 04.01.2018 " .

Accesul actionarilor indreptatiti la data de referinta sa participe la AGEA, este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul persoanelor fizice, cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice cu Imputernicirea speciala data persoanei fizice care le reprezinta .

Actionarii pot participa personal sau prin alte persoane, pe baza de Imputernicire speciala, conform formularului pus la dispozitie de societate, portivit reglementarilor legale .

Formularele de imputernicire speciala pentru AGEA din 04.01.2018, in limba romana si engleza se pot obtine de la sediul societatii – serviciul Tablou de bord sau se pot descarca de pe website-ul societatii, incepand cu data de 04.12.2017. Un exemplar, in original al imputernicirii speciale in limba romana sau engleza, completat si semnat, insotit de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin / carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice si certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) se va depune / expedia la sediul societatii pana la data de 02.01.2018 ora 10ºº, un altul urmand sa fie pus la dispozitia reprezentantului pentru ca acesta sa isi poata dovedi calitatea de reprezentant in adunare . Imputernicirile speciale insotite de actele de identificare ale actionarilor pot fi transmise in limba romana sau engleza si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455 / 2001 privind semnatura electronica, pana la data de 02.01.2018 ora 10ºº la adresa tabloubord@comelf.ro mentionand la subiect " pentru AGEA din 04.01.2018 ". La data desfasurarii AGEA, reprezentantul desemnat va preda originalele imputernicirilor speciale, in cazul in care au fost transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa si o copie a actului de identitate valabil a reprezentantului desemnat .

Imputernicirea generala acordata de actionar, in calitate de client, unui intermediar [ definit conform art.2 alin.(1) pct.14 din Legea nr. 297/2004 ] sau unui avocat, inainte de prima utilizare, va fi depusa la sediul societatii, in copie certificata de catre reprezentantul actionarului, pana la data de 02.01.2018 (data de inregistrare la registratura societatii), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant la adunarea generala convocata prin prezentul convocator, conform prevederilor legii .

Actionarii COMELF SA pot vota prin corespondenta, utilizand formularul de vot prin corespondenta, in limba romana si engleza . Formularele pot fi obtinute de la sediul societatii – serviciul Tablou de bord sau se pot descarca de pe website-ul societatii, incepand cu data de 04.12.2017. Formularele de vot prin corespondenta in limba romana sau engleza completate si semnate, insotite de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/ carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice, respectiv certificat de inregistrare si copia actului de identitate al imputernicitului legal in cazul persoanelor juridice) se pot expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana cel tarziu in data de 02.01.2018, ora 10ºº . Formularele primite ulterior datei si orei de mai sus nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in AGEA . Optiunea de vot se poate exprima prin e-mail in limba romana sau engleza la adresa tabloubord@comelf.ro, cu semnatura electronica mentionand " pentru AGEA din 04.01.2018 " .

Proiectele de hotarari si materialele supuse dezbaterii AGEA pot fi consultate la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare sau pe website-ul societatii ( www.comelf.ro – Sectiunea " Informatii la zi ", incepand cu data de 04.12.2017 .

Daca la prima convocare adunarea nu va fi statutara, sedinta se reconvoaca pe data de 05 ianuarie 2018 in aceleasi conditii ( loc, ora, ordine de zi ).

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul COMELF SA Bistrita, la numerele de telefon 0263.234.462 int. 201, 0372.037309, intre orele 8.00 – 15.00 sau prin e-mail la adresa tabloubord@comelf.ro .

Presedinte al Consiliului de Administratie,

ing. Savu Constantin



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.