vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


COMNORD SA BUCURESTI - COSC

Convocare AGAE 15.11.2018

Data Publicare: 12.10.2018 18:05:10

Cod IRIS: 30D10

                                              

                                                                         SOCIETATEA COMERCIALA  "COMNORD" S.A.

TEL                    021.206 68 00                              R.C. NR. J40/493/1991

          021.206 68 20                                       www.comnord.ro

FAX                    021.206 68 02                   CAPITAL 4.001.055,20 LEI

 

 

 

 


CALEA GRIVITEI NR. 136     SECTOR 1     BUCURESTI, ROMANIA

                                                                                                                CUI RO 1590368

 

 

RAPORTUL CURENT
conform regulamentului ASF nr.5/2017
DATA RAPORTULUI: 12.10.2018

 

 

S.C. “COMNORD” S.A.

            Sediul social: Calea Grivitei nr. 136, sector 1, Bucuresti

            Nr. telefon: 021.206.68.00; FAX: 021.206.68.48

            Nr. si data inregistrarii la Of. Reg. Com.: J40/493/1991

            CUI: RO 1590368

Simbol: COSC

Capital social subscris si varsat: 4.001.055,20 lei

 

I. EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT

            a) Schimbari in controlul asupra societatii comerciale:

- nu este cazul –

            b) Achizitii sau instrainari substantiale de active:

- nu este cazul –

            c) Procedura falimentului:

- nu este cazul –

            d) Alte evenimente:

 

Convocarea sedintei Extraordinare a actionarilor societatii pentru data de 15.11.2018, ora 12.00, respectiv 16.11.2018, ora 12.00.

Convocarea sedintei Consiliului de Administratie din data de 12.10.2018 a fost adusa la  cunostinta membrilor sai de catre domnul Sterie Tivichi - presedinte al Consiliului de Administratie al SC Comnord SA.

Sedinta Consiliului de Administratie este statutara, ca urmare a prezentei membrilor consiliului de Administratie: respectiv domnii Lemnaru Dan Alexandru si Cirjan Mircea Bogdan. La sedinta au participat si doamnele Stefan Alina – in calitate de consilier juridic si Tapai Mihaela – director economic. 

Ordinea de zi prezentata de catre domnul Sterie Tivichi - Presedinte al Consiliului de Administratie este urmatoarea:

1.      Ratificarea Deciziei Consiliului de Administratie al SC Comnord SA din data de 01.10.2018, care are urmatorul continut:

Art. 1. Aprobarea prelungirii contractului de credit MIH2-2012-1043182 din data de 14.12.2012 incheiat cu UniCredit Bank S.A. pana la data de 26.02.2022 (scadenta si perioada de utilizare), in cadrul caruia Societatea are calitate de imprumutat solidar alaturi de ceilalti imprumutati: PROCEMA – INSTITUT DE CERCETARE, PROIECTARE SI PRODUCTIE EXPERIMENTALA IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR SI AL MATERIALELOR DE CONSTRUCTII S.A. (J40/493/1991, CUI 1590368), si GIRUETA S.A. (J23/1589/2004, CUI 477558).

Art 2. Aprobarea cooptarii PROCEMA RWP S.A (J40/7865/2018, CUI 39442253), ca imprumutat solidar in cadrul Contractului de credit MIH2-2012-1043182 din data de 14.12.2012, cu mentinerea garantiilor constituite deja de Societate pentru garantarea,  in solidar cu ceilalti imprumutati, a intreg creditului umbrela acordat de UniCredit Bank S.A. societatii si societatilor mai sus mentionate contractat conform contractului de credit MIH2-2012-1043182 din data de 14.12.2012, contractate pana la rambursarea acestora, indiferent de prelungirile si alte modificari ulterioare.

Art 3. Imputernicirea cu drept de semnatura individuala, sa duca la indeplinire prevederile acestei hotarari si, in acest scop: (i) sa reprezinte cu puteri depline Societatea fata de UniCredit Bank S.A. sau orice alte persoane sau entitati, (ii) sa negocieze si agreeze, cu puteri depline si dupa cum va considera ca este in interesul Societatii, termenii si conditiile de prelungire a contractelor de credit mai sus mentionate si a oricaror garantii, inclusiv toate modificarile ce vor fi aduse contractelor de credit si/sau contractelor de garantie/ garantiilor cu ocazia prelungirii (inclusiv cu privire la modificari aduse Conditiilor Generale de Creditare, modificari de dobanda, comisioane, obligatii contractuale, cazuri de culpa, denuntare unilaterala, tipul creditului, scopul creditului, conditiile de utilizare, alte clauze), toate modificarile documentatiei de finantare si garantare a creditelor mai sus mentionate acceptate prin semnarea amendamentelor la documentatia de creditare/garantare fiind insusite si obligatorii pentru Societate si (iii) sa semneze toate documentele necesare sau pe care le va considera necesare in legatura cu ducerea la indeplinire a acestei hotarari si a mandatului acordat de Consiliului de Administratie prin aceasta, inclusiv actele aditionale ale contractelor de credit, contracte de garantie si/sau acte aditionale la contracte de garantie/garantii existente si orice alte documente de finantare, deciziile si semnaturile urmatoarelor persoane fiind opozabile societatii:

·                     DL. TIVICHI STERIE, cetatean roman, posesor al CI seria RT nr. 418506 eliberata de SPCEP S1 biroul 2 la data de 07.07.2006, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie.

Art. 4.  Mandatul de mai sus este acordat inclusiv pentru orice modificari ulterioare ale contractelor bancare anterior mentionate, incluzand si nelimitandu-se la scopul, tipul, utilizarea, prelungirea creditului si obiectul garantiilor.”

       2.  Aprobarea datei de 30.11.2018, ca data de inregistrare, conform art.86 din Legea nr. 24/2017 si ex- date: 29.11.2018.

 

            In situatia in care Adunarea Generala nu va putea delibera si vota in mod valabil o a doua Adunare Generala Extraordinara este convocata pentru ziua de 16.11.2018, la ora 12.00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

La Adunarea Generala Extraodinara sunt invitati sa participe toti actionarii aflati in evidenta Registrului Actionarilor si Registrului de Actiuni la data de 07.11.2018.

 

            Dupa publicarea convocarii (15.10.2018), actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul: a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si b) de a prezenta proiecte de hotarare, in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

            Aceste drepturi pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice).

            Se precizeaza ca actionarii ce vor fi impiedicati de anumite imprejurari sa participe la Adunarile Generale vor putea mandata, in conformitate cu Legea nr.31/1990 republicata si Regulamentul ASF nr.5/2018, printr-o procura speciala/generala o terta persoana care sa participe si sa voteze in numele lor si pentru ei, in Adunarile Generale, in conditiile legii. Procura speciala/generala poate fi ridicata de la sediul societatii sau de pe web site-ul www.comnord.ro, incepand cu data convocarii. Procurile speciala si generala vor fi depuse spre inregistrare la secretariatul adunarii pana cel tarziu la data de 13.11.2018, orele 09.00. Procurile speciale si procurile generale vor putea fi transmise spre inregistrare si pe fax sau e-mail in format pdf., reprezentantul actionarului fiind obligat ca la data adunarii generale sa aiba asupra sa procura in original.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta inainte de adunarea generala utilizand formularul de vot prin corespondenta existent si pe site-ul societatii. Formularele de vot prin corespondenta completate si semnate se vor expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana cel tarziu cu 48 ore inainte de adunare. Formularele primite ulterior termenului stabilit nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in adunarea generala.

Informatiile cu privire la convocarea adunarii generale si la documentele care urmeaza sa fie prezentate adunarii generale, proiectul de hotarare, formularul de procura speciala/generala, care urmeaza sa fie utilizat pentru votul prin reprezentare, precum si formularele care urmeaza sa fie utilizate pentru votul prin corespondenta sunt puse la dispozitia actionarilor pe website-ul societatii (www.comnord.ro) sau la sediul societatii in zilele lucratoare, intre orele 9.00 – 17.30.

            Actionarii au dreptul sa formuleze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi ale Adunarilor Generale in conditiile precizate in Regulamentul ASF nr.5/2018, dupa ce actionarii vor fi identificati sau daca buna desfasurare si pregatire a adunarilor generale precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale a societatii, permite acest lucru.

            Documentele privind problemele incluse in ordinea de zi a Adunarile Generale pot fi consultate la sediul societatii sau pe pagina de internet www.comnord.ro, incepand cu data convocarii. Documentele aferente sedintelor, inclusiv propunerile de hotarare si procurile speciale/generale, pot fi obtinute de la d-na. Stefan Alina – tel. 021/206.68.00.

 

 

 Presedintele Consiliului de Administratie,                                                                                               Director economic, 

                   Sterie Tivichi                                                                                                                              Tapai Mihaela 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.