vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


COMNORD SA BUCURESTI - COSC

Convocare AGAE 20/21.12.2017

Data Publicare: 16.11.2017 18:10:04

Cod IRIS: A9C22

                                                           SOCIETATEA COMERCIALA      "COMNORD" S.A.

                                                      TEL                   021 206 68 00                             R.C. NR. J40/493/1991

           021 206 68 20                              www.comnord.ro

FAX                  021  206 68 02                   CAPITAL 4.001.055,20 LEI

 

 

 

 


CALEA GRIVITEI NR. 136     SECTOR 1     BUCURESTI, ROMANIA

                                                                      CUI RO 1590368                                       

 
 
                                                                   RAPORTUL CURENT
                                                 conform regulamentului C.N.V.M. nr.1/2006
                                                            Intocmit la data de 16.11.2017

S.C. „COMNORD” S.A.

            Sediul social: Calea Grivitei nr.136, sector 1, Bucuresti

            Nr. telefon: 021.206.68.00; FAX: 021.206.68.48

            Nr. si data inregistrarii la Of. Reg. Com.: J 40/493/1991

            CUI: RO1590368

Simbol: COSC

Capital social subscris si varsat: 4.001.055,20 lei

I. EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT

            a) Schimbari in controlul asupra societatii comerciale:

- nu este cazul –

            b) Achizitii sau instrainari substantiale de active:

- nu este cazul –

            c) Procedura falimentului:

- nu este cazul –

            d) Tranzactii de tipul celor prevazute de art.225 din Lg. nr.297/2004

                                                                   - nu este cazul –

e) Alte evenimente:

Convocarea sedintei Extraordinare a actionarilor societatii pentru data de 20.12.2017, ora 12.00, respectiv 21.12.2017, ora 12.00.

Convocarea sedintei Consiliului de Administratie din data de 15.11.2017 a fost adusa la  cunostinta membrilor sai de catre Presedintele Consiliului de Administratie.

 Sedinta Consiliului de Administratie este statutara, ca urmare a prezentei tuturor membrilor consiliului.

Ordinea de zi prezentata de dna. Oleana Negoita – Presedinte CA este urmatoarea:

 

1.       Ratificarea Deciziei Consiliului de Administratie din 16.10.2017, avand urmatorul continut:

„Aprobarea prelungirii contractului de credit MIH2-2012-1043182 din data de 14.12.2012 incheiat cu UniCredit Bank S.A. pana la data de 15.12.2020 (scadenta si perioada de utilizare), in cadrul caruia Societatea are calitate de imprumutat solidar alaturi de ceilalti imprumutati: PROCEMA – INSTITUT DE CERCETARE, PROIECTARE SI PRODUCTIE EXPERIMENTALA IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR SI AL MATERIALELOR DE CONSTRUCTII S.A. (J40/493/1991, CUI 1590368), si GIRUETA S.A. (J23/1589/2004, CUI 477558).

Art 2. Aprobarea cooptarii PROCEMA METAL SRL  (J40/5869/2000, CUI 13134853), ca imprumutat solidar in cadrul Contractului de credit MIH2-2012-1043182 din data de 14.12.2012, cu mentinerea garantiilor constituite deja de Societate pentru garantarea,  in soldiar cu ceilalti imprumutati, a intreg creditului umbreala acordat de UniCredit Bank S.A. societatii si societatilor mai sus mentioante contractat conform contractului de credit MIH2-2012-1043182 din data de 14.12.2012, contractate pana la rambursarea acestora, indiferent de prelungirile si alte modificari ulterioare.

            Art. 3 Aprobarea majorarii valorii actuale a creditului contractat de societate, in calitate de imprumtuat solidar, conform contractului de credit MIH2-2012-1043182 din data de 14.12.2012, prin reacordarea si repunerea la dispozitia imprumtuatilor a sumei de 1.798.973,67 EUR si constituirii de garantii asupra bunurilor deja aduse in garantie Bancii pentru garantarea obligatiilor societatii si a celorlalti imprumutati solidari in legatura cu suma de 1.798.973,67 EUR.

            Art. 4. Imputernicirea cu drept de semnatura individuala, sa duca la indeplinire prevederile acestei hotarari si, in acest scop: (i) sa reprezinte cu puteri depline Societatea fata de UniCredit Bank S.A. sau orice alte persoane sau entitati, (ii) sa negocieze si agreeze, cu puteri depline si dupa cum va considera ca este in interesul Societatii, termenii si conditiile de prelungire a contractelor de credit mai sus mentionate si a oricaror garantii, inclusiv toate modificarile ce vor fi aduse contractelor de credit si/sau contractelor de garantie/ garantiilor cu ocazia prelungirii (inclusiv cu privire la modificari aduse Conditiilor Generale de Creditare, modificari de dobanda, comisioane, obligatii contractuale, cazuri de culpa, denuntare unilaterala, tipul creditului, scopul creditului, conditiile de utilizare, alte clauze), toate modificarile documentatiei de finantare si garantare a creditelor mai sus mentionate acceptate prin semnarea amendamentelor la documentatia de creditare/garantare fiind insusite si obligatorii pentru Societate si (iii) sa semneze toate documentele necesare sau pe care le va considera necesare in legatura cu ducerea la indeplinire a acestei hotarari si a mandatului acordat de Consiliului de Administratie prin aceasta, inclusiv actele aditionale ale contractelor de credit, contracte de garantie si/sau acte aditionale la contracte de garantie/garantii existente si orice alte documente de finantare, deciziile si semnaturile urmatoarelor persoane fiind opozabile societatii:

-   Dna Oleana Negoita, presedinte al Consiliului de Administratie si Director General, cetatean roman.”

2.                   Aprobarea datei de 16.01.2018, ca data de inregistrare, conform art.86 din Legea nr.24/2017 si ex- date: 15.01.2018.

 

            In situatia in care Adunarea Generala nu va putea delibera si vota in mod valabil o a doua Adunare Generala Extraordinara este convocata pentru ziua de 21.12.2017, la ora 12.00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

            Dupa publicarea convocarii (16.11.2017), actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul: a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si b) de a prezenta proiecte de hotarare, in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

            Aceste drepturi pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice: e-mail: contact@comnord.ro, fax: 021.206.68.02).

            Se precizeaza ca actionarii ce vor fi impiedicati de anumite imprejurari sa participe la Adunarile Generale vor putea mandata, in conformitate cu art. 125 din Legea 31/1990 republicata si Regulamentul CNVM 1/2006 si 6/2009, printr-o procura speciala/generala o terta persoana care sa participe si sa voteze in numele lor si pentru ei, in Adunarile Generale, in conditiile legii. Procura speciala/generala poate fi ridicata de la sediul societatii sau de pe web site-ul www.comnord.ro, incepand cu data convocarii (16.11.2017). Procurile speciala si generala vor fi depuse spre inregistrare la secretariatul adunarii pana cel tarziu la data de 18.12.2017, orele 10.00. Procurile speciale si procurile generale vor putea fi transmise spre inregistrare si pe fax sau email in format pdf., reprezentantul actionarului fiind obligat ca la data adunarii generale sa aiba asupra sa procura in original.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta inainte de adunarea generala utilizand formularul de vot prin corespondenta existent si pe site-ul societatii. Formularele de vot prin corespondenta completate si semnate se vor expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana cel tarziu cu 48 ore inainte de adunare. Formularele primite ulterior termenului stabilit nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in adunarea generala.

Informatiile cu privire la convocarea adunarii generale si la documentele care urmeaza sa fie prezentate adunarii generale, proiectul de hotarare, formularul de procura speciala, care urmeaza sa fie utilizat pentru votul prin reprezentare, precum si formularele care urmeaza sa fie utilizate pentru votul prin corespondenta sunt puse la dispozitia actionarilor pe website-ul societatii (www.comnord.ro) sau la sediul societatii in zilele lucratoare, intre orele 9.00 – 17.30.

            Actionarii au dreptul sa formuleze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi ale Adunarilor Generale in conditiile art. 13 din Regulamentul CNVM 6/2009, dupa ce actionarii vor fi identificati sau daca buna desfasurare si pregatire a adunarilor generale precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale a societatii, permite acest lucru.

            Documentele privind problemele incluse in ordinea de zi a Adunarile Generale pot fi consultate la sediul societatii sau pe pagina de internet www.comnord.ro, incepand cu data convocarii. Documentele aferente sedintelor, inclusiv propunerile de hotarare si procurile speciale/generale, pot fi obtinute de la dna. Stefan Alina – tel. 021/2066800.

 

                                  Presedintele Consiliului de Administratie                                         Director Economic,

                                     Negoita Oleana                                                                                Mihaela Tapai

 

 

 

 

                                                                                                     CONVOCARE

 

 

               Consiliul de Administratie al S.C. ”COMNORD” S.A., persoana juridica romana, avand Cod Unic de Inregistrare 1590368, atribut fiscal RO si numar de Ordine la Registrul Comertului J40/493/1991, cu sediul in Bucuresti, Calea Grivitei nr. 136, sector 1, in temeiul prevederilor Actului constitutiv al societatii si prevederilor Legii nr. 31/1990 republicata,
              
 

CONVOACA

 

 

            Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor societatii pentru data de 20.12.2017, ora 12.00.

Sedinta Adunarii Generale Extraordinara a Actionarilor va avea loc la sediul societatii din Bucuresti, Calea Grivitei nr. 136, sector 1.

La Adunarea Generala Extraordinara sunt invitati sa participe toti actionarii aflati in evidenta Registrului Actionarilor si Registrului de Actiuni la data de 12.12.2017.

 

Pe ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare, sunt inscrise urmatoarele probleme:

 

3.             Ratificarea Deciziei Consiliului de Administratie din 16.10.2017, avand urmatorul continut:

„Aprobarea prelungirii contractului de credit MIH2-2012-1043182 din data de 14.12.2012 incheiat cu UniCredit Bank S.A. pana la data de 15.12.2020 (scadenta si perioada de utilizare), in cadrul caruia Societatea are calitate de imprumutat solidar alaturi de ceilalti imprumutati: PROCEMA – INSTITUT DE CERCETARE, PROIECTARE SI PRODUCTIE EXPERIMENTALA IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR SI AL MATERIALELOR DE CONSTRUCTII S.A. (J40/493/1991, CUI 1590368), si GIRUETA S.A. (J23/1589/2004, CUI 477558).

Art 2. Aprobarea cooptarii PROCEMA METAL SRL  (J40/5869/2000, CUI 13134853), ca imprumutat solidar in cadrul Contractului de credit MIH2-2012-1043182 din data de 14.12.2012, cu mentinerea garantiilor constituite deja de Societate pentru garantarea,  in soldiar cu ceilalti imprumutati, a intreg creditului umbreala acordat de UniCredit Bank S.A. societatii si societatilor mai sus mentioante contractat conform contractului de credit MIH2-2012-1043182 din data de 14.12.2012, contractate pana la rambursarea acestora, indiferent de prelungirile si alte modificari ulterioare.

            Art. 3 Aprobarea majorarii valorii actuale a creditului contractat de societate, in calitate de imprumtuat solidar, conform contractului de credit MIH2-2012-1043182 din data de 14.12.2012, prin reacordarea si repunerea la dispozitia imprumtuatilor a sumei de 1.798.973,67 EUR si constituirii de garantii asupra bunurilor deja aduse in garantie Bancii pentru garantarea obligatiilor societatii si a celorlalti imprumutati solidari in legatura cu suma de 1.798.973,67 EUR.

            Art. 4. Imputernicirea cu drept de semnatura individuala, sa duca la indeplinire prevederile acestei hotarari si, in acest scop: (i) sa reprezinte cu puteri depline Societatea fata de UniCredit Bank S.A. sau orice alte persoane sau entitati, (ii) sa negocieze si agreeze, cu puteri depline si dupa cum va considera ca este in interesul Societatii, termenii si conditiile de prelungire a contractelor de credit mai sus mentionate si a oricaror garantii, inclusiv toate modificarile ce vor fi aduse contractelor de credit si/sau contractelor de garantie/ garantiilor cu ocazia prelungirii (inclusiv cu privire la modificari aduse Conditiilor Generale de Creditare, modificari de dobanda, comisioane, obligatii contractuale, cazuri de culpa, denuntare unilaterala, tipul creditului, scopul creditului, conditiile de utilizare, alte clauze), toate modificarile documentatiei de finantare si garantare a creditelor mai sus mentionate acceptate prin semnarea amendamentelor la documentatia de creditare/garantare fiind insusite si obligatorii pentru Societate si (iii) sa semneze toate documentele necesare sau pe care le va considera necesare in legatura cu ducerea la indeplinire a acestei hotarari si a mandatului acordat de Consiliului de Administratie prin aceasta, inclusiv actele aditionale ale contractelor de credit, contracte de garantie si/sau acte aditionale la contracte de garantie/garantii existente si orice alte documente de finantare, deciziile si semnaturile urmatoarelor persoane fiind opozabile societatii:

-         Dna Oleana Negoita, presedinte al Consiliului de Administratie si Director General, cetatean roman.”

4.                   Aprobarea datei de 16.01.2018, ca data de inregistrare, conform art.86 din Legea nr.24/2017 si ex- date: 15.01.2018.

 

               In situatia in care Adunarea Generala nu va putea delibera si vota in mod valabil o a doua Adunare Generala Extraordinara este convocata pentru ziua de 21.12.2017, la ora 12.00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

               Dupa publicarea convocarii (16.11.2017), actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul: a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si b) de a prezenta proiecte de hotarare, in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

               Aceste drepturi pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice: e-mail: contact@comnord.ro, fax: 021.206.68.02).

               Se precizeaza ca actionarii ce vor fi impiedicati de anumite imprejurari sa participe la Adunarile Generale vor putea mandata, in conformitate cu art. 125 din Legea 31/1990 republicata si Regulamentul CNVM 1/2006 si 6/2009, printr-o procura speciala/generala o terta persoana care sa participe si sa voteze in numele lor si pentru ei, in Adunarile Generale, in conditiile legii. Procura speciala/generala poate fi ridicata de la sediul societatii sau de pe web site-ul www.comnord.ro, incepand cu data convocarii (16.11.2017). Procurile speciala si generala vor fi depuse spre inregistrare la secretariatul adunarii pana cel tarziu la data de 18.12.2017, orele 10.00. Procurile speciale si procurile generale vor putea fi transmise spre inregistrare si pe fax sau email in format pdf., reprezentantul actionarului fiind obligat ca la data adunarii generale sa aiba asupra sa procura in original.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta inainte de adunarea generala utilizand formularul de vot prin corespondenta existent si pe site-ul societatii. Formularele de vot prin corespondenta completate si semnate se vor expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana cel tarziu cu 48 ore inainte de adunare. Formularele primite ulterior termenului stabilit nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in adunarea generala.

Informatiile cu privire la convocarea adunarii generale si la documentele care urmeaza sa fie prezentate adunarii generale, proiectul de hotarare, formularul de procura speciala, care urmeaza sa fie utilizat pentru votul prin reprezentare, precum si formularele care urmeaza sa fie utilizate pentru votul prin corespondenta sunt puse la dispozitia actionarilor pe website-ul societatii (www.comnord.ro) sau la sediul societatii in zilele lucratoare, intre orele 9.00 – 17.30.

               Actionarii au dreptul sa formuleze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi ale Adunarilor Generale in conditiile art. 13 din Regulamentul CNVM 6/2009, dupa ce actionarii vor fi identificati sau daca buna desfasurare si pregatire a adunarilor generale precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale a societatii, permite acest lucru.

               Documentele privind problemele incluse in ordinea de zi a Adunarile Generale pot fi consultate la sediul societatii sau pe pagina de internet www.comnord.ro, incepand cu data convocarii. Documentele aferente sedintelor, inclusiv propunerile de hotarare si procurile speciale/generale, pot fi obtinute de la dna. Stefan Alina – tel. 021/2066800.

 

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie
al S.C. COMNORD S.A.
Oleana Negoita

 

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.