vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


CONPET SA - COTE

Convocare AGA Anuala 26(27).04.2017

Data Publicare: 21.03.2017 20:17:11

Cod IRIS: F834B

CONPET SA

Str.Anul 1848 nr.1-3, Ploiesti, Prahova, Romania

Codul unic de inregistrare 1350020

Cod CAEN 4950

Inregistrata la Registrul Comertului Prahova sub numarul J29/6/22.01.1991

Capital social subscris si varsat 28 569 842,40 lei

Nr. 11417/ 21.03.2017

Catre: Bursa de Valori Bucuresti

Nr. telefon 021.307.95.00/ Nr. fax 021.307.95.19

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Nr. telefon 021.659.60.57/ Nr. fax 021.659.64.36; 021.659.60.51

Raport curent nr. 4/ 2017

conform Legii nr. 297/ 2004 si Regulamentului C.N.V.M. nr. 1/ 2006

Data raportului:

21.03.2017

Denumirea entitatii emitente:

CONPET S.A. Ploiesti

Sediul social:

str. Anul 1848, nr. 1–3, Ploiesti

Nr. telefon/ fax/ e-mail:

0244/ 401360/ 516451/ 402385/ actionariat@conpet.ro

Cod unic de inregistrare la O.R.C.:

1350020

Nr. ordine in Registrul Comertului:

J29/6/22.01.1991

Capital social subscris si varsat:

28.569.842,40 lei

Nr. total de actiuni:

8.657.528 actiuni nominative

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

B.V.B.

categoria Premium

Evenimente importante de raportat:

I) Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (A.G.O.A.) in data de 26.04.2017 (prima convocare)/ 27.04.2017 (a doua convocare).

II) Modificari aduse Declaratiei privind conformitatea cu prevederile Codului de Guvernanta Corporativa emis de Bursa de Valori Bucuresti.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I) A.G.O.A. este convocata pentru data de 26.04.2017 (prima convocare)/ 27.04.2017 (a doua convocare), ora 10:00, la sediul social al societatii, situat in Ploiesti, str. Anul 1848, nr. 1-3. Data de referinta a A.G.O.A. este 13.04.2017. Data de inregistrare propusa de Consiliul de Administratie pentru adunare este 30.06.2017 (care serveste la identificarea actionarilor ce urmeaza a beneficia de dividende sau alte drepturi si asupra carora se rasfrang efectele hotararii A.G.O.A.). Stabilirea datei de 29.06.2017 ca ex-date aferenta A.G.O.A..

Convocatorul A.G.O.A. pentru data de 26 (27).04.2017 are urmatorul continut:

CONVOCATOR

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL “CONPET” S.A.

cu sediul social in Ploiesti, str. Anul 1848, nr. 1-3, inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Prahova sub nr. J29/6/1991, C.U.I. 1350020, avand un capital subscris si varsat in suma de 28.569.842,40 lei, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, ale Regulamentului nr. 6/ 2009 al A.S.F. si ale actelor normative aplicabile, precum si cu Actul Constitutiv al societatii, prin Decizia C.A. nr. 3/ 20.03.2017

convoacA

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR (A.G.O.A.)

pentru data de 26.04.2017, ora 10:00, care va avea loc la sediul social al societatii, situat in Ploiesti, str. Anul 1848, nr. 1-3 si la care au dreptul sa participe si sa voteze doar persoanele care au calitatea de actionari, respectiv sunt inregistrate in Registrul Actionarilor tinut de catre Depozitarul Central S.A. la sfarsitul datei de referinta 13.04.2017, cu urmatoarea

Ordine de zi:

1. Alegerea unui secretar al Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

2. Aprobarea situatiilor financiare anuale pentru exercitiul financiar incheiat la data de 31.12.2016 intocmite in conformitate cu reglementarile contabile aplicabile, pe baza Raportului anual al administratorilor pentru exercitiul financiar 2016 si a Raportului auditorului financiar BDO Audit S.R.L. asupra situatiilor financiare anuale ale societatii CONPET S.A.

3. Aprobarea repartizarii profitului net aferent exercitiului financiar 2016 si a unor sume din rezultatul reportat, fixarea dividendului brut pe actiune si a datei platii dividendelor catre actionari, dupa cum urmeaza:

a) repartizarea pe destinatiile legale a profitului contabil ramas dupa deducerea impozitului pe profit la data de 31 decembrie 2016 (reintregit cu provizionul pentru participarea salariatilor la profit), in valoare de 76.302.914 lei, astfel:

- Participarea salariatilor la profit: 4.756.310 lei (6,23 %)

- Alte repartizari prevazute de lege - scutirea de la plata a impozitului pe profit reinvestit: 1.710.000 lei (2,24 %)

- Dividende cuvenite actionarilor: 69.836.604 lei (91,53 %), rezultand o valoare a dividendului brut propus a se acorda actionarilor de 8,06657559 lei/ actiune.

b) repartizarea sub forma de dividende a sumei de 17.118.920 lei reprezentand rezultatul reportat din corectarea unor elemente care au afectat profitul anilor anteriori, rezultand o valoare a dividendului brut propus a se acorda actionarilor de 1,97734501 lei/ actiune.

c) repartizarea sub forma de dividende a sumei de 56.606.750 lei, reprezentand surplusul realizat din rezerve din reevaluare recunoscut in rezultatul reportat, rezultand o valoare a dividendului brut propus a se acorda actionarilor de 6,53844261 lei/ actiune.

d) Termenul de plata a dividendelor cuvenite actionarilor, respectiv data platii dividendelor este 20.07.2017.

e) Plata dividendelor va fi efectuata in lei, actionarii care urmeaza a beneficia de dividende fiind cei inregistrati in Registrul Actionarilor (tinut de “Depozitarul Central” S.A.) la data de inregistrare stabilita de catre Adunarea Generala a Actionarilor. Modalitatea de plata a dividendelor va fi adusa la cunostinta actionarilor inainte de data inceperii efectuarii platii. Cheltuielile ocazionate de plata dividendelor sunt suportate de catre actionari.

4. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii CONPET S.A. pentru exercitiul financiar incheiat la data de 31.12.2016.

5. Raportul anual al Comitetului de nominalizare si remunerare cu privire la remuneratiile si alte avantaje acordate administratorilor neexecutivi si directorului general – administrator executiv, in cursul exercitiului financiar 2016, modul de indeplinire la data de 31.12.2016 a criteriilor si obiectivelor de performanta stabilite in Contractele de administrare/ Contractul de mandat.

6. Aprobarea incheierii unui Act Aditional la contractele de administrare incheiate de catre administratorii neexecutivi cu societatea, avand ca obiect subcomponenta 2 a componentei variabile a remuneratiei administratorilor pentru anul 2017.

7. Mandatarea unui reprezentant al actionarilor pentru semnarea Actului Aditional nr. 10 (avand ca obiect subcomponenta 2 a componentei variabile a remuneratiei administratorilor neeecutivi pentru anul 2017) la contractele de administrare incheiate de catre administratorii neexecutivi cu societatea.

8. Imputernicirea:

a) Presedintelui adunarii pentru semnarea hotararii A.G.O.A.

b) Presedintelui Consiliului de Administratie pentru punerea in aplicare a hotararii A.G.O.A., conform prevederilor legale.

c) Directorului General pentru efectuarea formalitatilor necesare inregistrarii hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Prahova, publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a, precum si pentru acordarea dreptului de a delega unei alte persoane mandatul pentru efectuarea formalitatilor mai sus mentionate.

9. Aprobarea datei de inregistrare propusa de Consiliul de Administratie, respectiv 30.06.2017 (care serveste la identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de dividende sau alte drepturi si asupra carora se rasfrang efectele hotararii A.G.O.A.), respectiv ex-date 29.06.2017.

In cazul in care la prima convocare nu sunt indeplinite conditiile de cvorum prevazute de lege si de Actul Constitutiv, A.G.O.A. este convocata pentru data de 27.04.2017, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare.

Unul sau mai multi actionari, reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

1) de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a A.G.O.A., cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de A.G.O.A., solicitarile

urmand a fi primite de catre societatea “CONPET” S.A. in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv 07.04.2017, ora 10:00.

2) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a A.G.O.A., solicitarile urmand a fi primite de catre “CONPET” S.A. in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv 07.04.2017, ora 10:00.

Solicitarile privind atat introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a A.G.O.A., cat si cele privind propuneri de proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale trebuie formulate in scris, cu respectarea termenelor sus-mentionate si vor fi transmise prin servicii de curierat cu confirmare de primire, direct la registratura “CONPET” S.A., in Ploiesti, str. Anul 1848, nr. 1 - 3, jud. Prahova, in plic inchis, cu mentiunea “Biroul Secretariat C.A. si A.G.A. – Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 26.04.2017”, fiind insotite de copia actului de identitate valabil, semnat conform cu originalul de catre titularul acestuia, respectiv de documentele care atesta calitatea de reprezentant legal in cazul persoanelor juridice, specificate in Dispunerea de masuri C.N.V.M nr. 26/ 20.12.2012.

In cazul in care exercitarea dreptului de a introduce pe ordinea de zi a adunarii generale determina modificarea ordinii de zi din convocatorul publicat, societatea va face toate demersurile necesare pentru republicarea convocatorului avand ordinea de zi completata/ revizuita, inainte de data de referinta 13.04.2017.

Actionarii societatii, indiferent de cota de participare la capitalul social, au dreptul sa adreseze intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, acestea urmand a fi depuse la sediul societatii din Ploiesti, str. Anul 1848, nr. 1 - 3, jud. Prahova pana la data de 18.04.2017, ora 10:00, cu mentiunea “Biroul Secretariat C.A. si A.G.A. – Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 26.04.2017”. Pentru identificarea persoanelor care adreseaza intrebari, acestea vor anexa solicitarii respective si copii ale documentelor care sa le ateste identitatea. Raspunsurile la intrebarile adresate vor fi publicate pe pagina de internet a societatii, la adresa www.conpet.ro, sectiunea “Relatia cu investitorii - Informatii tranzactionare - Intrebari frecvente”.

La adunare pot participa si vota numai actionarii inscrisi la data de referinta 13.04.2017, personal sau prin reprezentanti, in baza unei imputerniciri speciale sau generale, conform dispozitiilor legale.

Calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu documentele prevazute in Dispunerea de masuri C.N.V.M nr. 26/ 20.12.2012, respectiv certificatul constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document in original sau copie conforma cu originalul emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal; documentele care atesta calitatea de reprezentant legal vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului A.G.O.A.

Institutiile de credit care presteaza servicii de custodie mandatate de actionar sa participe si sa voteze in cadrul A.G.O.A. trebuie sa prezinte o imputernicire speciala intocmita conform Regulamentului C.N.V.M nr. 6/ 2009 si Dispunerii de masuri C.N.V.M nr. 26/ 20.12.2012, semnata de respectivul actionar, insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin imputernicire speciala, din care sa reiasa ca presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar, precum si faptul ca instructiunile din imputernicirea speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar.

Formularul de imputernicire speciala, va fi disponibil atat in limba romana, cat si in limba engleza, la sediul societatii si in format electronic pe pagina de internet a acesteia, la adresa www.conpet.ro sectiunea “Relatia cu investitorii/ Documente A.G.A.” - A.G.O.A. din 26.04.2017, incepand cu data de 27.03.2017.

Imputernicirea generala va putea fi acordata de actionar, in calitate de client, doar unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct. 14 din Legea nr. 297/ 2004 privind piata de capital, sau unui avocat si va fi depusa, inainte de prima utilizare, la sediul societatii, pana la data de 25.04.2017, ora 10:00.

Imputernicirea speciala impreuna cu declaratia, ambele in original, semnate si, dupa caz, stampilate, insotite de documentele doveditoare (copie a actului de identitate valabil al actionarului in cazul persoanelor fizice, respectiv documentele care atesta calitatea de reprezentant legal in cazul persoanelor juridice), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in adunare, precum si imputernicirea generala, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, trebuie depuse la CONPET S.A., in Ploiesti, str. Anul 1848, nr. 1 - 3, jud. Prahova, in limba romana sau engleza, cu cel mult 24 ore inainte de adunare, in plic inchis cu mentiunea: “Biroul Secretariat C.A. si A.G.A. – Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 26.04.2017”, respectiv pana in data de 25.04.2017, ora 10:00.

Imputernicirea speciala si documentele doveditoare se pot transmite si cu semnatura electronica extinsa, conform prevederilor Legii nr. 455/ 2001 privind semnatura electronica, pana la aceeasi data si ora antementionate, pe adresa de e-mail: actionariat@conpet.ro, sub sanctiunea prevazuta de art. 125 alin. (3) din Legea nr. 31/ 1990 privind societatile, cu modificarile si completarile ulterioare.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea Formularului de vot prin corespondenta, disponibil, incepand cu data de 27.03.2017, la sediul societatii sau pe website-ul www.conpet.ro, sectiunea “Relatia cu investitorii/ Documente A.G.A.” - A.G.O.A. din 26.04.2017.

Formularele de vot prin corespondenta trebuie completate si semnate de catre actionari persoane fizice si insotite de copia actului de identitate valabil, semnat conform cu originalul de catre titularul acestuia, respectiv trebuie completate si semnate de reprezentantul legal al actionarului persoana juridica, insotite de documentele oficiale care ii atesta calitatea de reprezentant legal.

Calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu documentele prevazute in Dispunerea de masuri C.N.V.M nr. 26/ 20.12.2012, respectiv certificatul constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document in original sau copie conforma cu originalul emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal; documentele care atesta calitatea de reprezentant legal vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului A.G.O.A.

Societatea va accepta un formular de vot prin corespondenta in format scris transmis de un actionar pentru care o institutie de credit presteaza servicii de custodie, fara a solicita alte documente suplimentare referitoare la respectivul actionar, daca formularul de vot prin corespondenta este semnat in original de respectivul actionar si este insotit de o declaratie pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al institutiei de credit, din care sa reiasa ca institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar si ca formularul de vot prin corespondenta este semnat de actionar si contine optiuni de vot identice cu cele mentionate de actionar printr-un mesaj SWIFT primit de institutia de credit de la respectivul actionar.

Formularele de vot prin corespondenta, insotite de documentele legale sus-mentionate, semnate si, dupa caz, stampilate, vor trebui transmise in original, in limba romana sau in limba engleza, prin orice forma de curierat cu confirmare de primire, in plic inchis cu mentiunea: “Biroul Secretariat C.A. si A.G.A. – Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 26.04.2017”, la sediul “CONPET” S.A. situat in str. Anul 1848, nr. 1-3, jud. Prahova, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura societatii cel mai tarziu la data de 25.04.2017, ora 10:00, sau semnate electronic cu semnatura electronica extinsa si transmise, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana la aceeasi data si ora antementionate, pe adresa de email: actionariat@conpet.ro, sub sanctiunea prevazuta de art. 125 alin. (3) din Legea nr. 31/1990 privind societatile, cu modificarile si completarile ulterioare.

Formularele de vot care nu sunt primite la registratura societatii in termenele indicate nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in A.G.O.A.

In cazul in care ordinea de zi a adunarii generale va fi completata/ revizuita iar actionarii nu transmit imputernicirile speciale si/ sau formularele de vot prin corespondenta completate/ revizuite, documentele transmise anterior completarii/ revizuirii ordinii de zi vor fi luate in considerare doar pentru punctele din acestea care se regasesc pe ordinea de zi completata/ revizuita.

Situatiile financiare anuale, raportul anual al administratorilor si propunerea cu privire la repartizarea profitului se pun la dispozitia actionarilor de la data convocarii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor. Restul materialelor aferente problemelor incluse pe ordinea de zi si proiectul de hotarare (in limba romana si in limba engleza), se vor afla la dispozitia actionarilor la societate, in vederea consultarii acestora, incepand cu data de 27.03.2017, in zilele lucratoare.

Toate materialele pentru adunarea generala vor fi disponibile si pe pagina de internet a societatii, la adresa www.conpet.ro, sectiunea Relatia cu investitorii/ Documente A.G.A.”- A.G.O.A. din 26.04.2017.

Actionarii pot primi, la cerere si contra cost, copii ale documentelor. Informatii suplimentare se pot obtine la sediul “CONPET” S.A. din Ploiesti, str. Anul 1848, nr. 1 - 3, Biroul Secretariat C.A. si A.G.A., tel. 0244.401.360 int. 2655, 2579, fax 0244.516.451, intre orele 08:00 - 16:30, pe e-mail: actionariat@conpet.ro.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

II) Potrivit art. 871 alin. (1) din Codul Bursei de Valori Bucuresti (B.V.B.) Cartea I - Piata reglementata la vedere, Titlul II Emitentii si Instrumentele Financiare, toti emitentii ale caror actiuni sunt admise la tranzactionare pe piata reglementata au obligatia de a respecta prevederile Codului de Guvernanta Corporativa al B.V.B.. Societatea CONPET S.A. a adus urmatoarele modificari la Declaratia privind conformitatea cu prevederile Codului de Guvernanta Corporativa emis de B.V.B.:

Prevederile Codului de Guvernanta Corporativa

Respecta

Nu respecta sau respecta partial

Motivul pentru neconformitate

A.1 Toate societatile trebuie sa aiba un regulament intern al Consiliului care include termenii de referinta/responsabilitatile Consiliului si functiile cheie de conducere ale societatii, si care aplica, printre altele, Principiile Generale din Sectiunea A.

DA

A.5 Alte angajamente si obligatii profesionale relativ permanente ale unui membru al Consiliului, inclusiv pozitii executive si neexecutive in Consiliul unor societati si institutii non-profit, trebuie dezvaluite actionarilor si investitorilor potentiali inainte de nominalizare si in cursul mandatului sau.

Respecta partial

O parte din angajamentele si obligatiile profesionale sunt comunicate in declaratiile de avere si de interese ale membrilor Consiliului de Administratie (in conformitate cu prevederile Legii 176/2010 privind integritatea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice, pentru modificarea si completarea Legii nr. 144/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea A.N.I., precum si pentru modificarea altor acte normative).

A.6 Orice membru al Consiliului trebuie sa prezinte Consiliului informatii privind orice raport cu un actionar care detine direct sau indirect actiuni reprezentand peste 5% din toate drepturile de vot. Aceasta obligatie se refera la orice fel de raport care poate afecta pozitia membrului cu privire la chestiuni decise de Consiliu.

Respecta partial

Prevederile existente in cadrul declaratiilor de independenta, respectiv in cadrul Regulamentului de Guvernanta Corporativa cu privire la conflictul de interese asigura respectarea partiala a cerintei.

A.7 Societatea trebuie sa desemneze un secretar al Consiliului responsabil de sprijinirea activitatii Consiliului.

DA

A.9 Declaratia privind guvernanta corporativa trebuie sa contina informatii privind numarul de intalniri ale Consiliului si comitetelor in cursul ultimului an, participarea administratorilor (in persoana si in absenta) si un raport al Consiliului si comitetelor cu privire la activitatile acestora.

DA

A.10 Declaratia privind guvernanta corporativa trebuie sa cuprinda informatii referitoare la numarul exact de membri independenti din Consiliul de Administratie sau din Consiliul de Supraveghere.

DA

A.11 Consiliul societatilor din Categoria Premium trebuie sa infiinteze un comitet de nominalizare format din membri neexecutivi, care va conduce procedura nominalizarilor de noi membri in Consiliu si va face recomandari Consiliului. Majoritatea membrilor comitetului de nominalizare trebuie sa fie independenta.

DA

B.3 In cadrul responsabilitatilor sale, comitetul de audit trebuie sa efectueze o evaluare anuala a sistemului de control intern.

DA

B.4 Evaluarea trebuie sa aiba in vedere eficacitatea si cuprinderea functiei de audit intern, gradul de adecvare al rapoartelor de gestiune a riscului si de control intern prezentate catre comitetul de audit al Consiliului, promptitudinea si eficacitatea cu care conducerea executiva solutioneaza deficientele sau slabiciunile identificate in urma controlului intern si prezentarea de rapoarte relevante in atentia Consiliului.

DA

B.6 Comitetul de audit trebuie sa evalueze eficienta sistemului de control intern si a sistemului de gestiune a riscului.

DA

B.10 Consiliul trebuie sa adopte o politica prin care sa se asigure ca orice tranzactie a societatii cu oricare dintre societatile cu care are relatii stranse a carei valoare este egala cu sau mai mare de 5% din activele nete ale societatii (conform ultimului raport financiar) este aprobata de Consiliu in urma unei opinii obligatorii a comitetului de audit al Consiliului si dezvaluita in mod corect actionarilor si potentialilor investitori, in masura in care aceste tranzactii se incadreaza in categoria evenimentelor care fac obiectul cerintelor de raportare.

Respecta partial

Nu avem o politica in acest sens.

D.3 Societatea va adopta o politica in legatura cu previziunile, fie ca acestea sunt facute publice sau nu. Previziunile se refera la concluzii cuantificate ale unor studii ce vizeaza stabilirea impactului global al unui numar de factori privind o perioada viitoare (asa numitele ipoteze): prin natura sa, aceasta proiectie are un nivel ridicat de incertitudine, rezultatele efective putand diferi in mod semnificativ de previziunile prezentate initial. Politica privind previziunile va stabili frecventa, perioada avuta in vedere si continutul previziunilor. Daca sunt publicate, previziunile pot fi incluse numai in rapoartele anuale, semestriale sau trimestriale. Politica privind previziunile va fi publicata pe pagina de internet a societatii.

Respecta partial

Previziunile sunt prezentate in cadrul Planului de Administrare publicat pe site-ul companie si periodic in cadrul rapoartelor anuale.

Societatea nu are adoptata o politica privind previziunile.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anexam prezentului raport curent Convocatorul A.G.O.A. pentru data de 26.04.2017 (27.04.2017).

Director General

ing. ILASI Liviu

Director Directie Guvernanta Corporativa, Resurse Umane si Comunicare

Conf. univ. dr. ing. dr. ec. NITA Mircea Aurel

Sef Serviciu Guvernanta Corporativa

ec. PINZARIU Bogdan



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.