marți | 23 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ELECTROMAGNETICA SA - ELMA

Convocare AGA O & E pentru 25/26 aprilie 2018

Data Publicare: 21.03.2018 9:02:14

Cod IRIS: 93F5E

CONVOCATOR AGOA SI AGEA ELECTROMAGNETICA PENTRU 25/26 APRILIE 2018

Consiliul de Administratie al ELECTROMAGNETICA SA, cu sediul in Bucuresti, Calea Rahovei nr 266-268, Sector 5, intrunit in sedinta din data de 20.03.2018, ora 12:00, convoaca adunarea generala ordinara a actionarilor (AGOA) si adunarea generala extraordinara a actionarilor (AGEA) in data de 25 aprilie 2018, ora 13:00 si, respectiv, ora 14:00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central SA, la sfarsitul zilei de 18.04.2018, considerata data de referinta pentru aceste adunari.

Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare este urmatoarea:

1. Aprobarea situatiilor financiare anuale individuale pentru exercitiul incheiat la 31.12.2017 potrivit Reglementarilor contabile conforme cu Standardele internationale de raportare financiara, insotite de raportul Consiliului de Administratie si raportul auditorului financiar, formate din:

- situatia pozitiei financiare;

- situatia rezultatului global;

- situatia modificarilor capitalurilor proprii

- situatia fluxurilor de trezorerie

- notele la situatiile financiare individuale.

2. Aprobarea situatiilor financiare anuale consolidate pentru exercitiul incheiat la 31.12.2017 potrivit Reglementarilor contabile conforme cu Standardele international de raportare financiara insotite de raportul Consiliului de Administratie si raportul auditorului financiar, formate din:

- situatia consolidata a pozitiei financiare;

- situatia consolidata a rezultatului global;

- situatia consolidata a modificarilor capitalurilor proprii;

- situatia consolidata a fluxurilor de trezorerie

- note la situatiile financiare consolidate.

3. Aprobarea nerepartizarii de dividende si aprobarea acoperirii pierderii pentru anul 2017.

4. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar al anului 2017.

5. Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2018 si a Programului de activitate pentru exercitiul financiar al anului 2018, cu mandatarea Consiliului de Administratie pentru recorelarea elementelor de venituri si cheltuieli, in conditiile aparitiei unor evenimente aleatorii imprevizibile.

6. Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar al anului 2018.

7. Aprobarea efectuarii in execitiul financiar al anului 2018 a inregistrarii contabile la ‘’venituri’’ a dividendelor neridicate timp de mai mult de trei ani de la data exigibilitatii lor, pentru care dreptul la actiune se stinge prin prescriptie, respectiv dividendele aferente exercitiului financiar 2014, existente in sold ca neplatite la data de 18.06.2018.

8. Numirea ca membru independent in Comitetul de Audit, pentru un mandat egal cu cel al Consiliului de Administratie, a doamnei Ileana Roman, auditor si expert contabil, in conformitate cu Art. 2, punctul 12., litera A. din titlul I, capitolul I --- Legea 162/2017 si Art. 65 din titlul I, capitolul IX --- Legea 162/2017;

9. Numirea Deloitte Audit SRL ca auditor financiar pentru auditarea situatiilor financiare pe anii 2018 si 2019 si mandatarea consiliului de administratie in vederea incheierii contractului de audit.

10. Aprobarea datei de 15.05.2018 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor A.G.O.A si a datei de 14.05.2018 ca ex-date (data la care actiunile se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotararile AGOA).

11. Mandatarea d-lui Eugen Scheusan – Presedintele Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de substituire, pentru: i) a incheia si/sau semna, in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei AGOA, oricare si toate hotararile, documentele, aplicatiile, formularele si cererile adoptate/intocmite in scopul sau pentru executarea hotararilor prezentei AGOA in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica, pentru ii) a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate.

Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare este urmatoarea:

1. Aprobarea vanzarii terenului situat in str Petre Ispirescu nr 23-37, sector 5, in suprafata de 456 mp, inscris in cartea funciara 213254, nr. carte funciara veche 51105, la un pret cel putin egal cu valoarea stabilita in raportul de evaluare, raport ce va fi supus analizei si aprobarii Consiliului de Administratie.

2. Ratificarea actului de dezmembrare a suprafetei de teren de 10.335 mp. (Lotul 28) conform masuratorilor cadastrale (10.241 mp., conform actelor de proprietate), avand numarul cadastral 216361 (nr. cad. vechi 3063/2/2/28) teren ce are destinatia de drum de acces si deserveste parcelele cu nr. cad de la 3063/2/2/1 la 3063/2/2/27, intabulat in cartea funciara nr. 216361 a mun. Bucuresti - sectorul 5 (C.F. veche nr. 55505) situat in intravilanul municipiului Bucuresti, Calea Rahovei nr. 266 – 268, sectorul 5, asa cum a fost intocmita documentatia cadastrala de catre cadrul tehnic autorizat Nicolae Afloarei (aut. seria RO-B-F nr. 0631) si inregistrata la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Bucuresti sub nr. 6837/28 februarie 2017/24 iunie 2016 si receptionata prin referatul de admitere (dezmembrare imobil) de Dragan Ioan (inspector de cadastru) si anume: 1. – imobilul situat in intravilanul municipiului Bucuresti, Calea Rahovei nr. 266268, sectorul 5 - Lot 28/1, avand numarul cadastral 232598, compus din teren in suprafata de 10.044 mp. Si 2. – imobilul situat in intravilanul municipiului Bucuresti, Calea Rahovei nr. 266268, sectorul 5 - Lot 28/2, avand numarul cadastral 232599, compus din teren in suprafata de 291 mp. avand in vedere faptul ca prin Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor Electromagnetica S.A. din data de 26 aprilie 2017, a fost aprobata dezmembrarea suprafetei de teren de 10.335 mp. (Lotul 28) conform masuratorilor cadastrale (10.241 mp., conform actelor de proprietate) in doua loturi dintre care unul in suprafata de 152 mp.

3. Aprobarea lotizarii imobil Calea Rahovei 266-268, sector 5, astfel:

a) dezmembrari:

- dezmembrarea Lotului 28/1 in 9 loturi;

- dezmembrarea Lotului 14 in 2 loturi;

- dezmembrarea Lotului 20 in 2 loturi;

- dezmembrarea Lotului 5 in 2 loturi;

b) alipiri:

- alipire Lot 1 cu Lot 2;

- alipire Lot 28/1 cu Lot 5/2;

- alipire Lot 5/1 cu Lot 28/1/2 cu Lot 6 cu Lot 7 cu Lot 28/1/3;

- alipire Lot 9 cu Lot 28/1/4;

- alipire Lot 14/1 cu Lot 28/1/5;

- alipire Lot 15 cu Lot 28/1/6;

- alipire Lot 20 cu Lot 14/2 cu Lot 28/1/7;

- alipire Lot 23 cu Lot 20/2 cu Lot 24 cu Lot 25 cu Lot 28/1/8;

4. Aprobarea datei de 15.05.2018 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGEA si a datei de 14.05.2018 ca ex-date (data la care actiunile se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotararile AGEA).

5. Mandatarea d-lui Eugen Scheusan – Presedintele Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de substituire, pentru i) semnarea la notarul public al vanzarii terenului mentionat la punctul 1) ii) dezmembrare loturi mai sus mentionate la punct 3, alipire loturi mai sus mentionate, semnarea tuturor actelor necesare dezmembrarii, semnarea tuturor actelor necesare alipirii in numele si pentru Electromagnetica SA atat la notarul public cat si cele aferente cadastarii iii) a incheia si/sau semna, in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei AGEA, oricare si toate hotararile, documentele, aplicatiile, formularele si cererile adoptate/intocmite in scopul sau pentru executarea hotararilor prezentei AGEA in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica, si pentru vii) a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate.

Incepand cu 23 martie 2018, convocatorul, documentele si materialele informative referitoare la ordinea de zi, proiectele de hotarari, formularele de buletin de vot prin corespondenta, formularele de procura speciala pentru reprezentarea actionarilor la AGOA si AGEA, numarul total de actiuni si de drepturi de vot, se afla la dispozitia actionarilor si se pot consulta sau procura de catre actionari fie de la sediul societatii, respectiv Oficiul Juridic, zilnic, de luni pana vineri, intre orele 7:00 – 15:00, fie se pot consulta pe website-ul societatii (www.electromagnetica.ro/) in sectiunea Companie/Investitori/Adunari Generale/2018, in timp ce regulamentul privind desfasurarea adunarilor generale si respectarea drepturilor actionarilor se poate consulta in sectiunea Companie/Investitori/Info/Guvernanta Corporativa.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul: i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, si ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Propunerile privind noile puncte pe ordinea de zi si proiectele de hotarare propuse, impreuna cu documentele ce atesta indeplinirea conditiilor, vor fi transmise in termen de 15 zile de la data convocarii, adica pana la data de 10.04.2018 ora 15:00, astfel:

- fie sub forma unui document olograf depus in plic inchis la Registratura sau transmis prin curierat rapid sau prin posta cu confirmare de primire avand inscrisa in clar, cu majuscule, mentiunea “PENTRU AGOA/AGEA DIN DATA DE 25 APRILIE 2018”;

- fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr 455/2001, la adresa juridic@electromagnetica.ro, mentionand la subiect „PENTRU AGOA/AGEA DIN DATA DE 25 APRILIE 2018”

Actionarii societatii, indiferent de participatia detinuta, pot adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale la Oficiul Juridic, in plic inchis, pana la data de 23.04.2018 ora 15:00. Plicurile continand intrebarile si documentele atasate vor avea inscrisa in clar, cu majuscule, mentiunea “PENTRU AGOA/AGEA DIN DATA DE 25 APRILIE 2018”.

In vederea identificarii si dovedirii calitatii de actionar, respectiv a calitatii de reprezentant legal al actionarului, persoanele care adreseaza intrebari sau care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi vor transmite urmatoarele documente, in original sau in copie conforma cu originalul: un extras de cont din care rezulta calitatea de actionar si actiunile detinute, emis de Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii care furnizeaza servicii de custodie definiti prin art 168. alin. (1) lit. b) din Legea nr 297/2004; copia actului de identitate sau echivalent in cazul actionarilor persoane fizice si, in cazul actionarilor persoane juridice, copia actului de identitate a reprezentantului legal impreuna cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document care sa ateste calitatea de reprezentant legal, eliberat de catre o autoritate din statul in care actionarul este inregistrat, emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza. Actionarii persoana juridica sau entitatile fara personalitate juridica care au furnizat anterior datei de referinta informatiile privind reprezentantul sau legal catre Depozitarul Central, astfel incat acesta sa se regaseasca in registrul actionarilor la data de referinta, nu trebuie sa mai faca dovada calitatii de reprezentant legal al actionarului prin transmiterea de documente.

Numai actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala si isi pot exercita dreptul de vot fie personal, fie prin reprezentanti pe baza de procura speciala sau generala, fie inainte de adunare, prin corespondenta, pe baza buletinului de vot prin corespondenta.

Accesul actionarilor si reprezentantilor la adunari si/sau votul prin corespondenta este permis prin simpla proba a identitatii, astfel:

- Actionari persoane fizice – personal, in baza actului de identitate (carte de identitate sau buletin de identitate pentru cetatenii romani, pasaport/act de identitate pentru cetatenii UE, pasaport pentru cetatenii straini non-EU)

- Actionari persoane fizice - prin reprezentant, in baza unei procuri speciale sau generale si al actului de identitate al reprezentantului;

- Actionari persoane juridice – prin reprezentantul legal, in baza actului de identitate al reprezentantului si al listei actionarilor la data de referinta primita de la Depozitarul Central, iar in cazul in care actionarul nu a informat la timp Depozitarul Central in legatura cu reprezentantul sau legal, in baza certificatului constatator emis de Registrul Comertului sau orice document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal emis de o autoritate competenta, in original sau in copie conforma cu originalul, cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului.

- Actionari persoane juridice – prin imputernicit, in baza unei procuri speciale sau generale semnata si stampilata de reprezentantul legal al actionarului persoana juridica, insotita de actul de identitate al celui caruia i s-a delegat competenta de reprezentare impreuna cu copia conforma a certificatului constatator emis de Registrul Comertului sau orice document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului procurii, emis de o autoritate competenta, in original sau in copie conforma cu originalul, cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului.

In cazul unei procuri speciale pentru participarea la adunare, data de un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere data de institutia care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala din care sa reiasa ca: i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar; ii) instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar; iii) procura speciala este semnata de actionar. Procura speciala si declaratia trebuie depuse la emitent in original, semnate si, dupa caz, stampilate.

Pentru actionarii care beneficiaza de servicii de custodie, buletinul de vot prin corespondenta semnat de actionar poate fi transmis fara a fi necesare alte documente daca este insotit de o declaratie pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al institutiei de credit, din care sa reiasa ca: i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar, si ii)formularul de vot prin corespondenta este semnat de actionar si contine optiuni de vot identice cu cele mentionate de actionar printr-un mesaj SWIFT primit de institutia de credit de la respectivul actionar. Formularul de vot prin corespondenta si declaratia institutiei de credit trebuie depuse la Companie in original, semnate de reprezentantul legal al institutiei de credit si, dupa caz, stampilate.

Dupa completarea in limba romana sau engleza, procura speciala sau generala, respectiv buletinul de vot prin corespondenta, semnat si dupa caz stampilat, va trebui sa parvina societatii pana la data de 23.04.2018, ora 13:00 in cazul celor aferente AGOA si pana la ora 14:00 in cazul celor aferente AGEA, in plic inchis cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU AGOA/AGEA DIN DATA DE 25 APRILIE 2018”, sub sanctiunea pierderii exercitarii dreptului de vot prin reprezentant sau prin corespondenta in adunarea generala, conform prevederilor legale. Respectand aceleasi termene, Procurile speciale sau generale si Buletinele de vot prin corespondenta pot fi transmise si prin email cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr 455/2001, la adresa juridic@electromagnetica.ro, mentionand la subiect “PENTRU AGOA/AGEA DIN DATA DE 25 APRILIE 2018”.

In cazul procurilor generale, acestea se depun in copie cu mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, o singura data inainte de prima utilizare, fiind valabile ulterior pentru oricare dintre adunarile generale intrunite in termenul de valabilitate. Procura generala poate fi acordata pe o perioada ce nu poate depasi 3 ani cu conditia ca eceasta sa fie acordata de actionar in calitate de client unui intermediar definit conform art. 2 alin (1) pct 14 din Legea 297/2004 privind piata de capital sau unui avocat si numai daca imputernicitul nu se afla intr-un conflict de interese ce poate aparea in special in unul din cazurile reglementate de art 92 alin (15) din Legea 24/2017. Procura generala va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare prin imputernicirea generala, din care sa reiasa ca:

(i) imputernicirea este acordata de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

(ii) imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

In urma completarii ordinii de zi, societatea va pune la dispozitia actionarilor convocatorul, formularele de procura speciala si formularele de vot prin corespondenta actualizate.

In cazul in care pe data de 25 aprilie 2018 nu se intruneste cvorumul prevazut de lege, a doua adunare generala ordinara, respectiv extraordinara, se convoaca pentru data de 26 aprilie 2018, in acelasi loc, la aceeasi ora, cu aceeasi data de referinta si cu aceeasi ordine de zi.

La data convocarii, capitalul Electromagnetica SA este format din 676.038.704 actiuni ordinare, fiecare actiune detinuta dand dreptul la un vot in adunarea generala.

Informatii suplimentare se pot obtine la Oficiul Juridic, telefon – 0214042129, 0214042131, 0214042132 sau email juridic@electromagnetica.ro.

Presedinte al Consiliului de Administratie

Eugen SCHEUSAN



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.