Catre: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
SECTORUL INSTRUMENTE SI INVESTITII FINANCIARE
Fax: 021.659.60.51;
E-mail: office@asfromania.ro
BURSA DE VALORI BUCURESTI: ATS – AeRO
Fax: 021.312.47.22;
E-mail: ats@bvb.ro
RAPORT CURENT
conform Legii nr.297/2004 privind piata de capital
si Regulamentului A.S.F. nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data raportului: 23.01.2019
Denumirea societatii emitente: S.C. FLAROS S.A.
Sediul social: Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr.67-93, sector 3.
Tel./Fax: 021.321.57.20
Website: www.flaros.com, e-mail: flaros@flaros.com
CUI/CIF : RO350944
Nr. inregistrare la Registrul Comertului: J 40/173/1991
Capital social subscris si varsat: 3.803.415 lei
Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB – ATS AeRO - Categoria Standard, simbol de piata FLAO
Evenimente important de raportat:
I. Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de
28.02.2019/01.03.2019.
Consiliul de Administratie al Societatii FLAROS SA, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/173/1991, avand CUI RO350944, intrunit in sedinta din data de 22.01.2019, in temeiul Legii nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 si prevederilor Actului constitutiv al societatii, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 28.02.2019, orele 1000, la sediul societatii, din Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr. 67-93, sector 3, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 14.02.2019, considerata data de referinta. Doar persoanele care sunt actionari la aceasta data au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarii generale.
ORDINEA DE ZI:
1. Prezentarea si aprobarea Situatiilor financiare individuale ale anului
2018, intocmite in conformitate cu Reglementarile Contabile Romanesti aplicabile, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar;
2. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2018, precum si a
profitului net ramas nerepartizat din anul 2017, conform propunerii Consiliului de Administratie,
3. Aprobarea efectuarii in exercitiul financiar al anului 2019 a inregistrarii
contabile la “venituri” a dividendelor aferente anului 2014, neridicate timp de mai mult de trei ani de la data exigibilitatii lor, pentru care dreptul la actiune s-a stins prin prescriptie.
4. Aprobarea intocmirii pentru exercitiul financiar 2018, a situatiilor
financiare anuale intocmite conform IFRS, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si pubicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
5. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru
activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2018.
6. Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a
Programului de Investitii pentru anul 2019.
7. Alegerea membrilor Consiliului de Administratie pentru un mandat de
2 ani.
8. Stabilirea remuneratiei lunare cuvenite administratorilor incepand
cu data de 01.03.2019.
9. Stabilirea limitei maxime pentru asigurarea de raspundere
profesionala a administratorilor.
10. Numirea auditorului financiar pentru o perioada de 2 ani si
imputernicirea Consiliului de Administratie pentru incheierea Contractului de auditare si stabilirea conditiilor de exercitare a activitatii de audit financiar, cu respectarea tuturor prevederilor legale aplicabile acestei activitati.
11. Validarea Hotararii Consiliului de Administratie nr. 6/12.09.2018
privind suplimentarea Programului de Investitii pe anul 2018 cu suma de 110.300 lei.
12. Aprobarea datei de 19.03.2019 ca data de inregistrare si a datei
de 18.03.2019 ca „ex-date”, conform prevederilor Regulamentului ASF nr.13/2014
13. Imputernicirea d-lui Ungureanu Liviu, director general, cu
posibilitate de substituire, pentru a actiona pe seama societatii, a efectua si indeplini oricare si toate formalitatile necesare legate de ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate, pentru a semna, executa si inregistra la Oficiul Registrului Comertului si publica la autoritatile competente hotararile adunarii generale ordinare a actionarilor, de a semna actul constitutiv cu modificarile intervenite ca urmare a alegerii Consiliului de Administratie.
In cazul in care pe data de 28.02.2019 nu se intruneste cvorumul prevazut de lege, adunarea generala isi va desfasura lucrarile la a doua convocare, respectiv in data .de 01.03.2019, la aceeasi ora si in acelasi loc.
Drepturile actionarilor de a introduce noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse pe ordinea de zi pot fi exercitate in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-A.
Solicitarea de completare a ordinii de zi va fi transmisa in scris, in original, prin posta, la sediul societatii, insotita de copia actului de identitate al actionarului persoana fizica/reprezentant legal al actionarului persoana juridica si dovada calitatii de actionar, emisa de Depozitarul Central.
Dovada calitatii de reprezentant legal al persoanei juridice se va face cu certificat constatator, in original, eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocatorului Adunarii Generale a Aactionarilor.
Propunerile actionarilor privind candidaturile pentru functiile de administrator si auditor financiar se vor depune la sediul societatii pana la data de 08.02.2019 orele 11:00. in scris, fiind insotite de CV-ul candidatului. Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia invigoare.
Actionarii reprezentand impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:
- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu
conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, si
- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau
propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.
Data limita pana la care actionarii isi pot exercita drepturile mentionate mai sus este 08.02.2019, orele 11:00.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu la data de 08.02.2018, orele 11:00,, data numarului de registratura.
Solicitarile actionarilor mentionati in alineatele precedente vor putea fi transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat, la sediul societatii mentionat mai sus, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule, PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28.02.2019/01.03.2019.
Actionarii pot participa si vota in adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, care va fi depusa direct la sediul societatii, in original, pana cel tarziu 22.02.2019, orele 11,00.
Actionarii isi vor putea exercita dreptul de vot si prin corespondenta.
Votul prin corespondenta va fi depus la sediul societatii sau expediat prin posta pana cel tarziu la data de 22.02.2018, ora 11,00
Formularul de imputernicire speciala, formularul de vot prin corespondenta si procedurile de completare si transmitere a acestora, se vor obtine, incepand cu data de 25.01.2019, de pe website-ul societatii www.flaros.com sau de la sediul societatii.
Materialele pot fi consultate gratuit sau procurate de catre actionari, contra cost, de la sediul societatii din Bucuresti, Str. Ion Minulescu nr.67-93, sector 3 sau de pe websitul societatii www.flaros.com, incepand cu data de 28.01.2019.
Accesul in sala de sedinta este permis actionarilor numai pe baza de B.I. / C.I., pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice, pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal sau imputernicit al acesteia. In situatia persanelor fizice si juridice reprezentate, mandatarii vor prezenta si copia imputernicirii speciale sau generale.
Informatii suplimentare se pot obtine zilnic, intre orele 9,00-15,00 de la sediul societatii, telefon 021-3215720, dupa data aparitiei prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.
II. Propunere de repartizare a profitului net aferent anului 2018 si a profitului
net ramas nerepartizat din exercitiul financiar 2017.
Consiliul de Administratie al Societatii Flaros S.A. propune repartizarea profitului net
obtinut in anul 2018, in suma de 356.494 lei si a profitului net ramas nerepartizat din anul
2017, in suma de 1.015.908 lei, astfel :
1. Rezerve legale, 0 lei
2. Acoperire pierderi ani precedenti, 0 lei
3. Profit nerepartizat: 1.372.402 lei;
Nu mai sunt alte evenimente de raportat.
Presedintele Consiliului de Administratie, Cristian BUSU