joi | 18 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A. - IMP

Convocare AGA O & E 26/27.04.2018

Data Publicare: 22.03.2018 18:48:12

Cod IRIS: 9F4D9

Catre

Bursa de Valori Bucuresti

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Raport curent privind informatiile prevazute de art. 113 lit. A. din Regulamentul nr.1/2006, privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

Data raportului:22.03.2018

Denumirea entitatii emitente: IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR SA

Sediul social: Oras Voluntari, Sos. Pipera Tunari, nr. 4 C, Centrul de Afaceri Construdava, etaj 6,7, Judetul Ilfov

Numarul de telefon/fax:230.75.81/82/83/ 230.75.70/71/72

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului J23/1927/2006

Capital social subscris si varsat: 277.866.574 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

Eveniment important de raportat :

CONVOCATOR

Consiliul de Administratie al IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A. („Societatea”), societate pe actiuni, infiintata si functionand potrivit legislatiei din Romania, cu sediul social in Romania, jud. Ilfov, oras Voluntari, Soseaua Pipera-Tunari nr. 4C, Centrul de Afaceri Construdava, etaj 6 si 7, cod postal 077190, inregistrata in Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov sub nr. J23/1927/2006, cod unic de inregistrare 1553483, format din dna Iuliana-Mihaela Urda, Presedintele Consiliului de Administratie, dl Gabriel Vasile, dna Alina-Ruxandra Scarlat, dl Daniel Pandele si dl Laviniu-Dumitru Beze, membri ai Consiliului de Administratie, intrunit in data de 21.03.2018,

in baza prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea nr. 24/2017”), ale Regulamentului Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare (in prezent Autoritatea de Supraveghere Financiara) nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, ale Regulamentului Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi in cadrul adunarilor generale ale actionarilor („Regulamentul nr. 6/2009”) si conform actului constitutiv al Societatii, prin prezenta

CONVOACA

I. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii („Adunarea Generala Ordinara”), pentru data de 26.04.2018, ora 10.00, in Sala Maple, situata la Etajul 1, Cladirea A, din Willbrook Platinum Business & Convention Center, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 172-176, Sectorul 1, Bucuresti, cod postal 015016. In cazul in care la data de 26.04.2018 nu se intrunesc conditiile de cvorum legale si statutare pentru validitatea deliberarilor Adunarii Generale Ordinare, Adunarea Generala Ordinara va avea loc in data de 27.04.2018, in acelasi loc, la aceeasi ora si avand aceeasi ordine de zi.

II. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii („Adunarea Generala Extraordinara”), pentru data de 26.04.2018, ora 10.45, in Sala Maple, situata la Etajul 1, Cladirea A, din Willbrook Platinum Business & Convention Center, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 172-176, Sectorul 1, Bucuresti, cod postal 015016. In cazul in care la data de 26.04.2018 nu se intrunesc conditiile de cvorum legale si statutare pentru validitatea deliberarilor Adunarii, Adunarea Generala Extraodinara va avea loc in data de 27.04.2018, in acelasi loc, la aceeasi ora si avand aceeasi ordine de zi.

Numai persoanele care sunt inregistrate ca actionari la data de referinta 16.04.2018 („Data de Referinta”) in registrul actionarilor Societatii tinut de Depozitarul Central S.A. au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor.

I. ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR are urmatoarea ordine de zi:

1. Aprobarea Raportului Consiliului de Administratie (individual si consolidat) pentru exercitiul financiar 2017.

2. Aprobarea Situatiilor Financiare Anuale individuale pe anul 2017 intocmite in conformitate cu standardele IFRS si auditate potrivit Raportului auditorului financiar pentru exercitiul financiar 2017.

3. Aprobarea Situatiilor Financiare Anuale consolidate pe anul 2017 intocmite in conformitate cu standardele IFRS si auditate potrivit Raportului auditorului financiar pentru exercitiul financiar 2017.

4. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2017, in suma de 52.306.703 lei, conform propunerilor Consiliului de Administratie, astfel:

a. Constituire rezerva legala: 2.901.144 lei

b. Reportare: 49.405.559 lei

5. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2017.

6. Aprobarea programului de activitate si a bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2018.

7. Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie si Presedintelui Consiliului de Administratie, respectiv 3.000 Euro brut/luna pentru membrii Consiliului de Administratie si 4.600 Euro brut/luna pentru Presedintele Consiliului de Administratie.

8. Alegerea auditorului financiar extern, pentru exercitiul financiar 2018, ca urmare a expirarii mandatului auditorului financiar actual.

9. Aprobarea datei de 17.05.2018 ca data de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor Societatii asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate in cadrul Adunarii convocate prin intermediul prezentului Convocator („Data de Inregistrare”).

10. Aprobarea datei de 16.05.2018 ca ex-date.

11. Imputernicirea, cu posibilitatea de substituire, a doamnei Iuliana-Mihaela Urda pentru a semna in numele actionarilor hotararea Adunarii, precum si orice alte documente in legatura cu aceasta si pentru a indeplini oricare si toate formalitatile stipulate de lege in vederea obtinerii inregistrarii si asigurarii opozabilitatii hotararii Adunarii fata de terti.

*****

II. ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR are urmatoarea ordine de zi:

1. Mutarea sediului social al Societatii, din jud. Ilfov, oras Voluntari, Sos. Pipera-Tunari nr. 4C, Centrul de Afaceri Construdava, etaj 6 si 7, in Bucuresti, Sectorul 1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 172-176, Cladirea A, Etajul 1, din Willbrook Platinum Business & Convention Center, cod postal 015016.

2. Modificarea art. 27 din Actul constitutiv al Societatii privind Repartizarea profitului net al Societatii, in sensul eliminarii alin. (1). In consecinta, art. 27 din Actul constitutiv va avea urmatorul continut:

Art. 27 – Repartizarea profitului net al Societatii

(1) Profitul net se distribuie anual conform hotararii Adunarii Generale a Actionarilor.

(2) Repartizarea profitului va fi aprobata de Adunarea Generala Ordinara pentru fiecare exercitiu financiar in parte.

(3) Plata dividendelor cuvenite actionarilor se face de Societate in conditiile legii, conform programarii stabilite prin hotarare de catre Adunarea Generala Ordinara.

(4) In cazul inregistrarii de pierderi, Adunarea Generala a Actionarilor va analiza cauzele si va hotari in consecinta.

(5) Suportarea pierderilor de catre actionari se va face proportional cu aportul la capital si in limitele capitalului subscris.

3. Modificarea art. 16 alin. (2) din Actul constitutiv al Societatii privind Drepturile si obligatiile administratorilor, care va avea urmatorul continut:

(2) Membrii Consiliului de Administratie au dreptul la o indemnizatie lunara stabilita de Adunarea Generala a Actionarilor.

4. Aprobarea repartizarii de actiuni ale Societatii cu titlu gratuit astfel: (i) membrilor Consiliului de Administratie - cate 28.500 actiuni; (ii) Directorului General cu mandat aferent exercitiului financiar 2017 - 57.000 actiuni; (iii) salariatilor, potrivit deciziei Directorului General, in functie de performantele acestora - 150.500 actiuni. Taxele si impozitele aferente acestor alocari de actiuni vor fi suportate de Societate. Actiunile oferite si care urmeza a fi atribuite administratorilor, directorului general si angajatilor fac parte din actiunile rascumparate de Societate, conform programului de rascumparare aprobat prin Hotararea AGEA nr. 3/15.06.2017.

5. Incheierea unor contracte de donatie cu sarcini avand ca obiect suprafete de teren detinute in proprietate de Societate catre autoritatile competente in vederea construirii unor drumuri de acces in cartierul rezidential Greenfield, scoala si gradinita de stat, biserica, subunitate ISU, care sa deserveasca cartierul rezidential Greenfield Baneasa si zonele adiacente. Aceste demersuri sunt prevazute in strategia de dezvoltare a Societatii si urmaresc cresterea nivelului de confort si de siguranta a locuitorilor din Greenfield.

6. Autorizarea si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru aducerea la indeplinire a hotararii cu privire la donatiile descrise punctul 5, inclusiv, dar fara a se limita la:

6.1 Contract de donatie cu sarcini catre Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere, avand ca obiect: Lotul 1, situat in Mun. Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 184-192, sectorul 1, compus din terenul intravilan, categoria forestiera, in suprafata masurata de 1.000 mp, cu numar cadastral 270749, inscris in Cartea funciara nr. 270749 a Mun. Bucuresti, Sector 1, cu obligatia din partea donatarei sa largeasca calea de acces din DN 1 spre Centura Bucuresti;

6.2 Contract de donatie cu sarcini sau contract de concesiune cu ISU, avand ca obiect terenul in suprafata de 2.106 mp, situat in Bucuresti, sectorul 1, care urmeaza sa se dezmembreze din lotul de teren situat in Bucuresti, Aleea Teisani nr. 350-366, sectorul 1, intravilan, avand suprafata de 12.421 mp, inscris in Cartea funciara nr. 236338 (nr. CF vechi 87987), numar cadastral 236338 (nr. cadastral vechi 18428/1/1), avand destinatia curti constructii pentru construirea unei subunitati ISU;

6.3 Contract de donatie cu sarcini catre Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si al Unitatilor Sanitare Publice/Primaria Sectorului 1 Bucuresti, avand ca obiect terenul in suprafata de 9.282 mp, ce urmeaza a se dezmembra din terenul identificat cu numar cadastral 261670, in suprafata de 37.531 mp, situat in Bucuresti, sectorul 1, pentru construirea unei scoli si a unei gradinite in cartierul rezidential Greenfield Baneasa si transmiterea ofertei catre autoritati, cu privire la punerea la dispozitie a terenului;

6.4 Contract de donatie cu sarcini catre Biserica Ortodoxa Romana, avand ca obiect o suprafata de teren de 1.200 mp, ce va fi individualizata ulterior de catre Consiliului de Administratie in vederea construirii unei biserici.

7. Ratificarea Ofertei de donatie autentificata sub nr. 1529 in data de 21.09.2017 de notar public Mihai-Florin Aron, modificata prin Actul aditional autentificat sub nr. 1696/25.10.2017 de notar public Mihai-Florin Aron, catre Primaria Muncipiului Bucuresti prin Consiliul General al Municipiului Bucuresti, prin care urmatoarele imobile:

- imobilul situat in Mun. Bucuresti, sectorul 1, in prezent avand adresa postala: Drumul Padurea Mogosoaia nr. 54-60, conform Adresei emisa cu nr. 1157946/7417/2013 de catre Primaria Municipiului Bucuresti – Directia Patrimoniu – Serviciul Cadastru, imobil compus din teren intravilan, categoria de folosinta „curti constructii”, in suprafata de 1.156 mp, cu numar cadastral 271107, inscris in Cartea funciara nr. 271107 a Municipiului Bucuresti, Sector 1;

- imobilul situat in Mun. Bucuresti, Drumul Padurea Mogosoaia nr. 50-52, sectorul 1, compus din teren intravilan, categoria de folosinta „arabil”, in suprafata de 659 mp, cu numar cadastral 271110, inscris in Cartea funciara nr. 271110 a Municipiului Bucuresti, Sector 1; si

- imobilul situat in Mun. Bucuresti, sectorul 1, in prezent avand adresa postala: Drumul Padurea Mogosoaia nr. 54-60, conform Adresei emisa cu nr. 1157946/7417/2013 de catre Primaria Municipiului Bucuresti – Directia Patrimoniu – Serviciul Cadastru, imobil compus din teren intravilan, categoria de folosinta „curti constructii”, in suprafata de 4.185 mp, cu numar cadastral 271964, rezultat din dezmembrarea imobilului compus din teren intravilan, in suprafata de 18.775 mp, cu numar cadastral 271106, inscris in Cartea funciara nr. 271106 a Mun. Bucuresti, Sector 1, conform Actului de dezmembrare autentificat sub nr. 1528/21.09.2017 de notar public Mihai-Florin Aron

vor fi donate catre Consiliul General al Municipiului Bucuresti in vederea acordarii in compesare catre Romsilva S.A. conform procedurilor prevazute de Legea Nr. 46/2008 art. 37 in vederea deschiderii accesului public intre Aleea Privighetorilor si Drumul Padurea Pusnicu, conform HCGMB Nr. 281/2017 si Nr. 608/2017 si HCLS1 Nr. 278/2017 si Nr. 345/2017. Oferta a fost acceptata prin Hotararea Consiliului General al Municipiului Bucuresti nr. 513/2017.

8. Autorizarea si imputernicirea Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de subdelegare a acestei autorizari si imputerniciri, oricarei persoane, dupa cum considera necesar si/sau oportun, dupa caz, sa emita orice hotarare si sa indeplineasca toate actele si faptele juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararii cu privire la donatiile descrise mai sus, inclusiv, dar fara a se limita la, semnarea si transmiterea ofertelor de donatii catre autoritati si, ulterior, negocierea si semnarea contractelor de donatie.

9. Autorizarea si imputernicirea, cu posibilitatea de subdelegare a acestei autorizari si imputerniciri, dnei Iuliana-Mihaela Urda, sa semneze in numele actionarilor hotararea AGEA, precum si orice alte documente in legatura cu aceasta, inclusiv, dar fara a se limita la, varianta actualizata a Actului constitutiv care va reflecta modificarile aprobate de catre AGA, sa solicite publicarea hotararii in partea a IV-a a Monitorului Oficial al Romaniei, sa depuna si sa primeasca orice documente, precum si sa indeplineasca formalitatile necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice si persoane fizice, precum si sa efectueze orice acte in vederea inregistrarii si asigurarii opozabilitatii hotararilor care vor fi adoptate de AGEA.

10. Aprobarea datei de 17.05.2018 ca data de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor Societatii asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate in cadrul Adunarii Generale Extraordinare convocate prin intermediul prezentului Convocator.

11. Aprobarea datei de 16.05.2018 ca ex-date.

INFORMATII GENERALE PRIVIND ADUNAREA GENERALA ORDINARA SI EXTRAORDINARA ALE ACTIONARILOR

La Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta 16.04.2018, conform prevederilor legale si ale Actului constitutiv, personal, prin reprezentantii legali sau prin reprezentant conventional (pe baza de imputernicire speciala in baza formularului de procura pus la dispozitie de Societate, sau pe baza de imputernicire generala, in conditiile legii). Actionarii au dreptul sa voteze si prin corespondenta, utilizand formularele speciale puse la dispozitie de catre Societate in acest sens.

Calitatea de actionar se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de emitent de la Depozitarul Central.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta prin:

a) in cazul actionarilor persoane fizice:

- actul de identitate (BI sau CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii strain);

- procura si actul de identitate al reprezentantului (daca actionarul este reprezentat de o alta persoana).

b) in cazul actionarilor persoane juridice:

- calitatea de reprezentant legal va fi determinata in baza listei de actionari de la Data de Referinta primita de la Depozitarul Central; cu toate acestea in cazul in care actionarul in cauza nu a facut demersuri in sensul inregistrarii reprezentantului legal la Depozitarul Central, in vederea reflectarii in registrul actionarilor Societatii, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conforma cu originalul;

- persoanele fizice desemnate ca reprezentante ale unei persoane juridice actionari vor fi identificate pe baza actului de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii strain);

- in situatia in care cel care reprezinta actionarul persoana juridica nu este reprezentantul legal, pe langa documentele mentionate mai sus (care atesta calitatea de reprezentant legal al persoanei care semneaza procura), reprezentantul va prezenta si procura semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective.

Potrivit art. 92 alin. (10) din Legea nr. 24/2017, reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale in conformitate cu prevederile legale aplicabile.

Imputernicirile vor fi utilizate in conditiile stabilite de Regulamentul nr. 6/2009 si Legea nr. 24/2017, iar modelul acestora va putea fi obtinut de pe site-ul Societatii www.impactsa.rosau de la sediul Societatii.

Imputernicirea se va intocmi in trei exemplare originale (unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru emitent). Dupa semnare, exemplarul pentru emitent, insotit de copia actului de identitate a celui reprezentat, va fi trimis spre inregistrare Societatii la adresa Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 172-176, Sectorul 1, Bucuresti, cod postal 015016 Etajul 1, Cladirea A, din Willbrook Platinum Business & Convention Center pana cel tarziu la data de 25.04.2018 ora 10.00, cu 24 de ore inainte de data AGEA si AGOA, acesta putand fi trimis si prin fax (nr. fax: +40-21-2307581/82/83) sau prin e-mail la adresa: intrebarifrecvente@impactsa.ro. Reprezentantul actionarului fiind obligat ca la data AGEA si AGOA sa aiba asupra sa procura in original. Copii certificate ale procurilor vor fi retinute de Societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii generale.

Actionarii inregistrati la Data de Referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta pus la dispozitie pe pagina de web a Societatii la adresa www.impactsa.ro.

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat, si copia actului de identitate valabil al actionarului (BI sau CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii strain, iar in plus in cazul persoanelor juridice un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, in original sau in copie conforma cu originalul) pot fi inaintate dupa cum urmeaza:

- transmise catre Societate, la adresa Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr.172-176, Sectorul 1, Bucuresti, cod postal 015016 Etajul 1, Cladirea A, din Willbrook Platinum Business & Convention Center prin orice forma de curierat cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrat ca fiind primit la registratura Societatii pana cel tarziu la data de 25.04.2018, ora 10.00 a.m., cu mentiunea „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA SI EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din 26/27 APRILIE 2018”;

- transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana cel tarziu la data de 25.04.2018, ora 10.00 a.m.,la adresa de e-mail intrebarifrecvente@impactsa.ro,inserand la subiect„PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA SI EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din 26/27 APRILIE 2018”.

Atat formularul de vot, cat si procurile pot fi trimise fie in limba romana, fie in limba engleza.

Conform art. 11 indice 1 din Regulamentul nr. 6/2009, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de la depozitarul central. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza.

Prevederile art. 11 indice 1 din Regulamentul nr. 6/2009 se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor.

Conform art. 14 alin. 4) din Regulamentul nr. 6/2009, un actionar poate desemna o singura persoana sa il reprezinte la o anumita adunare generala. Cu toate acestea, daca un actionar detine actiuni ale unei societati comerciale in mai multe conturi de valori mobiliare, aceasta restrictie nu il va impiedica sa desemneze un reprezentant separat pentru actiunile detinute in fiecare cont de valori mobiliare cu privire la o anumita adunare generala. Aceasta prevedere nu aduce atingere dispozitiilor alin. (5) al art. 14 din Regulamentul nr. 6/2009.

Conform art. 14 alin. 4 ind. 1 din Regulamentul nr. 6/2009, un actionar poate desemna prin imputernicire unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala in cazul in care reprezentantul desemnat conform alin. (4) este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin imputernicire sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

Conform art. 92 alin. (20) din Legea nr. 24/ 2017, in situatia in care actionarilor care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat. In acest caz, va fi luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi (cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare si sub conditia dovedirii calitatii in conditiile enuntate anterior pentru persoane fizice si/sau reprezentantii persoanelor juridice) sau de a propune proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv pana in data de 10.04.2018 inclusiv, conform art. 7 din Regulamentul nr. 6/2009, fie prin mijloace de comunicare electronice (e-mail: intrebarifrecvente@impactsa.rosau fax la numarul: +40-21-230.75.81/82/83) in atentia departamentului actionariat.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze Consiliului de Administratie intrebari in scris, inaintea datei de desfasurare a adunarii generale, privind punctele de pe ordinea de zi, conform art. 13 din Regulamentul nr. 6/2009.

Intrebarile vor putea fi transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat (la adresa: Willbrook Platinum Business & Convention Center, Sos. Bucuresti - Ploiesti, nr. 172-176, Cladirea A, Et. 1, Bucuresti, Sectorul 1), fie prin mijloace de comunicare electronice (e-mail: intrebarifrecvente@impactsa.ro sau fax la numarul: +40-21-230.75.81/82/83) in atentia departamentului actionariat. Societatea va raspunde intrebarilor adresate de catre actionari in cadrul Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare. Societatea poate publica raspunsurile la intrebari si pe website-ul sau, www.impactsa.ro.

Orice actionar are garantat exercitiul liber al drepturilor sale conform prevederilor legale aplicabile si ale Actului Constitutiv al Societatii.

Incepand cu data convocarii, formularele de procuri in limba romana si engleza, formularul de vot prin corespondenta in limba romana si engleza, documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a AGEA si AGOA, proiectele de hotarari precum si orice alte informatii suplimentare aferente AGOA si AGEA se pot obtine de la sediul societatii, intre orele 9-16, la tel.: +40-21-230.75.70/71/72, fax: +40-21- 230.75.81/82/83, ele fiind disponibile si pe site-ul Societatii: www.impactsa.ro.

La data prezentului Convocator, capitalul social al Societatii este de 277.866.574 RON, subscris si varsat, divizat in 277.866.574 actiuni ordinare, nominative, dematerializate, avand o valoare nominala de 1 RON fiecare.

Prezentul convocator se va completa cu prevederile legale aplicabile.

Consiliul de Administratie

Presedintele Consiliului de Administratie Iuliana-Mihaela Urda

___________________



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.