joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


LIFE IS HARD S.A. - LIH

Hotarari AGA O & E - 24 Aprilie 2018

Data Publicare: 24.04.2018 18:16:40

Cod IRIS: 986D6

Catre,

SC Bursa de Valori Bucuresti SA,

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA - Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

Subscrisa SC LIFE IS HARD S.A. cu sediul in Municipiul Cluj Napoca, Str. Macului, Nr. 19-21, jud. Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Cluj sub nr. J/12/1403/2004, C.I.F. RO16336490, reprezentata legal de D-l. Barna Erik in calitate de Director General si Administrator Unic, va transmite alaturat Raportul Curent, privind:

HOTARARILE ADUNARII GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR LIFE IS HARD S.A. DIN DATA DE 24.04.2018

 

Raport curent conform Rulebook BVB privind piata AeRO

 Data raportului: 24 APRILIE 2018

Numele Emitentului: LIFE IS HARD S.A.

Adresa: Str. Macului, Nr. 19-21, Cluj-Napoca

Telefon/fax: T: +40 364 404 454, F: +40 378 107 275

Cod Unic Inregistrare:RO 16336490

Nr Reg.Com:J12/1403/2004

Capital subscris si varsat:1.680.000 LEI

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare: AeRO ATS

 Evenimente importante de raportat:

a) Schimbari in controlul asupra societatii – nu este cazul

b) Achizitii sau instrainari substantiale de active – nu este cazul

c) Procedura falimentului – nu este cazul

d) alte evenimente: HOTARARILE ADUNARII GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE DIN DATA DE 24.04.2018

 

HOTARAREA

ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR (AGEA) Societatii Life Is Hard SA, s-a intrunit in data de 24.04.2018 ora 10:00, la Cluj Hub, din localitatea Cluj Napoca, Strada Regele Ferdinand, nr. 22-26, Central Shopping Center, etaj 3, in conformitate cu dispozitiile Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu prevederile legale incidente domeniului pietei de capital si cu dispozitiile Actului constitutiv actualizat al Societatii, in prezenta a 3 actionari ce detin un numar de 1421072 actiuni, reprezentand 84.5876% din capitalul social total.  

Ca urmare a dezbaterilor care au avut loc cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi si consemnate in procesul verbal de sedinta, ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR (AGEA) a adoptat urmatoarele hotarari:

1. Se aproba majorarea capitalului social al Societatii LIFE IS HARD S.A, cu suma de 420.000 lei, prin emiterea unui numar de 420.000 actiuni noi, cu valoarea nominala de 1 leu/actiune, in beneficiul actionarilor inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare stabilita de AGEA.

Rata de alocare a actiunilor este de 1 actiune nou emisa la 4 actiuni detinute la data de inregistrare. Majorarea capitalului social se va realiza prin incorporarea unei cote parti in cuantum de 420.000 lei, din profitul net distribuibil aferent perioadei de raportare incheiata la 31 decembrie 2017. Capitalul social al companiei, dupa majorare, va fi de 2.100.000 lei.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421072 voturi valabile, reprezentand 84.5876% din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421072 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri).

2. Se aproba prelungirea/refinantarea liniilor de credit deschise de Societate la:

 ALPHA BANK SA pentru o durata suplimentara de 12 luni, respectiv pana la data de 8 decembrie 2019.  Este vorba despre linia de credit in valoare de 450.000 lei, aprobata de institutia de credit ALPHA BANK SA in baza Contractului de creditare nr 383/18.12.2015 si

Raiffeisen Bank SA, pentru o durata suplimentara de 12 luni, respectiv pana la data de 30.11.2019. Discutia poarta asupra liniei de credit in valoare de 450.000 lei, aprobata de institutia de credit Raiffeisen Bank in baza Contractului de creditare nr 57061/2017.

In cazul in care nu se ajunge la un acord cu banca, Societatea, prin Administratorul Unic va putea contracta o noua linie de credit de la o alta institutie bancara in limita a maxim 300.000 Euro sau contravaloarea in lei.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421072 voturi valabile, reprezentand 84.5876% din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421072 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri).

3. Se aproba modificarea sediului social al Societatii la adresa: Str Avram Iancu Nr 322, Floresti, Jud. Cluj

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421072 voturi valabile, reprezentand 84.5876% din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421072 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri).

4. Se aproba/ratifica modificarile efectuate in cadrul Societatii Barandi Solutions SRL, la care Societatea Life is Hard SA detine calitatea de asociat, dupa cum urmeaza: aprobarea/ratificarea cesiunii de parti sociale a d-lui Barabas Andrei catre dl. Chis Ioan Catalin, conform Adunarii Generale a Asociatilor Barandi Solutions SRL si schimbarea structurii asociatilor din cadrul Societatii Barandi Solutions SRL, precum si aprobarea schimbarii denumirii Societatii Barandi Solutions SRL.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421072 voturi valabile, reprezentand 84.5876% din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421072 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri).

5. Se aproba programul de rascumparare a propriilor actiuni emise de Societate in urmatoarele conditii:

        Numarul maxim de actiuni ce urmeaza a fi rascumparate se va incadra in limita a maxim 1.35% din capitalul social al Societatii;

        Pretul minim de rascumparare va fi egal cu valoarea nominala a actiunilor Societatii (1 leu/actiune), iar pretul maxim va fi de 12 lei/actiune;

        Durata programului de rascumparare: 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a ;

        Programul de rascumparare are ca scop alocarea de actiuni catre angajatii si conducerea Societatii, cu titlu de bonificatie;

       Plata actiunilor rascumparate se face din profitul distribuibil sau din rezervele disponibile ale Societatii, inscrise in ultima situatie financiara anuala aprobata, cu exceptia rezervelor legale.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421072 voturi valabile, reprezentand 84.5876% din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421072 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri).

6. Se aproba atragerea unor surse de finantare din fonduri europene nerambursabile, in limita a maxim 6.000.000 Euro, cu urmatoarele obiective (cumulate sau luate individual):

   dezvoltarea de noi produse software

   accelerarea dezvoltarii si desfacerii  unor produse existente

   implementarea de standarde ISO

   angajarea de personal

   achizitia de software si hardware in scopul cresterii competitivitatii companiei

 Imputernicirea Directorului General al Societatii pentru depunerea, ridicarea si semnarea cu drept de semnatura unica:

 cererea de finantare, planul de afaceri si toate anexele acestora pentru accesarea de fonduri nerambursabile cu finantare europeana (Programul Operational Regional, Programul Operational Competitivitate, alte fonduri cu finantare europeana si/sau guvernamentala) si / sau nationala (ajutoare de minimis si/sau ajutoare de stat).

 contractul de finantare, documentele aferente procedurilor de achizitii, contractele comerciale care deriva din contractarea si implementarea proiectului, cererile de plata / rambursare, rapoartele de progres, orice alt document necesar pentru buna implementare a proiectului.

 toate platile necesare derivate din contractele semnate cu institutiile care vor fi implicate in procesul de implementare a proiectului;

  Directorul General va putea sa reprezinte Societatea, cu drept de semnatura unica, pentru orice alte activitati si documente necesare bunei implementari ale proiectului in cadrul limitarilor valorice stabilite mai sus, dar care nu au fost mentionate specific.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421072 voturi valabile, reprezentand 84.5876% din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421072 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

7. Se aproba data de 27.07.2018 ca data de inregistrare​, definita ca fiind data care serveste la identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de drepturile de alocare a actiunilor nou emise si asupra carora se rasfrang hotararile adoptate de Adunarea Generala Extraordinar a Actionarilor, a ex-date in data de 26.07.2018. 

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421072 voturi valabile, reprezentand 84.5876% din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421072 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri).

8. Se aproba data 30.07.2018 ca data a platii pentru actiunile gratuite care se vor emite in urma majorarii capitalului social.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421072 voturi valabile, reprezentand 84.5876% din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421072 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri).

9. Se imputerniceste, cu posibilitate de substituire, a d-nului Erik Barna, Administrator Unic al societatii, pentru ducerea la indeplinire a Hotararii AGEA, pentru a semna hotararile actionarilor, precum si orice alte documente in legatura cu acestea si pentru a indeplini toate procedurile si formalitatile prevazute de lege in scopul implementarii hotararilor actionarilor, inclusiv formalitatile de publicare si inregistrare a acestora la Registrul Comertului sau la orice alta institutie publica.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421072 voturi valabile, reprezentand 84.5876% din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421072 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri).

 HOTARAREA

ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR (AGOA) Societatii Life is Hard SA, s-a intrunit in data de 24.04.2018 ora 11:00, la Cluj Hub, din localitatea Cluj Napoca, Strada Regele Ferdinand, nr. 22-26, Central Shopping Center, etaj 3, in conformitate cu dispozitiile Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu prevederile legale incidente domeniului pietei de capital si cu prevederile Actului constitutiv actualizat al Societatii, in prezenta a 4 actionari ce detin un numar de 1421087 actiuni, reprezentand 84.5885 % din capitalul social total.

Ca urmare a dezbaterilor care au avut loc cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi si consemnate in procesul verbal de sedinta, ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR (AGOA) a adoptat urmatoarele hotarari:

1. Se aproba raportul Administratorului Unic, precum si raportul de audit financiar, aferente exercitiului financiar 2017;

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421087 voturi valabile, reprezentand 84.5885 % din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421087 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri).

2. Se aproba situatiile financiare anuale aferente exercitiului financiar 2017, pe baza rapoartelor prezentate de Administratorul Unic si Auditorul Independent;

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421087 voturi valabile, reprezentand 84.5885 % din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421087 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

3. Se aproba descarcarea de gestiune a Administratorului Unic pentru exercitiul financiar 2017;

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421087 voturi valabile, reprezentand 84.5885 % din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1075213 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 345874 abtineri).

4. Se aproba modul de distribuire a profitului net aferent exercitiului financiar 2017, dupa cum urmeaza:

a. Din profitul net distribuibil, aferent perioadei de raportare incheiata la 31 decembrie 2017, va fi utilizata suma de 420.000 lei pentru majorarea capitalului social si emiterea de noi actiuni care vor fi distribuite gratuit actionarilor, conform reglementarilor aplicabile.

b. Diferenta ramasa dupa deducerea din profitul net distribuibil, aferent perioadei de raportare incheiata la 31 decembrie 2017, a sumei cu care se majoreaza capitalul social potrivit punctului a) de mai sus, ramane la dispozitia Societatii sub forma profitului nerepartizat.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421087 voturi valabile, reprezentand 84.5885 % din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421087 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

5. Se aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli si programul de activitate pentru exercitiul financiar 2018;

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421087 voturi valabile, reprezentand 84.5885 % din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421087 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

6. Se aproba constituirea Consiliului de administratie al Societatii format dintr-un numar de 3 administratori si numirea Presedintelui Consiliului de administratie, pentru un mandat de 2 ani fiecare. 

Sunt alesi in Consiliul de administratie, urmatorii membri:

-          Chis Ioan-Catalin -  Presedinte al Consiliului de Administratie

-          Vilceanu Ovidiu  - Membru al Consiliului de Administratie

-          Laurentiu Alin-Mihai - Membru al Consiliului de Administratie

Se stabileste remuneratia anuala pentru fiecare administrator, dupa cum urmeaza:

-          400 de euro brut/intrunire de CA, in limita a minim 4 intruniri pe an si  maxim 6 intruniri pe an;

-          10% bonus din valoarea contractelor semnate in urma business lead-urilor generate de catre membrii CA;

-          recompensare in actiuni dobandite de compania in urma programelor de rascumparare desfasurate in urmatorii 2 ani pentru cresterea cifrei de afaceri cu peste 15%;

Atributiile consiliului de administratie sunt cele stabilite conform Legii 31/1990.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421087 voturi valabile, reprezentand 84.5885 % din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421087 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

7. Se aproba numirea firmei de audit SC Amnis Auditeval SRL, autorizatie CAFR nr. 1334/2016, reprezentata legal prin dl. Nistor Aurel, in calitate de auditor financiar al Societatii, pe o perioada de 2 ani, cu o remuneratie anuala de 10.000 lei.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421087 voturi valabile, reprezentand 84.5885 % din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421087 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

8. Se aproba data de 27.07.2018 ca data de inregistrare​, definita ca fiind data care serveste la identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de dividende sau alte drepturi si asupra carora se rasfrang hotararile adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si a ex-date 26.07.2018.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421087 voturi valabile, reprezentand 84.5885 % din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421087 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

9. Se imputerniceste, cu posibilitate de substituire, dl. Erik Barna, Administrator Unic al Societatii, pentru ducerea la indeplinire a Hotararilor AGOA, pentru a semna hotararile actionarilor, precum si orice alte documente in legatura cu acestea si pentru a indeplini toate procedurile si formalitatile prevazute de lege in scopul implementarii hotararilor actionarilor, inclusiv formalitatile de publicare si inregistrare a acestora la Registrul Comertului sau la orice alta institutie publica.

(aprobata cu majoritate de voturi, exprimandu-se 1421087 voturi valabile, reprezentand 84.5885 % din numarul total de actiuni cu drept de vot, dintre care 1421087 voturi pentru, 0 voturi impotriva si 0 abtineri)

Prezentele Hotarari au fost adoptate la Cluj-Napoca, la data de 24.04.2018, intr-un numar de 4 exemplare originale

 

 

Administrator Unic                                                                      Secretar/av. prezent la sedinta

Dl. Erik Barna                                                                                 Andreea Mihaela Borbel

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.