joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


NAPOCHIM SA Cluj - NACH

Convocare AGAE 08-09.08.2017 (accesare credite)

Data Publicare: 07.07.2017 13:53:42

Cod IRIS: 2F040

 

RAPORT CURENT (conform Regulamentului C.N.V.M. nr. 1/2006)

Data raportului: 07.07.2017

Denumirea emitentului: NAPOCHIM S.A.

Sediul social: Cluj-Napoca, Str. Luncii, nr. 19, jud. Cluj

Tel/fax: 0264-532.015 / 532.176

Nr. şi data inregistrării la ORC: J12/118/1991

C.I.F. RO199931

Capital social subscris şi vărsat: 2.860.038,1 lei

Sistemul alternativ de tranzacţionare pe care se tranzacţionează valorile mobiliare emise de NAPOCHIM S.A. este sistemul alternativ de tranzacţionare administrat de BVB - ATS.

 

Eveniment important de raportat:

 

Consiliul de Administraţie al societăţii NAPOCHIM S.A., cu sediul in Mun. Cluj-Napoca, Str. Luncii, nr. 19, jud. Cluj, inregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J12/118/1991, avand C.U.I. 199931, in conformitate cu prevederile legii şi ale Actului constitutiv, prin Hotărarea din data de 06.07.2017 a decis convocarea Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor pentru 08.08.2017, respectiv 09.08.2017 a doua convocare, in cazul neintrunirii cvorumului de prezenţă la prima convocare, la ora 13:00, la sediul societăţii, pentru toţi acţionarii inregistraţi in Registrul acţionarilor la data de referinţă 28.07.2017, care au dreptul de a participa şi de a vota in cadrul adunării generale, cu ordinea de zi:

1.      Aprobarea contractării unui imprumut de 10.000.000 lei, de la societatea NAPOCHIM IMOBILIARE S.A.

2.      Aprobarea mandatării unei persoane să negocieze orice clauză contractuală şi să semneze, in numele şi pe seama societăţii NAPOCHIM S.A., contractul supus aprobării la punctul 1 de pe prezenta ordine de zi. Mandatarul va  putea să delege puterile acordate conform celor de mai sus oricărei persoane, dupa cum consideră necesar.

3.      Aprobarea contractării unuia sau mai multor credite bancare de la orice instituţie bancară aflată pe teritoriul Romaniei, in valoare de maxim 5.000.000 lei, avand ca destinaţie:

-          refinanţare credite bancare aflate in sold;

-          refinanţare imprumuturi acţionari;

-          achiziţii investiţii constand in utilaje şi echipamente tehnologice;

-          capital de lucru pentru activitatea curentă;

-          plafon de scontare facturi, cecuri şi bilete la ordin.

Aprobarea garantării acestui/acestor credit/e cu garanţii reale imobiliare şi/sau mobiliare, precum şi cu alte tipuri de garanţii, după caz. In cazul in care banca creditoare va solicita, sau dacă interesele societăţii NAPOCHIM S.A. vor impune, creditul va putea fi garantat şi cu alte bunuri mobile şi/sau imobile, aparţinand unor terţe persoane fizice şi/sau juridice. Aprobarea asigurării bunurilor care vor constitui garanţia creditelor şi cesionarea asigurării către banca creditoare.

4.      Aprobarea mandatării unei persoane să negocieze orice clauză contractuală şi să semneze, in numele şi pe seama societăţii NAPOCHIM S.A., contractele supuse aprobării la punctul 4 de pe prezenta ordine de zi, precum şi orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legătură cu sau la care se face referire in contractele de credit şi/sau de garanţie. Termenele de rambursare, garanţiile efective, restructurarea/rescadenţarea creditelor acordate şi orice alte clauze referitoare credit/credite şi garanţii, se vor stabili in funcţie de necesităţi, de către persoana mandatată in acest scop. Mandatarul va putea să delege puterile acordate conform celor de mai sus oricărei persoane, după cum consideră necesar.

5.      Aprobarea de deschidere de conturi curente ale societăţii (in lei şi in valută) la orice instituţie bancară aflată pe teritoriul Romaniei.

6.      Aprobarea mandatării unei persoane să reprezinte societatea, să semneze in numele şi pentru societate, pentru indeplinirea formalităţilor necesare la deschiderea de conturi curente.

7.      Aprobarea datei de 29.08.2017 ca dată de inregistrare şi a datei de 28.08.2017 ca ex date.

8.      Mandatarea unei persoane să semneze in numele şi pentru toţi acţionarii societăţii Hotărarea AGEA ce va fi adoptată.

9.      Mandatarea unei persoane să indeplinească toate formalităţile privind inregistrarea Hotărarii AGEA ce va fi adoptată la ORC Cluj şi publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a.

Acţionarii reprezentand, individual sau impreună, cel puţin 5 % din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei să introducă puncte pe ordinea de zi şi să prezinte proiectele de hotărare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Acţionarii işi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice.

Fiecare acţionar are dreptul să adreseze societăţii intrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunării cel tarziu pană la data de 05.08.2017, printr-un inscris care va fi transmis in original la sediul societăţii, prin orice formă de curierat, cu confirmare de primire.

Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenţă, imputernicirile speciale, proiectele de hotărari pot fi consultate şi procurate de la sediul societăţii, in fiecare zi lucrătoare, intre orele 10:00-16:00 sau de pe site-ul societăţii www.napochim.ro – Secţiunea Despre noi/Adunări Generale, incepand cu data de 07.07.2017.

Acţionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generală, işi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenţă, şi işi vor dovedi calitatea in condiţiile şi cu documentele prevăzute de Dispunerea de măsuri CNVM nr. 26/2012, precum şi in conformitate cu Regulamentul CNVM nr. 6/2009. Reprezentarea acţionarilor se poate face şi prin alte persoane decat acţionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale.

Imputernicirea specială poate fi acordată oricărei persoane pentru reprezentare in adunarea generală şi conţine instrucţiuni specifice de vot din partea acţionarului care o acordă.

Acţionarul poate acorda o imputernicire valabilă pentru o perioadă care nu va depăşi 3 ani, permiţand reprezentantului său a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunării generale a acţionarilor a uneia sau mai multor societăţi identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveşte acte de dispoziţie, cu condiţia ca imputernicirea să fie acordată de către acţionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct. 14 din Legea nr. 297/2004, sau unui avocat.

Imputernicirile speciale sau generale se vor depune in original la sediul societăţii pană la data de 05.08.2017. In acelaşi termen buletinele de vot prin corespondenţă completate şi semnate de acţionar se vor depune la sediul societăţii personal sau prin poştă recomandat cu confirmare de primire pe care să fie trecută adresa expeditorului (acţionarului).

 

Convocatorul AGEA s-a dat spre publicare in ziarul “Monitorul de Cluj” şi in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numerele din data de 07.07.2017.

 

 

Președinte Consiliul de Administrație,

 dl. PITIC MIHAI DAN



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.