joi | 18 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SCALA DEVELOPMENT S.A. CLUJ-NAPOCA - NCHI

Convocare AGAO 12-13.06.2017 - radiere membru CA, alegere membru CA

Data Publicare: 12.05.2017 14:25:16

Cod IRIS: DDC1E

 

RAPORT CURENT (conform Regulamentului C.N.V.M. nr. 1/2006)

Data raportului: 12.05.2017

Denumirea emitentului: NAPOCHIM IMOBILIARE S.A.

Sediul social: Cluj-Napoca, str. Luncii, nr. 19, jud. Cluj

Tel/fax: 0264532015 / 532176

Nr. şi data inregistrării la ORC: J12/949/2015

C.U.I. 34312520

Capital social subscris şi vărsat: 8.580.114 lei

Sistemul alternativ de tranzacţionare pe care se tranzacţionează valorile mobiliare emise de NAPOCHIM IMOBILIARE S.A. este sistemul alternativ de tranzacţionare administrat de BVB - ATS.

 

Eveniment important de raportat:

 

Consiliul de Administraţie al societăţii NAPOCHIM IMOBILIARE S.A., cu sediul in Mun. Cluj-Napoca, Str. Luncii, nr. 19, jud. Cluj, inregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J12/949/2015, avand C.U.I. 34312520, in conformitate cu prevederile legii şi ale Actului constitutiv, prin Hotărarea din data de 11.05.2017 a decis convocarea Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor pentru 12.06.2017, respectiv 13.06.2017 a doua convocare, in cazul neintrunirii cvorumului de prezenţă la prima convocare, la ora 12:00, la sediul societăţii, pentru toţi acţionarii inregistraţi in Registrul acţionarilor la data de referinţă 02.06.2017, care au dreptul de a participa şi de a vota in cadrul adunării generale, cu ordinea de zi:

1.   Aprobarea indeplinirii formalităților de radiere din evidența Oficiului Registrului Comerţului de pe langă Tribunalul Cluj a unui membru din consiliul de administratie al societăţii avand calitatea de administrator, in persoana dlui. Pitic Stefan Lucian, ca urmare a incetării mandatului acestuia prin demisie.

2.   Aprobarea alegerii unui nou administrator, membru in consiliul de administratie, in locul rămas astfel vacant. Lista cuprinzand informaţii cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse pentru funcţia de administrator se află la sediul societăţii, putand fi consultată şi completată de acţionari, pană la data de 26.05.2017.

3.   Aprobarea duratei mandatului noului administrator.

4.   Stabilirea remuneraţiei membrilor consiliului de administraţie.

5.   Aprobarea incheierii contractului de mandat intre societate şi noul administrator.

6.   Imputernicirea unei persoane pentru a negocia şi semna contractul de mandat cu noul administrator, in numele şi pe seama societăţii.

7.   Aprobarea datei de 29.06.2017 ca dată de inregistrare şi a datei de 28.06.2017 ca ex date.

8.   Mandatarea unei persoane să semneze in numele şi pentru toţi acţionarii societăţii Hotărarea AGOA ce va fi adoptată.

9.   Mandatarea unei persoane să indeplinească toate formalităţile privind inregistrarea Hotărarii AGOA ce va fi adoptată la ORC Cluj, publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, precum şi să obţină documentele aferente eliberate de ORC.

Acţionarii reprezentand, individual sau impreună, cel puţin 5 % din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei să introducă puncte pe ordinea de zi şi să prezinte proiectele de hotărare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Acţionarii işi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice.

Fiecare acţionar are dreptul să adreseze societăţii intrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunării cel tarziu pană la data de 09.06.2017, printr-un inscris care va fi transmis in original la sediul societăţii, prin orice formă de curierat, cu confirmare de primire.

Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunării, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenţă, imputernicirile speciale, proiectele de hotărari pot fi consultate şi procurate de la sediul societăţii, in fiecare zi lucrătoare, intre orele 10:00-16:00 sau de pe site-ul www.napochim-imobiliare.ro - Secţiunea Companie/Adunări Generale, incepand cu data de 12.05.2017.

Acţionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generală, işi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenţă, şi işi vor dovedi calitatea in condiţiile şi cu documentele prevăzute de Dispunerea de măsuri CNVM nr. 26/2012, precum şi in conformitate cu Regulamentul CNVM nr. 6/2009. Reprezentarea acţionarilor se poate face şi prin alte persoane decat acţionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale.

Imputernicirea specială poate fi acordată oricărei persoane pentru reprezentare in adunările generale şi conţine instrucţiuni specifice de vot din partea acţionarului care o acordă.

Acţionarul poate acorda o imputernicire valabilă pentru o perioadă care nu va depăşi 3 ani, permiţand reprezentantului său a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunărilor generale a acţionarilor a uneia sau mai multor societăţi identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveşte acte de dispoziţie, cu condiţia ca imputernicirea să fie acordată de către acţionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct. 14 din Legea nr. 297/2004, sau unui avocat.

Imputernicirile speciale sau generale se vor depune in original la sediul societăţii pană la data de 9.06.2017. In acelaşi termen buletinele de vot prin corespondenţă completate şi semnate de acţionar se vor depune la sediul societăţii personal sau prin poştă recomandat cu confirmare de primire pe care să fie trecută adresa expeditorului (acţionarului).

 

Convocatorul AGOA s-a dat spre publicare in ziarul “Monitorul de Cluj” şi in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numerele din data de 12.05.2017.

 

Președinte Consiliul de Administrație,

Pitic Mihai Dan

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.