Pagina 2, paragraful:
“Clientii Raiffeisen Bank, persoane fizice isi iau credite online si fac operatiuni prin aplicatiile de digital banking, call center sau prin bancomatele multifunctionale. Numarul clientilor care prefera instrumentele de self-banking este intr-o crestere sustinuta. Aproape jumatate dintre operatiunile care inainte se faceau in casieriile agentiilor bancii sunt acum efectuate in reteaua de bancomate multifunctionale, iar valoarea creditelor initiate digital s-au dublat anul acesta, fata de aceeasi perioada a anului trecut”, a spus Steven van Groningen.
se inlocuiste cu:
“Clientii Raiffeisen Bank, persoane fizice isi iau credite online si fac operatiuni prin aplicatiile de digital banking, call center sau prin bancomatele multifunctionale. Numarul clientilor care prefera instrumentele de self-banking este intr-o crestere sustinuta. Aproape jumatate dintre operatiunile care inainte se faceau in casieriile agentiilor bancii sunt acum efectuate in reteaua de bancomate multifunctionale, iar valoarea creditelor initiate digital a crescut cu 50% anul acesta, fata de aceeasi perioada a anului trecut”, a spus Steven van Groningen.
Pagina 2, s-a sters paragraful:
Imprumuturile initiate online de clientii bancii au ajuns la o valoare de aproximativ 100.000 milioane de lei la finalul primului semestru al anului 2018, dublu fata de S1/2017.