miercuri | 24 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


LION CAPITAL S.A. - SIF1

Completarea ordinii de zi AGEA convocata pentru data de 20 (21) aprilie 2017

Data Publicare: 28.03.2017 19:06:41

Cod IRIS: A0898

RAPORT CURENT

conform Regulamentului nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si
Legii nr. 297/2004 privind piata de capital

Data raportului: 28.03.2017

Societatea emitenta Societatea de Investitii Financiare Banat-Crisana SA (SIF Banat-Crisana) | Sediul social Calea Victoriei nr. 35 A, Arad 310158 | Tel +40257 304 438 | Fax +40257 250 165 | Web www.sif1.ro | Email sifbc@sif1.ro | CUI 2761040 | Nr. ORC J02 / 1898 / 02.09.1992 | Nr. in Registrul ASF PJR09SIIR/020002/02.02.2006 | Cap. soc. 54.884.926,80 lei | Piata reglementata BVB - categoria Premium (simbol: SIF1)

Eveniment important de raportat:

Completarea ordinii de zi AGEA SIF Banat-Crisana

COMPLETAREA ORDINII DE ZI A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR CONVOCATA PENTRU DATA DE 20/21 APRILIE 2017

Consiliul de administratie al Societatii de Investitii Financiare Banat-Crisana S.A., inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arad sub numarul J02/1898/1992 si in Registrul A.S.F. sub numarul PJR09SIIR/020002/02.02.2006, avand Codul unic de inregistrare 2761040 si capitalul social subscris si varsat de 54.884.926,80 lei, a publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 804/10.03.2017 convocarea pentru data de 20/21 aprilie 2017, ora 10:00 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor SIF Banat-Crisana si pentru data de 20/21 aprilie 2017, ora 12:00 a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor SIF Banat-Crisana, avand data de referinta 3 aprilie 2017.

In temeiul art. 1171 din Legea 31/1990 si art. 2 alin. 5 lit. b) din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital, avand in vedere solicitarea de completare a ordinii de zi a adunarii generale extraordinare a actionarilor SIF Banat-Crisana SA, formulata de Autoritatea de Supraveghere Financiara prin adresa nr. SI/DRA 473.3/20.03.2017,

Consiliul de administratie, intrunit in sedinta din data de 28 martie 2017, completeaza ordinea de zi a adunarii generale extraordinare a actionarilor convocata pentru data de 20/21 aprilie 2017, ora 12:00 la sediul societatii din Arad, Calea Victoriei nr. 35A, prin convocatorul initial publicat in Monitorul Oficial nr. 804/10.03.2017, in ziarul national Bursa si in ziarul local Jurnal Aradean si pe website-ul societatii la adresa www.sif1.ro, ordinea de zi completata si revizuita fiind urmatoarea:

1. Aprobarea modificarii Actului constitutiv al societatii, dupa cum urmeaza:
- art. 7 alin. (13) lit. c) se modifica si va avea urmatorul continut: „ c) supune spre aprobare adunarii generale a actionarilor modificarea bugetului de venituri si cheltuieli, functie de fluctuatiile din economie”;
- art. 7 alin. (15) se modifica si va avea urmatorul continut: „(15) Consiliul de administratie deleaga o parte din puterile sale directorilor, fixandu-le in acelasi timp si remuneratia, in limitele generale aprobate de Adunarea Generala a Actionarilor. Directorii societatii vor indeplini cerintele minime privind integritatea, calificarea si experienta profesionala prevazute de reglementarile si dispozitiile legale in vigoare aplicabile”.
- se introduce in cadrul art. 7 un nou alineat, alineatul (21), care va avea urmatorul continut: „(21) Consiliul de administratie are responsabilitatea de a asigura stabilirea si aplicarea principiilor guvernantei corporative in ceea ce priveste, dar fara a se limita la:
a) managementul strategic al societatii si indeplinirea obiectivelor stabilite;

b) elaborarea planului de afaceri al societatii si evaluarea pozitiei financiare a acesteia;

c) asigurarea existentei unui cadru adecvat de verificare a informatiilor transmise catre entitatea de reglementare si supraveghere, la solicitarea acesteia, privind anumite actiuni intreprinse de societate si de verificare a modului in care se aplica legislatia specifica in domeniul transmiterii raportarilor catre entitatea de reglementare si supraveghere;

d) adecvarea, eficienta si actualizarea sistemului de administrare a riscului;

e) adecvarea, eficienta si actualizarea sistemului de control intern-conformitate, astfel incat sa asigure independenta acestuia fata de structurile organizatorice operationale si cele de suport din cadrul societatii;

f) respectarea cerintelor privind externalizarea/delegarea unor activitati operationale sau functii;

g) stabilirea si analizarea politicii de remunerare astfel incat sa se asigure ca toate angajamentele referitoare la remunerare sunt structurate corect si responsabil si ca politica de remunerare permite si promoveaza o administrare eficienta a riscurilor fara a conduce la o asumare de riscuri care sa depaseasca nivelul tolerantei la risc al societatii;

h) stabilirea strategiei de comunicare cu partile interesate care sa respecte cerintele legale aplicabile;

i) stabilirea criteriilor relevante de monitorizare a rezultatelor activitatii conducerii executive si a societatii in ansamblu si de a evalua anual modul de aplicare a criteriilor;

j) aprobarea apetitului si limitelor tolerantei la risc ale societatii, precum si procedura pentru identificarea, evaluarea, monitorizarea, gestionarea si raportarea riscurilor semnificative la care este sau poate fi expusa societatea;

k) asigurarea elaborarii si implementarii unor planuri clare de actiune pentru asigurarea continuitatii activitatii si pentru situatiile de urgenta precum si evaluarea semestriala a acestora in vederea eliminarii riscurilor sau minimizarii acestora;

l) asigurarea dezvoltarii standardelor etice si profesionale pentru a se asigura un comportament profesional si responsabil la nivelul societatii in vederea prevenirii aparitiei conflictelor de interese.”

2. Aprobarea datei de 12 mai 2017 ca data de inregistrare (11 mai 2017 ca ex date) in conformitate cu prevederile art. 238 alin. 1 din Legea nr. 297/2004, ale Regulamentului CNVM nr. 6/2009 si ale Regulamentului CNVM nr. 1/2006.

Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din 20/21.04.2017 precum si celelalte prevederi ale Convocatorului Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din 20/21.04.2017 si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din 20/21.04.2017, publicat initial in Monitorul Oficial, Partea a IV-a nr. 804/10.03.2017, in ziarul national Bursa si in ziarul local Jurnal Aradean si pe website-ul societatii la adresa www.sif1.ro, nu se modifica.

Presedinte Consiliu de administratie, Bogdan-Alexandru Dragoi

Vicepresedinte Consiliu de administratie, Octavian Avramoiu

Avizat Control Intern, Eugen Cristea, RCCI



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.