marți | 23 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A. - SNO

Convocare AGAO 07.04.2017

Data Publicare: 02.03.2017 8:43:00

Cod IRIS: F1FF7

S.C. SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A.

RAPORT CURENT

CONFORM REGULAMENTULUI C.N.V.M. NR.1/2006

DATA RAPORTULUI:02 martie 2017

Denumirea entitatii emitente: S. C. SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A.;

Sediul social principal: Str. TUFARI, Nr.4, Loc. ORSOVA, Jud. MEHEDINTI;

Telefon: 0252/362399; Fax: 0252/360648

Cod unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 1614734;

Numarul si data inreg. la Oficiul Registrului Comertului: J25/150/03.04.1991;

Capital social subscris si varsat: 28.557.297,5 lei

Numar de actiuni: 11.422.919 actiuni comune, a cate 2,5 lei fiecare;

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti sub simbol: SNO;

Eveniment important de raportat: Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

Consiliul de administratie al S.C. SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A., inregistrata la ORC al Judetului Mehedinti sub nr.J25/150/1991, C.U.I. 1614734, intrunit in sedinta sa din data de 02 martie 2017, a hotarat convocarea Adunarii Generale a Actionarilor pentru data de 07 aprilie 2017 ora 1000 la sediul principal din MUNICIPIUL ORSOVA, STRADA TUFARI, NR.4, JUDETUL MEHEDINTI, in conformitate cu prevederile din Legea nr. 31/1990 republicata in 2004, cu completarile si modificarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 cu completarile si modificarile ulterioare, cu Regulamentele C.N.V.M./ASF si cu dispozitiile Actului Constitutiv, cu urmatoarea ORDINE DE ZI:

1. Aprobarea rezultatelor reevaluarii imobilizarilor corporale din grupa mijloacelor de transport naval. Aprobarea inregistrarii diferentelor din reevaluare in evidentele contabile la 31.12.2016.

2. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare anuale, aferente exercitiului financiar 2016, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, pe baza Raportului de gestiune al Consiliului de administratie si a Raportului auditorului financiar independent. Aprobarea acoperirii pierderilor din anii precedenti (inclusiv cele din trecerea la aplicarea IFRS) asa cum sunt prezentate in Raportul administratorilor (punctul 4.3 din Raport) si in ”Note la situatiile financiare 2016” (Nota nr.22)

3. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2016. Consiliul de Administratie propune ca profitul net in suma de 2.614.643 lei sa fie repartizat pe urmatoarele destinatii:

· 2.284.583,80 lei, pentru distribuirea de dividende, ceea ce inseamna 0,2 lei/actiune

· 330.059,20 lei ca sursa proprie de finantare

4. Aprobarea repartizarii sumei de 33.995,30 lei, profit rezultat din trecerea la aplicarea IFRS, mai putin IAS 29, ca sursa proprie de finantare.

5. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2016.

6. Analiza indeplinirii indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobate pentru exercitiul financiar 2016; aprobarea remuneratiilor variabile in baza contractelor de administrare si de mandat.

7. Aprobarea indicatorilor si obiectivelor de performanta pentru exercitiul financiar 2017.

8. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea proiectului bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de investitii pe anul 2017.

9. Alegerea auditorului extern al societatii si fixarea duratei minime a contractului de audit financiar extern, avand in vedere expirarea contractului auditorului in functie. Mandatarea Consiliului de Administratie pentru negocierea si incheierea contractului de audit statutar.

10. Aprobarea datei de 10 august 2017 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor si a datei de 09 august 2017 ca ex date, conform art 129² din Regulamentul CNVM nr.1/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

11. Aprobarea datei de 17 august 2017 ca data platii dividendelor, in conformitate cu dispozitiile art.1293, alin.(2) din Regulamentul CNVM nr.1/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Costurile aferente platii dividendelor vor fi suportate de actionarii beneficiari, din valoarea dividendului net.

12. Imputernicirea d-lui Mircea Ion Sperdea, director general al societatii, pentru semnarea hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor (AGOA) si a oricaror alte acte necesare punerii in executare a hotararii AGOA si de a efectua formalitatile de publicitate si inregistrare a acesteia.

La sedinta pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 24 martie 2017, stabilita ca data de referinta.

Capitalul social al S.C. SANTIERUL NAVAL ORSOVA SA este format din 11.422.919 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale ordinare a actionarior.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarii generale;

b) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Data limita pana la care actionarii isi pot exercita drepturile mentionate mai sus este 22 martie 2017, pana la orele 1500. Solicitarile trebuie transmise in scris la sediul societatii S.C. Santierul Naval Orsova S.A., strada Tufari, nr.4, loc. Orsova, judetul Mehedinti.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul acesteia, la sectiunea “Intrebari frecvente”.

Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii certificate ale actelor de identitate, buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 07 aprilie 2017”.

Dosarele de candidatura pentru auditorul extern independent cuprinzand documentele prevazute de dispozitiile legale impreuna cu oferta financiara, vor fi depuse la sediul societatii pana cel mai tarziu la data de 22 martie 2017 ,orele 1600, in vederea inscrierii pe lista de candidaturi, ce va fi supusa aprobarii adunarii generale prin vot secret.

Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii - www.snorsova.ro si/sau de la sediul societatii, incepand cu data de 03 martie 2017 in zilele lucratoare intre orele 900 - 1500.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice sau actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale, conform prevederilor art.243 alin.(6) din Legea nr.297 2004 privind piata de capital.

Formularele de imputerniciri speciale in limba romana sau in limba engleza se pot obtine de la sediul societatii incepand cu data de 03 martie 2017 intre orele 900 – 1500 , sau se pot descarca de pe web-site-ul societatii. Un exemplar al imputernicirii speciale se va depune/expedia la sediul societatii pana inclusiv la data de 05 aprilie 2017, un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de data tinerii adunarii generale, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot, in limba romana sau limba engleza, poate fi obtinut, incepand cu data de 03 martie 2017, intre orele 900 – 1500 , de la sediul social al societatii sau de pe site-ul www.snorsova.ro.

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat, insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice), pot fi transmise la sediul societatii, pana la data de 05 aprilie 2017, ora 1300 in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 07 aprilie 2017”.

Imputernicirile si buletinele de vot , insotite de actele de identificare ale actionarilor, pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, pana la data de 05 aprilie 2017, ora 1300, la adresa: gheorghe.caraiman@snorsova.ro. La data desfasurarii adunarii generale, aceste documente vor fi predate in original.

Formularele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul adunarii generale.

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la numarul de telefon 0252362399 intre orele 900 – 1500.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare, adunarea generala se convoaca pentru data de 08 aprilie 2017, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE: DR.EC. MIHAI FERCALA



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.