marți | 23 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


BANCA TRANSILVANIA S.A. - TLV

Convocare AGA O & E 25/26.04.2018

Data Publicare: 21.03.2018 18:58:20

Cod IRIS: DEB77

RAPORT CURENT conform Reg. C.N.V.M. nr. 1/2006

Data: 21.03.2018

BANCA TRANSILVANIA S.A. CLUJ-NAPOCA

 

Sediul social:                                                                      Cluj-Napoca, str.G.Baritiu nr.8

Numar telefon/fax:                                                          0264/407150/407179

Numar/data inregistrarii la ORC:                             J12/4155/1993

CUI:                                                                                          5022670

Capital social subscris si varsat:                                4.341.439.404 lei

Piata reglementata de tranzactionare:                   Bursa de Valori Bucuresti

           

 

1.      Evenimente importante de raportat

 

a)     Schimbari in controlul asupra societatii comerciale – nu este cazul

b)  Achizitii sau instrainari substantiale de active – nu este cazul

c)  Procedura falimentului – nu este cazul

d) Alte evenimente: convocarea Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale actionarilor bancii

 

Banca Transilvania informeaza investitorii ca prin Rezolutia Consiliului de Administratie al Bancii Transilvania, adoptata in data de 21.03.2018, au fost decise urmatoarele:

 

Convocarea Adunarii Generale a Actionarilor, ordinare si extraordinare, pentru data de 25 aprilie 2018 ora 14,00 respectiv ora 15,00 la Hotel Opera Plaza situat in Cluj-Napoca, strada General Traian Mosoiu nr. 10-12, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 13 aprilie 2018 (data de referinta – cu mentiunea ca doar persoanele care au calitatea de actionar la data de referinta pot participa si vota in cadrul AGA), cu urmatoarea Ordine de zi:

  

Pentru Adunarea Generala Ordinara:

1. Aprobarea situatiilor financiare anuale statutare IFRS intocmite pentru exercitiul financiar 2017, in conformitate cu cerintele Ordinului BNR nr. 27/2010 cu modificarile ulterioare, insotite de Raportul Consiliului de Administratie si de Raportul Auditorului Independent.

2. Aprobarea propunerii de repartizare a profitului net realizat in suma de 1.185.979.233 lei, astfel: alocarea sumei de 104.937.573 lei pentru rezerve legale si alte rezerve, a sumei de 1.081.041.660 lei pentru rezerve din profit net de repartizat, suma din care se va distribui suma de 610.000.000 lei ca dividende. Aprobarea fixarii unui dividend brut/actiune de 0,1405063951 lei.               

3. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul 2017.

4. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de investitii pentru 2018 (planul de afaceri pe 2018).

5. Fixarea remuneratiei pentru administratori pentru exercitiul 2018, incluzand limita maxima pentru remuneratiile suplimentare (fixe si variabile) acordate administratorilor si directorilor.

6. Alegerea noului Consiliu de Administratie pentru mandatul 2018 – 2022; Data limita pentru depunerea candidaturilor este 9 aprilie 2018, ora 17,00. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se va afla la dispozitia actionarilor, pe masura depunerii candidaturilor, la sediul societatii si pe website-ul acesteia (www.bancatransilvania.ro), putand fi consultata si completata de catre acestia.

7. Aprobarea datei de 5 iunie 2018 ca data de inregistrare si a ex-date – 4 iunie 2018, pentru identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de drepturi rezultate din hotararile AGOA si asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGOA, inclusiv dar fara a se limita la identificarea actionarilor care vor beneficia de dividende.

8. Aprobarea datei de 15 iunie 2018 ca data a platii pentru plata dividendelor.

9. Mandatarea Consiliului de Administratie si individual a membrilor acestuia pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

 

 Pentru Adunarea Generala Extraordinara:                 

1. Majorarea capitalului social cu suma de 471.041.660 lei prin emisiunea a 471.041.660 noi actiuni cu valoare nominala de 1 leu/actiune, precum si stabilirea pretului la care vor fi compensate fractiunile de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului si rotunjirii rezultatelor, conform prevederilor legale in vigoare.

Majorarea capitalului social se va realiza prin incorporarea rezervelor constituite din profitul net al anului 2017, in suma de 471.041.660 lei, prin emiterea unui numar de 471.041.660 actiuni, cu valoarea nominala de 1 leu/actiune, in beneficiul actionarilor inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare ce va fi stabilita de AGA (propunere 3 august 2018).

2. Aprobarea rascumpararii de catre Banca a propriilor actiuni, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, in urmatoarele conditii: maxim 35.000.000 actiuni (0,8062% din totalul actiunilor care compun capitalul social) cu valoarea nominala de 1 leu/actiune la un pret minim egal cu pretul de piata de la BVB din momentul efectuarii achizitiei si un pret maxim de 4 lei, pentru o perioada de maximum 18 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a, in cadrul unui program stock option plan in vederea implementarii unui sistem de remunerare si derularea unui program de fidelizare a personalului pe o perioada de cel putin 3 ani, precum si plata unor remuneratii fixe, respectiv acordarea unui mandat Consiliului de Administratie pentru aducerea la indeplinire a acestei hotarari.

3. Informarea actionarilor cu privire la achizitia unor participatii in capitalul social al Victoriabank S.A., Bancpost S.A., ERB Retail Services IFN S.A. si ERB Leasing IFN S.A. precum si supunerea la vot a aprobarii de principiu a fuziunii prin absorbtie dintre Banca Transilvania S.A. (societate absorbanta) si Bancpost S.A. (societate absorbita).

4. Aprobarea datei de 3 august 2018 ca data de inregistrare si a ex-date – 2 august 2018, pentru identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de alte drepturi si asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGEA, inclusiv dar fara a se limita la dreptul de a beneficia de actiunile gratuite care se vor emite in urma majorarii capitalului social.

5. Aprobarea datei de 6 august 2018 ca data a platii pentru actiunile gratuite care se vor emite in urma majorarii capitalului social.

6. Mandatarea Consiliului de Administratie si individual a membrilor acestuia pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor.

 In cazul in care la prima convocare nu se realizeaza cvorumul legal si statutar de prezenta, Adunarea Generala (ordinara si extraordinara) va avea loc in data de 26 aprilie 2018 ora 14,00 respectiv 15,00 la adresa mentionata pentru prima convocare, cu aceeasi ordine de zi si cu aceeasi data de referinta.

 

Documente aferente AGA:

Convocatorul, materialele supuse dezbaterii, precum si proiectul hotararilor AGA vor putea fi consultate incepand cu data de 24 martie 2018 pe pagina de web a Bancii (www.bancatransilvania.ro) sau la sediul Bancii Transilvania din Cluj-Napoca, str. G. Baritiu nr. 8, jud. Cluj.

Capitalul social al Bancii Transilvania S.A. este format din 4.341.439.404 actiuni, fiecare actiune detinuta dand dreptul la un vot in adunarea generala.

Propuneri ale actionarilor cu privire la AGA:

Unul sau mai multi actionari, care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

-      de a introduce noi puncte pe ordinea de zi (cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre aprobare adunarii generale si care sa fie transmis la sediul societatii in termen de maxim 15 zile de la data publicarii convocatorului in Monitorul Oficial;

-      de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale (propuneri care vor fi formulate in scris si transmise la sediul societatii in termen de maxim 15 zile de la data publicarii convocatorului in Monitorul Oficial).

Daca va fi cazul, ordinea de zi revizuita va fi publicata pana la data de 12 aprilie 2018, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

Propunerile actionarilor si documentele ce atesta indeplinirea conditiilor pentru exercitarea acestor drepturi vor fi transmise:

-      prin document olograf, in original, prin posta sau servicii de curierat, la Banca Transilvania S.A., Cluj-Napoca, str. G. Baritiu nr. 8, jud. Cluj, mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala a Actionarilor din data de 25/26 aprilie 2018

-      prin document semnat cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica – prin e-mail la adresa: actionariat@btrl.ro.

Orice actionar poate propune un candidat pentru functia de membru al Consiliului de Administratie. Propunerile de candidaturi pentru functia de membru al Consiliului de Administratie vor contine informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanei/persoanelor propuse pentru functiile respective.

Candidatii la functia de membru al Consiliului de Administratie trebuie sa intruneasca conditiile impuse de reglementarile BNR in vigoare. Candidatii vor transmite prin fax la numarul 0264.407.179 sau prin e-mail la actionariat@btrl.ro, pana la data de 09.04.2018, urmatoarele documente:

-          copia actului de identitate;

-          Curriculum vitae;

-          Declaratie pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca persoana in cauza nu se afla in vreuna dintre situatiile prevazute la art. 110 din OUG nr. 99/2006 sau in alta situatie de incompatibilitate prevazuta de legislatia in vigoare ori ca intelege sa renunte la orice situatie de incompatibilitate inaintea inceperii exercitarii functiei pentru care a fost aprobat de Banca Nationala a Romaniei

Avand in vedere prevederile legale specifice institutilor de credit, Banca Transilvania va putea solicita candidatilor informatii suplimentare pentru a putea determina nivelul de adecvare al acestuia in raport cu atributiile si specificul organului de conducere al institutiei de credit.

 

Intrebari referitoare la AGA:

Actionarii Societatii pot adresa intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi, impreuna cu acte care permit identificarea actionarului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana cel tarziu in data de 23.04.2018.

Intrebarile actionarilor vor putea fi transmise in scris fie prin posta sau servicii de curierat la sediul Societatii mentionat mai sus, prevazand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala a Actionarilor din data de 25/26 aprilie 2018”, fie prin mijloace electronice (la adresa: actionariat@btrl.ro).

Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul www.bancatransilvania.ro, Sectiunea Relatii Investitori, Tab FAQ (Intrebari Frecvente).

     

Participarea la AGA:

Data de referinta este 13 aprilie 2018. Numai actionarii inscrisi la aceasta data in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central, vor putea participa si vota in cadrul prezentelor adunari generale.

Actionarii pot participa la adunarile generale personal (prin reprezentantii legali) sau pot fi reprezentati de catre alte persoane, in conditiile legii, sau pot vota prin corespondenta.

Accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la Adunarile Generale ale Actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere pentru cetatenii straini).

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata pe baza urmatoarelor documente prezentate Societatii de catre actionar, emise de Depozitarul Central S.A. sau de participantii definiti la art. 168 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 297/2004 care furnizeaza servicii de custodie: a) extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute; b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarului Central S.A./ respectivii participanti.

In situatia in care reprezentantul legal nu este mentionat in lista actionarilor BT de la data de referinta primita de la Depozitarul Central S.A., atunci aceasta calitate se constata pe baza unui document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau copie legalizata, nu mai veche de o luna inainte de data organizarii Adunarii Generale a Actionarilor).

Reprezentantii actionarilor persoane fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere pentru cetatenii straini), insotit de imputernicirea (procura) speciala sau generala semnata de catre actionarul persoana fizica.

Reprezentantii conventionali aferenti actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere pentru cetatenii straini), insotit de imputernicirea (procura) speciala sau generala semnata de catre reprezentantul legal al persoanei juridice respective. Informatii privind imputernicirile (procurile) generale sau speciale si votul prin corespondenta sunt mentionate mai jos.

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

 

Imputernicirile generale

Inainte de prima lor utilizare, imputernicirile generale se vor depune/expedia, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 20 aprilie 2018, ora 17,00, mentionand pe plic, in clar, „Pentru Adunarea Generala a Actionarilor din data de 25/26.04.2018”.

Imputernicirile generale in copie certificata vor fi retinute de Societate, facandu-se mentiune despre acestea in procesul-verbal al adunarii generale. Imputernicirile generale sunt valabile pentru o perioada care nu va putea depasi 3 ani.

Imputernicirile generale pot fi transmise si prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 20 aprilie 2018, ora 17,00, la adresa actionariat@btrl.ro, mentionand la subiect „Pentru Adunarea Generala a Actionarilor din data de 25/26.04.2018”.

Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. 1 pct. 14 din Legea nr. 297/2004), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, cum ar fi:

-      Este actionar majoritar al Bancii Transilvania S.A. sau al unei entitati, controlata de respectivul actionar;

-      Este membru al organului de administrare, conducere sau de supraveghere al Bancii Transilvania, al unui actionar majoritar sau al unei persoane controlate de respectivul actionar;

-      Este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate de respectivul actionar;

-      Este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute mai sus.

Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana decat in cazul in care acest drept i-a fost conferit in mod expres de catre actionar in imputernicire. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de conducere sau dintre angajatii sai, facand in acest sens dovada calitatii sale de imputernicit al mandatarului persoana juridica.

Impreuna cu imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii si dovada ca mandatarul are calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. 1 pct. 14 din Legea nr. 297/2004), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora.

Totodata, actionarii persoane fizice vor transmite Societatii si copia actului de identitate al acestora.

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana.

Verificarea si validarea imputernicirilor generale depuse la Societate se va face de catre secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand a pastra in siguranta inscrisurile. 

 

 Imputerniciri (procurile) speciale si Buletinele de vot prin corespondenta

  1. Documentele necesare pentru participarea la AGA a actionarilor persoane fizice sunt:

-      daca actionarul se prezinta personal  –  actul de identitate;

-      daca actionarul este reprezentat de alta persoana: procura speciala, in conditiile legii, alaturi de actul de identitate al reprezentantului;

  1. Documentele necesare pentru participarea la AGA a actionarilor persoane juridice sunt:

-      Pentru reprezentantul legal – calitatea de reprezentant legal al actionarilor persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica se constata in baza listei actionarilor Bancii de la data de referinta, primita de la Depozitarul Central S.A. sau de participantii definiti la art. 168 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 297/2004 care furnizeaza servicii de custodie: a) extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute; b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarului Central S.A./ respectivii participanti;

-      In situatia in care reprezentantul legal nu este mentionat in lista actionarilor BT de la data de referinta primita de la Depozitarul Central S.A., atunci aceasta calitate se constata pe baza unui document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau copie legalizata, nu mai veche de o luna inainte de data organizarii Adunarii Generale a Actionarilor).

-      Pentru persoana careia i s-a delegat competenta de reprezentare – pe langa documentul mentionat anterior care atesta calitatea de reprezentant legal a persoanei care semneaza procura, va prezenta procura speciala, in conditiile legii, semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective.

Incepand cu data de 24 martie 2018, formularele de procuri speciale, respectiv cele pentru exercitarea dreptului de vot prin corespondenta se pot obtine de la sediul Societatii si al tuturor sucursalelor si agentiilor sale din tara sau pot fi descarcate de pe website-ul www.bancatransilvania.ro, atat in limba romana, cat si in limba engleza.

Dupa completarea si semnarea procurii, sub sanctiunea pierderii dreptului de vot, un exemplar se va depune/expedia la sediul Societatii sau al sucursalelor sale pana la data de 20 aprilie 2018, mentionand pe plic, in clar, „Pentru Adunarea Generala a Actionarilor din data de 25/26.04.2018”.  Un exemplar al procurii va fi inmanat reprezentantului, cel de-al treilea exemplar ramanand la actionar. Procurile vor fi insotite de o copie a actului de identitate a actionarului persoana fizica/a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, precum si, pentru persoanele juridice, de documentul oficial care atesta calitatea de reprezentant legal pentru semnatarul procurii. Procurile speciale vor trebui sa cuprinda informatiile prevazute in formularul de procura speciala pus la dispozitie de Banca Transilvania S.A., cu precizarea votului pentru fiecare punct de pe ordinea de zi.

Procurile vor putea fi transmise si electronic, prin e-mail, la adresa de e-mail actionariat@btrl.ro.

Procurile speciale/buletinele de vot prin corespondenta dedicate punctului nr. 6 de pe ordinea de zi, completate de actionari cu optiunile de vot ale acestora, semnate, in original, se vor introduce intr-un plic separat, inchis, mentionand pe plic clar „Confidential – Instructiuni de vot secret pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 25/26.04.2018” si care vor fi introduse, la randul lui, in plicul continand imputernicirea generala/speciala/buletinul de vot prin corespondenta dedicate celorlalte puncte de pe ordinea de zi AGA si a documentelor aferente.

Institutiile de credit care presteaza servicii de custodie pentru actionarii Societatii pot semna si transmite imputernicirile (procurile) speciale/buletinele de vot prin corespondenta in numele clientilor acestora, in baza drepturilor conferite acestora prin contractele de custodie si a instructiunilor punctuale de vot primite de la clienti pentru aceste Adunari Generale ale Actionarilor.

In acest caz, imputernicirile (procurile) speciale/buletinele de vot prin corespondenta vor fi insotite de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin imputernicire (procura) speciala, din care sa reiasa ca:

a)     institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar;

b)     instructiunile din imputernicirea (procura) speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar;

c)      imputernicirea (procura) speciala este semnata de catre actionar.

Imputernicirile (procurile) speciale/buletinele de vot prin corespondenta si declaratia pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin imputernicire (procura) speciala trebuie depuse la sediul societatii in original, semnate, dupa caz, sau transmise prin e-mail la adresa actionariat@btrl.ro, fara indeplinirea altor formalitati in legatura cu forma acestor documente, in termenele mentionate mai sus.

Actionarii  inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarile Generale ale Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta pus la dispozitia lor incepand cu data de 24 martie 2018 pe website-ul Bancii sau la sediul Societatii, respectiv: Banca Transilvania S.A., din Cluj-Napoca, str. George Baritiu nr. 8. Formularul de vot prin corespondenta poate fi transmis cu semnatura electronica extinsa, insotit de copia actului de identitate (in cazul actionarilor persoane fizice) sau a certificatului de inregistrare al actionarului (in cazul actionarilor persoane juridice), in conditiile legii, la adresa de e-mail actionariat@btrl.ro, pana cel tarziu la data de 20 aprilie 2018, ora 17,00, sau in original, la sediul Societatii. Formularul de vot prin corespondenta, cu legalizare de semnatura de catre un notar public, si insotit de copia actului de identitate (pentru actionarii persoane fizice) sau a certificatului de inregistrare al actionarului (pentru actionarii persoane juridice), vor fi transmise in original la sediul Societatii pana cel tarziu la data de 20 aprilie 2018, ora 17,00, mentionand pe plic, in clar, „Pentru Adunarea Generala a Actionarilor din data de 25/26.04.2018”.

Centralizarea, verificarea si tinerea evidentei Buletinelor de vot prin corespondenta, precum si verificarea si validarea imputernicirilor (procurilor) depuse la Societate se va face de catre secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand a pastra in siguranta inscrisurile, precum si confidentialitatea voturilor astfel exprimate, pana la momentul supunerii la vot a subiectelor corespunzatoare aferente ordinii de zi.

           

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Bancii sau la telefon 0264.407.150 interior 1289, intre orele 09,00 – 17,00.

 

 

DIRECTOR GENERAL                                         DIRECTOR EXECUTIV DGCC

OMER TETIK                                                          IOANA OLANESCU

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.