vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TERAPLAST SA - TRP

Convocare AGAO&AGAE pentru 27/30.04.2018

Data Publicare: 26.03.2018 9:12:19

Cod IRIS: 079EC

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si Regulamentul CNVM nr. 1/2006

Data raportului: 26 martie 2018

Denumirea societatii emitente: TERAPLAST S.A.

Sediul social: Parc Industrial Teraplast, DN 15A, KM 45+500, Bistrita-Nasaud

Numar de telefon: 0263/238.202

Numar de fax: 0263/231.221

Numar de inregistrare ORC: J06/735/1992

Cod unic de inregistrare: RO3094980

Capital social subscris si varsat: 85.691.097 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: Bursa de Valori Bucuresti, cat.standard, simbol TRP

Evenimente importante de raportat:

CONVOCATOR

ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR

Ordinara si Extraordinara

27 aprilie 2018

In conformitate cu prevederile art. 111, art. 113 si art. 117 din Legea 31/1990 privind societatile, cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv, Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului CNVM nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, modificat prin Regulamentul CNVM nr. 31/2006 si Regulamentul CNVM nr. 6/2009, Consiliul de Administratie al TERAPLAST SA, cu sediul in Parc Industrial Teraplast, DN 15A, km 45+500, cod postal 427298, judetul Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J06/735/1992, avand Codul unic de inregistrare 3094980, in sedinta din data de 26 martie 2018 convoaca Adunarea Generala a Actionarilor – Ordinara si Extraordinara, pentru data de 27 aprilie 2018, care isi va desfasura lucrarile la sediul societatii situat in Parc Industrial Teraplast, DN 15A, km 45+500, cod postal 427298, judet Bistrita-Nasaud, incepand cu ora 16:30 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 17:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara. La aceasta Adunare Generala a Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor pana la sfarsitul zilei de 16 aprilie 2018, stabilita ca data de referinta.

I. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea

ORDINE DE ZI

1. Prezentarea si supunerea spre aprobare a Raportului Consiliului de Administratie, privind situatiile financiare individuale si consolidate, aferente exercitiului financiar 2017.

2. Prezentarea Raportului auditorului financiar ERNST & YOUNG ASSURANCE SERVICES S.R.L., privind situatiile financiare individuale si consolidate, aferente exercitiului financiar 2017.

3. Prezentarea si supunerea spre aprobare a situatiilor financiare individuale aferente exercitiului financiar 2017, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii.

4. Aprobarea propunerii de repartizare a profitului net aferent exercitiului financiar 2017 dupa cum urmeaza:

Profit net de repartizat: 14.115.945 lei;

Rezerve legale: 661.151 lei;

Acordare de dividende: 10.069.404 lei, dividendul brut/actiune propus fiind de 0,0118 lei*;

Rezultat reportat: 3.385.390 lei

*La calcularea valorii dividendului brut/actiune s-a avut in vedere numarul de actiuni emise de societate, din care s-a scazut un numar de 3.571.114 actiuni pe care Teraplast S.A. le-a rascumparat si le detine la data prezentei in baza programului stock option plan aprobat prin Hotararea AGEA nr.1 din 21.09.2017 si totoadata s-a scazut si un numar de 528 actiuni, cu privire la care, conform Hotararii AGEA nr.1 din 21.09.2017, actionarii societatii au aprobat reducerea capitalului social, de la valoarea de 85.691.097 lei la valoarea de 85.691.044,2 lei, prin anularea unui numar de 528 actiuni proprii, cu valoare nominala de 0,1 lei fiecare, deoarece Hotararea AGEA nr.1 din 21.09.2017 a fost inregistrata la ORC Bistrita-Nasaud si s-au transmis catre ASF documentele necesare pentru eliberarea certificatului de inregistrare a valorilor mobiliare care sa ateste reducerea capitalului social, urmand ca, ulterior, pe baza certificatului de inregistrare a valorilor mobiliare ce va fi emis de ASF, Depozitarul Central sa opereze reducerea de capital social in registrul actionarilor societatii.

5. Prezentarea si supunerea spre aprobare a situatiilor financiare consolidate, aferente exercitiului financiar 2017, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii.

6. Descarcarea de gestiune a Consiliului de Administratie al Societatii pentru exercitiul financiar 2017.

7. Prezentarea si supunerea spre aprobare a Bugetului de Venituri si Cheltuieli aferent exercitiului financiar 2018.

8. Prezentarea si supunerea spre aprobare a Programului de Investitii, aferent exercitiului financiar 2018.

9. Stabilirea nivelului remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru anul in curs. Remuneratia astfel stabilita va ramane valabila pana la data urmatoarei adunari generale ordinare prin care se va aproba cuantumul indemnizatiilor administratorilor.

10. Aprobarea platii catre administratorii societatii a unei diferente de indemnizatie rezultand din indexarea lunara cu 19.9% a remuneratiei brute stabilite prin contractul de administratie, pentru perioada cuprinsa intre data de 01.01.2018 si data adunarii generale ordinare prin care se aproba cuantumul indemnizatiilor administratorilor pentru anul 2018, astfel incat sa se asigure administratorilor, pentru perioada in discutie, acelasi nivel al indemnizatiilor nete precum cel anterior intrarii in vigoare a OUG nr. 79/2017 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal.

11. Alegerea unui membru independent in Comitetul de Audit, pentru un mandat egal cu cel al Consiliului de Administratie, in conformitate cu Art. 2, punctul 12, litera A. din titlul I, capitolul I, Legea 162/2017 si Art. 65 din titlul I, capitolul IX, Legea 162/2017;

12. Stabilirea datei de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor. Data propusa de Consiliul de Administratie este 11 iunie 2018.

13. Aprobarea datei de 08 iunie 2018 ca „ex date”, respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. f) din Regulamentul nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale modificat si completat prin Regulamentul nr. 13/2014 pentru modificarea si completarea unor regulamente emise de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (denumit in continuare Regulamentul CNVM nr. 6/2009).

14. Aprobarea datei de 29 iunie 2018 ca data platii, astfel cum este definita de art. 2 lit. g) din Regulamentul CNVM nr. 6/2009 si de art. 129 ind. 3 alin. 2 din Regulamentul CNVM nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare.

15. Mandatarea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

16. Mandatarea presedintelui Consiliului de Administratie, domnul Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

17. Mandatarea consilierului juridic al societatii, doamna Diana Octavia Bretfelean, care se legitimeaza cu C.I. seria X.B. nr. 515915, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

II. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea:

ORDINE DE ZI:

1. Autorizarea majorarii capitalului social al Societatii, cu suma de maxim 21.450.000 lei, pana la valoarea maxima de 107.141.097 lei, reprezentand capital autorizat, prin delegarea, pentru o perioada de 12 luni, catre Consiliul de Administratie, a exercitarii competentelor privind majorarea capitalului social, in baza prevederilor art. 114 alin.(1)-(2), si a art. 2201 din Legea nr. 31/1990, a prevederilor art. 85 din Legea nr. 24/2017 si a prevederilor art. 9 alin.(2) din Actul Constitutiv al societatii, in urmatoarele conditii:

- Actiunile nou emise se vor distribui gratuit tuturor actionarilor societatii inscrisi in Registrul Actionarilor la data de inregistrare ce va fi stabilita de catre Consiliul de Administratie;

- Majorarea de capital se va realiza pentru sustinerea activitatii curente a societatii;

- Fiecarui actionar inregistrat in Registrul Actionarilor la data de inregistrare (care va fi stabilita de Consiliul de Administratie prin decizia prin care va aproba toate detaliile majorarii de capital social) i se vor aloca un numar de 1 actiune gratuita la 4 actiuni detinute;

- Majorarea capitalului social se va face prin incorporarea rezervelor constituite in anii anteriori.

2. Mandatarea Consiliului de Administratie pentru indeplinirea oricaror si a tuturor formalitatilor necesare pentru ducerea la indeplinire punctului 1 din prezenta ordine de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, incluzand, dar fara a se limita la: initierea, derularea (inclusiv stabilirea datei platii, stabilirea datei de inregistrare - data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange drepturile aferente majorarii de capital, stabilirea ex-date, stabilirea valorii exacte cu care se majoreaza capitalul social, stabilirea pretului la care vor fi compensate fractiunile de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului si rotunjirii rezultatelor), finalizarea, inregistrarea si operarea majorarii capitalului social, modificarea corespunzatoare a actului constitutiv al Societatii, redactarea si semnarea tuturor documentelor si indeplinirea oricaror formalitati pentru punerea in aplicare si inregistrarea majorarii capitalului social la autoritatile competente.

3. Aprobarea actualizarii Actului Constitutiv al Societatii, in conformitate cu cele aprobate la pct. 1 din prezenta, dupa cum urmeaza: Art. 9. alin. (4) se introduce si va avea urmatorul continut: “Consiliul de Administratie este autorizat prin Actul Constitutiv, pentru o perioada de 12 luni de la data completarii Actului Constitutiv cu prezentul articol, sa majoreze capitalul social al Societatii cu valoarea de maxim 21.450.000 lei, pana la valoarea maxima de 107.141.097 lei, reprezentand capitalul social autorizat.”

4. Aprobarea limitei maxime de indatorare pe care o poate contracta societatea in exercitiul financiar 2018 si aprobarea garantarii contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare. Propunerea Consiliului de Administratie este ca aceasta limita de indatorare sa se ridice la valoarea totala de 185.000.000 lei.

5. Mandatarea Consiliului de Administratie ca, pana la limita maxima de indatorare aprobata, sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, toate actiunile si demersurile necesare sau utile in vederea aducerii la indeplinire a celor aprobate conform pct. 3 din prezenta hotarare. In acest sens, Consiliul de Administratie va emite decizii cu privire la: accesarea unor credite bancare, incheierea unor contracte de credit/de leasing, prelungirea contractelor de credit bancar/de leasing accesate, stabilirea structurii de garantii aferente contractelor de credit/de leasing accesat/prelungit, restructurarea/rescadentarea creditelor acordate, schimbarea structurii garantiilor creditelor existente in sold, imputernicirea persoanelor care vor semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de credit/contractele de leasing/contractele de garantie/actele aditionale la contractele de credit/de leasing, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de credit/de leasing, contractele de garantie sau orice alte documente, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii bancare.

6. Stabilirea datei de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor. Data propusa de Consiliul de Administratie este 15 iunie 2018.

7. Aprobarea datei de 14 iunie 2018 ca „ex date”, respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. f) din Regulamentul nr. 6/2009 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale ale societatilor comerciale modificat si completat prin Regulamentul nr. 13/2014 pentru modificarea si completarea unor regulamente emise de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (denumit in continuare Regulamentul CNVM nr. 6/2009).

8. Mandatarea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor.

9. Mandatarea presedintelui Consiliului de Administratie, domnul Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.E.A.

10. Mandatarea consilierului juridic al Societatii, doamna Diana Octavia Bretfelean, care se legitimeaza cu C.I. seria X.B. nr. 515915, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.E.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

(1) Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul (i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala a Actionarilor; (ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale.

(2) Drepturile prevazute la alin. (1) pot fi exercitate numai in scris, iar documentele vor fi depuse in plic inchis la sediul societatii din Parc Industrial Teraplast, DN 15A, km 45+500, cod postal 427298, judetul Bistrita-Nasaud, respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27/30.04.2018” sau transmise prin mijloace de curierat sau prin mijloace electronice, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27/30.04.2018”.

(3) Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute la alin. (1) lit. (i) si (ii) in termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data publicarii prezentei convocari, respectiv pana cel tarziu in data de 12 aprilie 2018 inclusiv. Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor, iar societatea va raspunde la intrebarile adresate de actionari in cadrul respectivei Adunari. Intrebarile vor fi depuse in plic inchis la sediul societatii din Parc Industrial Teraplast, DN 15A, km 45+500, cod postal 427298, judetul Bistrita-Nasaud, respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27/30.04.2018” sau transmise prin mijloace electronice, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27/30.04.2018”, pana la data de 26 aprilie 2018 inclusiv.

Actionarii pot participa personal sau pot fi reprezentati in cadrul sedintelor Adunarilor Generale ale Actionarilor, fie de reprezentantii lor legali, fie de alti reprezentanti carora li s-a acordat o procura speciala sau o procura generala, in conditiile art. 92 alin (10) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata. Accesul actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate al acestora sau, in cazul persoanelor juridice, al reprezentantului legal, iar in cazul entitatilor legale si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei care le reprezintacu respectarea prevederilor legale aplicabile in materie.

Actionarii pot acorda o procura (imputernicire) generala valabila pentru o perioada care nu va depasi trei ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor Societatii, cu conditia ca procura (imputernicirea) sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct 20 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata sau unui avocat.

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei procuri (imputerniciri) generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu prevederile art. 92 alin (15) si din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata .

Procurile (imputernicirile) generale se depun la Registratura Societatii sau trimise prin orice forma de posta sau curierat cu confirmare de primire, cu 48 de ore inainte de adunarea generala, respectiv pana la data de 25.04.2018, ora 16:30 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 17:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Procurile pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27/30.04.2018”.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau al entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta/de inregistrare, primita de emitent de la depozitarul central, sau, dupa caz, pentru date diferite de data de referinta/de inregistrare, pe baza urmatoarelor documente prezentate emitentului de catre actionar, emise de depozitarul central sau de participantii definiti la art. 168 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 297/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, care furnizeaza servicii de custodie:

a) extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute;

b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la depozitarul central/respectivii participanti;

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza.

Cerintele de identificare de mai sus se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor.

Conform art. 14 alin. 4) din Regulamentul CNVM nr. 6/2009, un actionar poate desemna o singura persoana sa il reprezinte la o anumita adunare generala. Cu toate acestea, daca un actionar detine actiuni ale unei societati comerciale in mai multe conturi de valori mobiliare, aceasta restrictie nu il va impiedica sa desemneze un reprezentant separat pentru actiunile detinute in fiecare cont de valori mobiliare cu privire la o anumita adunare generala. Aceasta prevedere nu aduce atingere dispozitiilor alin. (5) al art. 14 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009.

Conform art. 14 alin. 4 ind. 1 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009, un actionar poate desemna prin imputernicire unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala in cazul in care reprezentantul desemnat conform alin. (4) este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin imputernicire sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

Actionarii pot sa voteze punctele inscrise pe ordinea de zi si prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat corespunzator, va fi trimis in plic inchis la sediul societatii din Parc Industrial Teraplast, DN 15A, km 45+500, cod postal 427298, judetul Bistrita-Nasaud, si trebuie sa ajunga la sediul societatii pana cel mai tarziu in data de 25.04.2018, ora 16:30 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 17:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA 27/30.04.2018”. Buletinele de vot pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27/30.04.2018”.

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala care se depune la emitent in conformitate cu art. 92 alin (14) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Formularele de procuri speciale care vor fi utilizate pentru votul prin reprezentare, precum si formularele care vor fi utilizate pentru votul prin corespondenta vor fi puse la dispozitia actionarilor, atat in limba romana, cat si in limba engleza si vor fi disponibile la adresa societatii din Parc Industrial Teraplast, DN 15A, km 45+500, cod postal 427298, in timpul zilelor lucratoare, intre orele 08:00 – 16:30 si pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data de 28 martie 2018.

Procurile speciale si formularele de buletin de vot prin corespondenta vor fi depuse in original, fie in limba romana, fie in limba engleza, la sediul societatii din Parc Industrial Teraplast, DN 15A, km 45+500, cod postal 427298, judetul Bistrita-Nasaud respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire pana la data de 25 aprilie 2018, ora 16:30 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 17:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27/30.04.2018” sau pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27/30.04.2018” .

Un exemplar se va inmana reprezentantului, unul va ramane la societate, iar cel de-al treilea exemplar va ramane la actionar.

La completarea procurilor speciale si a buletinelor de vot prin corespondenta, se va tine cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a A.G.A. cu noi puncte. In acest caz, procurile speciale actualizate si buletinele de vot actualizate, atat in limba romana, cat si in limba engleza, pot fi obtinute de la registratura societatii si de pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data publicarii ordinii de zi completate.

In cazul in care ordinea de zi va fi completata iar actionarii nu trimit procurile speciale si/sau buletinele de vot prin corespondenta actualizate, procurile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trimise anterior completarii ordinii de zi vor fi luate in considerare doar pentru punctele din acestea care se regasesc pe ordinea de zi initiala.

Actionarii pot sa-si desemneze reprezentantul si prin mijloace electronice, notificarea desemnarii prin mijloace electronice putandu-se face la adresa de e-mail secretariatCA@teraplast.ro, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica.

Documentele si materialele informative, precum si proiectele de hotarari vizand problemele inscrise pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor vor fi disponibile actionarilor, atat in limba romana, cat si in limba engleza, la sediul societatii din Parc Industrial Teraplast, DN 15A, km 45+500, cod postal 427298, judetul Bistrita-Nasaud, in timpul zilelor lucratoare, intre orele 08:00 – 16:30 si pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data de 28 martie 2018.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, urmatoarea Adunare Generala a Actionarilor este convocata pentru data de 30 aprilie 2018 cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare.

Pentru relatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0752-101.571, e-mail: diana.bretfelean@teraplast.ro, persoana de contact Diana Bretfelean – Consilier juridic.

Presedintele Consiliului de Administratie Consilier juridic

Dorel Goia Diana Bretfelean



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.