vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TERAPLAST SA - TRP

Convocare AGA O & E - 14 (17) septembrie 2018

Data Publicare: 09.08.2018 18:30:10

Cod IRIS: 87E53

 

 

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si Regulamentul CNVM nr. 5/2018

 

Data raportului: 09 august 2018

Denumirea societatii emitente: TERAPLAST S.A.

Sediul social: Sat Saratel, comuna Sieu-Magherus, DN 15A, KM 45+500, Judetul Bistrita-Nasaud

Numar de telefon: 0263/238.202

Numar de fax: 0263/231.221

Numar de inregistrare ORC: J06/735/1992

Cod unic de inregistrare: RO3094980

Capital social subscris si varsat: 85.691.044,20 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: Bursa de Valori Bucuresti, cat.standard, simbol TRP

 

Evenimente importante de raportat

a) Schimbari in controlul asupra societatii – nu este cazul

b) Achizitii sau instrainari substantiale de active – nu este cazul

c) Procedura falimentului – nu este cazul                                                                                                  

d) Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 82 din Legea nr. 24/2017– nu este cazul

e) alte evenimente

CONVOCATOR

ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR

Ordinara si Extraordinara

14 septembrie 2018

 

In conformitate cu prevederile art. 111, art. 113 si art. 117 din Legea 31/1990 privind societatile, cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv, Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Consiliul de Administratie al TERAPLAST S.A., cu sediul in sat Saratel, comuna Sieu-Magherus, DN 15A, km 45+500, judetul Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J06/735/1992, avand Codul unic de inregistrare 3094980, in sedinta din data de 09 august 2018 convoaca Adunarea Generala a Actionarilor – Ordinara si Extraordinara, pentru data de 14 septembrie 2018, care isi va desfasura lucrarile la sediul societatii situat in sat Saratel, comuna Sieu-Magherus, DN 15A, km 45+500, judetul Bistrita-Nasaud, incepand cu ora 15:30 pentru Adunarea

 

Generala Ordinara, respectiv, ora 16:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara. La aceste Adunari Generale ale Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor pana la sfarsitul zilei de 4 septembrie 2018, stabilita ca data de referinta.

 

I.              Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea

ORDINE DE ZI

Avand in vedere ca:

-           prin Decizia Consiliului de Administratie nr. 38 din data de 28.06.2018 s-a aprobat numirea domnului Alexandru Stanean  in functia de administrator provizoriu, mandatul fiind valabil incepand cu data de 02 iulie 2018 pana la data intrunirii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor care va completa numarul administratorilor societatii;

-           mandatul celorlalti administratori expira la data 06.10.2018;

se propune spre aprobare:

1.             Alegerea membrilor Consiliului de Administratie al Societatii.

2.             Stabilirea perioadei de valabilitate a mandatului membrilor Consiliului de Administratie, cu incepere de la data adoptarii Hotararii de catre A.G.O.A.. Propunerea Consiliului de Administratie este ca durata mandatului sa fie de 1 (un) an.

3.             Alegerea auditorului intern al Societatii.

4.             Stabilirea perioadei de valabilitate a mandatului auditorului intern, cu incepere de la data adoptarii Hotararii de catre A.G.O.A. Propunerea Consiliului de Administratie este ca durata mandatului sa fie de 1 (un) an.

5.             Mandatarea domnului Dorel Goia si a domnului Alexandru Stanean sa negocieze si oricare dintre dansii sa semneze contractele de administratie ale administratorilor si contractul cu auditorul intern, in numele si pe seama Societatii.

6.             Mandatarea domnului Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

7.             Mandatarea consilierului juridic al societatii, doamna Diana Octavia Bretfelean, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei,  Partea a IV-a.

 

II.            Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea:

ORDINE DE ZI:

1.Aprobarea suplimentarii limitei maxime de indatorare pe care o poate contracta societatea in

 

exercitiul financiar 2018 cu suma de 70.000.000 lei,  ce va fi folosita exclusiv pentru garantarea imprumuturilor subsidiarelor  si aprobarea garantarii contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate de subsidiare, in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare.

2.Mandatarea Consiliului de Administratie ca, pana la limita maxima suplimentara de indatorare aprobata, sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, toate actiunile si demersurile necesare

sau utile in vederea aducerii la indeplinire a celor aprobate conform pct. 1 din prezenta hotarare. In acest sens, Consiliul de Administratie va emite decizii cu privire la: garantarea accesarii de catre subsidiarele societatii a unor credite bancare si/sau contracte de credit/de leasing, stabilirea/schimbarea structurii de garantii aferente, imputernicirea persoanelor care vor  semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de garantie/actele aditionale, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de garantie, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii.

3. Aprobarea modificarii Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor societatii  nr. 1 din data de 21.09.2017 prin care s-a aprobat rascumpararea actiunilor proprii ale Societatii, in sensul reducerii numarului maxim de actiuni care pot fi rascumparate de la 5.150.000 actiuni la 3.571.114 actiuni, in limita unui buget de 1.480.308,10 lei, in loc de 1.850.000 lei aprobat anterior. Actiunile proprii rascumparate de Societate vor fi oferite catre angajatii si membrii conducerii societatilor din Grupul Teraplast, cu titlu gratuit, in cadrul programului de  tip „stock option plan" derulat de Societate.

4. Mandatarea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor.

5.Mandatarea domnului Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.E.A.

6.Mandatarea consilierului juridic al Societatii, doamna Diana Octavia Bretfelean, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.E.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

 

(1)           Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul (i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala a Actionarilor; (ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale.

 

(2)           Drepturile prevazute la alin. (1) pot fi exercitate numai in scris, iar documentele vor fi depuse in plic inchis la sediul societatii, respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 14/17.09.2018” sau transmise prin mijloace de curierat sau prin mijloace electronice, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 14/17.09.2018”.

(3)           Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute la alin. (1) lit. (i) si (ii) in termen de cel mult 15

zile calendaristice de la data publicarii prezentei convocari, respectiv pana cel tarziu in data de 29 august 2018 inclusiv. Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor, iar societatea va raspunde la intrebarile adresate de actionari in cadrul respectivei Adunari. Intrebarile vor fi depuse in plic inchis la sediul societatii,  respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 14/17.09.2018” sau transmise prin mijloace electronice, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 14/17.09.2018”, pana la data de 12 septembrie 2018 inclusiv.

Actionarii pot participa personal sau pot fi reprezentati in cadrul sedintelor Adunarilor Generale ale Actionarilor, fie de reprezentantii lor legali, fie de alti reprezentanti carora li s-a acordat o procura speciala sau o procura generala, in conditiile art. 92 alin (10) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Accesul actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate al acestora sau, in cazul persoanelor juridice, al reprezentantului legal.

Actionarii pot acorda o procura (imputernicire) generala valabila pentru o perioada care nu va depasi trei ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor Societatii, cu conditia ca procura (imputernicirea) sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct 20 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata  sau unui avocat.

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei procuri (imputerniciri) generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu prevederile art. 92 alin (15) si din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata .

 

Procurile (imputernicirile) generale se depun la Registratura Societatii sau trimise prin orice forma de posta sau curierat cu confirmare de primire, cu 48 de ore inainte de adunarea generala, respectiv pana la data de 12 septembrie 2018, ora 15:30 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 16:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Procurile pot fi transmise, in acelasi termen, si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 14/17.09.2018”.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau al entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta/de inregistrare, primita de emitent de la depozitarul central, sau, dupa caz, pentru date diferite de data de referinta/de inregistrare, pe baza urmatoarelor documente prezentate emitentului de catre actionar:

a)  extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute;

b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la depozitarul central/respectivii participanti;

Cu toate acestea, daca actionarul nu a informat la timp Depozitarul Central in legatura cu reprezentantul sau legal sau nu este mentionata aceasta informatie in lista actionarilor de la data de referinta primita de societate de la Depozitarul Central, atunci dovada calitatii de reprezentant se va face cu certificatul constatator, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, in scopul dovedirii existentei persoanei juridice si a numelui/calitatii de reprezentant legal, cu o vechime de cel mult 1 luna raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza.

Cerintele de identificare de mai sus se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor.

Conform art. 200, alin. (4) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, un actionar poate desemna o singura persoana sa il reprezinte la o anumita adunare generala. Cu toate acestea, daca un actionar detine actiuni ale unei societati comerciale in

 

mai multe conturi de valori mobiliare, aceasta restrictie nu il va impiedica sa desemneze un reprezentant separat pentru actiunile detinute in fiecare cont de valori mobiliare cu privire la o anumita adunare generala. Aceasta prevedere nu aduce atingere dispozitiilor alin. (6) al art. 200 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

Conform art. 200, alin. (5) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 un actionar poate desemna prin imputernicire unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala in cazul in care reprezentantul desemnat conform alin. (4) este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin imputernicire sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

Actionarii pot sa voteze punctele inscrise pe ordinea de zi si prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat corespunzator, va fi trimis in plic inchis la sediul societatii, si trebuie sa ajunga la sediul societatii pana cel mai tarziu in data de 12.09.2018, ora 15:30 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 16:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA 14/17.09.2018”. Buletinele de vot pot fi transmise in acelasi termen si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 14/17.09.2018”.

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala care se depune la emitent in conformitate cu art. 92 alin (14) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Formularele de procuri speciale care vor fi utilizate pentru votul prin reprezentare, precum si formularele care vor fi utilizate pentru votul prin corespondenta vor fi puse la dispozitia actionarilor, atat in limba romana, cat si in limba engleza si vor fi disponibile la adresa sediul social societatii, in timpul zilelor lucratoare, intre orele 08:00 – 16:30 si pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data de 13 august 2018.

Procurile speciale si formularele de buletin de vot prin corespondenta vor fi depuse in original, fie in limba romana, fie in limba engleza, la sediul societatii respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire pana la data de 12 septembrie 2018, ora 15:30 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 16:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 14/17.09.2018” sau pot fi transmise, in acelasi termen, si prin e-mail cu semnatura

 

electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 14/17.09.2018”. Un exemplar se va inmana reprezentantului, unul va ramane la societate, iar cel de-al treilea exemplar va ramane la actionar.

La completarea procurilor speciale si a buletinelor de vot prin corespondenta, se va tine cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a A.G.A. cu noi puncte. In acest caz, procurile speciale actualizate si buletinele de vot actualizate, atat in limba romana, cat si in limba engleza, pot fi obtinute de la registratura societatii si de pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data publicarii ordinii de zi completate.

In cazul in care ordinea de zi va fi completata iar actionarii nu trimit procurile speciale si/sau buletinele de vot prin corespondenta actualizate, procurile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trimise anterior completarii ordinii de zi vor fi luate in considerare doar pentru punctele din acestea care se regasesc pe ordinea de zi initiala.

Actionarii pot sa-si desemneze reprezentantul si prin mijloace electronice, notificarea desemnarii prin mijloace electronice putandu-se face la adresa de e-mail secretariatCA@teraplast.ro, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica.

Documentele si materialele informative, precum si proiectele de hotarari vizand problemele inscrise pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor vor fi disponibile actionarilor, atat in limba romana, cat si in limba engleza, la sediul societati, in timpul zilelor lucratoare, intre orele 08:00 – 16:30 si pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data de 13 august 2018.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, urmatoarea Adunare Generala a Actionarilor este convocata pentru data de 17 septembrie 2018, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare.

Lista cuprinzand informatiile cu privire la numele, prenumele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administrator se va afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia, la sediul societati, in timpul zilelor lucratoare, intre orele 08:00 – 16:30 si pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data de 13 august 2018. Data limita pana la care se pot depune candidaturile de cei interesati este 7 septembrie 2018 inclusiv.

Presedintele Consiliului de Administratie

                                                                   Dorel Goia

 

 

 

Pentru relatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0752-101.571, e-mail: diana.bretfelean@teraplast.ro, persoana de contact Diana Bretfelean – Consilier juridic.

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.