sâmbătă | 20 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TERAPLAST SA - TRP

Hotarari AGA O & E - 14 septembrie 2018

Data Publicare: 14.09.2018 18:44:07

Cod IRIS: 03F9D

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si Regulamentul ASF nr.5/2018

Data raportului: 14 septembrie 2018

Denumirea societatii emitente: TERAPLAST S.A.

Sediul social: Sat Saratel, comuna Sieu-Magherus, DN 15A, KM 45+500, Judetul Bistrita-Nasaud

Telefon/Fax: 0263/238.202; 0263/231.221

Numar de inregistrare ORC: J06/735/1992

Cod unic de inregistrare: RO3094980

Capital social subscris si varsat: 85.691.044,20 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: Bursa de Valori Bucuresti

Evenimente importante de raportat:

In data de 14 septembrie 2018, cu incepere de la ora 15:30, respectiv de la ora 16:00, la sediul Societatii Teraplast a avut loc sedinta Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor, care a fost legal si statutar constituita la prima convocare. In cadrul acestei sedinte au participat personal si prin intermediul votului prin corespondenta, actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central, la data de 04 septembrie 2018, stabilita ca data de referinta, cvorumul indeplinit fiind de 58,97%, din totalul de 853.339.328 drepturi de vot, aferente celor 856.910.442 de actiuni emise de Societate.

In cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor a fost prelungit cu inca 1 an mandatul membrilor Consiliului de Adiministratie TeraPlast.

Conform Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, actuala componenta a Consiliului de Administratie al TeraPlast este urmatoarea: Dorel Goia, societatea RSL CAPITAL ADVISORS S.R.L., reprezentata prin Dl. Razvan Stefan Lefter, Magda-Eugenia Palfi-Tirau - Raiffeisen Bank, Sorin Olaru – Managing Partner Cetus Capital, Alexandru Stanean – CEO TeraPlast.

Noul membru intrat in structura Consiliului de Administratie al TeraPlast este Alexandru Stanean, CEO TeraPlast Group, care va deveni administrator, dupa ce, din luna iulie 2018 pana in prezent, a fost administrator provizoriu.

Alexandru Stanean, de profesie economist, si-a inceput activitatea in cadrul TeraPlast in 2007 si a ocupat, pe rand, diverse pozitii in top managementul companiilor din Grup. In perioada 2014 – 2016, in care a condus echipa Grupului TeraPlast, profitul net consolidat a crescut de la 3,5 la 8,6 milioane de euro, iar cifra de afaceri a crescut de la 73,5 milioane de euro la 87,8 milioane de euro.

In vederea asigurarii unei informari complete si corecte a actionarilor si potentialilor investitori, redam continutul hotararilor luate de Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor TERAPLAST S.A:

HOTARAREA nr. 1 din data de 14 septembrie 2018 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A.

In temeiul art.111 si urmatoarele din Legea 31/1990 privind societatile cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv al societatii TERAPLAST S.A., ale prevederilor Legii nr. 24/2017 precum si ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A., cu sediul in sat Saratel, com Sieu-Magherus, DN 15A, km 45+500, judet Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J06/735/1992, avand CUI RO 3094980, intrunita in data de 14 septembrie 2018, la sediul societatii, ora 15:30, in cvorum de 58,97% din totalul de 853.339.328 drepturi de vot aferente celor 856.910.442 actiuni emise de societatea TERAPLAST S.A., ceea ce reprezinta un numar total de 503.206.844 voturi exprimate,

HOTARASTE

Asupra punctelor aflate pe ordinea de zi dupa cum urmeaza:

1. Aproba alegerea ca administratori ai Societatii a urmatoarelor persoane:

1.1. Administrator dl. Dorel Goia

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

1.2. Administrator societatea RSL CAPITAL ADVISORS S.R.L., reprezentata prin Dl. Razvan Stefan Lefter

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

1.3. Administrator dna. Magda-Eugenia Palfi-Tirau

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

1.4. Administrator dl. Sorin Olaru

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

1.5. Administrator dl. Alexandru Stanean

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

2. Aproba ca durata de valabilitate a mandatului membrilor Consiliului de Administratie sa fie de 1 (un) an de la data adoptarii prezentei hotarari, respectiv de la data de 14 septembrie 2018 pana la data de 14 septembrie 2019.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

3. Aproba alegerea ca auditor intern al societatii a JP Auditors & Advisors SRL.cu sediul in municipiul Cluj-Napoca, Piata Avram Iancu nr. 15 C, judetul Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj sub nr. J12/1894/2009, avand CUI 26097382, societate autorizata pentru a desfasura activitati de audit financiar si alte servicii conexe acesteia - membra CAFR BUCURESTI cu autorizatia nr. 944 / 04.12.2009.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

4. Aproba ca durata de valabilitate a mandatului auditorului intern sa fie de 1 (un) an de la data adoptarii prezentei hotarari, respectiv de la data de 14 septembrie 2018 pana la data de 14 septembrie 2019.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

5. Aproba mandatarea domnului Dorel Goia si a domnului Alexandru Stanean sa negocieze si oricare dintre dansii sa semneze contractele de administratie ale administratorilor si contractul cu auditorul intern, in numele si pe seama Societatii.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

6. Aproba mandatarea domnului Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

7. Aproba mandatarea consilierul juridic al Societatii, doamna Diana Octavia Bretfelean, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

HOTARAREA nr. 1 din data de 14 septembrie 2018 a Adunarii Generale Extrardinare a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A.

In temeiul art.113 si urmatoarele din Legea 31/1990 privind societatile cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv al societatii TERAPLAST S.A., ale prevederilor Legii nr. 24/2017 precum si ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A., cu sediul in sat Saratel, com Sieu-Magherus, DN 15A, km 45+500, judet Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J06/735/1992, avand CUI RO 3094980, intrunita in data de 14 septembrie 2018, la sediul societatii, ora 16:00, in cvorum de 58,97% din totalul de 853.339.328 drepturi de vot aferente celor 856.910.442 actiuni emise de societatea TERAPLAST S.A., ceea ce reprezinta un numar total de 503.206.844 voturi exprimate,

HOTARASTE

Asupra punctelor aflate pe ordinea de zi dupa cum urmeaza:

1. Aproba suplimentarea limitei maxime de indatorare pe care o poate contracta societatea in exercitiul financiar 2018 cu suma de 70.000.000 lei, ce va fi folosita exclusiv pentru garantarea imprumuturilor subsidiarelor si aprobarea garantarii contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate de subsidiare, in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

2. Aproba mandatarea Consiliului de Administratie ca, pana la limita maxima suplimentara de indatorare aprobata, sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, toate actiunile si demersurile necesare sau utile in vederea aducerii la indeplinire a celor aprobate conform pct. 1 din prezenta hotarare. In acest sens, Consiliul de Administratie va emite decizii cu privire la: garantarea accesarii de catre subsidiarele societatii a unor credite bancare si/sau contracte de credit/de leasing, stabilirea/schimbarea structurii de garantii aferente, imputernicirea persoanelor care vor semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de garantie/actele aditionale, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de garantie, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

3. Aproba modificarea Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor societatii nr. 1 din data de 21.09.2017 prin care s-a aprobat rascumpararea actiunilor proprii ale Societatii, in sensul reducerii numarului maxim de actiuni care pot fi rascumparate de la 5.150.000 actiuni la 3.571.114 actiuni, in limita unui buget de 1.480.308,10 lei, in loc de 1.850.000 lei aprobat anterior. Actiunile proprii rascumparate de Societate vor fi oferite catre angajatii si membrii conducerii societatilor din Grupul Teraplast, cu titlu gratuit, in cadrul programului de tip „stock option plan" derulat de Societate.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

4. Aproba mandatarea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

5. Aproba mandatarea domnului Dorel Goia, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.E.A.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

6. Aproba mandatarea consilierului juridic al Societatii, doamna Diana Octavia Bretfelean, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.E.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Structura votului: 100% pentru, 0% impotriva, 0% abtinere

Presedinte al Consiliului de Administratie

Dorel Goia

Pentru relatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0752-101.571, e-mail: diana.bretfelean@teraplast.ro, persoana de contact Diana Bretfelean – Consilier juridic.



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.