ARGUS S.A. Str. Industriala nr. 1, 900147 Constanta, Romania
Tel: 40/241/676840 Fax: 40/241/634367;
R.C.:J13/550/1991; C.U.I.: RO 1872644; Capital social: 53.670.699 lei
Catre: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE
Fax : 021 659.60.51 ; 021 659.64.36
BURSA DE VALORI BUCURESTI
Fax : 021 312 47 22
RAPORT CURENT
conform Regulamentului CNVM nr. 1/2006 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 297/2004 privind piata de capital
Data raportului: 31.03.2017
Denumirea societatii emitente: ARGUS S.A. CONSTANTA
Sediul social: Str. Industriala, nr. 1
Tel/Fax 0241/67.68.40; 0241/63.43.67
Cod unic de inregistrare 1872644: Atribut fiscal RO
Numar de ordine la Registrul Comertului: J 13/550/1991;
Capital social subscris si varsat: 53.670.699 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB-ATS AeRO
Actiuni (simbol de piata UARG)
Evenimente importante de raportat:
Hotararea A.G.O.A. Nr. 1 din 31.03.2017
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si-a desfasurat lucrarile in data de 31.03.2017, in prima zi de convocare, la sediul societatii din str.Industriala nr.1, Constanta, in conditii de publicitate, cvorum si vot conform legislatiei romane aplicabile si in conformitate cu dispozitiile Actului Constitutiv al societatii.
La sedinta au fost prezenti si reprezentati actionari ce detin un numar de 30.846.244 actiuni reprezentand 86,21 % din capitalul social total, actiuni cu drept de vot.
In urma dezbaterilor cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi si consemnate in procesul verbal de sedinta, cu unanimitate de voturi, actionarii prezenti si reprezentati au adoptat urmatoarea
HOTARARE
1. Se aproba situatiile financiare individuale la 31.12.2016, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar;
2. Se aproba reportarea pierderii inregistrate de societate la data de 31.12.2016 in suma de 2.439.058 lei si acoperirea acesteia din profiturile viitoare conform prevederilor legale in vigoare.
3. Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor societatii pentru exercitiul financiar 2016.
4. Se aproba B.V.C pentru anul 2017, in forma prezentata:
a. Venituri totale – 223.480.012 lei
b. Cheltuieli totale – 219.750.096 lei
c. Profit brut – 3.729.916 lei
5. Se aproba programul de investitii pentru anul 2017, in forma prezentata, in valoare totala de 1.542.000 euro.
6. Se aproba indemnizatia administratorilor la acelasi nivel ca si in exercitiul financiar 2016, valabila de la data de 01.05.2017.
7. Se aproba nivelul de 10.000 euro/pers/an la care se incheie asigurarea pentru raspundere profesionala a administratorilor si a conducerii executive, cu suportarea de catre societate.
8. Se aproba intocmirea situatiilor financiare anuale conform IFRS, incepand cu data de 31.12.2016, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
9. Se aproba data de 20.04.2017 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 238 din Legea nr. 297/2004, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 19.04.2017 ca data “ex date”, conform art.2 litera f si art. 5 pct.11 din Regulamentul C.N.V.M. nr. 6/2009, astfel cum a fost modificat si completat prin Regulamentul ASF nr. 13/2014;
10. Se aproba imputernicirea d-nului Robu Sabin, director general si/sau a d-nei Alina Pirjan, avocat, pentru semnarea si ducerea la indeplinire a hotararilor AGOA, si indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru inregistrarea mentiunilor la Registrul Comertului, conform hotararilor adoptate.
PRESEDINTE A.G.O.A.-ADMINISTRATOR
Ioan Pauna