miercuri | 24 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


VRANCART SA - VNC

Convocator AGOA si AGEA 27/30 aprilie 2018

Data Publicare: 21.03.2018 18:30:09

Cod IRIS: 2CC5F

Catre,

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Bursa de Valori Bucuresti

 

Raportul curent conform Regulamentului CNVM nr.1/2006
                      

Data raportului:                                                 21.03.2018

Denumirea entitatii emitente:                        VRANCART S.A.

Sediul social:                                                       Adjud, str. Ecaterina Teodoroiu nr. 17, judet Vrancea

Numarul de telefon/fax:                                   0237-640.800/0237-641.720

Codul unic de inregistrare la O.R.C.:               RO 1454846

Numar de ordine in Registrul Comertului:    J39/239/1991

Capital social subscris si varsat:                      103.168.354,70 lei

Piata reglementata de tranzactionare :         Bursa de Valori Bucuresti

 
Evenimente importante de raportat:

 

Consiliul de Administratie al societatii VRANCART S.A. cu sediul in municipiul Adjud, str. Ecaterina Teodoroiu, nr. 17, judetul Vrancea, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Vrancea sub numarul J39/239/1991, avand C.U.I. nr. RO 1454846, intrunit in sedinta in data de 21.03.2018 convoaca pentru data de 27/30 aprilie 2018 Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor la ora 1100 si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor la ora 1200.

Anexam prezentului raport convocatorul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de  27/30 aprilie 2018.

 

Presedinte Consiliu de Administratie,

ec. Ciucioi Ionel-Marian

 

 

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

AL SOCIETATII COMERCIALE VRANCART S.A. ADJUD

 

cu sediul in municipiul Adjud, str. Ec. Teodoroiu nr. 17, judetul Vrancea, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Vrancea sub numarul J39/239/1991, avand codul unic de inregistrare 1454846, cod de inregistrare fiscala RO 1456846, convoaca pentru data de 27 aprilie 2018 Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor la ora 1100 si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor la ora 1200.

Daca nu sunt indeplinite conditiile de cvorum la prima convocare, se convoaca pentru a doua oara adunarile generale ale actionarilor cu aceeasi ordine de zi, in data de 30 aprilie 2018 ora 1100 Adunarea Generala Ordinara si ora 1200 Adunarea Generala Extraordinara.

Adunarile Generale isi vor desfasura lucrarile la sediul firmei din municipiul Adjud,   str. Ec. Teodoroiu nr. 17, judetul Vrancea.  La aceste Adunari Generale ale Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 13 aprilie 2018.

 

A. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

1. Aprobarea situatiilor financiare ale exercitiului financiar 2017, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar.

2. Raportul Presedintelui Consiliului de Administratie privind coordonarea activitatii consiliului de administratie in anul 2017.

3. Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2017.

4. Aprobarea repartizarii unui dividend brut de 0.011 lei/actiune (respectiv a unui dividend total de 11,348,519.017 lei) din profitul aferent exercitiului financiar incheiat la 31 decembrie 2017. 

5. Aprobarea suportarii cheltuielilor ocazionate cu plata dividendelor din resursele financiare ale societatii VRANCART (comisioane bancare, taxe postale si alte cheltuieli de aceiasi natura).

6. Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2018 si a planului de investitii pentru perioada 2018 – 2020.

7. Alegerea unui nou Consiliu de Administratie al VRANCART S.A. pentru un mandat de 4 ani.

8. Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 1 ianuarie 2018 – 31 decembrie 2018.

9. Aprobarea limitelor generale ale tuturor remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 1 ianuarie 2018 – 31 decembrie 2018.

10. Aprobarea limitei generale a remuneratiei lunare prevazute in contractul de mandat a directorului general pentru exercitiul financiar 1 ianuarie 2018 – 31 decembrie 2018.

11. Aprobarea datei de 10 octombrie 2018 ca ex-date asa cum este definita de prevederile Regulamentului CNVM nr.6/2009.

12. Aprobarea datei de 11 octombrie 2018 ca data de inregistrare, data care defineste actionarii asupra carora se rasfrang hotararile luate in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 27/30 aprilie 2018.

13. Aprobarea datei de 26 octombrie 2018 ca data platii asa cum este definita de prevederile Regulamentului CNVM nr.6/2009.

14. Imputernicirea Presedintelui de sedinta si a Secretarului de sedinta pentru semnarea hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din 27/30 aprilie 2018.

 

B. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

1. Aprobarea de principiu a propunerii de fuziune prin absorbtie a societatii VRANCART SA Adjud in calitate de societate absorbanta, cu societatea GIANT PRODIMPEX S.R.L. Ungheni, judetul Mures (J26/1305/1994, CUI  RO 6564319) in calitate de societate absorbita.

Aprobarea imputernicirii Consiliul de Administratie, reprezentat de Presedintele Consiliului de Administratie, cu puteri depline, pentru efectuarea tuturor demersurilor si formalitatilor necesare pentru realizarea fuziunii prin absorbtie (intocmire si depunere proiect fuziune, intocmirea rapoartelor financiare si de audit, etc.)

2. Aprobarea datei de 10 octombrie 2018 ca ex-date asa cum este definita de prevederile Regulamentului CNVM nr.6/2009 si a datei de 11 octombrie 2018 ca data de inregistrare, data care defineste actionarii asupra carora se rasfrang hotararile luate in cadrul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de 27/30 aprilie 2018.

3. Imputernicirea Presedintelui de sedinta si a Secretarului de sedinta pentru semnarea hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din 27/30 aprilie 2018.

Dreptul de vot se poate exercita direct, prin reprezentant sau prin corespondenta. Fiecare actiune detinuta da dreptul la un vot in Adunarea Generala a Actionarilor.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a A.G.O.A. si A.G.E.A. cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare.

Propunerile privind completarea ordinei de zi cu noi puncte pot fi depuse in plic inchis la sediul societatii din Adjud, str. Ec Teodoroiu, nr. 17, jud. Vrancea, cod postal 625100, pana la data de 10 aprilie 2018, ora 16:00, ora de inchidere a programului societatii sau transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, pana la data de 10 aprilie 2018, ora 16:00, la adresa laurentiu.dobre@vrancart.ro mentionand la subiect „Pentru AGOA/AGEA din 27/30 aprilie 2018.– propuneri completare ordine de zi”. Aceste propuneri trebuie sa fie insotite de copii ale actelor de identitate valabile ale actionarilor care solicita introducerea de noi puncte pe ordinea de zi, respectiv, buletin/carte de identitate si extrasul de cont emis de Depozitarul central in cazul actionarilor persoane fizice si certificat constatator eliberat de registrul comertului (in original sau copie conforma cu originalul) cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului sau orice alt document emis de autoritatea competenta din statul din care actionarul este inmatriculat legal, in cazul persoanelor juridice.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Propunerile privind aceste proiecte de hotarari pot fi depuse in plic inchis la sediul societatii din Adjud, str. Ec Teodoroiu, nr. 17, jud. Vrancea, cod postal 625100, pana la data de 10 aprilie 2018, ora 16:00, sau transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, pana la data de 10 aprilie 2018, ora 16:00, la adresa laurentiu.dobre@vrancart.ro mentionand la subiect „ Pentru AGOA/AGEA din 27/30 aprilie 2018- propuneri completare ordine de zi”. Aceste propuneri trebuie sa fie insotite de copii ale actelor de identitate valabile ale actionarilor care solicita introducerea de noi puncte pe ordinea de zi, respectiv, buletin/carte de identitate si extrasul de cont emis de Depozitarul Central in cazul actionarilor persoane fizice si certificat constatator eliberat de registrul comertului (in original sau copie conforma cu originalul) cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului sau orice alt document emis de autoritatea competenta din statul din care actionarul este inmatriculat legal, in cazul persoanelor juridice.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA/AGEA pana in data de 12 aprilie 2018, ora 16:00. Intrebarile se pot depune in scris, la sediul societatii sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, la adresa laurentiu.dobre@vrancart.ro mentionand la subiect „ Pentru AGOA/AGEA din 27/30 aprilie 2018”. Aceste intrebari trebuie sa fie insotite de copii ale actelor de identitate valabile ale actionarilor, respectiv, buletin/carte de identitate si extrasul de cont emis de Depozitarul central in cazul actionarilor persoane fizice si certificat constatator eliberat de registrul comertului (in original sau copie conforma cu originalul) cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului sau orice alt document emis de autoritatea competenta din statul din care actionarul este inmatriculat legal, in cazul persoanelor juridice.

Societatea va formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut si va fi disponibil pe pagina de internet a societatii, in format intrebare-raspuns, rubrica “Intrebari frecvente”.

Actionarii pot participa personal sau pot fi reprezentati in cadrul AGOA/AGEA de catre reprezentantii lor legali sau de catre alte persoane carora li s-a acordat procura speciala pe baza formularului de procura speciala pus la dispozitie de societate, in conditiile legii.

Actionarii pot fi reprezentati in cadrul AGOA/AGEA prin alte persoane, in baza unei procuri speciale sau a unei procuri generale, intocmita in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 90/2014 pentru modificarea si completatea Legii nr. 297/2004 privind piata de capital.

Actionarii inregistrati in registrul actionarilor societatii la sfarsitul zilei datei de referinta isi pot exercita drepturile in cadrul AGOA/AGEA si prin procuri generale. Astfel, un actionar poate participa la AGOA/AGEA prin reprezentant cu procura generala, daca procura este acordata de catre actionar, in calitate de client, doar unui intermediar definit conform Legii nr. 24/2017 sau unui avocat.

Procura generala in original, va trebui sa parvina societatii in aceleasi conditii si in aceleasi termene aplicabile procurilor speciale asa cum sunt precizate in prezentul convocator.

Actionarii nu pot fi reprezentati in cadrul AGOA/AGEA pe baza de procura generala de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese,  conform prevederilor legale

Formularele de procura speciala (in limba romana si/sau limba engleza) se pot obtine de la sediul societatii sau se pot descarca de pe website-ul societatii, incepand cu data de 26 martie 2018. Un exemplar, in original, al procurii speciale, completat si semnat insotit de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice si certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) se va depune/expedia la sediul societatii pana la data de 25 aprilie 2018, ora 11:00, un altul urmand sa fie pus la dispozitia reprezentantului pentru ca acesta sa isi poata dovedi calitatea de reprezentant in adunare. Procurile insotite de actele de identificare ale actionarilor pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, pana la data de 25 aprilie 2018, ora 11:00, la adresa laurentiu.dobre@vrancart.ro mentionand la subiect „Pentru AGOA/AGEA din 27/30 aprilie 2018”. La data desfasurarii AGOA/AGEA  reprezentantul desemnat va preda originalele procurilor speciale, in cazul in care au fost transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata si o copie a actului de identitate valabil a reprezentantului desemnat.

Actionarii VRANCART S.A. au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de AGOA si AGEA utilizand formularul de vot prin corespondenta. Formularele de vot prin corespondenta (in limba romana si/sau limba engleza) pot fi obtinute de la sediul societatii – Birou Juridic sau se pot descarca de pe website-ul societatii, incepand cu data de 26 martie 2018. Formularele de vot prin corespondenta completate si semnate insotite de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice, respectiv certificat de inregistrare si copia actului de identitate al reprezentantului legal in cazul persoanelor juridice) se vor expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrat ca fiind primit pana cel tarziu in data de 25 aprilie 2018, ora 11:00. Sub sanctiunea pierderii dreptului de vot, buletinele de vot primite ulterior datei si orei de mai sus nu vor fi luate in calcul nici pentru determinarea cvorumului in cadrul AGOA/AGEA.

Candidaturile pentru alegerea Consiliul de Administratie se pot depune la sediul societatii sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, pana la data de 10 aprilie 2018, ora 11:00, la adresa laurentiu.dobre@vrancart.ro mentionand la subiect „Pentru AGOA/AGEA din 27/30 aprilie 2018 – Candidatura Consiliu de Administratie”. Candidatii pentru Consiliul de Administratie trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute de Regulamentul de Guvernanta Corporativa al societatii care se gaseste pe website-ul societatii (www.vrancart.ro - Sectiunea Pentru Actionari /A.G.A.). 

Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor candidate pentru functia de administrator se va afla la sediul  si pe website-ul societatii (www.vrancart.ro - Sectiunea Pentru Actionari /A.G.A.), la dispozitia actionarilor pentru a fi consultata si completata de catre acestia, pana pe data de 10 aprilie 2018 care este si data limita de depunere a dosarelor. Candidatii pentru calitatea de Administrator vor fi inscrisi in Buletinele de vot in ordinea cronologica a depunerii acestora.

Formularele de procura speciala si formularele de vot pentru sedintele AGOA/AGEA vor fi actualizate pana pe data de 12 aprilie 2018 in cazul in care unul sau mai multi actionari ce indeplinesc conditiile legale vor solicita introducerea de noi puncte pe ordinea de zi, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 republicata si Art.7 si 13 din Regulamentul CNVM nr. 6/2009.

Proiectele de hotarari si materialele supuse dezbaterilor AGOA si AGEA pot fi consultate la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare sau pe website-ul societatii (www.vrancart.ro - Sectiunea Pentru Actionari /A.G.A.), incepand cu data de 26 martie 2018.

Presedintele Consiliului de Administratie

ec. Ciucioi Ionel-Marian

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.