vineri | 29 martie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE - AROBS

Document de informare - atribuirea cu titlu gratuit a unor actiuni angajatilor

Data Publicare: 24.11.2022 18:22:21

Cod IRIS: C4232

Catre: Bursa de Valori Bucuresti S.A.

            Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

RAPORT CURENT 62/2022

Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.

Data raportului

24.11.2022

Denumirea societatii

Arobs Transilvania Software S.A.

Sediul social

Str. Donath. nr. 11, bl. M4, sc. 2, et. 3, ap. 28, Cluj-Napoca, Cluj, Romania

Email

ir@arobs.com

Telefon

+40 31 860 21 01

Website

www.arobsgrup.ro

Nr. inreg. la ONRC

J12/1845/1998

Cod unic de inregistrare

RO 11291045

Capital social subscris si varsat

91.139.498,80 lei

Numar de actiuni

911.394.988

Simbol

AROBS

Piata de tranzactionare

MTS AeRO Premium

Evenimente importante de raportat: Document de informare privind atribuirea cu titlu gratuit a unor actiuni angajatilor

Conducerea Arobs Transilvania Software S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza investitorii in legatura cu atribuirea cu titlu gratuit a 3.040.396 actiuni angajatilor si membrilor organelor de conducere din cadrul Companiei si a unor societati afiliate, sens in care publica Documentul de informare redactat in conformitate cu art. 1 alin. (4) lit. i) din Regulamentul nr. 1129/2017 privind prospectul care trebuie publicat in cazul unei oferte publice de valori mobiliare sau al admiterii de valori mobiliare la tranzactionare pe o piata reglementata si de abrogare a Directivei 2003/71/CE.

Voicu OPREAN

Presedinte Consiliu de Administratie

 

DOCUMENT DE INFORMARE PRIVIND ATRIBUIREA CU TITLU GRATUIT A UNOR ACTIUNI ANGAJATILOR AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE S.A.

 

DOCUMENT DE INFORMARE CONFORM ART. 1 ALIN. (4) LIT. I) DIN REGULAMENTUL NR. 1129/2017 PRIVIND PROSPECTUL CARE TREBUIE PUBLICAT IN CAZUL UNEI OFERTE PUBLICE DE VALORI MOBILIARE SAU AL ADMITERII DE VALORI MOBILIARE LA TRANZACTIONARE PE O PIATA REGLEMENTATA, SI DE ABROGARE A DIRECTIVEI 2003/71/CE

 

Cap. I. Informatii despre numarul si natura valorilor mobiliare

AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE S.A. (in continuare „Societatea”), cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Donath, nr. 11, bl. M4, sc. 2, et. 3, ap. 28, jud. Cluj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj sub nr. J12/1845/1998, avand CUI 11291045, atribuie cu titlu gratuit un numar de 3.040.396 actiuni nominative, ordinare, dematerializate si libere de sarcini emise de Societate, cu o valoare nominala de 0,1 lei fiecare, angajatilor si membrilor organelor de conducere din cadrul Societatii, precum si angajatilor si membrilor organelor de conducere din cadrul societatilor afiliate si care si-au exercitat optiunile.

Cap.II. Motivele atribuirii actiunilor

Prin adoptarea Hotararii AGEA nr. 4/23.08.2021 si a Hotararii AGEA din data de 30.08.2021, actionarii companiei au decis acordarea de optiuni de actiuni in vederea remunerarii si fidelizarii angajatilor si membrilor organelor de conducere din cadrul Societatii, precum si persoanelor care detin aceasta calitate in cadrul societatilor afiliate.

Decizia de stabilire a grupului salariatilor potential eligibili, a regulilor de determinare a persoanelor ce vor putea beneficia de acest plan, a termenului in care va putea fi exercitata optiunea, a conditiilor de eligibilitate si a numarului de titluri de participare acordate, precum si a eventualelor limitari ale acestora a apartinut Managementului / Conducerii Societatii de la momentul acordarii optiunilor.

Inca de la momentul listarii, prin intermediul memorandului de listare la Bursa de Valori Bucuresti, AROBS Transilvania Software si-a asumat ca una dintre directiile strategice ale companiei sa se axeze pe motivarea si fidelizarea angajatilor, prin adoptarea mai multor actiuni, printre care extrem de importanta este co-interesarea angajatilor in bunul mers al companiei prin mecanismul financiar de tip Stock Option Plan (SOP). Aceasta abordare reprezinta un pas natural in construirea in cadrul AROBS a unei culturi deschise spre comunicare si inovatie, cu spirit de comunitate, care incurajeaza cresterea profesionala si personala, creeaza un spatiu de implicare si, in acelasi timp, de parteneriat.

In plus, implementarea unui astfel de program reprezinta un element diferentiator in piata de munca din domeniul tehnologiei, unde recrutarea de personal inalt calificat este o provocare din ce in ce mai mare. Participarea la performantele companiei reprezinta un element care distinge AROBS pe piata si poate atrage talente cu expertiza vasta, de diverse senioritati, calitatea resurselor umane si expertiza echipei fiind elemente vitale in domeniul de activitate al companiei, atat pe linia de business de servicii software pentru piata globala, cat si in ceea ce priveste dezvoltarea produselor software pentru piata interna si nu numai.

De asemenea, implementarea Planului de recompensare cu optiuni a angajatilor si a persoanelor cheie prezinta avantajul unor cheltuieli operationale mai reduse si a unei optimizari fiscale, permisa de prevederile Codului Fiscal in vigoare.

Este important de mentionat faptul ca avantajele acordate sub forma optiunilor in cadrului unui Stock Option Plan nu sunt considerate venituri impozabile, atat la momentul acordarii optiunii, cat si la momentul exercitarii optiunii de catre beneficiar, conform dispozitiilor Codului Fiscal, acestea fiind exceptate si de la plata contributiilor de asigurari sociale.

Veniturile din investitii, inregistrate de persoanele eligibile, ca urmare a vanzarii ulterioare a participatiilor achizitionate in cadrul programelor de Stock Option Plan, fac obiectul impozitului pe venit. Valorile mobiliare acordate in cadrul unui program Stock Option Plan devin impozabile doar la momentul la care beneficiarul decide sa vanda aceste valori.

Astfel, prin intermediul acestui SOP, societatea a dorit sa isi asigure investitia in dezvoltarea profesionala a persoanelor cheie, impiedicand migrarea catre competitie, capitalizand expertiza dezvoltata in cadrul societatii si eliminand implicit costul de inlocuire a acestor persoane.

Cap. III DESCRIEREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE A ACTIUNILOR

Prin adoptarea Hotararii AGEA nr. 4/23.08.2021, compania AROBS Transilvania Software S.A. a aprobat derularea unui program de rascumparare a actiunilor proprii (program de tip Stock Option Plan).

Prin adoptarea Hotararii AGEA din data de 30.08.2021, prin programul de Stock Option Plan, s-a decis ca actiunile rascumparate de societate sa fie oferite in vederea remunerarii si fidelizarii angajatilor si membrilor organelor de conducere din cadrul Societatii, precum si persoanelor care detin aceasta calitate in cadrul societatilor afiliate (in ceea ce priveste societatile afiliate, in limita a 0,40% din actiunile rascumparate pentru angajatii si membrii organelor de conducere din cadrul UCMS GRUP ROMANIA S.R.L. si in limita a 0,02% din actiunile rascumparate pentru angajatii si membrii organelor de conducere din cadrul SAS GRUP S.R.L.).

La data de 24.09.2021, prin Hotararea AGEA nr. 7, a fost ratificat Contractul de rascumparare de actiuni incheiat intre Oprean Voicu si Arobs Transilvania Software S.A.. Ca urmare a semnarii acestui contract de rascumparare, societatea Arobs Transilvania Software S.A. a dobandit actiuni reprezentand 10% din capitalul social al Societatii la acea data, aceste actiuni urmand a fi utilizate in cadrul programului de tip Stock Option Plan, implementat in cadrul Societatii.

Ca urmare a derularii plasamentului privat din data de 15.10.2021 si a operatiunii de divizare (splitare) a valorii nominale a actiunilor societatii, Arobs Transilvania Software S.A. detine un procent de 8,8% din capitalul social, care urmeaza a fi utilizat in cadrul Programului de Stock Option Plan.

La data de 21.09.2022, Consiliul de Administratie a aprobat ajustarea detaliilor planului de stimulare SOP 1, implementat de catre Societate la data de 19.11.2021, precum si ajustarea aranjamentelor contractuale existente cu beneficiarii acestui plan, astfel incat prevederile acestor contracte sa ia in considerare efectele majorarii de capital social cu actiuni gratuite, astfel cum aceasta operatiune a fost aprobata prin intermediul Hotararii AGEA nr.2 din data de 07.03.2022.

De asemenea, Consiliul de Administratie a fost imputernicit sa adopte toate si oricare dintre masurile necesare si sa indeplineasca toate formalitatile cerute pentru aprobarea si implementarea planului de tip Stock Option Plan stabilit prin Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor nr. 4 din data de 23.08.2021, cum ar fi, dar fara a se limita la: (i) determinarea criteriilor in baza carora vor fi acordate actiunile directorilor si personalului Societatii / Societatilor afiliate, (ii) determinarea pozitiilor din organigrama pentru care programul de tip Stock Option Plan va fi aplicabil; (iii) conditiile pentru dobandirea de actiuni; (iv) intocmirea si publicarea documentelor de informare in conditiile legii; (v) transferul efectiv al actiunilor de la Societate, in favoarea angajatilor si membrilor organelor de conducere ale Societatii / Societatilor afiliate.

Avand in vedere Hotararea AGEA nr. 4/23.08.2021, Hotararea AGEA din data de 30.08.2021, Hotararea AGEA nr.2 din 07.03.2022, Decizia Consiliului de Administratie din data de 21.09.2022, scrisorile de informare privind acordarea de optiuni de actiuni (transmise la data de 19.11.2021), Consiliul de Administratie a adoptat Decizia din data de 23.11.2022 prin care s-a constatat ca angajatii au exercitat optiuni pentru care acestia urmeaza sa primeasca 3.040.396 actiuni.

Transferul dreptului de proprietate asupra actiunilor de la societate catre Beneficiari se va face ulterior indeplinirii tuturor conditiilor necesare pentru transfer, dupa transmiterea prezentului document si a documentelor aferente transferului catre Depozitarul Central, conform legislatie in vigoare.

Prezentul document a fost redactat in conformitate cu art. 1 alin. (4) lit. i) din Regulamentul nr. 1129/2017 privind prospectul care trebuie publicat in cazul unei oferte publice de valori mobiliare sau al admiterii de valori mobiliare la tranzactionare pe o piata reglementata, si de abrogare a Directivei 2003/71/CE si urmeaza a fi transmis la Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti si Depozitarul Central.

 

OPREAN VOICU

DIRECTOR GENERAL

AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE S.A.

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.