vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ANTIBIOTICE S.A. - ATB

Convocare AGA O & E 26/27.08.2021

Data Publicare: 03.06.2021 12:09:43

Cod IRIS: 4C9FD

 

RAPORT CURENT

 

 

Data raportului: 03.06.2021

Denumirea entitatii emitente: Antibiotice SA

Sediul social: Iasi, str. Valea Lupului nr. 1, cod postal 707410,  

http://www.antibiotice.ro

E-mail: relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro

Numarul de telefon/fax: 0232 209000 / 0232 209633

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO1973096

Numarul de ordine in Registrul Comertului: J22/285/1991

Capital social subscris si varsat: 67.133.804 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

 

 

Evenimente importante de raportat:

 

A.   Hotarari ale Consiliului de Administratie

·    Consiliul de Administratie al Antibiotice SA a luat act de demisia din functia de administrator neexecutiv, incepand cu data de 01 iunie 2021, a dnei. Elena Calitoiu si a dlui. Nicolae Stoian. In temeiul art. 137 2 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale si art. 36 din Actul Constitutiv al Antibiotice S.A. Consiliul de Administratie a procedat la numirea domnilor Mihai Trifu si Catalin-Codrut Popescu, propusi de actionarul semnificativ S.I.F. Oltenia, ca administratori provizorii pana la intrunirea Adunarii Generale a Actionarilor.

 

·    Consiliul de Administratie al Antibiotice SA a convocat Adunarea Generala a Actionarilor pentru data de 26 august 2021 avand ca punct pe ordinea zi "desemnarea a doi administratori cu mandate pana la data de 18.04.2024".

 

·     Actionarul semnificativ S.I.F. Oltenia S.A. a informat Consiliul de Administratie ca renunta la solicitarea transmisa prin adresa nr. 5605 din 20 mai 2021 de convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor avand ca punct pe ordinea de zi Alegerea membrilor Consiliului de Administratie al S.C. ANTIBIOTICE S.A. prin aplicarea metodei votului cumulativ, pentru o perioada de 4 (patru) ani.

 

B.   CONVOCAREA

 

Adunarii Generale a Actionarilor Ordinara si Extraordinara

 

Consiliul de Administratie al societatii comerciale “Antibiotice” S.A., intrunit in sedinta din 02.06.2021 conform  art. 234, A, alin. (1) a) Regulamentul ASF nr. 5/2018 convoaca pentru data de 26/27.08.2021, Adunarile Generale ale Actionarilor Ordinara si Extraordinara, la ora 1000 respectiv ora 12.00,  la sediul societatii, cu  urmatoarea ordine de zi:

 

I.             Adunarea Generala a Actionarilor Ordinara

 

1.  Aprobarea Situatiilor financiare ale societatii pentru semestrul I 2021, in baza Raportului administratorilor si a Raportului auditorului financiar.

 

2.  Constatarea incetarii contractelor de mandat ale administratorilor Elena Calitoiu si Nicolae Stoian, ca urmare a demisiilor depuse in data de 01.06.2021.

 

3.  Ratificarea deciziei Consiliului de Administratie de desemnare ca administratori provizorii a domnilor Catalin POPESCU si Mihai TRIFU, in conformitate cu prevederile art. 1372 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale si art. 36 Actul Constitutiv al societatii Antibiotice S.A.

 

4.  Constatarea incetarii contractului de mandat al administratorului provizoriu Catalin POPESCU desemnat in data de 02.06.2021, ca urmare a expirarii termenului pentru care a fost incheiat.

 

5.  Constatarea incetarii contractului de mandat al administratorului provizoriu Mihai TRIFU desemnat in data de 02.06.2021, ca urmare a expirarii termenului pentru care a fost incheiat.

 

6.  Desemnarea a doi administratori ai societatii, cu mandat valabil pana la data de 18.04.2024, in conformitate cu art. 137 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale.

 

7.  Aprobarea contractelor de mandat pentru administratorii desemnati conform punctului 6 de pe ordinea de zi.

 

II.            Adunarea Generala a Actionarilor Extraordinara

 

1.    Modificarea actului constitutiv al societatii prin introducerea in art. 17 a unui nou alineat care va deveni alineatul 2 si va avea urmatorul continut :

 

“In cazuri bine justificate, Adunarea Generala a Actionarilor poate fi tinuta prin mijloace electronice de comunicare directa la distanta, precum teleconferinta sau videoconferinta, cu respectarea caracterului secret al votului, daca este cazul, si a dreptului de exercitare a votului prin corespondenta.

 

Mijloacele electronice de comunicare la distanta trebuie sa indeplineasca conditiile tehnice necesare pentru a permite:

 

a) compatibilitatea cu cele mai uzuale tehnologii fixe sau mobile de acces, cu un numar cat mai mare de sisteme de operare si conectarea cu retele publice fixe sau mobile de comunicatii electronice;

 

b) identificarea participantilor si participarea efectiva a acestora la sedinta;

 

c) transmisiunea continua si in timp real a adunarii generale, inregistrarea si arhivarea acesteia;

 

d) comunicarea bidirectionala in timp real, astfel incat actionarii/asociatii sa se poata adresa de la distanta adunarii generale;

 

e) exprimarea votului in cursul adunarii generale si inregistrarea acestuia;

 

f) verificarea ulterioara a modului in care s-a votat in adunare.

 

Presedintele consiliului de administratie ori VicePresedintele in absenta primului, sau persoana imputernicita de unul dintre acestia ori de actionari, impreuna cu un secretar ales potrivit actului constitutiv ori, in lipsa, un angajat desemnat intocmesc un proces-verbal al adunarii in care se indica:

 

a) indeplinirea formalitatilor de convocare;

b) decizia organului statutar competent sa convoace adunarea privind organizarea acesteia prin mijloace electronice;

 

c) cvorumul de prezenta la deschiderea adunarii si la adoptarea fiecarei hotarari in adunare, cu luarea in considerare inclusiv a voturilor comunicate prin corespondenta;

 

d) dezbaterile din adunare;

 

e) hotararile adoptate si numarul de voturi exprimate pentru fiecare optiune de vot a fiecarui punct al ordinii de zi care este supus votului si, dupa caz, modul in care actionarii au votat asupra fiecarui punct al ordinii de zi;

 

f) actionarii care au votat contra unor hotarari si au solicitat sa se mentioneze aceasta in procesul-verbal al adunarii.

 

Presedintele consiliului de administratie ori VicePresedintele in absenta primului, sau persoana mandatata de actionari vor intocmi si vor semna cu semnatura olografa sau cu semnatura electronica extinsa hotararile adunarii generale a actionarilor care va cuprinde toate punctele de pe ordinea de zi aprobate in cadrul adunarii generale.”

 

 

In conformitate cu prevederile art. 117, alin. 6 din Legea nr. 31/1990, privind  societatile comerciale, lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor putand fi consultata si completata de acestia, la sediul societatii Antibiotice S.A. - Relatii cu Investitorii. Data limita pana la care se pot face propunerile privind candidatii pentru postul de nou membru al Consiliului de Administratie este 18.08.2021.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta isi pot exercita dreptul de a participa si de a vota in Adunarile Generale, direct, prin corespondenta sau prin reprezentant cu imputernicire speciala sau generala, conform art. 92  din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata. Accesul actionarilor se face pe baza Buletinului de Identitate/Cartii de Identitate, a Procurii speciale si generale, a Procurii speciale autentificate sau a Mandatului, in cazul reprezentantilor legali.

 

Formularul de vot prin corespondenta in original, impreuna cu copia buletin/carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice, respectiv certificat constatator, sau orice alt document care atesta calitatea de reprezentant legal in cazul actionarilor persoane juridice sau extras de cont, vor fi transmise societatii pana la 24.08.2021, ora 1000.

 

Incepand cu data de 26.07.2021, formularele de imputerniciri speciale sau generale, formularul de vot prin corespondenta, in limba romana si in limba engleza, proiectul de hotarari, precum si materialele si documentele care vor face obiectul deliberarilor se pot obtine de la sediul societatii (Relatii cu Investitorii – telefon 0232.209.570 / 0372.065.583, fax: 0372.065.633, e-mail: relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro) si de pe site-ul societatii noastre (www.antibiotice.ro/Investitori / Informatii Actionari / AGA 26/27.08.2021).

 

Pana la data de 24.08.2021, ora 1000, imputernicirile speciale sau generale de reprezentare in limba romana sau in limba engleza, vor fi depuse in original, insotite de o copie a actului de identitate sau a certificatului constatator de inregistrare al actionarului reprezentat, la sediul societatii sau transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa. In cazul in care un actionar mandateaza o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, pentru participarea si votarea in cadrul adunarilor generale, este necesara doar procura speciala originala, care trebuie

 

 

sa fie insotita de o declaratie pe proprie raspundere, in original, data de institutia de credit [conform Dispunerii de masuri nr. 26/20.12.2012, Art. 2 (1) i), ii) si iii)].

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale si de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele de pe ordinea de zi, pana la data de 10.08.2021, orele 1600.

 

Actionarii societatii pot pune intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale de la data de 26.07.2021 si pana la data de 26.08.2021, ora 1000 pe adresa relatiicuinvestitorii@antibiotice.ro.

 

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia imputernicirii speciale sau generale data de un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, actionarii persoane juridice, dovedesc calitatea de reprezentant legal cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 30 zile inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor. Aceste documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara sa fie legalizate sau apostilate [conform Dispunerii de masuri nr. 26/20.12.2012, Art. 4 (1), (2) si (3)].

In conformitate cu Dispunerea de masuri nr. 26/20.12.2012, Art. 5 si Dispunerea de masuri nr. 3/2012, Art. 1, in cazul actionarilor care adreseaza intrebari sau care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, acestia pot atesta identitatea si cu extrasul de cont din care sa rezulte calitatea de actionar precum si numarul de actiuni detinute, emis de depozitarul central sau, dupa caz, de catre participantii indirecti care furnizeaza servicii de custodie [conform art. 168 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 297/2004 modificata si completata de prevederile L10/2015].

 

Informatii mai detaliate cu privire la drepturile actionarilor vor putea fi consultate pe site-ul societatii (www.antibiotice.ro).

 

In cazul neindeplinirii cvorumului statutar pentru validitatea deliberarilor la prima convocare, adunarea generala se reprogrameaza pentru data de 27.08.2021, ora 1000, respectiv ora 1200  in sedinta Ordinara si Extraordinara, la aceeasi adresa si cu aceeasi ordine de zi.

 

La aceasta Adunare Generala a Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 17.08.2021, stabilita ca data de referinta.

 

 

VicePresedintele Consiliului de Administratie,

Ec. Ioan NANI

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.