vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ELECTROAPARATAJ S.A. - ELJ

Hotarare AGA O 27.07.2021

Data Publicare: 27.07.2021 18:06:14

Cod IRIS: E83CC

RAPORT CURENT

conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare
si Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Data raportului : 27.07.2021

Denumirea entitatii emitente : S.C. ELECTROAPARATAJ  S.A.

Sediul social: Targoviste, str. Calea Campulung nr. 121 (C7); Jud. Dambovita

Numarul de telefon/fax: telefon 021.316.64.16, fax 021.316.78.40

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 51

Numar de ordine in Registrul Comertului: J15/80/2011

Capital social subscris si varsat: 4.667.688,9 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti

I. Evenimente importante de raportat

a)      Schimbari in controlul asupra societatii comerciale. Nu este cazul.

b)       Achizitii sau instrainari substantiale de active. Nu este cazul.

c)        Procedura falimentului. Nu este cazul.

d)       Alte evenimente. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru 26.07.2021 (prima zi de convocare)/ 27.07.2021 (a doua zi de convocare)

Societatea ELECTROAPARATAJ S.A., cu sediul social in Mun. Targoviste, Calea Campulung nr. 121, C7, judetul Dambovita, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dambovita sub nr. J15/80/2011, avand Codul de Identificare Fiscala. RO 51 si Identificatorul Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J15/80/2011 („Societatea”), informeaza persoanele interesate ca in sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii, convocata prin anuntul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 2584 din data de 24.06.2021 si in ziarul “National” din data de 24.06.2021, legal si statutar intrunita la data de 27.07.2021, ora 11:00, la adresa din Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etajul 6, Sector 2,

a fost legal constituita la a doua convocare, in prezenta unor actionari totalizand 55,3135% din capitalul social si din numarul total de drepturi de vot,

si toate hotararile au fost adoptate cu unanimitatea voturilor „pentru” exprimate de actionarii prezenti/reprezentati in adunare, fiind exprimat valabil un numar de 25.818.611 voturi, reprezentand 25.818.611 actiuni, 55,3135% din capitalul social, 100% din totalul drepturilor de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 55,3135% din totalul drepturilor de vot. S-a votat:

-  „pentru” cu un numar de 25.818.611 voturi valabil exprimate (reprezentand 100% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 55,3135% din numarul total de drepturi de vot);

-  nu au fost voturi „impotriva”, „abtineri”, „neexprimate” si nu au fost voturi anulate,

in temeiul prevederilor Legii societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale Actului constitutiv al Societatii actualizat, fiind emisa urmatoarea

HOTARARE.

1.      Se aproba Politica de remunerare a conducatorilor Societatii (administratori si directori), atasata in Anexa nr. 1 la prezenta hotarare si elaborata in conformitate cu prevederile art. 92 ind. 1, din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

2.      Se aproba data de 19 August 2021 ca data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele prezentei Hotarari a Adunarii Generale Ordinare a actionarilor.

3.      In vederea depunerii spre mentionare la Oficiul Registrului Comertului si publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a prezentei hotarari, se mandateaza doamna Oana Chislea, identificata cu C.I., respectiv doamna Mihaela Dabu, identificata cu C.I., sa indeplineasca toate formalitatile necesare. Oricare dintre mandatare va putea actiona in mod independent in vederea indeplinirii mandatului incredintat. De asemenea, presedintele Consiliului de administratie al Societatii va putea imputernici orice alta persoana pentru efectuarea acestor formalitati, va putea imputernici alte persoane cu aducerea la indeplinire a prezentului mandat,

Informatii suplimentare se pot obtine la telefon 0245.217.981, precum si de pe website-ul Societatii www.electroaparataj.ro, Sectiunea Despre noi/Rapoarte curente.

 

Anexam hotararea.

 

Director General

Gheorghe CHITU

 

 

Hotararea nr. 1 din data de 27.07.2021 a

Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor ELECTROAPARATAJ S.A.

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor societatii ELECTROAPARATAJ S.A., cu sediul social in Mun. Targoviste, Calea Campulung nr. 121, C7, judetul Dambovita, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dambovita sub nr. J15/80/2011, avand Codul de Identificare Fiscala. RO 51 si Identificatorul Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J15/80/2011 („Societatea”), convocata prin anuntul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, nr. 2584 din data de 24.06.2021 si in ziarul „NATIONAL” din data de 24.06.2021, legal si statutar intrunita la data de 27.07.2021, ora 11:00, la adresa din Mun. Bucuresti, B-dul Pierre de Coubertin nr. 3-5, Office Building, etajul 6, Sector 2, la a doua convocare, in prezenta unor actionari prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat prin corespondenta totalizand 25.818.611 drepturi de vot, reprezentand 55,3135% din capitalul social si din numarul total de drepturi de vot,

cu respectarea prevederilor Legii nr. 31/1990 si ale Actului constitutiv al Societatii,

cu unanimitatea voturilor exprimate de actionarii prezenti/reprezentati in adunare,

HOTARASTE:

4.      Se aproba Politica de remunerare a conducatorilor Societatii (administratori si directori), atasata in Anexa nr. 1 la prezenta hotarare si elaborata in conformitate cu prevederile art. 92 ind. 1, din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,

fiind exprimat valabil un numar de 25.818.611 voturi, reprezentand 25.818.611 actiuni, 55,3135% din capitalul social, 100% din totalul drepturilor de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 55,3135% din totalul drepturilor de vot. S-a votat:

-          pentru” cu un numar de 25.818.611 voturi valabil exprimate (reprezentand 100% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 55,3135% din numarul total de drepturi de vot);

-          nu au fost voturi „impotriva”, „abtineri”, „neexprimate” si nu au fost voturi anulate.

5.      Se aproba data de 19 August 2021 ca data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele prezentei Hotarari a Adunarii Generale Ordinare a actionarilor,

fiind exprimat valabil un numar de 25.818.611 voturi, reprezentand 25.818.611 actiuni, 55,3135% din capitalul social, 100% din totalul drepturilor de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 55,3135% din totalul drepturilor de vot. S-a votat:

-          pentru” cu un numar de 25.818.611 voturi valabil exprimate (reprezentand 100% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 55,3135% din numarul total de drepturi de vot);

-          nu au fost voturi „impotriva”, „abtineri”, „neexprimate” si nu au fost voturi anulate.

6.      In vederea depunerii spre mentionare la Oficiul Registrului Comertului si publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a prezentei hotarari, se mandateaza doamna Oana Chislea, identificata cu C.I. respectiv doamna Mihaela Dabu, identificata cu C.I., sa indeplineasca toate formalitatile necesare. Oricare dintre mandatare va putea actiona in mod independent in vederea indeplinirii mandatului incredintat. De asemenea, presedintele Consiliului de administratie al Societatii va putea imputernici orice alta persoana pentru efectuarea acestor formalitati, va putea imputernici alte persoane cu aducerea la indeplinire a prezentului mandat,

fiind exprimat valabil un numar de 25.818.611 voturi, reprezentand 25.818.611 actiuni, 55,3135% din capitalul social, 100% din totalul drepturilor de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 55,3135% din totalul drepturilor de vot. S-a votat:

-          pentru” cu un numar de 25.818.611 voturi valabil exprimate (reprezentand 100% din numarul total de voturi exprimate de actionarii prezenti sau reprezentati in mod valabil sau care au votat valabil prin corespondenta si 55,3135% din numarul total de drepturi de vot);

-          nu au fost voturi „impotriva”, „abtineri”, „neexprimate” si nu au fost voturi anulate.

Prezenta Hotarare nr. 1/27.07.2021 a fost aprobata de actionarii Societatii reprezentand 55,3135% din capitalul social si din drepturile totale de vot, la data tinerii sedintei, 27.07.2021, ora 11:00, si este semnata de presedintele si de secretarul adunarii cu semnatura electronica extinsa, sub forma unui inscris in forma electronica, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata si cu respectarea prevederilor Regulamentului UE nr. 910/2014 al Parlamentului European si al Consiliului.

Presedintele Adunarii

Secretarul Adunarii

Adrian Ioan Rus

Catalin Teodor Moise

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

Anexa nr. 1 la

Hotararea nr. 1 din data de 27.07.2021 a

Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor ELECTROAPARATAJ S.A.

 

POLITICA DE REMUNERARE

a conducatorilor societatii ELECTROAPARATAJ S.A.

 

              I.                        PREAMBUL

Prezenta Politica de Remunerare (denumita in continuare “Politica”) descrie procedura utilizata de societatea ELECTROAPARATAJ S.A (denumita in continuare „Societatea”) pentru a stabili remuneratia conducatorilor acesteia, respectiv a membrilor Consiliului de Administratie si a directorilor executivi cu contract de mandat (denumiti in continuare, in mod colectiv, “Conducatorii”), in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente fiananciare si operatiuni de piata, astfel cum a fost modificata prin Legea nr. 158/2020 pentru modificarea, completarea si abrogarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2017/2.402 al Parlamentului European si al Consiliului din 12 decembrie 2017 de stabilire a unui cadru general privind securitizarea si de creare a unui cadru specific pentru o securitizare simpla, transparenta si standardizata si de modificare a Directivelor 2009/65/CE, 2009/138/CE si 2011/61/UE, precum si a Regulamentelor (CE) nr. 1.060/2009 si (UE) nr. 648/2012.

             II.                        SCOPUL POLITICII

Scopul prezentei este construirea unei imagini transparente a principiilor si metodelor de remunerare utilizate de Societate in ceea ce ii priveste pe Conducatorii acesteia, astfel incat remuneratia astfel stabilita sa corespunda strategiei de afaceri, politicii de risc, valorilor, intereselor si performantelor Societatii pe termen lung. Astfel, prin aplicarea Politicii se creeaza o cultura bazata pe evaluarea obiectiva a persoanelor cu putere de decizie din cadrul Societatii si pe recompensarea performantei acestora.

 

          III.                        CADRUL DE REGLEMENTARE

Politica a fost elaborata in conformitate cu :

a)      Legea societatilor nr. 31/1990 republicata;

b)      Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, astfel cum a fost modificata prin Legea nr. 158/2020;

c)      Ghidul de implementare a politicii de remunerare elaborat de Asociatia pentru Relatii cu Investitorii la Bursa (ARIR) din februarie 2021;

d)     Contractele de administrare ale membrilor Consiliului de Administratie - aprobate de Adunarea Generala a Actionarilor prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nr. 1 din data de 23.01.2020, Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nr. 1 din 29.04.2020 si Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nr. 1 din 09.08.2018;

e)      Contractele de mandat ale membrilor conducerii executive, respectiv ale directorilor executivi - aprobate de Adunarea Generala a Actionarilor.

 

          IV.                        DOMENIUL DE APLICARE

4.1. Avand in vedere sistemul unitar de administrare al Societatii, Politica se adreseaza atat membrilor Consiliului de Administratie al Societatii, cat si directorilor executivi ai acesteia, desemnati in temeiul art. 143 din Legea 31/1990, inclusiv Directorului General.

4.2. Politica nu se aplica altor persoane, indiferent de denumirea tehnica pe care acestea o poarta, carora nu le-au fost delegate atributii de conducere a Societatii in conformitate cu art. 143 alin. (1) din Legea 31/1990.

4.3. Consiliul de Administratie este compus din 3 (trei) administratori, temporari si revocabili, alesi de Adunarea Generala a Actionarilor. Acestia au fost desemnati pentru o perioada de 4 ani conform art. 14.1 din Actul constitutiv al Societatii.

4.4. Directorii executivi sunt cei carora Consiliul de Administratie le-a delegat conducerea potrivit art. 143 din Legea nr. 31/1990 si care nu sunt membri in Consiliul de Administratie, potrivit art. 14.12 din Actul constitutiv.

 

             V.                        PRINCIPII GENERALE ALE POLITICII

5.1. Politica de remunerare este compatibila cu strategia de afaceri, obiectivele, valorile si interesele Societatii, iar prin intermediul acesteia se promoveaza transparenta privind remunerarea si criteriile de stabilire a acesteia.

5.2. Politica de remunerare urmareste promovarea competitivitatii in piata de remunerare si recompensarea indeplinirii obiectivelor prestabilite, asigurarea sustenabilitatii si profiturilor.

5.3. Remuneratia Conducatorilor la nivelul Societatii reflecta aplicarea principiului proportionalitatii, astfel incat cuantumul acesteia se raporteaza la dimensiunea, natura, organizarea interna, sfera si complexitatea activitatilor Societatii.

5.4. Consiliul de Administratie, in cadrul functiei sale de supraveghere, asigura aplicarea conforma a Politicii.

          VI.                        REMUNERAREA CONDUCATORILOR EXECUTIVI SI NEEXECUTIVI

6.1  Conducatorii executivi, respectiv directorii, inclusiv Directorul General si directorii adjuncti sunt remunerati in baza contractelor de mandat si beneficiaza de o remuneratie bazata pe o indemnizatie fixa lunara pentru activitatea desfasurata conform obiectului principal de activitate inregistrat de Societate, care este revizuita anual de catre Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor. Cuantumul remuneratiei fixe lunare este de maximum 10.000 lei.

6.2. Conducatorii neexecutivi, respectiv membrii Consiliului de Administratie, inclusiv Presedintele Consiliului de Administratie sunt remunerati in baza contractelor de administrare si beneficiaza de o remuneratie bazata pe o indemnizatie fixa lunara pentru activitatea desfasurata conform obiectului principal de activitate inregistrat de Societate, care este revizuita anual de catre Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor. Indemnizatia fixa lunara datorata administratorilor este diferentiata de la un administrator la altul in raport de functia detinuta in cadrul organului de administrare si este  de maximum 20.000 lei.

6.3. Indemnizatia fixa lunara a Conducatorilor se va stabili in functie de nivelul de responsabilitate, complexitatea sarcinilor, intensitatea si varietatea muncii.

6.4. Luand in considerare sistemul unitar in care este administrata Societatea, personalul redus, lipsa complexitatii in ceea ce priveste organizarea interna a Societatii, remuneratia Conducatorilor nu va cuprinde o componenta variabila stabilita in functie de criterii de performanta.

6.5.  Remunerarea Conducatorilor va avea regimul fiscal stabilit de legislatie in conditiile similare salariului, fiind platita o suma neta dupa deducerea si plata directa de catre Societate la bugetul de stat, a taxelor, impozitelor si contributiilor legale.

6.6. Prezenta nu prevede drepturi speciale de pensii si/sau alte beneficii pentru cazul pensionarii anticipate.

6.7. Conducatorii vor avea dreptul, pe baza documentelor justificative, la decontarea cheltuilelilor de transport, cazare si a altor cheltuieli ocazionate de deplasarile efectuate in interesul Societatii.

       VII.                        INCETAREA CONTRACTELOR INCHEIATE CU CONDUCATORII

7.1.  Conducatorii pot denunta unilateral contractele de administrare, respectiv de mandat, cu conditia notificarii Societatii cu cel putin 30 (treizeci) de zile inainte de data incetarii contractelor.

7.2. Administratorii pot fi revocati oricand de catre Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor. In cazul in care revocarea survine fara justa cauza, administratorii in cauza sunt indreptatiti la plata unor daune-interese.

7.3.  Directorii pot fi revocati oricand de catre Consiliul de Administratie. In cazul in care revocarea survine fara justa cauza, directorii in cauza sunt indreptatiti la plata unor daune-interese.

 

    VIII.                        MASURI DE EVITARE A CONFLICTELOR DE INTERESE. OBLIGATIA DE CONFIDENTIALITATE.

8.1. Conducatorii isi executa obligatiile ce decurg din contractele de administrare, respectiv de mandat cu diligenta si loialitate, folosindu-si intreaga experienta si capacitate pentru administrarea eficienta si profitabila a Societatii si pentru atingerea obiectivelor stabilite de Adunarea Generala a Actionarilor, precum si cele stabilite prin Actul constitutiv al Societatii.

8.2. Conducatorii nu vor intra in raporturi contractuale si nici nu vor accepta plati pentru executarea unor operatiuni ori activitati in beneficiul unor societati concurente sau cu profil similar, decat cu instiintarea prealabila si cu acordul scris al Societatii, exceptand cazul in care societatea concurenta sau cu profil similar apartine grupului de societati din care face parte Societatea.

8.3. Conducatorii nu vor intreprinde nicio actiune, care ar fi, in orice mod, in detrimentul intereselor Societatii.

8.4. Conducatorii declara ca nu se afla in situatii de conflict de interese cu Societatea sau in orice alte situatii care i-ar face incompatibili pentru detinerea si exercitarea functiei acestora si se obliga sa se abtina de la executarea oricarei operatiuni in care ar avea un interes contrar sau un conflict de interese cu Societatea.

8.5. Conducatorii vor pastra confidentialitatea tuturor informatiilor privind Societatea ori avand legatura cu aceasta, a caror importanta comerciala este cunoscuta sau ar trebui sa fie cunoscuta de catre Conducatori si a caror dezvaluire ar putea avea un impact negativ asupra operatiunilor comerciale ale Societatii (nivelul preturilor si tarifelor practicate, strategia de comercializare si intermediere, clientela actuala si potentiala etc.).

          IX.                        CONDITII DE REVIZUIRE A POLITICII DE REMUNERARE

9.1. Politica va fi prezentata Adunarii Generale a Actionarilor pentru revizuire cel putin o data la 4 ani.

9.2. In cazul existentei unor modificari semnificative in structura societatii, a performantei sale financiare si/sau operationale generale, a sectorului sau industriei in care activeaza, Societatea poate recurge la revizuirea Politicii la un interval mai mic de patru ani.

9.3. Orice modificare semnificativa a Politicii va fi aprobata de catre Adunarea Generala a Actionarilor.

Prezenta Anexa nr. 1 face parte integranta din Hotararea nr. 1/27.07.2021, a fost aprobata de actionarii Societatii reprezentand 55,3135% din capitalul social si din drepturile totale de vot, la data tinerii sedintei, 27.07.2021, ora 11:00, si este semnata de presedintele si de secretarul adunarii cu semnatura electronica extinsa, sub forma unui inscris in forma electronica, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata si cu respectarea prevederilor Regulamentului UE nr. 910/2014 al Parlamentului European si al Consiliului.

Presedintele Adunarii

Adrian Ioan Rus

Secretarul Adunarii

Catalin Teodor Moise

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.