joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


FEPER - FEP

Convocare AGA O & E 09-10.09.2021

Data Publicare: 30.07.2021 10:22:25

Cod IRIS: FB081

 

 

Catre,

 

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

-Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

 

RAPORT CURENT

Conform Legii nr. 24/2017 si a Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018

 

 

Data raportului        

29.07.2021

Denumirea societatii comerciale

FEPER SA 

Sediul social:

Bld. Prof. Dimitrie Pompei, nr.8, sector 2, Bucuresti

Forma juridica:

societate pe actiuni

Numarul de telefon/fax/e-mail

Tel/fax: 021/2420275

E-mail:  office@feper.ro

Web: www.feper.ro

Codul unic de inregistrare la

Oficiul Registrului Comertului

RO 752

Numar de ordine in Registrul Comertului 

J40/1092/1991

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise

AeRO – piata de actiuni a B.V.B.

Capitalul social subscris si varsat

36.378.218,60 LEI

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de societatea comerciala

 

363.782.186 actiuni cu valoare nominala de 0,1 lei/actiune

 

Eveniment important de raportat:  Convocarea Adunarii Generale Ordinare/Extraordinare a Actionarilor FEPER S.A. pentru data de 09.09.2021.

 

Consiliul de Administratie al Societatii FEPER S.A., informeaza actionarii privind convocarea Adunarii Generale Ordinare/Extraordinare a Actionarilor FEPER S.A. pentru data de 09.09.2021 la sediul societatii din Bucuresti, bld. Dimitrie Pompei, nr.8, sector 2, in sala de conferinte de la parterul cladirii administrative.

Ordinea de zi si conditiile de participare si exercitare a drepturilor actionarilor sunt prezentate in cadrul convocatorului anexat.

 

 

PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

Marius Adrian Moldovan

 

 

CONVOCARE a ADUNARII GENERALE ORDINARE/EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR SOCIETATII FEPER-S.A.

Consiliul de Administratie al Societatii FEPER S.A. cu sediul in Bucuresti, Sector 2, Bd. Dimitrie Pompei nr. 8, cod postal 020337, inmatriculata in Registrul Comertului Bucuresti sub numarul J/40/1092/1991, Cod de inregistrare fiscala RO752, intrunit in sedinta din data de 29.07.2021, in temeiul Legii nr. 24/2017 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare, ale reglementarilor  A.S.F. date in aplicarea acesteia, ale Legii societatilor nr. 31/1990, republicata in anul 2004, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Actului Constitutiv al societatii,

CONVOACA

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 09.09.2021, ora 1200, si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru data de 09.09.2021, ora 1300  la sediul societatii, in Sala de conferinte de la parterul cladirii FEPER, din Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 8, sector 2, pentru toti actionarii Societatii FEPER S.A. inregistrati la sfarsitul zilei de 18.08.2021, stabilita ca data de referinta pentru cele doua adunari.

 

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR este urmatoarea:

1.       Aprobarea completarii Programului de investitii pentru exercitiul financiar 2021;

2.       Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, dl. Marius Adrian MOLDOVAN pentru semnarea Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor;

3.      Imputernicirea dnei. Cosmina Clemansa DEACONESCU pentru  efectuarea formalitatilor de  publicitate legala si inregistrare a Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR este urmatoarea:

1.       Aprobarea contractarii unui imprumut bancar in RON pentru ducerea la indeplinire a Programului de investitii pentru exercitiul financiar 2021 in limita sumei de 1.300.000 Euro, echivalent in RON, si constituirea de garantii, pana la limita solicitata de institutiile de credit, cu parte din imobilul situat in Bucuresti, Bld. Dimitrie Pompei, nr.8;

2.      Aprobarea contractarii unui imprumut bancar in RON pentru ducerea la indeplinire a Programului de investitii pentru exercitiul financiar 2021 in limita sumei de 730.000 Euro, echivalent in RON, si constituirea de garantii, pana la limita solicitata de institutiile de credit, cu imobilul situat in jud. Brasov, oras. Predeal, str. Trei Brazi, nr.6;

3.      Mandatarea Consiliului de Administratie sa negocieze si sa semneze contractul de creditare in numele societatii;

4.      Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, dl. Marius Adrian MOLDOVAN pentru semnarea Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

5.       Imputernicirea dnei. Cosmina Clemansa DEACONESCU pentru  efectuarea formalitatilor de  publicitate legala si inregistrare a Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

La Adunarea Generala Ordinara/ Extraordinara sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati la data de referinta, conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv, personal (sau prin reprezentanti legali) sau prin reprezentant, pe baza de imputernicire speciala.

Incepand cu data de 02.08.2021, pot fi descarcate de pe website-ul Societatii www.feper.ro la Sectiunea Anunturi Actionari sau pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 1000-1600, de la sediul Societatii, prin fax sau posta, urmatoarele documente: (i) Convocatorul Adunarii Generale Ordinare/Extraordinare a Actionarilor; (ii) Formularele de Imputernicire speciala pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara/Extraordinara a Actionarilor; (iii) Documentele si materialele informative referitoare la problemele/aspectele incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare/Extraordinare a Actionarilor; (iv) Buletinele de vot; (v) Buletinele de vot prin corespondenta; (vi) Proiect hotarare Adunare Generala Ordinara a Actionarilor; vii) Proiect hotarare Adunare Generala Extraordinara a Actionarilor.

La data convocarii, capitalul social subscris si varsat al societatii  este de 36.378.218,60 lei, divizat intr-un numar de 363.782.186 actiuni ordinare, nominative si dematerializate fiecare in valoare de 0,10 lei, care fiecare da drept la un vot in adunarea generala a actionarilor si drept de a participa la distribuirea dividendelor.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul, ca in 15 zile de la publicare:

a) sa introduca puncte noi pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

b) sa prezinte proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele, insotite de urmatoarele documente: in cazul actionarilor persoane fizice copia actului de identitate si extras de cont emis de Depozitarul Central S.A. din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute. In cazul actionarilor persoane juridice certificatul de inregistrare, copia cartii de identitate a reprezentantului legal si extras de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central S.A. sau, dupa caz, de participantii care furnizeaza servicii de custodie, conform legii dupa cum urmeaza:

a) depuse la sediul societatii din Bucuresti, din B-dul Dimitrie Pompei nr. 8, sector 2, etaj 5, secretariat FEPER, cu mentiunea scrisa cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 09/10.09.2021”;

b) prin scrisoare recomandata, la sediul societatii din Bucuresti, din B-dul Dimitrie Pompei nr. 8, sector 2, cu confirmare de primire cu mentiunea scrisa cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 09/10.09.2021”;

c) transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata, la adresa cosmina_deaconescu@feper.ro, mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 09/10.09.2021”.

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa Consiliului de Administratie intrebari referitoare la punctele de pe ordinea de zi, astfel incat sa fie inregistrate la Societate pana la data de 02.09.2021, iar raspunsurile vor fi disponibile in cadrul sedintei Adunarii Generale Ordinare/ Extraordinare a Actionarilor.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la Adunarea Generala Ordinara/Extraordinara a Actionarilor direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, intocmite in conformitate cu prevederile legale. Actionarii persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica care participa la Adunarea Generala Ordinara/Extraordinara a Actionarilor prin alta persoana decat reprezentantul legal, vor utiliza in mod obligatoriu o imputernicire speciala sau generala, in conditiile mentionate mai sus. Actionarii vor completa si semna imputernicirile speciale in trei exmplare originale: unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru societate.

Imputernicirea generala se poate acorda pentru o perioada care nu va depasi trei ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea Adunarilor Generale a Actionarilor, cu conditia ca imputernicirea generala sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 92 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat. Actionarii nu pot fi reprezentati in Adunarea Generala a Actionarilor pe baza unei imputerniciri generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 24/2017.

Accesul actionarilor persoane fizice, indreptatiti sa participe la adunarea generala, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate iar in cazul actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Accesul actionarilor persoane juridice, indreptatiti sa participe la adunarea generala, este permis  pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal atunci cand este prezent insusi reprezentantul legal al actionarului.

In cazul in care nu este prezent reprezentantul legal, alaturi de dovada calitatii de reprezentant legal se va prezenta imputernicirea data persoanei fizice care reprezinta actionarul respectiv.

Calitatea de actionar si, in cazul actionarilor persoane juridice sau al entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se dovedeste pe baza documentelor eliberate de Depozitarul Central sau participantii care furnizeaza servicii de custodie: extras de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute impreuna cu documentele care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarul Central sau custodele autorizat.

Cerintele mentionate la aliniatele precedente se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale ordinare a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale ordinare a actionarilor.

Formularele de imputerniciri speciale se pot obtine la sediul societatii incepand cu data de 02.08.2021 intre orele 1000-1600 sau se pot descarca de pe web-site-ul societatii.Dupa semnare si completare, un exemplar al imputernicirii speciale se va depune la sediul societatii, in limba romana, pana inclusiv la data de 07.09.2021, ora 1200, pentru AGOA si 07.09.2021, ora 1300,  pentru AGEA, un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.  Imputernicirile se pot transmite si electronic cu semnatura electronica extinsa potrivit legii la adresa de e-mail

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota si prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de buletin de vot prin corespondenta. Formularul de vot poate fi obtinut, incepand cu data de 02.08.2021, intre orele 1000–16 00 de la sediul social al societatii sau de pe site-ul www.feper.ro.

In cazul votului prin corespondenta, buletinul de vot, completat si semnat, insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/carte de identitate in cazul persoanelor fizice, copie certificata pentru conformitate sub semnatura olografa a titularului, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, sub semnatura reprezentantului legal, cu aplicarea parafei, pot fi transmise, pana la data  de 07.09.2021, ora 1200, pentru AGOA si 07.09.2021, ora 1300,  pentru AGEA, dupa cum urmeaza:

a) depuse la sediul societatii din Bucuresti, din B-dul Dimitrie Pompei nr. 8, sector 2, etaj 5, secretariat FEPER, cu mentiunea scrisa cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 09/10.09.2021”

b) prin scrisoare recomandata, la sediul societatii din Bucuresti, din B-dul Dimitrie Pompei nr. 8, sector 2, cu confirmare de primire cu mentiunea scrisa cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 09/10.09.2021”

c) transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata, la adresa cosmina_deaconescu@feper.ro, mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/ EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR din data de 09/10.09.2021”

Buletinele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul adunarii generale.

Informatii suplimentare se pot obtine de la d-na Deaconescu Cosmina Clemansa intre orele 1000-1600, la telefon 021/ 242.02.75, precum si de pe website-ul Societatii www.feper.ro la Sectiunea Anunturi Actionari.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintelor la prima convocare, Adunarile Generale ale Actionarilor sunt convocate pentru data de 10.09.2021, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acestora.

 

PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE,

Marius Adrian MOLDOVAN

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.