vineri | 19 aprilie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


MECANICA CEAHLAU - MECF

Convocare AGA O & E 26/27.04.2021

Data Publicare: 23.03.2021 17:27:51

Cod IRIS: E3FEC

SOCIETATEA “MECANICA CEAHLAU” S.A.

- PIATRA NEAMT -

 

Catre,

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA BUCURESTI

BURSA DE VALORI BUCURESTI

RAPORT CURENT

in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 si ale Regulamentului nr. 5/2018 al ASF

Data raportului 23.03.2021

Denumirea entitatii emitente: Societatea “Mecanica Ceahlau” SA

Sediul social: Municipiul Piatra Neamt, str.Dumbravei, nr.6

Numarul de telefon/fax: 0233/211104/0233/216069

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 2045262

Numarul de ordine in Registrul Comertului : J27/8/1991

Capital social subscris si varsat : 23.990.846,00 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise : Bursa de Valori Bucuresti

 

Evenimente importante de raportat : Convocare Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor pentru data de 26/27.04.2021

 

Consiliul de Administratie al Mecanica Ceahlau S.A. cu sediul in Piatra Neamt str. Dumbravei, nr. 6 judetul Neamt inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J27/8/1991, Cod Unic de Inregistrare 2045262 intrunit in sedinta din data de 23.03.2021, in conformitate cu prevederile Legii nr.31/1990, republicata si completata, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 26.04.2021, ora 13,00, si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in data de 26.04.2021, ora 14,00 care vor avea loc la sediul societatii din municipiul Piatra Neamt, strada Dumbravei, nr.6, judetul Neamt pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 15.04.2021.

Convocarea este anexata la prezentul raport curent.

Materialele informative aferente punctelor de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor vor fi puse la dispozitia actionarilor incepand cu data de 26.03.2021.

Avand in vedere ultimele recomandari ale autoritatilor publice romane in legatura cu prevenirea/limitarea raspandirii COVID-19, MECANICA CEAHLAU SA recomanda actionarilor sai ca in masura posibilului:

  • sa acceseze materialele informative pentru AGOA si AGEA, in format electronic, disponibile pe website-ul societatii, mai degraba decat in format fizic la Registratura;
  • sa voteze prin corespondenta, prin utilizarea Buletinului de Vot;
  • sa utilizeze, ca mijloace de comunicare, e-mailul cu semnatura electronica extinsa incorporata, mai degraba decat transmiterea prin posta sau prin curier la Registratura atunci cand trimit (i) propuneri cu privire la adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi a AGOA sau AGEA, (ii) proiecte de hotarare, (iii) intrebari scrise inainte de AGOA SI AGEA, (iv) procurile pentru reprezentarea in AGOA si AGEA sau (v) Buletinele de Vot pentru votul prin corespondenta.

 

Convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor urmeaza sa fie publicata in Monitorul Oficial al Romaniei - Partea a IV-a si intr-un ziar de circulatie nationala.

 

 

Anexa:

Convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor pentru data de 26/27 aprilie 2021.

 

 

CONVOCARE

 

Consiliul de Administratie al Mecanica Ceahlau S.A. cu sediul in Piatra Neamt str. Dumbravei, nr. 6 judetul Neamt inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J27/8/1991, Cod Unic de Inregistrare 2045262 intrunit in sedinta din data de 23.03.2021, in conformitate cu prevederile Legii nr.31/1990, republicata si completata, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 26.04.2021, ora 13,00, si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in data de 26.04.2021, ora 14,00 care vor avea loc la sediul societatii din municipiul Piatra Neamt, strada Dumbravei, nr.6, judetul Neamt pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 15.04.2021,  cu urmatoarea ordine de zi:

      Pentru Adunarea Generala Ordinara:

 

1.         Alegerea secretariatului sedintei AGOA dintre actionarii societatii, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 art. 129, al. (2);

2.         Prezentarea, discutarea si aprobarea Raportului de activitate al Consiliului de Administratie pentru anul 2020;

3.         Prezentarea, discutarea si aprobarea Situatiilor financiare individuale pentru anul 2020, insotite de opinia auditorului financiar independent;

4.         Aprobarea acoperirii a pierderii aferente exercitiului financiar 2020 din profitul anilor viitori;

5.         Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru anul 2020;

6.         Prezentarea, discutarea si aprobarea directiilor principale de activitate si a BVC pentru anul 2021;

7.         Aprobarea neparticiparii la profit a administratorilor;

8.         Aprobarea Politicii de remunerare a structurii de conducere a Societatii, in conformitate cu dispozitiile art. 921 din Legea nr. 24/2017

9.         Aprobarea limitelor generale de remuneratie pentru administratori si directorii societatii, conform Art.15318 din Legea nr. 31/1990 republicata si actualizata;

10.     Aprobarea, exclusiv in scopuri de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului si pentru a asigura vacanta functiei pentru mandatul aferent perioadei 2021-2023, a revocarii mandatului auditorului KPMG Audit SRL incepand cu data adoptarii Hotararii de catre Adunarea Generala Ordinara, constatandu-se incetarea contractului de audit aferent anilor 2019 si 2020, ca urmare a executarii integrale de catre parti a drepturilor si obligatiilor asumate. Vot secret;

11.     Aprobarea numirii Deloitte Audit SRL, cu sediul social in, Bucuresti, Cladirea The Mark, str. Calea Grivitei, nr. 84-98 si 100-102, etaj 8 si 9, sector 1,  inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6775/1995,  Cod Unic de Inregistrare 7756924, in calitate de auditor financiar al societatii incepand cu data adoptarii Hotararii, pentru o perioada de 2 ani. Vot secret;

12.     Aprobarea imputernicirii Directorului General sa efectueze toate actele necesare pentru inregistrarea hotararii AGOA la Oficiul Registrului Comertului si efectuarea demersurilor pentru asigurarea publicitatii hotararilor adoptate. Directorul General poate sa mandateze si alte persoane pentru efectuarea inregistrarilor anterior mentionate;

13.     Aprobarea datei de 28.05.2021 (ex-date 27.05.2021)  ca data de identificare a actionarilor care urmeaza sa beneficieze de drepturi si asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGOA.

     

      Pentru Adunarea Generala Extraordinara:

1. Alegerea secretariatului sedintei AGEA dintre actionarii societatii, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 art. 129, al. (2);

2. Ratificarea Hotararii Consiliului de Administratie nr. 1 din 02.03.2021, la solicitarea Bancii Transilvania, pentru prelungirea scrisorii de contra-garantie, reprezentand 9,25% din total active imobilizate ale societatii mai putin creantele;

3. Aprobarea nivelului cumulat al garantiilor a caror valoare contabila totala este in suma de 3.021.638 lei  reprezentand cumulat procentul de 24,37% din total active imobilizate ale societatii mai putin creantele;

4. Imputernicirea Directorului General sa efectueze toate actele necesare pentru inregistrarea hotararilor AGEA la Oficiul Registrului Comertului si efectuarea demersurilor pentru asigurarea publicitatii hotararilor adoptate. Directorul General poate sa mandateze si alte persoane pentru efectuarea inregistrarilor anterior mentionate;

5. Aprobarea datei de 28.05.2021 (ex-date 27.05.2021)  ca data de identificare a actionarilor care urmeaza sa beneficieze de drepturi si asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGEA

 

 

Accesul actionarilor la Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara se face prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, cu procura speciala data persoanei fizice care ii reprezinta.

Procura speciala se va intocmi, in limba romana sau in limba engleza, in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant si unul pentru mandatar).

Procurile speciale in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, insotite de o fotocopie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al actionarului reprezentat si o fotocopie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al reprezentantului, vor fi depuse la sediul societatii sau prin e-mail la adresa asistent.manager@mecanicaceahlau.ro pana la data de 25.04.2021 orele 16,00.

Actionarul poate acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau de a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a societatii identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct. 14 din legea 297/2004 privind piata de capital, sau unui avocat.

 

Imputernicirea generala in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, insotite de o fotocopie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al actionarului reprezentat si o fotocopie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al reprezentantului, vor fi depuse la sediul societatii pana la data de 25.04.2021 orele 16,00.

Actionarii inregistrati la data de referinta (15.04.2021) in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarea Generala a Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.

Formularul de vot prin corespondenta in original, redactat in limba romana sau in limba engleza, impreuna cu copia actului de identitate sau certificatului de inregistrare al actionarului vor fi transmise societatii la sediul social pana la data de 25.04.2021 orele 16,00.

Procurile speciale/formularele de vot prin corespondenta insotite de actele de identificare ale actionarilor pot fi transmise si prin email cu semnatura electronica extinsa incorporata, astfel incat sa fie inregistrate la societate pana cel tarziu la data de 25.04.2021 ora 16.00 la adresa: asistent.manager@mecanicaceahlau.ro  mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA SI EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR MECANICA CEAHLAU SA din 26/27.04.2021”

Informatiile, materialele si documentele referitoare la punctele inscrise pe ordinea de zi, proiectele de hotarari, vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii si pe site-ul acesteia www.mecanicaceahlau.ro incepand cu data de 26.03.2021 atat in limba romana cat si in limba engleza.

Formularele procurilor speciale precum si formularul de vot prin corespondenta, actualizate, vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii si pe site-ul acesteia www.mecanicaceahlau.ro incepand cu data de 12.04.2021 atat in limba romana cat si in limba engleza.

Exercitarea votului se face incepand cu data de 12.04.2021.

Unul sau mai multi actionari care detin, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social  au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare sau Extraordinare a  Actionarilor, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala. Propunerile vor fi transmise, in scris, societatii pana la data de 12.04.2021 ora 16,00. De asemenea, unul sau mai multi actionari care detin, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social  au dreptul de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale. Proiectele de hotarare vor fi transmise in scris pana la data de 12.04.2021 orele 16,00.

Actionarii pot adresa, in scris, intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale incepand cu  data de 26.03.2021 si pana la data de 25.04.2021 orele 16,00.

In cazul in care, la prima convocare nu este indeplinit cvorumul legal si statutar necesar pentru desfasurarea adunarii generale ordinare si extraordinare a actionarilor, urmatoarea sedinta a Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor va avea loc pe data de 27.04.2021 cu aceeasi ordine de zi, in acelasi loc si la aceeasi ora. Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii si la  telefon 0233-211104 interior 117 sau prin e-mail: asistent.manager@mecanicaceahlau.ro

 

 

PRESEDINTELE CONSILULUI DE ADMINISTRATIE

Trifa Aurelian-Mircea-Radu



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.