joi | 28 martie, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ONE UNITED PROPERTIES - ONE

Convocare AGOA & AGEA 28.09.2022

Data Publicare: 24.08.2022 18:00:15

Cod IRIS: C9434

 

Catre: Bursa de Valori Bucuresti

            Autoritatea de Supraveghere Financiara, Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

 

 

 

RAPORT CURENT NR. 75/2022

Conform prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prevederile art. 99 din Codul Bursei de Valori Bucuresti, Titlul II, Emitenti si Instrumente Financiare.

Data raportului:

24.08.2022

Denumirea entitatii emitente:

One United Properties S.A. 

Sediul social:

Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20

Nr. Reg. Com.:

J40/21705/2007

Cod unic de inregistrare:

22767862

Capital social:

555.422.788 RON

Numar de actiuni emise:

2.777.113.940 actiuni ordinare

Simbol

ONE

Piata de tranzactionare:

Bursa de Valori Bucuresti, Segmentul Principal, Categoria Premium

Evenimente importante de raportat: Convocarea Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor One United Properties S.A. pentru data de 28.09.2022

Conducerea One United Properties S.A. (denumita in continuare „Societatea”) informeaza investitorii ca Consiliul de Administratie al Societatii a decis Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA) si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (AGEA) Societatii pentru data de 28.09.2022 (prima convocare), respectiv 29.09.2022 (a doua convocare), in cazul in care nu se indeplineste cvorumul de prezenta pentru prima sedinta, avand ordinea de zi prevazuta in convocatorul anexat ca Anexa 1 acestui raport curent.

Ordinea de zi a AGEA include cateva propuneri de modificare a actului constitutiv al Societatii. Pentru mai multe detalii cu privire la aceste propuneri, va rugam sa consultati Anexa 2 atasata acestui raport curent.

 

Presedinte Consiliu de Administratie

Claudio Cisullo


 

ANEXA 1 - CONVOCATOR

ONE UNITED PROPERTIES S.A.

Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20

J40/21705/2007, CUI 22767862, EUID: ROONRC.J40/21705/2007,

capital social subscris si integral varsat:

555.422.788 RON

(„Societatea”)

Convocator privind Adunarile Generale Ordinare si Extraordinare ale actionarilor societatii

ONE UNITED PROPERTIES S.A.

convocate pentru data de 28 septembrie 2022

Numar de iesire  801 din  24 august 2022

Consiliul de administratie al Societatii ONE UNITED PROPERTIES S.A., cu sediul social in Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/21705/2007, CUI 22767862, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/21705/2007, capital social subscris si integral varsat: 555.422.788 RON („OUP” sau „Societatea”),

In temeiul Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”), Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea nr. 24/2017”), Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare („Regulamentul nr. 5/2018”) si a actului constitutiv al Societatii („Actul Constitutiv”),

Convoaca:

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii („AGOA”) pentru data de 28 septembrie 2022, ora 10:00 a.m. la One Tower, et. 17, Calea Floreasca nr. 165, Sector 1, Bucuresti, Romania, la care vor participa toti actionarii Societatii inregistrati in registrul actionarilor (tinut de Depozitarul Central S.A.) pana la sfarsitul zilei de 19 septembrie 2022 stabilita ca data de referinta („Data de Referinta”); In caz de neintrunire a cvorumului de validitate la prima convocare, o a doua sedinta a AGOA se va desfasura la data de 29 septembrie 2022, ora 10:00 a.m. in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si avand aceeasi Data de Referinta; si

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii („AGEA”) pentru data de 28 septembrie 2022, ora 11:00 a.m. la One Tower, et. 17, Calea Floreasca nr. 165, Sector 1, Bucuresti, Romania, la care vor participa toti actionarii Societatii inregistrati in registrul actionarilor (tinut de Depozitarul Central S.A.) pana la sfarsitul zilei de 19 septembrie 2022 stabilita ca Data de Referinta. In caz de neintrunire a cvorumului de validitate la prima convocare, o a doua sedinta a AGEA se va desfasura la data de 29 septembrie 2022, ora 11:00 a.m., in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si avand aceeasi Data de Referinta.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor

1.        Aprobarea situatiilor financiare individuale si consolidate semestriale intocmite pentru primele sase luni din exercitiul financiar care se va incheia la 31 decembrie 2022, insotite de raportul Consiliului de Administratie si de raportul auditorului independent. In prima jumatate a exercitiului financiar care se va incheia la 31 decembrie 2022, Societatea a inregistrat un profit net consolidat de 347.805.834 RON, inregistrand in situatiile financiare individuale un profit net distribuibil in valoare de 46.075.910 RON.

2.      Aprobarea distribuirii de dividende interimare din primele sase luni din exercitiul financiar care se va incheia la 31 decembrie 2022, in valoare de 36.102.481,22 RON (brut), adica un dividend de 0,013 RON/actiune (brut, prin raportare la numarul total de actiuni emise de Societate la data convocarii AGOA) din profitul profit net distribuibil in valoare de 46.075.910 RON aferent primei jumatati a exercitiului financiar care se va incheia la 31 decembrie 2022.

Valoarea dividendului brut per actiune poate suferi modificari in cazul in care numarul total de actiuni emise de Societate se va schimba pana la data de inregistrare stabilita in conformitate cu punctul 5 de pe ordinea de zi AGOA, inclusiv in cazul exercitarii optiunilor acordate beneficiarilor programelor de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) deja aprobate prin hotarari adoptate de Adunarile Generale ale Actionarilor Societatii.

3.      Aprobarea aplicarii punctului 9 din Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nr. 61 din data de 26 aprilie 2022 privind stabilirea nivelului remuneratiei membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie pentru anul 2023. Astfel, pentru membrii neexecutivi ai Consiliului de Administratie care nu vor fi renumiti in aceasta calitate la expirarea mandatului, plata remuneratiei aferenta perioadei din 2023 in care au detinut calitatea de membrii neexecutivi ai Consiliului de Administratie va fi efectuata in termen de cel mult 60 de zile de la data sedintei anuale a adunarii generale ordinare a actionarilor in care va fi votata noua componenta a Consiliului de Administratie.

4.      Aprobarea numirii Deloitte Audit S.R.L. pentru un mandat ce va cuprinde auditarea situatiilor financiare individuale si consolidate ale Societatii pentru perioada ce se va incheia la 31 decembrie 2022, precum si autorizarea Consiliului de Administratie, in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate depline:

             a)      sa negocieze termenii si conditiile mandatului Deloitte Audit S.R.L., precum si sa negocieze, aprobe si semneze orice documente, respectiv sa indeplineasca orice acte si fapte juridice necesare, utile sau oportune in legatura cu cele de mai sus; si

             b)      sa imputerniceasca reprezentanti ai Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni.

5.      Stabilirea datei de:

        18 octombrie 2022 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017;

        17 octombrie 2022 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018; si

        3 noiembrie 2022 ca data platii calculata in conformitate cu prevederile art. 178 alin. (2) din Regulamentul nr. 5/2018.

Intrucat nu sunt aplicabile acestei AGOA, actionarii nu vor decide asupra celorlalte aspecte descrise de art. 176 alin. (1) din Regulamentul nr. 5/2018, cum ar fi data participarii garantate.

6.      Aprobarea imputernicirii membrilor executivi ai Consiliului de Administratie si/sau si/ sau al Directorilor Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGOA, sa depuna, sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor

1.      Aprobarea majorarii capitalului social cu suma de pana la 185.140.929,20 RON, prin emisiunea unui numar de pana la 925.704.646 de actiuni noi ordinare, nominative si dematerializate, cu valoarea nominala de 0,2 RON per actiune („Actiunile Noi”), in urma incorporarii a aproximativ 87 % din primele de emisiune rezultate in urma derularii majorarii capitalului social in perioada 27 iunie 2022 – 3 august 2022 („Majorarea Capitalului Social”), precum si aprobarea unui pret de 1,27 RON per actiune pentru compensarea fractiunilor de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului specific aratat mai jos si rotunjirii numarului de Actiuni Noi ce vor fi emise, conform prevederilor legale in vigoare, dupa cum urmeaza:

a)      Actiunile Noi vor fi alocate actionarilor Societatii proportional cu detinerile in capitalul social al Societatii; in cadrul Majorarii Capitalului Social, pentru fiecare 3 actiuni deja detinute va fi alocata 1 Actiune Noua (prin raportare la numarul total de actiuni emise de Societate la data convocarii AGEA), sub rezerva prevederilor literei b) de mai jos; acest algoritm de distribuire poate suferi modificari in cazul in care numarul total de actiuni emise de Societate se va schimba pana la data de inregistrare stabilita in conformitate cu punctul 12 de pe ordinea de zi AGEA, inclusiv in cazul exercitarii optiunilor acordate beneficiarilor programelor de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) deja aprobate prin hotarari adoptate de Adunarile Generale ale Actionarilor Societatii;

b)      In cazul in care numarul de actiuni la care ar fi indreptatit un actionar in cadrul Majorarii Capitalului Social nu este un numar natural, numarul de actiuni care vor fi efectiv alocate respectivului actionar va fi rotunjit in jos la urmatorul numar natural inferior;

c)      Pretul pentru compensarea fractiunilor de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului aratat la litera a) de mai sus si rotunjirii rezultatelor conform literei b) de mai sus, stabilit in conformitate prevederilor legale aplicabile va fi de 1,27 RON; si

d)      In urma Majorarii Capitalului Social, capitalul social al Societatii, acesta va fi de pana la 740.563.717,2 RON, integral subscris si varsat de actionari, impartit intr-un numar de pana la 3.702.818.586 actiuni nominative, dematerializate, cu o valoare nominala de 0,2 RON/actiune.

2.      Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie sa adopte orice decizie si sa efectueze orice acte sau fapte care ar fi necesare, utile sau recomandabile pentru implementarea Majorarii de Capital Social, inclusiv cu privire la urmatoarele aspecte:

(i) confirmarea sumei finale a Majorarii de Capital Social;

(ii) asigurarea listarii pe piata reglementata operata de Bursa de Valori Bucuresti a Actiunilor Noi, modificarea Actului Constitutiv in vederea reflectarii noului capital social al Societatii in urma finalizarii Majorarii de Capital Social;

(iii) aprobarea si executarea oricaror documente care au legatura cu Majorarea de Capital Social, inclusiv orice certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si orice alte acte si documente care sunt necesare, in vederea indeplinirii oricaror formalitati si autorizarea si/sau executarea oricaror alte actiuni care sunt necesare in vederea acordarii de efecte depline Majorarii de Capital Social; si

(iv) reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati si institutii competente (cum ar fi Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti, Depozitarul Central etc.) in vederea inregistrarii Majorarii de Capital Social.

3.      Aprobarea modificarii articolului 12.2. din Actul Constitutiv in sensul indicarii in mod expres a duratei mandatelor acordate membrilor Consiliului de Administratie. Astfel, articolul 12.2. va avea urmatorul continut:

12.2 Consiliul de Administratie este format din sapte (7) membri – doi (2) executivi si cinci (5) neexecutivi – numiti de AGOA pentru mandate de un (1) an, cu posibilitatea de a fi realesi pentru mandate subsecvente.

4.       Aprobarea modificarii articolului 13.1. din Actul Constitutiv in sensul modificarii conditiilor de convocare, respectiv a categoriilor de sedinte tinute de Consiliul de Administratie. Astfel, articolul 13.1. va avea urmatorul continut:

13.1 Consiliul de Administratie se va intruni in: (a) sedinte periodice, convocate de Presedintele Consiliului de Administratie, o data la fiecare 3 luni; convocarea pentru sedintele periodice se trimite membrilor Consiliului de Administratie cu cel putin cinci (5) zile calendaristice inainte de data propusa pentru sedinta periodica, precum si (b) o (1) sedinta de strategie desfasurata pe parcursul a mai multor zile, convocata anual de Presedintele Consiliului de Administratie la o data si intr-un loc propuse de Presedintele Consiliului de Administratie.

5.      Aprobarea modificarii articolului 13.2. din Actul Constitutiv in sensul modificarii conditiilor de convocare a sedintelor speciale ale Consiliului de Administratie. Astfel, articolul 13.2. va avea urmatorul continut:

13.2 Cand situatia o cere, se pot convoca sedinte speciale ale Consiliului de Administratie fie de catre Presedintele Consiliului de Administratie, fie la cererea motivata a doi membri ai Consiliului de Administratie sau a Directorului General al Societatii, in fiecare caz cu o convocare scrisa transmisa fiecarui membru al Consiliului de Administratie cu cel putin cinci (5) zile calendaristice inainte de data sedintei.

6.      Aprobarea modificarii articolului 13.3. din Actul Constitutiv in sensul detalierii conditiilor in care sunt transmise convocarile pentru sedintele Consiliului de Administratie. Astfel, articolul 13.3 va avea urmatorul continut:

13.3 Convocarile pentru sedintele Consiliului de Administratie vor fi transmise in scris, prin curier, scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau posta electronica si vor include ordinea de zi propusa cu materialele suport, locatia sedintei si orice alta documentatie suplimentara, dupa cum Presedintele Consiliului de Administratie va considera necesar. Convocarile, precum si toate materialele suport pot fi puse la dispozitia membrilor Consiliului de Administratie prin intermediul unei platforme/solutii informatice securizate cu acces digital electronic. Sedintele Consiliului de Administratie pot fi tinute in orice moment fara convocare daca toti membrii Consiliului de Administratie sunt prezenti sau daca cei care nu sunt prezenti au renuntat in mod expres in scris la cerinta primirii unei convocari pentru sedinta.

7.      Aprobarea modificarii articolului 13.4. din Actul Constitutiv in sensul detalierii conditiilor in care pot fi tinute sedintele Consiliului de Administratie. Astfel, articolul 13.4. va avea urmatorul continut:

13.4 Consiliul de Administratie poate tine sedinte cu prezenta fizica a membrilor sai, prin conferinta telefonica sau video sau prin corespondenta (inclusiv prin intermediul unei platforme electronice digitale cu acces securizat/unei solutii software care sa permita examinarea documentatiei sedintei, a materialelor de sprijin, a proiectelor de decizii si a proceselor-verbale etc). Continutul proceselor verbale intocmite in urma unei astfel de sedinte a Consiliului de Administratie prin conferinta telefonica sau video se va confirma in scris de catre toti membrii Consiliului de Administratie care participa la sedinta.

8.      Aprobarea modificarii articolului 14.3 din Actul Constitutiv in sensul completarii prerogativelor Consiliului de Administratie. Astfel, articolul 14.3 va avea urmatorul continut:

14.3 Consiliul de Administratie are urmatoarele competente de baza care nu pot fi delegate Directorilor:

a)  stabilirea si revizuirea strategiei principale, directiilor principale de activitate si de dezvoltare ale Societatii;

b)  stabilirea politicilor contabile si a sistemului de control financiar, precum si aprobarea planificarii financiare;

c)  numirea si revocarea directorilor, supravegherea activitatii directorilor si stabilirea remuneratiei lor;

d)  aprobarea contractelor de mandat ale directorilor Societatii;

e)  pregatirea raportului anual, organizarea AGA si implementarea hotararilor acesteia;

f)   introducerea cererii pentru deschiderea procedurii insolventei Societatii;

g)  indeplinirea atributiilor delegate catre Consiliul de Administratie de catre AGA, daca este cazul;

h)  reprezentarea Societatii in raporturile acesteia cu Directorii Societatii;

i)   mutarea sediului Societatii;

j)   schimbarea obiectului de activitate al Societatii (cu exceptia domeniului si activitatii principale a Societatii care pot fi modificare doar prin Hotarare a Adunarii Generale Extraordinare);

k)  definirea si emiterea comunicarilor publice in legatura cu toate aspectele care intra in competenta Consiliului de Administratie, toate aceste comunicari urmand sa fie coordonate si semnate de Presedintele Consiliului de Administratie.

9.      Aprobarea modificarii articolului 15.1. din Actul Constitutiv in sensul indicarii duratei mandatelor directorilor Societatii. Astfel, articolul 15.1. va avea urmatorul continut:

15.1 Directorii Societatii sunt numiti de Consiliului de Administratie pentru un mandat de un an, cu posibilitatea de a fi realesi pentru mandate subsecvente.

10.    Aprobarea adaugarii unui nou articol 15.5. dupa articolul 15.4. din Actul Constitutiv, in scopul stabilirii prerogativei directorilor Societatii de reprezentare a Societatii in organele de conducere (din care Societatea face parte) ale filialelor Societatii. Astfel, articolul 15.5. va avea urmatorul continut:

15.5 Fiecare dintre Directorul General si celalalt Director al Societatii are puterea de a reprezenta Societatea, cu drepturi depline de vot, individual si nu impreuna, in adunarile generale sau in orice alt organ de conducere (din care Societatea face parte) al filialelor Societatii si de a semna in numele si pe seama Societatii orice documente necesare, semnatura fiecaruia dintre Directorul General si celalalt Director al Societatii fiind opozabila Societatii.

11.    Aprobarea modificarii articolului 15.6. din Actul Constitutiv in sensul includerii Directorului Financiar al Societatii in categoria directorilor Societatii ale caror contracte de munca sunt suspendate pe durata detinerii calitatii de director al Societatii. Astfel, articolul 15.6. va avea urmatorul continut:

15.6 In cazul in care Directorii Societatii, respectiv Directorul General, celalalt Director si/sau Directorul Financiar, sunt angajati ai Societatii la data acceptarii mandatului de Director General, respectiv de Director sau de Director Financiar pe perioada mandatului, contractele individuale de munca ale respectivelor persoane se suspenda.

12.    Stabilirea datei de:

       3 noiembrie 2022 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGEA, in conformitate cu prevederile art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017;

       2 noiembrie 2022 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018;

       1 noiembrie 2022 ca data participarii garantate, in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) litera j) din Regulamentul nr. 5/2018;

       4 noiembrie 2022 ca data platii, in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) litera h) si ale art. 178 din Regulamentul nr. 5/2018; si

       11 noiembrie 2022 ca data platii calculata in conformitate cu prevederile art. 178 alin. (1) din Regulamentul nr. 5/2018 pentru plata pretului la care se compenseaza fractiunile de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului specific Majorarii de Capital Social.

13.    Aprobarea imputernicirii membrilor executivi ai Consiliului de Administratie si/sau si/ sau al Directorilor Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGEA, Actul Constitutiv al Societatii, sa depuna, sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA.

Prevederi diverse

     a)      Documentele aferente si in legatura cu ordinea de zi a AGEA si AGOA

Incepand cu data de 26 august 2022, toate materiale de prezentare referitoare la aspectele incluse pe ordinea de zi a AGEA si AGOA vor fi disponibile pe pagina web a Societatii, sectiunea destinata relatiei cu investitorii (https://one.ro/investor-relations/). Actionarii Societatii pot obtine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la aspectele incluse pe ordinea de zi a AGEA si AGOA.

     b)        Dreptul actionarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA sau AGEA.

Drepturile actionarilor prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat la sediul Societatii sau prin e-mail, conform reglementarilor ASF, la adresa investors@one.ro) pana la data de 12 septembrie 2022.

Cerintele de identificare mentionate la litera f) de mai jos sunt aplicabile si pentru actionarul/actionarii persoana fizica si/sau pentru reprezentantul legal al actionarului persoana juridica care solicita completarea ordinii de zi AGEA si AGOA.

In cazurile in care exercitarea acestui drept determina modificarea ordinii de zi a adunarii generale comunicate deja actionarilor, Societatea va trebui sa faca disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de Data de Referinta si cu respectarea termenului prevazut de Legea Societatilor.


       c)      Participarea si votul in cadrul Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor

La AGEA si AGOA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze numai actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta, conform prevederilor legale aplicabile societatilor pe actiuni listate pe Piata Reglementata operata de Bursa de Valori Bucuresti si ale Actului Constitutiv, personal (prin reprezentantii legali), prin reprezentant (pe baza de imputernicire speciala sau generala), cu respectarea prevederilor legale incidente, sau prin corespondenta (pe baza de buletin de vot prin corespondenta).

Accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal. Reprezentantii actionarilor persoane fizice/juridice vor fi identificati pe baza actului de identitate, insotit de imputernicirea speciala sau generala semnata de catre actionarul persoana fizica/reprezentantul legal al actionarului persoana juridica, dupa caz.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la Data de Referinta, primita de Societate de la Depozitarul Central S.A.

      d)      Imputernicirile generale

Imputernicirea generala poate fi acordata de actionari pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor, inclusiv in ceea ce priveste actele de dispozitie.

Imputernicirile generale, inainte de prima lor utilizare, se vor depune la/expedia catre sediul social al Societatii, situat in Str. Maxim Gorki nr. 20, Sector 1, Bucuresti, Romania, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului (sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform reglementarilor ASF, la adresa investors@one.ro), astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 23 septembrie 2022, ora 18:00.

Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. (19) din Legea 24/2017), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, conform prevederilor art. 105 alin. (15) din Legea 24/2017. Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

Impreuna cu imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii declaratia pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare, semnata in original si, dupa caz, stampilata, din care sa reiasa ca:

(i) imputernicirea este data de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

(ii) imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

       e)      Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta

Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifice de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot „pentru”, vot „impotriva” sau „abtinere”).

Imputernicirile speciale pot fi acordate oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contin instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent.

Imputernicirile speciale/ buletinul de vot prin corespondenta si documentele aferente, se vor depune la/expedia catre sediul social al Societatii, situat in Str. Maxim Gorki nr. 20, Sector 1, Bucuresti, Romania, inclusiv prin e-mail cu semnatura electronica extinsa (in cazul imputernicirilor speciale), respectiv prin e-mail (in cazul buletinelor de vot prin corespondenta), conform reglementarilor ASF, la adresa investors@one.ro), in original sau in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 23 septembrie 2022, ora 18:00, mentionand pe plic in clar sau in subiectul e-mail-ului „Pentru Adunarea Generala Extraordinara/Ordinara a Actionarilor din data de 28/29 septembrie 2022”.

La completarea imputernicirilor speciale/ buletinelor de vot prin corespondenta, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGEA si AGOA cu noi puncte sau propuneri de hotarari. In aceasta ipoteza, imputernicirile speciale/ buletinele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitie prin metodele aratate la litera a) de mai sus.

       f)       Votul electronic

Votul electronic poate fi exercitat prin utilizarea de mijloace electronice de vot conform art. 197 al Regulamentului nr. 5/2018, prin accesarea linkului https://one.evote.ro/ de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Pentru identificare si acces online la AGOA si AGEA, actionarii vor furniza urmatoarele informatii:

In cazul persoanelor fizice

  • numele si prenumele;
  • codul numeric personal
  • adresa de e-mail;
  • copia actului de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere)*;
  • numarul de telefon (optional).

In cazul persoanelor juridice:

  • denumirea persoanei juridice;
  • codul unic de inregistrare (CUI);
  • numele si prenumele reprezentantului legal;
  • codul numeric personal al reprezentantului legal;
  • adresa de e-mail;
  • actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere)*;
  • copia certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau a oricarui document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica, vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de data de referinta*;
  • numarul de telefon (optional).

Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat cu semnatura legalizata de notarul public in limbile romana/engleza.

*copia electronica a documentelor mai sus mentionate va fi incarcata online (upload) in campurile dedicate. Fisierele ce pot fi incarcate pot avea una dintre urmatoarele extensii: .jpg, .pdf, .png.

Actionarul se poate conecta si vota ori de cate ori doreste in intervalul desemnat votului prin corespondenta si/sau live, ultima optiune de vot (inainte de expirarea sesiunii de vot) fiind cea inregistrata.

Bucuresti, 24 august 2022.

Dl. Claudio Cisullo - Presedintele Consiliului de Administratie

_______________________________

 


 

ANEXA 2

NOTE EXPLICATIVE CU PRIVIRE LA PUNCTELE DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR („AGEA”) SOCIETATII ONE UNITED PROPERTIES S.A. („SOCIETATEA”)

Punctele 1 si 2:

Societatea a inregistrat cu titlu de prima de emisiune rezultate in urma derularii ofertei publice in perioada 27 iunie 2022 – 3 august 2022 suma 213.122.328 RON, reprezentand diferenta dintre pretul final de subscriere inmultit cu numarul total de actiuni noi subscrise in cadrul majorarii capitalului social si valoarea nominala totala a actiunilor noi subscrise („Primele de Emisiune”).

Consiliul de Administratie al Societatii propune astfel actionarilor majorarea capitalului social cu suma de pana la 185.140.929,20 RON, prin emisiunea unui numar de pana la 925.704.646 de actiuni noi ordinare, nominative si dematerializate, cu valoarea nominala de 0,20 RON per actiune („Actiunile Noi”), in urma incorporarii a aproximativ 87% din Primele de Emisiune. Actiunile Noi vor fi alocate actionarilor Societatii proportional cu detinerile actuale in capitalul social al Societatii; in cadrul Majorarii Capitalului Social, pentru fiecare 3 actiuni deja detinute va fi alocata 1 Actiune Noua (prin raportare la numarul total de actiuni emise de Societate la data convocarii AGEA). Acest algoritm de distribuire poate suferi modificari in cazul in care numarul total de actiuni emise de Societate se va schimba pana la data de inregistrare stabilita in conformitate cu punctul 12 de pe ordinea de zi AGEA, inclusiv in cazul exercitarii optiunilor acordate beneficiarilor programelor de alocare a actiunilor (de tip „stock options plan”) deja aprobate prin hotarari adoptate de Adunarile Generale ale Actionarilor Societatii.

In cazul in care numarul de actiuni la care ar fi indreptatit un actionar in cadrul Majorarii Capitalului Social nu este un numar natural, numarul de actiuni care vor fi efectiv alocate respectivului actionar va fi rotunjit in jos la urmatorul numar natural inferior. Fractiunile de instrumente financiare rezultate in Majorarii Capitalului Social vor fi compensate in conformitate cu prevederile legii aplicabile. In legatura cu Majorarea Capitalului Social, se are in vedere si imputernicirea Consiliului de Administratie sa adopte orice decizie si sa efectueze orice acte sau fapte care ar fi necesare, utile sau recomandabile pentru implementarea Majorarii Capitalului Social.

 

Punctul 3:

Propunerea privind modificarea articolului 12.2. din Actul Constitutiv in sensul indicarii in mod expres a duratei mandatelor acordate membrilor Consiliului de Administratie in Actul Constitutiv este facuta pentru a alinia prevederile Actului Constitutiv cu Hotararea AGOA nr. 61 din 26 aprilie 2022, prin care membrii Consiliului de Administratie au fost numiti pentru un mandat de un (1) an.

Varianta existenta

Varianta modificata

„Consiliul de Administratie este format din sapte (7) membri – doi (2) executivi si cinci (5) neexecutivi – numiti de AGOA, cu posibilitatea de a fi re-alesi pentru mandate subsecvente.”

„Consiliul de Administratie este format din sapte (7) membri – doi (2) executivi si cinci (5) neexecutivi – numiti de AGOA pentru mandate de un (1) an, cu posibilitatea de a fi re-alesi pentru mandate subsecvente.”

Punctul 4:

Propunerea privind modificarea articolului 13.1 din Actul Constitutiv in sensul cresterii termenului de transmitere a convocarii membrilor Consiliului de Administratie de la trei (3) la cinci (5) zile anterior tinerii sedintei are rolul de a spori previzibilitatea asupra convocarii sedintelor Consiliului de Administratie, favorizand astfel o prezenta de 100% in cadrul acestora. Mai mult, aceasta modificare procedurala urmareste si acordarea membrilor Consiliului de Administratie a unui termen suficient pentru analizarea propunerilor de pe ordinea de zi, inclusiv a documentelor in sustinerea sau in legatura cu acestea.

De asemenea, introducerea obligativitatii intrunirii Consiliului de Administratie anual intr-o sedinta de strategie este benefica intrucat urmareste eficientizarea dezvoltarii si implementarii planului strategic pentru o crestere a competitivitatii si productivitatii Societatii.

Varianta existenta

Varianta modificata

„Consiliul de Administratie se va intruni in sedinte periodice, convocate de Presedintele Consiliului de Administratie, o data la fiecare 3 luni. Convocarea pentru sedintele periodice se trimite membrilor Consiliului de Administratie cu cel putin trei (3) zile calendaristice inainte de data propusa pentru sedinta periodica.”

„Consiliul de Administratie se va intruni in: (a) sedinte periodice, convocate de Presedintele Consiliului de Administratie, o data la fiecare 3 luni; convocarea pentru sedintele periodice se trimite membrilor Consiliului de Administratie cu cel putin cinci (5) zile calendaristice inainte de data propusa pentru sedinta periodica si (b) o (1) sedinta de strategie desfasurata pe parcursul a mai multor zile, convocata anual de Presedintele Consiliului de Administratie la o data si intr-un loc propuse de Presedintele Consiliului de Administratie.”

Punctul 5:

Propunerea privind modificarea articolului 13.2. din Actul Constitutiv in sensul cresterii termenului de transmitere a convocarii membrilor Consiliului de Administratie anterior tinerii sedintelor speciale ale Consiliului de Administratie de la o (1) zi la cinci (5) zile are rolul de a spori previzibilitatea asupra convocarii sedintelor speciale ale Consiliului de Administratie, favorizand astfel o prezenta de 100% in cadrul acestora. Mai mult, aceasta modificare procedurala urmareste si acordarea membrilor Consiliului de Administratie a unui termen suficient pentru analizarea propunerilor de pe ordinea de zi, inclusiv a documentelor in sustinerea sau in legatura cu acestea.

Varianta existenta

Varianta modificata

„Cand situatia o cere, se pot convoca sedinte speciale ale Consiliului de Administratie fie de catre Presedintele Consiliului de Administratie, fie la cererea motivata a doi membri ai Consiliului de Administratie sau a Directorului General al Societattii, in fiecare caz cu o convocare scrisa transmisa fiecarui membru al Consiliului de Administratie cu cel putin o (1) zi calendaristica inainte de data sedintei.”

„Cand situatia o cere, se pot convoca sedinte speciale ale Consiliului de Administratie fie de catre Presedintele Consiliului de Administratie, fie la cererea motivataa a doi membri ai Consiliului de Administratie sau a Directorului General al Societatii, in fiecare caz cu o convocare scrisa transmisa fiecarui membru al Consiliului de Administratie cu cel putin cinci (5) zile calendaristice inainte de data sedintei.”

Punctul 6:

Propunerea privind modificarea articolului 13.3. din Actul Constitutiv in legatura cu posibilitatea punerii la dispozitie a convocarilor si a materialelor suport prin intermediul unei platforme/unei solutii informatice securizate cu acces digital electronic faciliteaza, favorizeaza si optimizeaza procesul de convocare a sedintelor Consiliului de Administratie intr-o maniera usor accesibila si flexibila, care asigura totodata securitatea si integritatea informatiilor furnizate.

Varianta existenta

Varianta modificata

Convocarile pentru sedintele Consiliului de Administratie vor fi transmise in scris, prin curier, scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau posta electronica si vor include ordinea de zi propusa cu materialele suport, locatia sedintei si orice alta documentatie suplimentara, dupa cum Presedintele Consiliului de Administratie va considera necesar. Sedintele Consiliului de Administratie pot fi tinute in orice moment fara convocare daca toti membrii Consiliului de Administratie sunt prezenti sau daca cei care nu sunt prezenti au renuntat in mod expres in scris la cerinta primirii unei convocari pentru sedinta.

Convocarile pentru sedintele Consiliului de Administratie vor fi transmise in scris, prin curier, scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau posta electronica si vor include ordinea de zi propusa cu materialele suport, locatia sedintei si orice alta documentatie suplimentara, dupa cum Presedintele Consiliului de Administratie va considera necesar. Convocarile, precum si toate materialele suport pot fi puse la dispozitia membrilor Consiliului de Administratie prin intermediul unei platforme/solutii informatice securizate cu acces digital electronic. Sedintele Consiliului de Administratie pot fi tinute in orice moment fara convocare daca toti membrii Consiliului de Administratie sunt prezenti sau daca cei care nu sunt prezenti au renuntat in mod expres in scris la cerinta primirii unei convocari pentru sedinta.

Punctul 7:

Propunerea privind modificarea articolului 13.4. din Actul Constitutiv in legatura cu modurile de desfasurare a sedintelor Consiliului de Administratie urmareste detalierea modalitatii de tinere a sedintelor Consiliului de Administratie si eficientizarea tinerii acestor sedinte.

Astfel, se precizeaza in mod suplimentar ca participarea poate sa fie inclusiv prin prezenta fizica si de asemenea, cu privire la participarea la aceste sedinte prin corespondenta, se specifica in mod expres ca aceasta se poate realiza inclusiv prin intermediul unei platforme electronice digitale cu acces securizat/unei solutii software care sa permita examinarea documentatiei sedintelor, a materialelor suport, a proiectelor de rezoluttie, a proceselor-verbale etc – similar cu modalitatea de transmitere a convocarii.

Varianta existenta

Varianta modificata

„Consiliul de Administratie poate tine sedinte, prin conferinta telefonica sau video sau prin corespondenta. Continutul proceselor verbale intocmite in urma unei astfel de sedinte a Consiliului de Administratie prin conferinta telefonica sau video se va confirma in scris de catre toti membrii Consiliului de Administratie care participa la sedinta.”

„Consiliul de Administratie poate tine sedinte cu prezenta fizica a membrilor sai, prin conferinta telefonica sau video sau prin corespondenta (inclusiv prin intermediul unei platforme electronice digitale cu acces securizat/unei solutii software care sa permita examinarea documentatiei sedintei, a materialelor de sprijin, a proiectelor de decizii si a proceselor-verbale etc.). Contnutul proceselor verbale intocmite in urma unei astfel de sedinte a Consiliului de Administratie prin conferinta telefonica sau video se va confirma in scris de catre toti membrii Consiliului de Administratie care participa la sedinta.”

Punctul 8:

Propunerea privind modificarea articolului 14.3. din Actul Constitutiv aduce anumite modificari in legatura cu competentele de baza ale Consiliului de Administratie care nu pot fi delegate Directorilor.

Astfel, potrivit noii versiuni, in mod suplimentar fata de versiunea anterioara, se prevede ca stabilirea si revizuirea strategiei principale este o prerogativa a Consiliului de Administratie care nu poate fi delegata Directorilor, intrucat aceasta asigura un fundament pentru initierea si evaluarea directiilor tactice, cu efecte directe in planul functionalitatii Societatii.

Se introduce de asemenea o noua competenta exclusiva a Consiliului de Administratie cu privire la definirea si emiterea de comunicari publice in legatura cu toate aspectele care intra in competenta Consiliului de Administratie, prin care se urmareste transmiterea clara, nemijlocita si unitara a viziunii Consiliului de Administratie.

Varianta existenta

Varianta modificata

„Consiliul de Administratie are urmatoarele competente de baza care nu pot fi delegate Directorilor:

a) stabilirea directiilor principale de activitate si de dezvoltare ale Societatii;

b) stabilirea politicilor contabile si a sistemului de control financiar, precum si aprobarea planificarii financiare;

c) numirea si revocarea directorilor, supravegherea activitatii directorilor si stabilirea remuneratiei lor;

d) aprobarea contractelor de mandat ale directorilor Societatii;

e) pregatirea raportului anual, organizarea AGA si implementarea hotararilor acesteia;

f) introducerea cererii pentru deschiderea procedurii insolventei Societatii;

g) indeplinirea atributiilor delegate catre Consiliul de Administratie de catre AGA, daca este cazul;

h) reprezentarea Societatii in raporturile acesteia cu Directorii Societatii;

i) mutarea sediului Societatii;

j) schimbarea obiectului de activitate al Societatii (cu exceptia domeniului si activitatii principale a Societatii care pot fi modificate doar prin Hotarare a Adunarii Generale Extraordinare).”

„Consiliul de Administratie are urmatoarele competente de baza care nu pot fi delegate Directorilor:

a) stabilirea si revizuirea strategiei principale, directiilor principale de activitate si de dezvoltare ale Societatii;

b) stabilirea politicilor contabile si a sistemului de control financiar, precum si aprobarea planificarii financiare;

c) numirea si revocarea directorilor, supravegherea activitatii directorilor si stabilirea remuneratiei lor;

d) aprobarea contractelor de mandat ale directorilor Societatii;

e) pregatirea raportului anual, organizarea AGA si implementarea hotararilor acesteia;

f) introducerea cererii pentru deschiderea procedurii insolventei Societatii;

g) indeplinirea atributiilor delegate catre Consiliul de Administratie de catre AGA, daca este cazul;

h) reprezentarea Societatii in raporturile acesteia cu Directorii Societatii;

i) mutarea sediului Societatii;

j) schimbarea obiectului de activitate al Societatii (cu exceptia domeniului si activitatii principale a Societatii care pot fi modificate doar prin Hotarare a Adunarii Generale Extraordinare);

k) definirea si emiterea comunicarilor publice in legatura cu toate aspectele care intra in competenta Consiliului de Administratie, toate aceste comunicari urmand sa fie coordonate si semnate de Presedintele Consiliului de Administratie.”

Punctul 9:

In mod similar cu punctul 3 de pe ordinea de zi in ceea ce priveste Consiliul de Administratie, propunerea privind modificarea articolului 15.1. din Actul Constitutiv in sensul indicarii in mod expres a duratei mandatelor acordate directorilor in Actul Constitutiv are in vedere alinierea prevederilor Actului Constitutiv cu Decizia Consiliului de Administratie nr. 25 din 26 aprilie 2022, prin care directorii Societatii au fost numiti pentru un termen de un (1) an.

Varianta existenta

Varianta modificata

„Directorii Societatii sunt numiti de Consiliului de Administratie pentru un mandat de un doi ani, cu posibilitatea de a fi realesi pentru mandate subsecvente.”

„Directorii Societatii sunt numiti de Consiliului de Administratie pentru un mandat de un (1) an, cu posibilitatea de a fi realesi pentru mandate subsecvente.”

Punctul 10:

Propunerea privind introducerea articolului 15.5. din Actul Constitutiv care prevede ca fiecare dintre Directorul General si celalalt Director al Societatii are puterea de a reprezenta Societatea, cu drepturi depline de vot, individual si nu impreuna, in adunarile generale sau in orice alt organ de conducere (din care Societatea face parte) al filialelor Societatii urmareste flexibilizarea procesului de luare a deciziilor la nivelul filialelor.

 

Varianta introdusa

 

„Fiecare dintre Directorul General si celalalt Director al Societatii are puterea de a reprezenta Societatea, cu drepturi depline de vot, individual si nu impreuna, in adunarile generale sau in orice alt organ de conducere (din care Societatea face parte) al filialelor Societatii si de a semna in numele si pe seama Societatii orice documente necesare, semnatura fiecaruia dintre Directorul General si celalalt Director al Societatii fiind opozabila Societatii.”

Punctul 11:

Propunerea privind modificarea articolului 15.6. din Actul Constitutiv vizeaza introducerea Directorului Financiar pe langa celelalte categorii de Directori ai Societatii (i.e., Director General, Director) in ceea ce priveste suspendarea automata a contractelor individuale de munca ale acestora la data acceptarii mandatelor in aceasta pozitie in Societate.

Varianta existenta

Varianta modificata

„In cazul in care Directorii Societatii, respectiv Directorul General si celalalt Director, sunt angajati ai Societatii la data acceptarii mandatului de Director General, respectiv de Director, pe perioada mandatului, contractele individuale de munca ale respectivelor persoane se suspenda.”

„In cazul in care Directorii Societatii, respectiv Directorul General, celalalt Director si/sau Directorul Financiar, sunt angajati ai Societatii la data acceptarii mandatului de Director General, respectiv de Director sau de Director Financiar, pe perioada mandatului, contractele individuale de munca ale respectivelor persoane se suspenda.”

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.