RAPORT CURENT
conform Reg. A.S.F. nr. 5/2018, cu modificarile si ale Legii nr.24/2017
Data raportului: 01.04.2021
Denumirea entitatii emitente: SANTIERUL NAVAL 2 MAI S.A. MANGALIA
Sediul social: Str. Rozelor, nr. 3, Mangalia, Jud. Constanta, cod postal 905500
Numar tel./fax: 0241 753347; 0241 752107
Cod unic de inregistrare la O.R.C.: RO2413593
Numar de ordine in Registrul Comertului: J13/759/1991
Capital soc. subscris si varsat: 16.681.612,5 RON
Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: AeRO
I. Evenimente importante de raportat
a) Schimbari in controlul asupra societatii comerciale:- nu este cazul
b) Achizitii sau instrainari substantiale active – nu este cazul
c) Procedura falimentului – nu este cazul
d) Alte evenimente:
Completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii Santierul Naval 2 Mai S.A. Mangalia convocata pentru data de 28.04.2021/29.04.2021, la solicitarea A.S.F. ROMANIA, cf Adresa nr. 79/01.04.2021.
Anexa: Convocatorul adunarii generale ordinare a actionarilor societatii Santierul Naval 2Mai S.A. Mangalia, convocata pentru data de 28.04.2021/29.04.2021, completat.
CONVOCATORUL COMPLETAT AL ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR
(conform solicitarii A.S.F. Romania din 01.04.2021)
In conformitate cu prevederile art. 1171, alin. (1) din Legea societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Art. 92, alin. (3), (4) si (5) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, la cererea A.S.F. ROMANIA,Consiliul de Administratie a decis in sedinta de azi,01.04.2021, completarea ordinii de zi a adunarii generale ordinare a actionarilor societatii Santierul Naval 2 Mai S.A. Mangalia, convocata pentru data de 28.04.2021/29.04.2021, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV a, nr. 1262/26.03.2021 si in ziarul BURSA din data de 29.03.2021, cu urmatorul punct :
6. Aprobarea politicii de remunerare a conducatorilor societatii (administratori si directori) in conformitate cu prevederile art. 92 ind. 1 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.
Astfel, pentru sedinta ordinara convocata pentru data de 28.04.2021, ora 11.00, iar in caz de neintrunire cvorum in data de 29.04.2021, la sediul societatii din Mangalia, strada Rozelor, nr. 3, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 16.04.2020,ordinea de zi va fi urmatoarea:
1. Analizarea si aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite pentru exercitiul financiar 2020, pe baza raportului administratorilor si raportului auditorului financiar;
2. Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net realizat in anul 2020 si fixarea dividendului;
3. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar aferent anului 2021;
4. Prezentarea executiei bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar aferent anului 2020;
5. Pronuntarea asupra gestiunii administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar aferent anului 2020, in baza rapoartelor prezentate;
6. Aprobarea politicii de remunerare a conducatorilor societatii (administratori si directori) in conformitate cu prevederile art. 92 ind. 1 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.
7. Aprobarea datei de 21.05.2021 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor A.G.O.A. din data de 28/29.04.2021, a datei de 20.05.2021 ca ex-date si a datei de 09.06.2021 ca „data platii”, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata;
8. Imputernicirea Directorului General al Societatii, sau a inlocuitorului acestuia, in vederea efectuarii procedurilor si formalitatilor prevazute de lege in scopul inregistrarii hotararii/ hotararilor A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Constanta.
In cazul in care nu este atins cvorumul necesar pentru intrunirea adunarii generale ordinare in data de 28.04.2021, adunarea generala ordinara se va tine in data de 29.04.2021, in acelasi loc, la aceeasi ora, cu aceeasi ordine de zi si data de referinta.
Numai persoanele care sunt actionari la data de 16.04.2021 pot vota in cadrul adunarii generale ordinare a actionarilor din data de 28/29.04.2021.
In considerarea prevederilor Art.92 alin.(3)-(7), (10(-(13) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata:
(1) Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din
capitalul social are/au dreptul:
a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct
sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si
b) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse
pe ordinea de zi a adunarii generale in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocatorului.
(2) Drepturile prevazute la alin. (1) pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii
de curierat sau prin mijloace electronice).
(3) Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute la alin. (1) lit. a) si b) in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a
adunarii generale „impreuna cu acte care permit identificarea actionarului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primire la sediul Societatii in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, cu mentiunea scrisa clar „Pentru adunarea generala ordinara a actionarilor din data de 28/29.04.2021”.
Intrebarile actionarilor vor putea fi transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice. Raspunsurile vor fi transmise actionarilor pana la data de 23.04.2021.
Accesul actionarilor persoane fizice indreptatiti sa participe la adunarea generala a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate.
Actionarii care nu au capacitate de exercitiu, precum si persoanele juridice, pot fi reprezentati/reprezentate prin reprezentantii lor legali, care, la randul lor, pot sa acorde altor persoane imputernicirea pentru adunarea generala.
Incepand cu data de 26.03.2021, informatii suplimentare si materialele privind ordinea de zi pot fi consultate de actionarii societatii, la sediul societatii din Mangalia, str. Rozelor, nr. 3, telefon 0241/753347, fax 0241/752107, intre orele 8.00 – 16.00 sau pe site-ul societatii www.sn2mai.ro.
Participarea la sedinta si la vot se face conform legislatiei specifice in vigoare prin reprezentare directa sau pe baza de imputernicire speciala/generala.
In cazul votului prin corespondenta, buletinul de vot, completat si semnat, va fi transmis prin posta sau prin e-mail, cu semntura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 pana la data de 26.04.2021, la adresa societatii din str, Rozelor, nr.3, Mangalia, cod postal 905500, respectiv adresa de e-mail: office@sn2mai.ro, cu mentiunea scrisa clar "Pentru adunarea generala ordinara a actionarilor din data de 28/29.04.2021".
In conformitate cu prevederile Articolului 17 – Exercitarea dreptului de vot in adunarea generala a actionarilor, punctul 6. din Actul constitutiv al societatii, “Procurile (Imputernicirile speciale) se depun la societate cu cel putin o ora inainte de adunarea generala, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Copii ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul - verbal al adunarii generale. Vor fi depuse in original, la prima, sau, dupa caz, la a doua convocare, facandu-se mentiune despre aceasta in convocator si in procesul - verbal al Adunarii Generale a Actionarilor” si se pot descarca de pe site-ul societatii www.sn2mai.ro.
Director General
.................................
Romulus DUMITRANA