Catre,
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
office@asfromania.ro
BURSA DE VALORI BUCURESTI-ATS-AeRO
ats@bvb.ro
RAPORT CURENT
Conform Regulamentului ASF nr 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si legi nr 24/2017
Data raportului 23.03.2021
Denumirea societatii: TRANSCOM S.A.
Sediul social: Bucuresti, strSpataru Preda, nr 7B, sector 5
e-mail: transcom@transcom.ro
CUI :RO1574478
Nr. De ordine la Registrul Comertului : J40/846/1991
Capital social subscris si varsat : 1169822,20 lei
Piata pe care se tranzactioneaza volorile mobiliare emise:
Sistemul alternativ de tranzactionare –ATS-AeRO (symbol de piata TRVM)
Eveniment important de raportat:
Administratorul unic al societatii TRANSCOM S.A. a convocat Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 28.04.2021 ora 12,00.
Anexam alaturat Convocatorul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii TRANSCOM S.A.
C O N V O C A T O R
Administratorul unic al Societatii TRANSCOM SA cu sediul in Bucuresti, str. Spataru Preda, nr.7B, sector 5, inmatriculata la ORC Mun.Buc. cu nr.J40/846/1991, CUI RO1574478, in temeiul prevederilor Legii 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii 24/2017 si Actului Constitutiv, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 28.04 2021, ora 12,00 la sediul societatii din str. Spataru Preda, nr. 7 B, sector 5
La adunarea generala sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de referinta 14.04.2021.
Ordinea de zi este:
1. Raportuil Administratorului unic pentru activitatea anului 2020;
2. Prezentarea situatiilor financiare pe anul 2020 a contului de profit si pierdere;
3. Aprobarea repartizarii profitului net realizat pe anul 2020. Administratorul unic propune ca profitul net sa fie repartizat pentru acoperiea pierderilor din perioada anterioara;
4. Raportul Comisiei de cenzori pentru activitatea anului 2020;
5. Raportul auditoriului financiar;
6. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2021;
7. Aprobarea descarcarii de gestiune a Administratorului unic pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2020;
8. Prezentarea declaratiei privind guvernanta corporativa;
9. Politica de remunerare pentru administratorul unic al societatii;
10. In conformitate cu art. 86 din Legea nr. 24/2017 aprobarea datei de 19.05.2021 ca data de inregistrare (ex.data 18.05.2021) pentru indentificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale;
11. Imputernicirea si mandatarea Administratorului unic al societatii , doamna Mihai Florica , pentru indeplinirea tuturor formalitatilor legale in vederea aducerii la indeplinire si inregistrarii prevederilor hotararilor adoptate.
Documentele informative cuprinse in ordinea de zi a adunarilor generale sunt puse la dispozitia actionarilor incepand cu data publicarii convocatorului in Monitorul Oficial, la sediul societatii Bucuresti, str. Spataru Preda, nr.7 B, sector 5, in zilele lucratoare, intre orele 09:00 – 16:00 si pe website-ul societatii www.transcom.ro.
Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul ca in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocatorului in Monitorul Oficial sa introduca puncte pe ordinea de zi a adunarii generale cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele incluse sau propuse de a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, urmand ca raspunsul sa-l primeasca in cadrul adunarii generale. Societatea poate raspunde intrebarilor formulate inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul www.transcom.ro.
Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct pe baza cartii de identitate, sau pot fi reprezentati de o alta persoana fizica, sau juridica in baza unei imputerniciri speciale sau generale. Totodata actionarii au dreptul de a vota si prin corespondenta.
Accesul actionarilor, persoane fizice, indreptatiti sa participle la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora.
Actionarii persoane juridice pot participa la adunarea generala prin reprezentantul legal, calitatea reprezentantului legal fiind dovedita prin prezentarea unui certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inregistrat legal, care sa ateste calitatea reprezentantului legal. Documentele care atesta calitatea reprezentatului legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data adunarii generale extraordinare a actionarilor.
In situatia in care actionarul este reprezentat de catre alta persoana, reprezentantul va prezenta imputernicirea speciala/generala, semnata de catre actionarul persoana fizica sau de catre reprezentantul legal al persoanei juridice, actul de identitate al reprezentantului si dovada calitatii de reprezentant legal al semnatarului imputernicirii.
Formularele de imputerniciri speciale/generale si buletinul de vot prin corespondenta se pot obtine de la sediul societatii si de pe site-ul www.transcom.ro incepand cu data publicarii convocatorului in Monitorul Oficial si se depun in original cu cel putin 48 de ore inainte de adunarea generala sau pot fi transmise la adresa de e-mail transcom@transcom.ro
In cazul in care la data de 28.04.2021 nu se indeplineste cvorumul legal pentru prima convocare, adunarea generala se convoaca la data de 29.04..2021 la aceeasi ora, in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi si aceeasi data de referinta.
Administrator Unic,
Mihai Florica