sâmbătă | 27 aprilie, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ROPHARMA SA - RPH

Hotarari AGA O & E 27.04.2017

Data Publicare: 27.04.2017 19:01:50

Cod IRIS: C087C

Raport curent conform Regulamentului nr. 1/2006 al CNVM

Data raportului: 27.04.2017

Denumirea entitatii emitente: Ropharma SA

Sediu social: Brasov, str. Iuliu Maniu, nr.55, et.1, jud. Brasov

Cod unic de inregistrare: 1962437 cu atribut RO

Numar de ordine in Registrul Comertului: J08/2886/2007

Capital social subscris si varsat: 51.126.741,3 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB, Standard

Eveniment important de raportat

ROPHARMA informeaza ca in data de 27.04.2017, orele 11.00 respectiv 12.00 au avut loc Adunarea Generala Ordinara si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, in cadrul carora au fost adoptate urmatoarele hotarari:

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor:

1. Aproba situatiile financiare aferente exercitiului financiar – contabil 2016 ale Societatii, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar.

2. Aproba repartizarea profitului net al societatii in suma de 7.290.748 lei dupa cum urmeaza :

- Rezerva legala: 410.284 lei

- Pentru acoperirea pierderilor inregistrate de societatile absorbite: 2.317.300 lei

- Pentru acoperirea cheltuielilor inregistrate in anul 2016 aferente exercitilor fiscale anterioare: 45.678 lei

- Rezultat reportat: 4.517.496 lei

3. Aproba situatiile financiare consolidate aferente exercitiului financiar – contabil 2016, ale Societatii si ale afiliatilor: FARMACIA TESA S.R.L., AESCULAP PROD S.R.L., ICS EUROFARMACO S.A., IMAV PHARM S.R.L., FARMACIA ECOFARM S.R.L., CAMPANULA FARM S.R.L., ROPHARMA LOGISTIC S.A., TEO HEALTH S.A.

4. Aproba Bugetul de venituri si cheltuieli agregat pentru anul 2017, respectiv:

- Total venituri din exploatare: 504.000.000 lei;

- Total cheluieli din exploatare: 492.175.000 lei ;

- Rezultat din exploatare: 11.825.000 lei

- Profit net: 9.300.000 lei.

5. Aproba Bugetul de investitii pe anul 2017 in suma de 9.400.000 lei.

6. Aproba descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie.

7. Ratifica actele si faptele membrilor Consiliului de Administratie si conducerii executive ale Societatii aferente anului 2016.

8. Imputerniceste urmatoarele persoane in vederea participarii la Adunarile Generale ale Actionarilor societatilor in care Ropharma are participatie si sa voteze cu toate voturile disponibile pentru aprobarea tuturor punctelor din ordinea de zi.:

- Dl. Alin Constantin Radasanu pentru a participa la AGA TEO HEALTH S.A.,

- Dl. Ovidiu Ioan Nut pentru a participa la AGA ROPHARMA LOGISTIC S.A.

- Dl. Mihai Bratescu pentru a participa la AGA I.C.S. EUROFARMACO S.A.;

- Dl. Doru Vasile Victor Darabus pentru a participa la AGA AESCULAP PROD S.R.L.;

9. Ca urmare a incetarii mandatului auditorului financiar extern BDO Audit S.R.L., aproba prelungirea mandatului acestuia pe o perioada de 2 ani (pentru exercitiile financiare 2017 si 2018), cu o remuneratie de 17.000 EUR + TVA.

10. Aproba numirea in calitate de secretar tehnic atat al Consiliului de administratie cat si al Adunarii generale a actionarilor a dnei. Capota Bianca cu o remuneratie bruta de 2.000 lei/luna.

11. Aproba data de 18.05.2017 ca data de inregistrare in sensul art. 238 alin. 1 din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital.

12. Aproba data de 17.05.2017 ca ex-date, conform Regulamentului CNVM nr. 6/2009.

13. Aproba imputernicirea dlui. Mihai Bratescu, legitimat cu CI seria BV nr. 697915 eliberat de SPCLEP Brasov la data de 24.06.2010 si a d-nei Bianca Capota, legitimata cu C.I. seria BV nr. 764250 eliberata de SPCLEP Brasov la data de 18.07.2011, ca impreuna sau separat sa indeplineasca formalitatile de publicitate si inregistrare a hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor.

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:

1. Delegarea catre Consiliului de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a competentei de a achizitiona sau vinde proprietati imobiliare, in limita valorica a maxim 20% din valoarea totala a activelor imobilizate, mai putin creantele imobilizate.

2. Delegarea catre Consiliul de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a atributiilor prevazute la art. 14, pct. 6, lit. b), c) si d) din Actul constitutiv al societatii, care privesc mutarea sediului societatii, schimbarea obiectului secundar de activitate si infiintarea sau desfiintarea unor sedii secundare.

3. Delegarea catre Consiliul de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a atributiilor de subscriere si efectuare a varsamintelor la capitalul social al afiliatilor existenti sau viitori.

4. Delegarea catre Consiliul de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a posibilitatii de a numi sau revoca administratori si de a deschide sau inchide puncte de lucru in societatile in care Ropharma detine participatii.

5. Delegarea catre Consiliului de Administratie pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a competentei de a aproba achizitionarea sau instrainarea de fonduri de comert (licente de farmacii) si/sau participatii in societati comerciale si mandatarea membrilor Consiliului de Adminsitratie pentru negocierea, stabilirea pretului si semnarea contractelor.

6. Ratifica urmatoarelor Decizii ale Consiliului de administratie:

- Decizia CA nr. 7/11.05.2016 avand ca obiect vanzarea a 2 imobile situate in jud. Harghita;

- Decizia CA nr. 17/31.10.2016 avand ca obiect vanzarea unui imobil situat in jud. Harghita;

- Decizia CA nr. 4/07.03.2017 avand ca obiect garantarea unor credite bancare contractate de catre Ropharma Logistic S.A si Teo Health S.A. de la ING Bank.

7. Aproba cu unanimitate de voturi data de 18.05.2017 ca data de inregistrare in sensul art. 238 alin. 1 din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital.

8. Aproba cu unanimitate de voturi data de 17.05.2017 ca ex-date, conform Regulamentului CNVM nr. 6/2009.

9. Imputerniceste pe dl. Mihai Bratescu, legitimat cu CI seria BV nr. 697915 eliberat de SPCLEP Brasov la data de 24.06.2010 si pe d-na Bianca Capota, legitimata cu C.I. seria BV nr. 764250 eliberata de SPCLEP Brasov la data de 18.07.2011, ca impreuna sau separat sa indeplineasca formalitatile de publicitate si inregistrare a hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor.

PRESEDINTE – DIRECTOR GENERAL

Dr. farm. Mihai MIRON



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.