Catre: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE
Fax : 021 659.60.51 ; 021 659.64.36
BURSA DE VALORI BUCURESTI
Fax : 021 312 47 22
RAPORT CURENT
conform Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 24/2017 privind emitentii si operatiunile de piata
Data raportului: 18.07.2018
Denumirea societatii emitente: S.C. ARGUS S.A. CONSTANTA
Sediul social: Str. Industriala, nr. 1
Tel/Fax 0241/67.68.40; 0241/63.43.67
Cod unic de inregistrare 1872644: Atribut fiscal RO
Numar de ordine la Registrul Comertului: J 13/550/1991;
Capital social subscris si varsat: 53.670.699 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB-ATS AeRO
Actiuni (simbol de piata UARG)
Evenimente importante de raportat:
Convocarea Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor pentru data de 20/21.08.2018, conform deciziei Consiliului de administratie nr.21 din data de 17.07.2018
C O N V O C A T O R A.G.O.A / A.G.E.A.
Consiliul de administratie al ARGUS S.A. CONSTANTA, in temeiul art.111 si art.113 din Legea nr. 31/1990, republicata si modificata, ale Legii nr.24//2017, Regulamentelor A.S.F. si dispozitiilor Actului constitutiv, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, respectiv Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor care vor avea loc in data de 20.08.2018, orele 10:00, respectiv orele 11:00 la sediul societatii din Constanta – Str.Industriala nr.1
Au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale toti detinatorii de actiuni inregistrati nominal in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 10.08.2018, care este data de referinta.
In cazul in care la prima convocare nu vor fi intrunite conditiile legale de cvorum, Adunarile Generale se reprogrameaza pe data de 21.08.2018, orele 10:00, respectiv orele 11:00 la sediul ARGUS SA din Constanta, Str.Industriala nr.1.
ORDINEA DE ZI A.G.O.A
1. Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare consolidate la 31.12.2017 aferente Grupului ARGUS , pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar;
2. Alegerea unui administrator definitiv, pentru o perioada de mandat egala cu cea a actualului Consiliu de Administratie al ARGUS SA ales in A.G.O.A din data de 20.12.2017, respectiv pana la data de 24.01.2022.
3. Aprobarea datei de 06.09.2018 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86, alin.(1) din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 05.09.2018 ca data “ex date”, in conformitate cu prevederile legale aplicabile;
4. Aprobarea imputernicirii d-nului Niculescu Emilian-Mihai - Director General si/sau a d-nei Alina Pirjan - Avocat, pentru semnarea si ducerea la indeplinire a hotararilor A.G.O.A si indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru inregistrarea mentiunilor la Registrul Comertului, conform hotararilor adoptate.
ORDINEA DE ZI A.G.E.A.
1. Aprobarea prelungirii liniei de credit in valoare de 7.500.000 lei , pe o perioada de 12 luni.
2. Aprobarea garantarii liniei de credit in valoare de 7.500.000 lei cu aceiasi structura de garantii incheiate in anul anterior.
3. Aprobarea contractarii de catre ARGUS SA Constanta a unor credite bancare in suma maxima de 110.000.000 lei, pentru capital de lucru.
4. Aprobarea garantarii creditelor bancare cu urmatoarele:
- active imobilizate apartinand ARGUS SA Constanta, reprezentand pana la 100% din total active imobilizate corporale din patrimoniu;
- cesiune de creante;
- stocuri;
- ipoteca mobiliara asupra incasarilor si soldurilor curente si subconturilor deschise de Argus SA la banca finantatoare.
5. Imputernicirea Consiliului de Administratie pentru aprobarea nivelului maxim al creditelor efectiv contractate, precum si al garantiilor aferente si imputernicirea persoanelor care vor semna contractele de credit si de garantie reala mobiliara si imobiliara aferente .
6. Aprobarea datei de 06.09.2018 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86, alin.(1) din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 05.09.2018 ca data “ex date”, in conformitate cu prevederile legale aplicabile;
7. Aprobarea imputernicirii d-nului Niculescu Emilian-Mihai - Director General si/sau a d-nei Alina Pirjan, Avocat, pentru semnarea si ducerea la indeplinire a hotararilor A.G.E.A si indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru inregistrarea mentiunilor la Registrul Comertului, conform hotararilor adoptate.
Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul, in termen de 15 zile ( 06.08.2017) de la publicarea prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa solicite introducerea de puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi.
Solicitarea de completare a ordinii de zi va fi transmisa in scris, in original, prin posta, la sediul societatii, insotita de copia actului de identitate al actionarului persoana fizica/reprezentant legal al actionarului persoana juridica si a dovezii calitatii de actionar, emisa de catre Depozitarul Central.
Dovada calitatii de reprezentant legal al persoanei juridice se va face cu certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii solicitarii.
Dreptul de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi poate fi exercitat pana cel mai tarziu la data de 06.08.2018, prin adresa, in original, insotita de dovada calitatii de actionar emisa de Depozitarul Central si de dovada calitatii de reprezentant legal, prin certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii adresei.
Informatiile privind exercitarea acestor drepturi se gasesc pe website-ul societatii www.argus-oil.ro, la rubrica “Relatia cu investitorii”.
Intrucat pe ordinea de zi figureaza alegerea unui administrator definitiv pentru un mandat pana la data de 24.01.2022, data limita pentru depunerea dosarelor de candidatura va fi de 06.08.2018, ora 15,00, iar informatiile privind documentele ce trebui continute de acestea vor fi aduse la cunostinta persoanelor interesate prin publicare pe website-ul oficial al ARGUS SA – www.argus.ro – incepand cu data de 23.07.2018. Membrii actuali ai Consiliului de Administratie sau actionarii au dreptul de a nominaliza persoane pentru candidatura la functia de administrator, conform art. 117 alin. 6 si art 1371 din Legea nr. 31/1990, lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.
Actionarii pot participa si vota in adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, care va fi depusa direct la sediul societatii, in original, pana cel tarziu 16.08.2018 , ora 11:00.
Actionarii isi vor putea exercita dreptul de vot si prin corespondenta.
Votul prin corespondenta va fi depus la sediul societatii sau expediat prin posta pana cel tarziu la data de 16.08.2018, ora 11:00.
Formularul de imputernicire speciala sau generala, formularul de vot prin corespondenta si procedurile de completare si transmitere a acestora , se vor obtine, incepand cu data de 20.07.2018, de pe website-ul societatii www.argus-oil.ro sau de la compartimentul actionariat.
Formularele de imputernicire speciala si buletin de vot, publicate in data de 20.07.2018, vor fi actualizate in data de 13.08.2018 cu lista candidatilor.
Materialele pot fi consultate sau procurate de catre actionari de pe website-ul oficial al societatii www.argus-oil.ro, la rubrica “Relatia cu investitorii” , incepand cu data de 20 iulie 2018.
Accesul in sala de sedinta este permis actionarilor numai pe baza de B.I./C.I., pentru persoanele fizice, iar, pentru persoanele juridice, pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal sau imputernicit al acesteia. In situatia persoanelor fizice si juridice reprezentate, mandatarii vor prezenta si copia imputernicirii speciale sau generale.
PRESEDINTE
CONSILIU DE ADMINISTRATIE,
Cristian Busu