vineri | 10 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ROMNAV SA BRAILA - BRNA

Convocare AGA O & E 15.04.2024

Data Publicare: 14.03.2024 18:05:17

Cod IRIS: A6251

RAPORT CURENT (conform Regulamentului ASF. nr. 5/2018)

Data raportului: 14.03.2024

Denumirea emitentului: ROMNAV S.A.

Sediul social: Braila, str. Anghel Saligny, nr. 4, jud. Braila,

 Tel./Fax: 0239.612405, 0239.614261

Nr. ORC: J09/87/1991

Cod fiscal: RO2251084

Capital social subscris si varsat: 2,606,146.80 lei

Sistemul multilateral de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de ROMNAV S.A. este sistemul multilateral de tranzactionare administrat de BVB - SMT.

 

Eveniment important de raportat:

Consiliul de administratie al societatii ROMNAV S.A., cu sediul social in loc. Braila, str. Anghel Saligny, nr. 4, jud. Braila, inregistrata la O.R.C. sub nr. J09/87/1991, CIF RO2251084, prin decizia din data de 13.03.2024 a hotarat convocarea ADUNARII GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR  pentru data de 15.04.2024, sau  pentru data de  16.04.2024,  in cazul neintrunirii cvorumului de prezenta la prima convocare, la ora 10:00, respectiv ora 11:00,  la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la data de referinta 05.04.2024, care au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarii generale, cu urmatoarea ordine de zi:

Ordinea de zi pentru sedinta Adunarii Generale Ordinare:

1. Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale: bilant, contul de profit si pierdere aferente anului 2023, pe baza rapoartelor Consiliului de Administratie si al Auditorului Financiar.

2. Prezentarea si aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pe anul 2023.

3. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2023.

4. Aprobarea raportului auditorului financiar pentru exercitiul financiar 2023.

5. Analiza si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli, a programului de activitate si a programului de investitii pentru anul 2024.

6. Aprobarea raportului anual intocmit conform Regulamentului ASF nr. 5/2018, aferent exercitiului financiar 2023.

7. Stabilirea datei de 08.05.2024 ca data de inregistrare si data de 07.05.2024 ca ex date.

8. Mandatarea unei persoane sa semneze in numele si pentru toti actionarii societatii Hotararea AGOA ce va fi adoptata.

9. Mandatarea unei persoane sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii AGOA ce va fi adoptata la Oficiul Registrului Comertului si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, precum si sa obtina documentele aferente eliberate de ORC.

 

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:

1. Aprobarea prelungirii de catre Societate, in calitate de imprumutat, a liniei de credit contractate cu BRD - Grup Societe Generale, la valoarea de 3.000.000 lei,  pentru un an,  respectiv perioada mai 2024 - mai 2025.

2. Aprobarea prelungirii contractelor de garantie incheiate cu BRD - Grup Societe Generale pentru Impingatoarele Proconsul si Voltaj.

3. Mandatarea unei persoane care sa reprezinte Societatea  pentru  indeplinirea formalitatilor necesare si sa semneze in numele si pe seama Societatii documentele corespunzatoare, in cazul aprobarii propunerilor de la punctele 1-2 din prezenta ordine de zi.

4. Aprobarea infiintarii unui sediu secundar la adresa din Incinta Port Constanta, mun. Constanta, jud. Constanta, Cladirea Administrativa Radacina Mol III, parter, scara B, camerele 26-29

5. Stabilirea datei de 08.05.2024 ca data de inregistrare si data de 07.05.2024 ca ex date.

6. Mandatarea unei persoane sa semneze in numele si pentru toti actionarii societatii Hotararea AGEA ce va fi adoptata.

7. Mandatarea unei persoane sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii AGEA ce va fi adoptata la Oficiul Registrului Comertului si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, precum si sa obtina documentele aferente eliberate de ORC.

 

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5 % din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei sa introduca puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice pana la data de 30.03.2024 inclusiv.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze societatii intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii cel tarziu pana la data de 12.04.2024, printr-un inscris care va fi transmis in original la sediul societatii, prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire.

Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenta, imputernicirile speciale, proiectul de hotarare pot fi consultate si procurate de la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare, intre orele 10:00-16:00 sau de pe site-ul www.tctrust.ro, sectiunea Informari/Raportari Obligatorii/Adunari Generale, incepand cu data de 15.03.2024.

Actionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generala, isi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenta, si isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute de Regulamentul ASF nr. 5/2018. Reprezentarea actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale.

Imputernicirea speciala pentru reprezentare in adunarile generale contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului care o acorda.

Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct.19 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.

Imputernicirile speciale sau generale se vor depune la sediul societatii sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: antistescu@romnav.ro pana la data de 12.04.2024. In acelasi termen buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate de actionar se vor depune la sediul societatii personal sau prin posta recomandat cu confirmare de primire pe care sa fie trecuta adresa expeditorului (actionarului) sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: antistescu@romnav.ro.

 

Se va da spre publicare Convocatorul Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor in ziarul local “ Obiectiv Vocea Brailei”, si in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, numerele din data de 15.03.2024, avand continutul stabilit prin prezenta decizie.

 

 

Presedinte C.A.,

ROBUSSINESNAV S.R.L.

prin reprezentant legal dl. ANTISTESCU GHEORGHE

L.S.

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.