Catre,
Bursa de Valori Bucuresti
Autoritatea de Supraveghere Financiara
RAPORT CURENT: conform Legii nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018.
Data raportului: 05.02.2024
Denumirea unitatii emitente: Societatea THR MAREA NEAGRA S.A.
Sediul social: Str. Lavrion, nr. 29, Mangalia, jud. Constanta, Romania.
Numar de telefon/fax: 0241-752-452
Cod unic de inregistrare fiscala: RO2980547
Numarul de inregistrare la Registrul Comertului: J13/696/1991
Capital subscris si varsat: 57.600.848,70 lei (valabil pana la data operarii reducerii capitalului social la Depozitarul Central cf.Hot.AGEA nr.4/12.12.2023, iar ulterior operarii, capitalul social va fi de 32.555.999,70 lei)
Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti
Evenimente importante de raportat: Solicitare completare ordine de zi AGEA din data de 19/20.02.2024
La data de 02.02.2024 actionarul Transilvania Investments Alliance SA care detine 78,80% din capitalul social al societatii, a solicitat completarea ordinii de zi a AGEA din data de 19/20.02.2024, cu urmatoarele puncte:
a) Aprobarea valorificarii urmatoarelor imobile din patrimoniul societatii conform etapelor si in conditiile minime detaliate dupa cum urmeaza:
Nr.crt.
|
Locatie
|
Denumire activ
|
Valoare de pornire la licitatie
(EUR fara TVA)
|
1
|
Eforie Sud
|
Hotel Magura cu anexe (restaurant, piscina si centrala termica)
|
3.000.000
|
2
|
Eforie Nord
|
Complex Vraja Marii (hotel, restaurant, centrala termica, beach bar)
|
2.000.000
|
3
|
Saturn
|
Teren Saturn in suprafata de 21.366 mp
|
2.500.000
|
4
|
Saturn
|
Teren Saturn in suprafata de 76.395 mp
|
7.500.000
|
Procesul de vanzare va avea urmatoarele etape si conditii minime de indeplinit:
- Procedura de vanzare: licitatie publica cu strigare cu respectarea dreptului de preemtiune prevazut in contractele de inchiriere, daca este cazul;
- Anuntul referitor la organizarea licitatiei se va publica, in mod obligatoriu, cel putin la: propriul sediu, pe site-ul propriu de internet, la imobilul in legatura cu care se organizeaza licitatia, intr-un ziar local de mare tiraj, intr-unul de circulatie nationala si in presa de specialitate;
- Pretul minim de pornire al licitatiilor : conform tabelului de mai sus;
- Procedura de organizare a licitatiei va demara in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data hotararii adunarii generale a actionarilor;
- Anuntul referitor la organizarea licitatiei se va publica in maxim 10 zile lucratoare de la data hotararii adunarii generale a actionarilor;
- Data la care sedintele de licitatie vor avea loc, prima dintre acestea neputand fi stabilita peste mai mult de 15 zile lucratoare de la momentul publicarii anuntului;
- Termenul de perfectare a contractului de vanzare este de maxim 10 zile lucratoare de la momentul adjudecarii;
- Garantia de participare la licitatie: minim 5 % din pretul de pornire al licitatiei;
- Modalitatea de plata : minim 30% la data semnarii contractului de vanzare si diferenta la un termen de maxim 30 zile calendaristice de la data semnarii contractului de vanzare;
- Transferul dreptului de proprietate: la data incasarii integrale a pretului de adjudecare;
- Nu pot lua parte la licitatie in vederea vanzarii, persoanele care au avut sau au pe rol litigii in contradictoriu cu societatea dispunatoare;
- Destinatia sumelor incasate urmare valorificarii activelor: plata sumelor datorate actionarilor care au depus cerere de retragere din societate in baza hotararii AGEA din 12.12.2023 si/sau rambursarea finantarilor contractate de societate. Destinatia sumelor suplimentare obtinute in urma valorificarii activelor va fi stabilita printr-o hotarare a Adunarii Generale a Actionarilor ulterioara.
b) Aprobarea contractarii unui credit pe termen scurt/mediu, in vederea acoperirii nevoilor temporare de lichiditate, in valoare de maxim 5 milioane euro sau echivalentul acestei sume in lei, si a constituirii de garantii imobiliare asupra unor active din patrimoniul societatii (cladiri si terenuri). Imputernicirea dnei Ichim Mihaela - presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea tuturor actelor necesare in vederea contractarii creditului si constituirii garantiilor imobiliare.
Consiliul de Administratie a luat act de solicitarea actionarului si va proceda la completarea ordinii de zi a AGEA din data de 19/20.02.2024.
Consiliul de Administratie
presedinte Ichim Mihaela