Catre: Bursa de Valori Bucuresti
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Raport curent nr. 44/2021
Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni
de piata si Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de
piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.
Data raportului
|
18.10.2021
|
Denumirea societatii
|
2Performant Network S.A.
|
Sediul social
|
Bulevardul Corneliu Coposu Nr. 6-8, Cladirea Unirii View, Etajul 2, (biroul) ResCo-working09, Sector 3, Bucuresti, Romania
|
Telefon
|
+40 374 996 354
|
E-mail
|
investors@2performant.com
|
Cod Unic de Inregistrare
|
26405652
|
Nr. Reg. Com.
|
J40/493/2010
|
Capital social subscris si varsat
|
123.992,6 lei
|
Numar de actiuni
|
1.239.926
|
Simbol
|
2P
|
Piata de tranzactionare
|
SMT AeRO Premium
|
Evenimente importante de raportat: Indicatorii de performanta cheie inregistrati de companie in T3 2021
Deoarece compania nu va publica raportul aferent trimestrului trei al 2021, conducerea 2Performant Network S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza toate partile interesate despre indicatorii de performanta cheie inregistrati de catre companie in perioada 01.07.2021 – 30.09.2021.
In perioada 1 iulie – 30 septembrie 2021, 2Performant a intermediat in cadrul platformei sale de marketing afiliat 318.900 vanzari, cu 64,2% mai mult decat in acelasi interval al anului trecut, in valoare de 16,9 milioane de euro fara TVA, adica mai mult cu 67,6% fata de T3 2020. In tot acest interval, 2Performant a intermediat 15,3 milioane de click-uri, cu 34,9% mai mult comparativ cu anul trecut si a inregistrat o rata de conversie medie de 2,3% fata de 2,1% anul trecut. In acelasi timp, valoarea medie a cosului de cumparaturi a crescut cu 2,1% si a ajuns la 52,85 euro fara TVA.
Astfel, in primele 9 luni ale lui 2021, 2Performant a intermediat 865.400 de vanzari, in crestere cu 27%, in valoare de 44,2 milioane de euro fara TVA, cu 34,9% mai mult decat aceeasi perioada a anului trecut. Numarul de clickuri inregistrate in platforma au depasit 45 milioane de la inceputul anului si pana la finele lunii septembrie, ceea ce inseamna in medie peste 5 milioane de clickuri lunar. In aceeasi perioada analizata, 2.994 afiliati - specialisti in digital care realizeaza vanzari pentru magazinele online - au obtinut comisioane in valoare de 2.859.526 euro, in crestere cu 27,2%.
Definit ca publicitate platita la cost pe vanzare, marketingul afiliat reprezinta cel mai eficient instrument de vanzare disponibil astazi. Pentru fiecare euro investit in marketing afiliat, un magazin online din platforma 2Performant.com a castigat in medie in trimestrul trei al acestui an 15,65 euro, cu 3,9% mai mult decat aceeasi perioada a anului trecut. Afiliatii, specialistii in digital care promoveaza magazinele online generand vanzari pentru acestea, au obtinut venituri in crestere: 1.867 de afiliati au obtinut comisioane in valoare de 1.077.000 euro, cu 61,3% mai mult decat trimestrul trei al anului 2020.
Din totalul vanzarilor generate prin 2Performant.com in trimestrul trei al acestui an, distributia pe categorii a fost urmatoarea: Fashion – 29,55%, Books Movies & Music – 22,77%, Pharma – 12,77%, Beauty – 8,74%, Home & Garden – 5,33%, Electronics IT&C – 4,99%.
CHIEF EXECUTIVE OFFICER
Dorin Boerescu