duminică | 19 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


AGROLAND AGRIBUSINESS - AAB

Hotararile AGOA din data de 30.04.2024

Data Publicare: 30.04.2024 15:33:15

Cod IRIS: 79966

 

Catre:    BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A.

                AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

RAPORT CURENT 08/2024

Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24 /2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.

Data raportului

30.04.2024

Denumirea societatii

Agroland Agribusiness S.A.

Sediul social

Sat Pielesti, Comuna Pielesti, T44, P43, Dolj, Romania

Telefon

+40 754 908 742

Email

investitor.agribusiness@agroland.ro  

Nr. Reg. Comertului

J16/1009/2017

Cod unic de inregistrare

RO 37478862

Capital social subscris si varsat

569.573 RON

Numar de actiuni

5.695.730

Piata de tranzactionare

SMT AeRO Premium / Bonds-SMT

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de emitent

Actiuni simbol AAB

Obligatiuni corporative simbol AAB26


Evenimente importante de raportat: Hotararile AGOA din data de 30.04.2024

Conducerea Agroland Agribusiness S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza piata ca in data de 30.04.2024, incepand cu ora 11:30, la adresa sediului social al Companiei din loc. Pielesti, jud. Dolj, DN 65, Km 10 - 11, a avut loc Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Agroland Agribusiness S.A.. Cvorumul legal si statutar a fost constituit la prima convocare.

Hotararile Adunarii Generale Ordinara a Actionarilor Companiei sunt anexate acestui raport curent.

 

Administrator Unic

Florin Radu


 

 

Hotararea nr. 6 / 30.04.2024

a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

AGROLAND AGRIBUSINESS S.A.

 

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (AGOA) societatii AGROLAND AGRIBUSINESS SA (in continuare „Societatea”), cu sediul in sat Pielesti, com. Pielesti, T44, P43, jud. Dolj, nr. de inregistrare la Registrul Comertului J16/1009/2017, cod unic de inregistrare RO37478862,

intrunita legal si statutar la prima convocare in sedinta din data de 30.04.2024, ora 11:30, in conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale actului constitutiv, ale Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,

potrivit convocatorului publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numarul 1545 din 28.03.2024 si in ziarul online Financial Intelligence din data de 28.03.2024,

fiind indeplinite conditiile de cvorum, participand actionari prezenti personal, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta reprezentand 4.630.371 actiuni, respectiv 4.630.371 drepturi de vot, echivalentul a 81,2955% din capitalul social si 81,8735% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii, inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 19 aprilie 2024 stabilita ca data de referinta,

in urma dezbaterilor, a voturilor exprimate astfel cum au fost consemnate in Procesul-verbal al sedintei si in conformitate cu art. 112 din Legea societatilor nr. 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare,

 

 

HOTARASTE

 

1.     Aproba cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 100% (4.629.432) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, situatiile financiare anuale intocmite pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, pe baza raportului Administratorului unic si a raportului auditorului independent.

2.       Aproba cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 100% (3.187.682) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, descarcarea de gestiune a Administratorului unic pentru exercitiul financiar aferent anului 2023, pe baza rapoartelor prezentate.

3.       Aproba cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 100% (4.630.371) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, bugetul de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2024.

4.     Aproba cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9552% (4.628.165) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0448% (2.075) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta exprimate repartizarea profitului net statutar al Societatii realizat in anul financiar 2023 in suma de 1.042.122 lei, astfel: 1.415 lei pentru rezerve legale si 1.040.707 lei ca profit nerepartizat cu scopul de a fi in reinvestit in dezvoltarea companiei.

5.       Aproba cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 100% (4.629.866) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, prelungirea pana la data de 30.04.2025 a mandatului auditorului EXPERT IGNEA NICOLAE S.R.L., cu sediul social situat in Timisoara, strada Simion Barnutiu nr. 71, ap. 2, jud. Timis, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Timis sub nr. J35/1277/2001, avand cod de inregistrare fiscala la DGFPCFS Timis 14290974, autorizatie nr. 208/23.05.2002 la Camera Auditorior Financiari din Romania.

6.     Aproba cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 97,1354% (3.184.381) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 2,8646% (93.910) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta remuneratia neta a administratorului unic pentru anul 2024 la un cuantum lunar de 14.000 lei.

7.       Aproba cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 97,9508% (4.535.481) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 2,0492% (94.885) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta programul initiat in cadrul societatii prin care se acorda angajatilor, si/sau directorilor acesteia, dreptul de a de a primi cu titlu gratuit un numar determinat de actiuni ale societatii, conform propunerii „Stock Option Plan 2024 – 2026”.

8.       Aproba cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 100% (4.629.927) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, ziua de 31.05.2024 ca data de inregistrare si ziua de 30.05.2024 ca ex-date pentru identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de catre AGOA.

9.       Aproba cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 100% (4.630.371) din voturile exprimate ale actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, imputernicirea administratorului unic Florin Radu ca, in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze hotararea AGOA si, cu posibilitatea de subdelegare, sa depuna, sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

 

 

Presedinte,                                                                                                                      Secretar,

Florin Radu                                                                                                          Manuel Stanila

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.