vineri | 10 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ALTUR S.A. - ALT

Convocare AGA O & E 25/26.04.2024

Data Publicare: 20.03.2024 18:05:15

Cod IRIS: F3867

Catre,

BURSA DE VALORI BUCURESTI

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

 

R A P O R T  C U R E N T

conform Legii nr. 24/2017 si Regulamentului ASF nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

   

Data raportului: 20.03.2024

Denumirea entitatii emitente:  ALTUR SA

Sediul social: Slatina, str. Pitesti, nr. 114, jud.Olt

Cod unic de inregistrare: RO 1520249

Numar de ordine in Registrul Comertului: J28/131/1991

Identificator Unic la Nivel European(EUID):ROONRCJ28/131/1991

COD LEI: 259400IHBSVL9OOVM346.

Capital subscris si varsat: 30.604.867 lei

Nr. actiuni/val. nominala : 306.048.670 actiuni, cu valoarea nominala de 0,1 lei    

Piata de tranzactionare: Bursa de Valori – Bucuresti, Categoria Standard, simbol ALT

Tel/Fax: 0249/43.68.34; 0249/43.60.37

 

 

 Eveniment important de raportat: 

                       Convocare Adunare Generala Ordinara si Extraordinara  a Actionarilor 25/26.04.2024

 

 

 

ALTUR SA, cu sediul in Slatina, str. Pitesti, nr.114, jud. Olt, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Olt cu nr. J28/131/1991, CUI R 1520249, prin Consiliul de Administratie, intrunit in sedinta din data de 19.03.2024, in temeiul art.111 si art.113 din Legea nr. 31/1990 republicata, al Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, al Regulamentelor ASF si dispozitiilor Actului constitutiv convoaca :

 

            I. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor  la data de 25.04.2024, orele 1200 la sediul societatii din str. Pitesti, nr.114, Slatina,

 

si  

              II. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor  la data de 25.04.2024, orele 1300 la sediul societatii din str. Pitesti, nr.114, Slatina,

 

pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor gestionat de Depozitarul Central SA, la sfarsitul zilei de 11.04.2024, stabilita ca data de referinta pentru ambele adunari generale ale actionarilor.

 

In cazul in care la data mentionata mai sus nu se intruneste cvorumul de prezenta prevazut de Legea nr. 31/1990 R si de Actul constitutiv al societatii, in temeiul art.118 din Legea nr. 31/1990, cea de a doua sedinta de lucru a Adunarii Generale Ordinare/Extraordinare a Actionarilor va avea loc in data 26.04.2024 la aceeasi ora si in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si data de referinta.

  

I.                  ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

are urmatoarea ORDINE DE ZI:

 

1. Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare ale societatii pentru anul 2023, pe baza Raportului Anual al Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar.  

                Profitul aferent anului 2023 va fi utilizat pentru acoperirea pierderii contabile inregistrata in anii anteriori.

2. Revocarea administratorilor societatii, ca urmare a expirarii mandatelor si descarcarea de gestiune pentru activitatea desfasurata  pana la data incetarii mandatelor.                       

3. Alegerea  membrilor  Consiliului de  Administratie, ca urmare a expirarii mandatului, pentru o perioada de 4 ani, incepand cu data de 25.04.2024 pana la 25.04.2028.

4. Supunerea Raportului de Remunerare pentru Conducatorii Societatii (Administratori si Directori) aferent anului 2023, votului consultativ al AGOA, avand in vedere prevederile art. 107, alin. (6) din Legea nr. 24/2017, republicata.

5.    Aprobarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2024 la nivelul de 5.000 lei (net) / luna.

6.   Revocarea auditorului financiar si alegerea  unui nou auditor financiar  al societatii, pentru auditarea situatiilor financiar – contabile ale anului 2024, incepand cu data de 01.05.2024 pana la data de 01.05.2025 si imputernicirea  Presedintelui Consiliului de Administratie pentru semnarea contractului de prestari servicii cu auditorul nou ales.

7.   Ratificarea Hotararilor adoptate de Consiliul de Administratie in anul 2023 si Trimestrul  I 2024.

8.     Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2024

        9.  Prezentarea si aprobarea Planului de Investitii si Modernizari pentru anul 2024 si imputernicirea Consiliului de Administratie sa aprobe modificarea acestuia in functie de necesitatile concrete ale societatii.

     10. Aprobarea structurii organizatorice a societatii pentru anul 2024 si imputernicirea Consiliului de Administratie sa modifice Organigrama in functie de necesitatile economice ale societatii.

          11. Aprobarea datei de 24.05.2024 ca data de inregistrare de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor, in  conformitate cu dispozitiile art. 87, din Legea 24/2017  si a datei de 23.05.2024  ca „ex date” conform dispozitiilor art.176 (1) din Regulamentul ASF 5/2018.

       12. Imputernicirea dnei. av. Gunaru Maria, pentru indeplinirea formalitatilor legale, in vederea inregistrarii mentiunilor la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Olt, BVB si ASF Bucuresti. 

 

 

II.               ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR

are urmatoarea ORDINE DE ZI:

 

1. Aprobarea modificarii si actualizarii Actului Constitutiv al societatii ALTUR SA Slatina dupa cum urmeaza:

              Se modifica art.4. 

      “Durata societatii este nelimitata, cu incepere de la data inmatricularii in Registrul Comertului.”

 

 si va avea urmatorea formulare:

   “Durata societatii este nedeterminata, cu incepere de la data inmatricularii in Registrul Comertului.”

          La diviziunea 47: COMERT CU AMANUNTUL, CU EXCEPTIA   AUTOVEHICULELOR SI MOTOCICLETELOR se modifica grupa 477 si clasa 4778 –Comert cu amanuntul al altor bunuri noi, in magazine specializate

 

si va avea urmatorea formulare:

477: COMERT CU AMANUNTUL AL ALTOR BUNURI, IN MAGAZINE SPECIALIZATE

       4778 - Comert cu amanuntul al altor bunuri noi, in magazine specializate , fara vanzarea cu amanuntul a armelor si munitiilor.

 

La diviziunea 52: DEPOZITARE SI ACTIVITATI AUXILIARE PENTRU TRANSPORTURI  se modifica grupa 522 si clasa 5221 – Activitati de servicii anexe pentru transporturi terestre

 

si va avea urmatoarea formulare:

522: ACTIVITATI ANEXE PENTRU TRANSPORTURI

  

 

  5221 – Activitati de servicii anexe pentru transporturi terestre , cu exceptia  transporturilor de calatori si de alte bunuri pe calea ferata

         

La diviziunea 80: ACTIVITATI DE INVESTIGATII SI PROTECTIE se  elimina grupa 801: ACTIVITATI DE PROTECTIE SI GARDA, clasa

       8010 – Activitati de protectie si garda;

si

grupa 803: ACTIVITATI DE INVESTIGATII, clasa

       8030 – Activitati de investigatii;

 

si va avea urmatoarea formulare:

80: ACTIVITATI DE INVESTIGATII SI PROTECTIE va  cuprinde grupa

 802: ACTIVITATI DE SERVICII PRIVIND SISTEMELE DE SECURITATE

         8020 – Activitati de servicii privind sistemele de Securitate

 

2. Aprobarea datei de 24.05.2024 ca data de inregistrare de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor, in  conformitate cu dispozitiile art. 87, din Legea 24/2017  si a datei de 23.05.2024  ca „ex date” conform dispozitiilor art.176 (1) din Regulamentul ASF 5/2018.

3. Imputernicirea dnei. av. Gunaru Maria, pentru indeplinirea formalitatilor legale, in vederea inregistrarii mentiunilor la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Olt, BVB si ASF Bucuresti. 

 

 

        Candidatii pentru postul de administrator vor fi nominalizati de catre membrii actuali ai Consiliului de Administratie sau de catre actionari, conform art.1371 (alin.2) din Legea nr.31/1990R cu modificarile si completarile ulterioare,  in termen de 15 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial a convocatorului, respectiv pana cel tarziu la data de 05.04.2024, ora 1500.

          Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se va afla la dispozitia actionarilor pe website-ul societatii la adresa www.altursa.ro, sectiunea Investitori, putand fi consultata si completata de acestia pe intreaga perioada de 15 zile de la data publicarii convocatorului.

          Candidaturile pentru auditorul financiar extern se depun la sediul societatii din Slatina, str.Pitesti, nr.114, jud. Olt pana la data de 05.04.2024, ora 1500 si trebuie sa contina copii ale documentelor care le atesta calificarea respectiva in conformitate cu legislatia in vigoare precum si oferta de pret pentru serviciile de audit financiar.

            Candidatii vor fi inscrisi pe buletinele de vot in ordinea inregistrarii cronologice a dosarelor la societate.

         

 Documentele si materialele informative precum si proiectul de hotarare vizand punctele inscrise pe ordinea de zi  a AGOA/AGEA vor fi disponibile cu 30 de zile inainte de data tinerii sedintei, in format electronic, pe website-ul societatii la adresa www.altursa.ro si la sediul societatii.

           Unul sau mai multi actionari, reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social  au dreptul:

– de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, 

– de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii,

Drepturile actionarilor mentionate mai sus pot fi exercitate numai in scris, iar documentele vor fi depuse in plic inchis la sediul societatii sau transmise  prin servicii postale/de curierat sau prin mijloace electronice, la adresa de e – mail administrativ@altursa.ro.

Actionarii isi pot exercita derepturile prevazute mai sus in termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data publicarii convocarii.

Fiecare actionar poate adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, iar societatea va raspunde la intrebarile adresate de actionari conform prevederilor  legale in vigoare.

Pentru identificarea persoanelor care adreseaza intrebari, acestea vor anexa solicitarii si copii ale documentelor care sa le ateste identitatea precum si extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central sau dupa caz, de catre participantii care furnizeaza servicii de custodie.

Raspunsurile la intrebarile adresate vor fi comunicate in scris, sau publicate pe website – ul societatii la adresa www.altursa.ro.

Actionarii pot sa voteze punctele inscrise pe ordinea de zi si prin corespondenta, formularul de vot completat si semnat, fiind trimis in plic inchis la sediul societatii  situat in Slatina, str. Pitesti, nr.114, jud. Olt, pana cel tarziu in data de 23.04.2024, orele 1200 mentionand pe plic „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA si EXTRAORDINARA  A  ACTIONARILOR DIN DATA DE 25/26.04.2024”.

La lucrarile Adunarii Generale Ordinare/Extraordinare  a Actionarilor pot participa si vota numai actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta, respectiv 11.04.2024, actionarii pot participa personal sau prin reprezentanti pe baza de procura speciala sau a unei procuri generale, inclusiv exercitarea dreptului de vot prin corespondenta.

          Formularele de procura speciala, in limba romana sau in limba engleza, se pot obtine de la sediul societatii  sau de  pe website –ul societatii la adresa www.altursa.ro incepand cu data de 22.03.2024 si pot fi depuse, completate, inclusiv transmise prin corespondenta sau e – mail la adresa administrativ@altursa.ro, in limba romana sau in limba engleza, pana la data de 23.04.2024, orele 1200.

          Actionarii pot acorda o procura (imputernicire) generala valabila  pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului desemnat  sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor societatii cu conditia ca  procura (imputernicirea) generala sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor legale in vigoare sau unui avocat.

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei procuri (imputerniciri) generale de catre o persoana care se afla intr – o situatie de conflict de interese, in conformitate cu dispozitiile art.105 alin.15 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente  financiare si operatiuni de piata.

Procurile (imputernicirile)  generale se depun la societate cu 48 ore inainte de adunarea generala in copie, cuprinzand mentiunea conform cu originalul, sub semnatura reprezentantului.

Anterior depunerii procurilor generale sau speciale, actionarii pot notifica societatea in legatura cu desemnarea unui reprezentant, prin transmiterea unui e- mail la  adresa  administrativ@altursa.ro.

Formularul de vot prin corespondenta precum si procura speciala vor fi insotite, in vederea identificarii, de Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat  in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal.

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la telefon  0744/702409.

 

 

 

Presedinte al

Consiliului de Administratie,

Ec. Sergiu BURCA

                                                                               

 

 

 

                                                                                                                                                                    Secretar CA

                                                                                                                                                               ec.  Rodica Obretin

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.