joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ALUMIL ROM INDUSTRY S.A. - ALU

Convocare AGA O & E in 26/27 Aprilie 2024

Data Publicare: 22.03.2024 8:30:18

Cod IRIS: 07B44

 

Raport curent

Nr. 4  din 22 Martie 2024

Conform prevederilor Regulamentului ASF   nr. 5 / 2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv ale Legii nr. 24 / 2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

 

Data raportului: 22 Martie 2024

Denumirea entitatii emitente:  Alumil Rom Industry SA

Sediul social: Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Business& Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, parter, sector 1

Numarul de telefon: 021 4243456 , fax: 021 423 39 32

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO10042631

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/8540/1997

Capital social subscris si varsat: 6.250.000 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori       Bucuresti, Titluri de capital – Categoria Standard

 

I. Evenimente importante de raportat:

 

In data de 21 Martie 2024,  Consiliul de administratie al Societatii ALUMIL ROM INDUSTRY S.A.  a adoptat decizia in legatura cu convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor, dupa cum urmeaza:

 

A. Consiliul de Administratie al societatii comerciale ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., societate infiintata in conformitate cu legislatia romana, cu sediul social in Bucuresti, Sos. Bucuresti Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Business&Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, parter, sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub numarul J40/8540/1997, CUI 10042631, Atribut fiscal RO, capital social subscris si integral varsat 6.250.000 RON (denumita in continuare ,,ALUMIL" sau ,,Societatea"), convoaca

 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

 

in data de 26.04.2024 incepand cu ora 11.00 a.m., la sediul ALUMIL din Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Business&Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, parter, sector 1, Bucuresti, avand urmatoarea

ORDINE DE Zl:

1.       Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, pe baza raportului Consiliului de Administratie si a raportului auditorului financiar pentru exercitiul financiar 2023;

2.       Aprobarea propunerii Consiliului de Administratie  cu privire la repartizarea profitului net si distribuirea catre actionarii ALUMIL ROM IDUSTRY SA, inregistrati in registrul actionarilor la Data de inregistrare, a unui dividend cu o valoare bruta pe actiune de 0.2 RON;

3.       Descarcarea de gestiune a administratorilor Societatii pentru exercitiul financiar 2023;

4.       Prelungirea mandatului auditorului financiar al Societatii, Societatea Accordserve Advisory S.R.L., pentru o perioada de 1 an;

5.       Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2024;

6.       Prezentarea si aprobarea Raportului de remunerare pentru anul 2023, intocmit in conditiile art 107 din Legea nr. 24/2017;

7.       Revocarea mandatului dlui Michail Sotiriou de presedinte si membru al Consiliului de Administratie si incetarea contractului de administrare incheiat de acesta cu societatea la data de 28.04.2014 cu modificarile ulterioare;

8.       Numirea dlui Georgios Mylonas, membru existent al Consiliului de administratie in functia de Presedinte al Consiliului de Administratie al Societatii;

9.       Aprobarea propunerii de numire a unui nou administrator al Societatii in persoana dlui. Spyridon Mavrikakis, cetatean grec cu domiciliul in Grecia, Salonic, 55133 Kalamaria, pentru un mandat de 2 ani, in aceleasi conditii ca si ceilalti membrii ai Consiliului, inclusiv in ceea ce priveste remuneratia.

10.   Stabilirea remuneratiei Presedintelui Consiliului de administratie;

11.   Stabilirea datei de 08.07.2024 ca ,,data de inregistrare", data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor;

12.   Stabilirea datei de 05.07.2024 ca data ,,ex date", data calendaristica de la care actiunile ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., obiect al Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare;

13.    Stabilirea datei de 25.07.2024 ca ,,data platii", data calendaristica la care distribuirea dividendelor aferente actiunilor ALUMIL ROM INDUSTRY SA, asa cum a fost stabilita prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, devine certa;

14.   Mandatarea Dlui. Marius Ionita Director General membru al  Consiliului de Administratie, pentru semnarea in numele actionarilor a hotararilor luate in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si efectuarea tuturor formalitatilor cerute de lege pentru inregistrarea si aplicarea hotararilor adoptate ca si pentru semnarea valabila in numele si pe seama Societatii a oricaror contracte sau alte acte juridice subsecvente acestor hotarari, inclusiv a contractului de administrare incheiat cu Presedintele Consiliului de administratie si noul membru al Consiliului si a Actului Constituiv actualizat.

 

Doar persoanele inregistrate ca actionari la data de 18.04.2024 care este data de referinta a adunarii, conform evidentelor emise de Depozitarul Central S.A., pot participa si vota in cadrul adunarii generale.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati in cadrul sedintei fie de reprezentantii lor legali, fie de alti reprezentanti carora li s-a acordat o procura speciala sau generala, in conditiile art. 105 alin 19 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Continutul minim al procurii speciale este conform cu art. 201 din Regulamentul nr. 5/2018 emis de ASF.  Modelul de procura speciala, in limba romana si engleza, poate fi obtinut de la sediul societatii sau poate fi descarcat de pe site-ul https://www.alumil.com/romania/corporate/investor-relations, incepand cu data de 25.03.2024, ora 11.00.

 

Actionarii pot acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor din  Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, sau unui avocat.

 

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei imputerniciri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese ce poate aparea in special in unul dintre urmatoarele cazuri:

a) este un actionar majoritar al societatii sau o alta entitate controlata de respectivul actionar;

b) este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

c) este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

d) este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute la lit. a)-c).

Imputernicitul nu poate fi substituit de o alta persoana. In conditiile in care persoana imputernicita este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

 

Data limita a depunerii procurilor este 24.04.2024, ora 11.00. O copie a procurii/imputernicirii generale, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului (in limba romana sau engleza), insotit de o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului reprezentat, vor fi depuse la sediul societatii din Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Business& Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, sector 1 sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro. Copiile certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul verbal al adunarii generale.

 

Actionarii pot imputernici o institutie de credit care presteaza servicii de custodie in baza unei procuri speciale intocmita conform Regulamentului ASF nr.5/2018  si semnata de respectivul actionar care va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca:

i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar;

ii) instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar;

iii) procura speciala este semnata de actionar.

Procura speciala si declaratia mentionate mai sus trebuie depuse la sediul Societatii din Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Business&Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, parter, sector 1, in original, semnate si, dupa caz, stampilate, sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta,  inainte de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor,  prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta in limba romana sau limba engleza. Formularul de vot prin corespondenta semnat in original sau purtand semnatura electronica extinsa impreuna cu copia actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului, vor fi transmise societatii in original la sediul acesteia pana la data de 22.04.2024, ora 11.00. Conform art 105 alin 20 din legea 24/2017 in situatia in care un actionar care si-a exprimat votul prin corepondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta  exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat, fiind luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

De asemenea, in conformitate cu prevederile art 105 alin 23 indice 3 din legea 24/2017, pozitia de abtinere adoptata de un actionar cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor nu reprezinta un vot exprimat.

 

In cazul actionarilor persoane juridice, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data de 25.03.2024.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara alte formalitati suplimentare.

 

Documentele, materialele vizand ordinea de zi, proiectul de hotarare si formularul de vot prin corespondenta, disponibile in limba romana si engleza vor fi puse la dispozitia actionarilor pentru a fi consultate si, daca este cazul, completate in conformitate cu prevederile art 117 alin 6 din Legea 31/1990, incepand cu data de 25.03.2024, ora 11.00, la sediul ALUMIL, la Secretariatul Societatii, in zilele lucratoare, precum si pe site-ul societatii, https://www.alumil.com/romania/corporate/investor-relations .

 

Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

(i) de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala; si

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Aceste drepturi pot fi exercitate in scris pana la data de 10.04.2024.

 

Actionarii societatii pot adresa intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi, acestea urmand a fi depuse la sediul societatii impreuna cu copii dupa acte care permit identificarea actionarului pana la data de 22.04.2024 ora 11.00.

 

Informatiile cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanei propuse pentru functia de administrator se vor pune la dispozitia actionarilor, putand fi consultate si completate de acestia incepand cu data de 25.03.2024. Eventualele candidaturi pentru functia de administrator pot fi depuse pana cel tarziu la data de 08.04.2024 si vor fi insotite de curriculum vitae si acte care sa ateste calificarea profesionala a persoanei care candideaza pentru functia de administrator. 

 

In cazul in care la data mentionata mai sus pentru desfasurarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nu se vor intruni conditiile de validitate prevazute de Legea societatilor comerciale si de Actul Constitutiv al Societatii, sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este convocata pentru data de 27.04.2024 incepand  cu orele 11.00 a.m. la aceeasi adresa si avand aceeasi ordine de zi.

 

*****

 

B. Consiliul de Administratie al societatii comerciale ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., societate infiintata in conformitate cu legislatia romana, cu sediul social in Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Business&Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, parter, sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub numarul J40/8540/1997, CUI 10042631, Atribut fiscal RO, capital social subscris si integral varsat 6.250.000 RON (denumita in continuare ,,ALUMIL" sau ,,Societatea"), convoaca

 

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR

 

in data de 26.04.2024 incepand cu ora 11.30 a.m., la sediul ALUMIL din Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Business & Technology Park, Cladirea A,  Aripa A1, parter, Bucuresti, avand urmatoarea

 

ORDINE DE Zl:

 

  1. Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al Societatii dupa cum urmeaza:

a) art 15.2. va fi inlocuit cu urmatoarele:

15.2. Consiliul de Administratie este condus de Presedinte sau, in lipsa acestuia, de oricare dintre Vicepresedinti, avand aceleasi drepturi ca si Presedintele in exercitiu.

 

b) art 15.8. va fi inlocuit cu urmatoarele:

15.8. Membrii Consiliului de Administratie, inclusiv Presedintele, pot delega puterile de reprezentare si/sau decizie administratorilor Societatii numiti din sau din afara Consiliului de Administratie. Presedintele Consiliului de Administratie este indreptatit sa delege Directorului General imputernicirile de reprezentare si decizie pentru Societate, in limitele prevazute de lege si de prezentul Act Constitutiv.

 

c)  art 18.1. va fi inlocuit cu urmatoarele:

18.1. Consiliul de Administratie poate delega conducerea Societatii unuia sau mai multor administratori, numindu-l pe unul dintre acestia in functia de Director General. Directorii pot fi numiti dintre membrii consiliului de administratie sau din afara organului societatii.

 

d) un nou art 18.2 va fi introdus avand urmatoarea formulare:

18.2. Consiliul de Administratie delega imputernicirile de reprezentare si decizie pentru Societate in limitele prevazute de lege si prezentul Act Constitutiv Directorului General care va actiona ca reprezentant legal al Societatii, avand in acest sens puteri depline de reprezentare.

e) restul paragrafelor din art 18 vor fi renumerotate

f)  art 18.6 (fost 18.5) va avea urmatoarea formulare:

18.6. Directorul General va avea competente limitate in ceea ce priveste dreptul de decizie cu privire la acte juridice a caror valoare nu va depasi suma de 10.000 Euro sau echivalentul in lei sau alta valuta. Orice decizie care depaseste aceasta suma este de competenta Consiliului de Administratie.

Limitarea mentionata anterior nu afecteaza actele de reprezentare, inclusiv gestionarea conturilor bancare ale Societatii, efectuarea (si/sau semnarea) platilor, gestionarea tranzactiilor in numerar, efectuarea de schimburi valutare si emiterea de instrumente de plata sau garantare in numele Societatii si pentru toate activitatile sale, operatiunile pe conturi si/sau operatiunile aferente oricaror utilizari ale contractelor de credit contractate de societate nefiind supuse limitei indicate in alineatul anterior. Aceste competente vor fi exercitate de catre Directorul General in calitatea sa de reprezentant legal al Societatii. Directorul General poate delega reprezentarea altor administratori sau persoane angajate de societate sau din afara acesteia, in baza unui mandat special.

  1. Aprobarea prelungirii facilitatii de credit Plafon Global de Exploatare in sold, in suma de 2.000.000 eur contractata de la Banca Transilvania SA, pentru o perioada de 24 luni conform contractului de credit nr 2/BWI/2014 si a actelor aditionale ulterioare, cu mentinerea garantiilor deja constituite si mentinerea mandatului acordat domnului Michail Sotiriou, prin hotararea Consiliului de Administratie nr. 03/21.04.2016, pentru semnarea tuturor actelor aditionale ulterioare, necesare pentru prelungirea facilitatii de credit la Banca Transilvania.
  2.  Aprobarea acordarii unui mandat dlui Marius Ionita, Director General si membru al Consiliului de administratie al Societatii in vederea reprezentarii Societatii cu depline puteri in fata Bancii Transilvania SA, in vederea derularii in bune conditii a facilitatii contractate (de la aceasta institutie bancara), avand dreptul de a semna orice act(e) aditional ulterior(e) la contractul de credit nr. 2/BWI/2014, ce pot avea ca obiect, inclusiv dar fara a se limita la, prelungirea termenelor, operatiuni de restructurare, reesalonare, diminuare, modificarea si completarea structurii de garantii la nivelului necesarului de garantat conform negocierilor cu banca, precum si orice alte documente necesare derularii  in bune conditii a facilitatii de credit contractate. 
  3. Aprobarea mentinerii in derulare si prelungirea facilitatii de credit in suma de 1,600,000 EUR contractat de Societate de la OTP Bank Romania SA in baza contractului de credit nr. 6007/13.03.2014 cu actele aditionale ulterioare, avand ca destinatie finantarea cheltuielilor curente precum si prelungirea cu noi perioade de creditare, daca va fi cazul, cu aprobarea prealabila a Bancii, pana la indeplinirea integrala a obligatiilor contractuale, precum si mentinerea garantiilor constituite pentru rambursarea acestei facilitati pe toata perioada de derulare a contractului.
  4. Aprobarea acordarii unui mandat domnului Marius Ionita Director General si membru al Consiliului de administratie al Societatii in vederea  semnarii tuturor actelor aditionale necesare pentru prelungirea aprobata mai sus ca si pentru toate actele aditionale ulterioare  necesare pentru prelungirea  facilitatii de credit la OTP Bank Romania SA si revocarea mandatului acordat dlui Michail Sotiriou  ca urmare a revocarii mandatului de Presedinte al Consiliului de administratie si a modificarilor actului Constitutiv aprobate la punctul 1 de  pe ordinea de zi a acestei Adunari Generale Extraordinare.
  5.  Aprobarea acordarii unui mandat dlui Marius Ionita, Director General si membru al Consiliului de administratie al Societatii in vederea reprezentarii Societatii cu depline puteri in fata OTP Bank Romania SA, in vederea derularii in bune conditii a facilitatii contractate (de la aceasta institutie bancara), avand dreptul de a decide si semna orice act(e) aditional(e) la contractul de credit nr. 6007/13.03.2014 cu actele aditionale ulterioare, inclusiv a prelungirilor ulterioare, pentru o perioada de 4 ani/48 de luni, sub conditia suspensiva a prelungirii succesive a duratei Creditului identificat la pct. 4 de mai sus, pentru semnarea contractului/lor de credit, a contractelor de garantii (mobiliare/imobiliare), a tuturor actelor aditionale aferente acestora, a Biletelor la Ordin emise/avalizate/girate de Societate, precum si a tuturor cererilor, documentelor ce tin de ducerea la indeplinire a prezentei Hotarari si/sau privesc creditul mentionat la pct 4 din prezenta. Mandatul este acordat inclusiv pentru instituirea si notarea interdictiilor de instrainare, grevare cu sarcini, inchiriere, dezmembrare si alipire, construire si demolare, restructurare si amenajare asupra imobilelor constituite in garantie. De asemenea, mandatul se considera dat si pentru orice modificari care vor interveni pe parcursul derularii creditului mentionat in prezenta hotarare, cu privire la contractul de credit si/sau de garantie aferente acestora, incheiate/ce se vor incheia cu OTP BANK ROMANIA SA, cum ar fi, dar fara a se limita la  prelungirea perioadei de valabilitate a creditului, majorari/diminuari/restructurari ale sumei creditului, majorari/diminuari de dobanda, constituire a unor noi garantii/inlocuirea acestora sau orice alte modificari ale raportului de creditare si/sau garantare, mandatul fiind dat pana la indeplinirea integrala a obligatiilor contractuale.
  6. Stabilirea datei de 08.07.2024 ca ,,data de inregistrare", data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.
  7.  Stabilirea datei de 05.07.2024 ca data ,,ex date", data calendaristica de la care actiunile ALUMIL ROM INDUSTRY S.A., obiect al Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare.
  8.  Mandatarea Dlui. Marius Ionita Director General membru al Consiliului de admisnitratie, pentru semnarea in numele actionarilor a hotararilor luate in cadrul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor si efectuarea tuturor formalitatilor cerute de lege pentru inregistrarea si aplicarea hotararilor adoptate ca si pentru semnarea valabila in numele si pe seama Societatii a oricaror contracte sau alte acte juridice subsecvente acestor hotarari inclusiv a Actului Constitutiv actualizat al Societatii.

 

Doar persoanele inregistrate ca actionari la data de 18.04.2024 care este data de referinta a adunarii, conform evidentelor emise de Depozitarul Central S.A., pot participa si vota in cadrul adunarii generale.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati in cadrul sedintei fie de reprezentantii lor legali, fie de alti reprezentanti carora li s-a acordat o procura speciala sau generala, in conditiile art. 105 alin 19 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

Continutul minim al procurii speciale este conform cu art. 201 din Regulamentul nr. 5/2018 emis de ASF.  Modelul de procura speciala, in limba romana si engleza, poate fi obtinut de la sediul societatii sau poate fi descarcat de pe site-ul https://www.alumil.com/romania/corporate/investor-relations, incepand cu data de 25.03.2024, ora 11.00.

 

Actionarii pot acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor din  Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, sau unui avocat.

 

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei imputerniciri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese ce poate aparea in special in unul dintre urmatoarele cazuri:

a) este un actionar majoritar al societatii sau o alta entitate controlata de respectivul actionar;

b) este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al societatii, al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

c) este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform celor prevazute la lit. a);

d) este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute la lit. a)-c).

Imputernicitul nu poate fi substituit de o alta persoana. In conditiile in care persoana imputernicita este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

 

Data limita a depunerii procurilor este 24.04.2024, ora 11.00. O copie a procurii/imputernicirii generale, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului (in limba romana sau engleza), insotit de o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului reprezentat, vor fi depuse la sediul societatii din Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Business& Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, sector 1 sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro. Copiile certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul verbal al adunarii generale.

 

Actionarii pot imputernici o institutie de credit care presteaza servicii de custodie in baza unei procuri speciale intocmita conform Regulamentului ASF nr.5/2018  si semnata de respectivul actionar care va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere data de institutia de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca:

i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar;

ii) instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar;

iii) procura speciala este semnata de actionar.

 

Procura speciala si declaratia mentionate mai sus trebuie depuse la sediul Societatii din Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, Complex Baneasa Business&Technology Park, Cladirea A, Aripa A1, parter, sector 1, in original, semnate si, dupa caz, stampilate, sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa la office@alumil.ro.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta,  inainte de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor,  prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta in limba romana sau limba engleza. Formularul de vot prin corespondenta semnat in original sau purtand semnatura electronica extinsa impreuna cu copia actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a actionarului, vor fi transmise societatii in original la sediul acesteia pana la data de 22.04.2024, ora 11.00. Conform art 105 alin 20 din legea 24/2017 in situatia in care un actionar care si-a exprimat votul prin corepondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta  exprimat pentru acea adunare generala va fi anulat, fiind luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

De asemenea, in conformitate cu prevederile art 105 alin 23 indice 3 din legea 24/2017, pozitia de abtinere adoptata de un actionar cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor nu reprezinta un vot exprimat.

 

In cazul actionarilor persoane juridice, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data de 25.03.2024.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara alte formalitati suplimentare.

 

Documentele, materialele vizand ordinea de zi, proiectul de hotarare si formularul de vot prin corespondenta, disponibile in limba romana si engleza vor fi puse la dispozitia actionarilor pentru a fi consultate si, daca este cazul, completate in conformitate cu prevederile art 117 alin 6 din Legea 31/1990, incepand cu data de 25.03.2024, ora 11.00, la sediul ALUMIL, la Secretariatul Societatii, in zilele lucratoare, precum si pe site-ul societatii, https://www.alumil.com/romania/corporate/investor-relations .

 

Actionarii care detin individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

(i) de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala; si

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Aceste drepturi pot fi exercitate in scris pana la data de 10.04.2024.

 

Actionarii societatii pot adresa intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi, acestea urmand a fi depuse la sediul societatii impreuna cu copii dupa acte care permit identificarea actionarului pana la data de 22.04.2024 ora 11.00.

 

In cazul in care la data mentionata mai sus pentru desfasurarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor nu se vor intruni conditiile de validitate prevazute de Legea societatilor comerciale si de Actul Constitutiv al Societatii, sedinta Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor este convocata pentru data de 27.04.2024 incepand  cu orele 11.30 a.m. la aceeasi adresa si avand aceeasi ordine de zi.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la Secretariatul Societatii, la tel. +4021 424 3456.

 

Consiliul de Administratie

Presedinte,

Michail Sotiriou

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.