luni | 20 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


AQUILA PART PROD COM - AQ

Campanie publicitara Gradena

Data Publicare: 24.10.2023 9:20:13

Cod IRIS: A17D5

Data                                                   24.10.2023

Denumirea entitatii emitente:         Aquila Part Prod Com S.A.

Sediul Social:                                     Ploiesti, strada Malu Rosu nr. 105A, jud. Prahova

Telefon:                                              0244.594.793

Cod unic de inregistrare:                  6484554

Nr. inreg la ONRC:                              J29/2790/1994

Capital social subscris si varsat:      180.000.360 lei

Nr. total actiuni:                                1.200.002.400

Piata de tranzactionare:                   Bursa de Valori Bucuresti, Categoria Premium

 

ANUNT

 

 

Aquila Part Prod Com S.A. (simbol piata "AQ") informeaza investitorii cu privire la campania integrata de promovare pentru brandul propriu de legume si fructe congelate Gradena.

 

 

Catalin Vasile

Director General

 

 

 

 

AQUILA lanseaza o campanie integrata de promovare pentru brandul propriu de legume si fructe congelate Gradena

 

Comunicat de presa

Ploiesti, 24.10.2023 – AQUILA (simbol bursier AQ), lider in servicii integrate de distributie si logistica pentru piata bunurilor de larg consum din Romania si Republica Moldova, continua strategia asumata pentru brandurile proprii si lanseaza o campanie integrata de promovare pentru brandul propriu de legume si fructe congelate Gradena. Campania are scopul de a oferi consumatorilor o perspectiva asupra sortimentului de produse congelate al companiei si este fundamentata pe ideea de a manca sanatos fara a petrece prea mult timp in bucatarie.

Razvan Bagherea, Director Organizare si Resurse Umane, AQUILA

„Conform strategiei de dezvoltare continuam investitiile in brandurile proprii. De aceasta data lansam campania Dezghetat in bucatarie”, mizand pe curaj si inovatie in bucatarie, o campanie realizata impreuna cu profesionisti din marketing. Astfel, pentru urmatoarele saptamani vom avea o serie de spoturi TV si online in care sunt utilizate produse Gradena, precum mazarea, dips-urile, mixurile de ciorba etc. Suntem competitivi pe piata detinand un portofoliu complex de produse, care raspund in mod eficient nevoilor clientilor. Obiectivul nostru este sa dezvoltam marcile proprii ca branduri puternice, de incredere pentru piata de congelate din Romania.”

Gradena este cel mai cunoscut brand propriu al companiei AQUILA, ce include sortimente variate din gama de legume si fructe congelate. Gama Gradena a inregistrat un avans fata de anul trecut, atat in volume, cat si in valoare, fiind prezenta atat in Retail, cat si in HoReCa, estimand o crestere a pietei in urmatorii ani.

Produsele Gradena sunt o solutie inteligenta pentru un gatit rapid si delicios si campania integrata de promovare lansata de AQUILA sprijina pozitionarea si nivelul de recunoastere al brandului in mintea consumatorilor. Cea mai mare parte a bugetului campaniei a fost alocata catre TV pentru difuzare pe principalele statii, iar restul in zona de online si in-store. In online, campania isi propune sa aduca in atentia consumatorilor gama de produse Gradena prin activari special concepute pentru cei care adopta un stil de viata sanatos si care vor sa foloseasca produse cu timp redus de preparare.

 

Mai multe detalii despre produsele din gama Gradena gasiti aici.

 

Despre AQUILA

AQUILA opereaza in Romania si Republica Moldova, cu un model de afaceri integrat, cu activitate in urmatoarele segmente de afaceri: distributie, logistica si transport. AQUILA vinde produse de larg consum in peste 72.000 de puncte de desfacere prin toate canalele de comert cu amanuntul al bunurilor de larg consum, care acopera peste 90% din piata. Portofoliul de produse integrat insumeaza peste 10.000 produse, marci consacrate din diferite categorii precum: produse de ingrijire personala - Rexona, Dove; dulciuri - Kinder, Raffaello, Snickers sau Mars; cafea – Lavazza; produse de curatenie - Dero, Cif sau Coccolino; mancare pentru animale de companie – Whiskas, Pedigree; produse igiena – Kleenex, Kotex, Zewa, Tena, Libresse; scutece copii – Huggies; legume congelate si conserve - Bonduelle; smantana vegetala si frisca vegetala – Gran Cucina si Hulala; peste si preparate din peste - Frosta.

Compania a fost infiintata in anul 1994 de catre antreprenorii Alin Adrian Dociu si Constantin Catalin Vasile. Din noiembrie 2021 este listata la Bursa de Valori Bucuresti (BVB), ca urmare a unei oferte publice initiale in valoare de 367 milioane lei, cea mai mare oferta publica initiala derulata de o companie antreprenoriala romaneasca pe piata de capital locala. Actiunile companiei (simbol AQ) sunt incluse in indicele de referinta BET al Bursei de Valori Bucuresti si Global Micro Cap ai FTSE Russell. Incepand cu 1 septembrie 2023 actiunile companiei au fost incluse si in componenta indicilor MSCI Frontier IMI si MSCI Romania IMI.

Compania a obtinut nota maxima, 10, in cadrul evaluarii VEKTOR efectuata de Asociatia Romana pentru Relatia cu Investitorii - ARIR, in baza a 12 criterii privind guvernanta corporativa si comunicarea cu investitorii.

***

Contact de presa: Daniela Serban, all@vertikgroup.eu, +40 742 242 662

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.