joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


SIFI CLUJ RETAIL SA Bucuresti - ARCU

Convocare AGA Anuala 26.04.2022

Data Publicare: 23.03.2022 18:57:48

Cod IRIS: 73E10

 

                                                                                                                               NR.61/23.03.2022

Catre,

Autoritatea de Supraveghere Financiara Bucuresti,                                     

Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

Bursa de Valori Bucuresti, ATS Piata AeRO

Serviciul de Tranzactionare si supraveghere a pietei

 

                    

RAPORT CURENT

conform Regulamentului ASF 5/2018, Regulamentului 11/2015 si Legii 297/2004

 

Data raportului  23.03.2022

Denumirea entitatii emitente :                                                 SIFI CLUJ RETAIL  S.A.

Sediul social :                                                        Bucuresti, str.S.V.Rahmaninov nr.46-48, cam.U10

Punct de lucru :                                                                       Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu nr.21                                                    

Numarul de telefon/fax:                                                          0264-595532 / 0264-594494

Cod unic de inregistrare :                                                         RO 199060

Numar de ordine in Registrul Comertului :                            J40 / 13897 / 2014

Capital social subscris si varsat:                                             2.725.485,90 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile

mobiliare emise :                                                        BVB ATS Piata AeRO                    

 

 

Evenimente importante de raportat: Convocarea Adunarii Generale Ordinarae a Actionarilor SIFI CLUJ RETAIL  SA pentru 26-27.04.2022 ora 12

 

Consiliul de Administratie al societatii SIFI CLUJ RETAIL SA, in sedinta din 23.03.2022 ora 17 a hotarat Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor  SIFI CLUJ RETAIL SA, conform Convocatorului anexat.

 

      

 

 

SIFI CLUJ RETAIL S.A.

Director general

Muresan Bogdan

 

 

SIFI CLUJ RETAIL S.A.

Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U10

J40/13897/2014

RO 199060

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

din data de 22.03.2022

 al SIFI CLUJ RETAIL S.A.

 

cu sediul in Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U10, cu un capital social subscris si varsat de 2.725.485,9 lei, inregistrata la O.R.C. sub nr. J40/13897/2014, avand CUI RO 199060 format din Administrare Imobiliare S.A. Bucuresti, J40/8567/2013, CUI 20919450, prin reprezentant permanent Tic-Chiliment Valentin – in calitate de presedinte al Consiliului de administratie, Teodora Sferdian – membru si Florin Daniel Gavrila – membru, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 si Legii nr. 24/2017, Regulamentele ASF/CNVM si cu dispozitiile actului constitutiv,

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 26.04.2022, ora 12.00, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48. La adunare sunt indreptatiti sa participe si sa voteze doar actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor, tinut de Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de 13.04.2022, stabilita ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor de validitate, a doua convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se stabileste pentru data de 27.04.2022, ora 12.00, cu aceeasi ordine de zi si la aceeasi adresa.

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

1.                  Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2021 pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar.

2.                  Aprobarea repartizarii profitului net realizat in exercitiul financiar 2021 in suma de 3.924.539,34 lei conform propunerii Consiliului de Administratie:

-              3.815.680,26 lei – Pentru distribuirea de dividende, ceea ce inseamna ca dividendul brut se fixeaza la 0,14 lei/actiune;

-             108.859,08 lei – Alte rezerve.

Aprobarea datei de 08.07.2022 ca data platii dividendelor in conformitate cu dispozitiile art. 187, pct. 11 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare. Aprobarea suportarii costurilor aferente platii dividendelor de catre actionarii societatii din valoarea dividendului net.

3.         Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2021.

4.         Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de investitii pentru anul 2022.

5.         Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2022.

6.         Aprobarea limitelor generale ale remuneratiilor suplimentare ale administratorilor si a limitelor generale ale remuneratiei directorului.

7.         Aprobarea mandatarii d-nei Androulla Siaxiate sa semneze actele aditionale la contractele de administrare din partea societatii.

9.         Numirea auditorului financiar, fixarea duratei minime a contractului de audit si imputernicirea presedintelui C.A./directorului general pentru incheierea contractului de audit.

10.       Aprobarea datei de: (i) 23.06.2022 ca data de inregistrare si (ii) 22.06.2022 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017.

11.      Imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective.

12.       Mandatarea presedintelui C.A., cu posibilitatea de substituire, pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc.

 

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarile generale ale actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si al actionarilor reprezentati, cu actul de identitate al reprezentantului legal. In cazul persoanelor juridice, calitatea de reprezentant legal se constata pe baza listei actionarilor eliberata de catre Depozitarul Central sau se dovedeste cu un Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 1 luna de zile inainte de data adunarii generale prezentat in original sau copie conforma cu originalul.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

-               de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv cel tarziu pana la data de 07.04.2022, ora 16.00 inclusiv, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

-               de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv cel tarziu pana la data de 07.04.2022, ora 16.00 inclusiv.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale pana la data de 20.04.2022 ora 16.00, societatea urmand a raspunde acestora in cadrul sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Documentele si proiectele de hotarari ale AGOA referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii www.artaculinaracluj.ro si/sau la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu nr. 21, Judet Cluj, incepand cu data de 24.03.2022, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala.  Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar conform art. 2 alin. 1 pct. 20 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata sau unui avocat.

Imputernicirile, inainte de prima lor utilizare, se depun in copie la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de adunarea generala, respectiv pana la data de 24.04.2022, ora 12.00, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii generale.

Formularele de imputernicire speciala se pot obtine la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu nr. 21, Judet Cluj incepand cu data de 24.03.2022, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00 sau se pot descarca de pe site-ul societatii www.artaculinaracluj.ro si se depun la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, respectiv pana la data de 24.04.2022, ora 12.00.

Procurile speciale depuse dupa expirarea termenului sus mentionat precum si cele care nu indeplinesc conditiile legale, vor fi considerate nule de drept.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot completat si semnat, insotit de copia actului de identitate (buletin, carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) sub semnatura olografa a titularului actului, pot fi transmise la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, in plic inchis cu mentiunea PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR SIFI CLUJ RETAIL S.A. DIN DATA DE 26.04.2022 (27.04.2022), pana cel mai tarziu cu 48 de ore inainte de sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, respectiv pana la data de 24.04.2022, ora 12.00.

Formularul de vot poate fi obtinut incepand cu data de 24.03.2022, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00 de la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu, Nr. 21, Judet Cluj sau de pe site-ul societatii www.artaculinaracluj.ro.

Informatii suplimentare se pot obtine la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/la sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu, Nr. 21, Judet Cluj, incepand cu data de 24.03.2022, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00.

 

 

Consiliul de Administratie

Presedinte - Administrare Imobiliare SA

prin reprezentant permanent

Tic-Chiliment Valentin

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.