NR 242 /07.11.2023
Catre,
Autoritatea de Supraveghere Financiara Bucuresti,
Sectorul Instrumente si Investitii Financiare
Bursa de Valori Bucuresti, ATS Piata AeRO
Serviciul de Tranzactionare si supraveghere a pietei
RAPORT CURENT
conform Regulamentului ASF 5/2018, Regulamentului 11/2015 si Legii 297/2004
Data raportului : 07.11.2023
Denumirea entitatii emitente : SIFI CLUJ RETAIL S.A.
Sediul social : Bucuresti, str.S.V.Rahmaninov nr.46-48, cam.U10
Punct de lucru : Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu nr.21
Numarul de telefon/fax: 0264-595532 / 0264-594494
Cod unic de inregistrare : RO 199060
Numar de ordine in Registrul Comertului : J40 / 13897 / 2014
Capital social subscris si varsat: 2.725.485,90 lei
Piata pe care se tranzactioneaza valorile
mobiliare emise : BVB ATS Piata AeRO
Evenimente importante de raportat: Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor SIFI CLUJ RETAIL SA pentru 11.12.2023, ora 10, in cazul neindeplinirii conditiilor de validitate, a doua convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se stabileste pentru data de 12.12.2023, ora 10.00, cu aceeasi ordine de zi si la aceeasi adresa. Comunicarea participarii actionarilor la sedinta se va putea face si prin mijloace electronice.
Consiliul de Administratie al societatii SIFI CLUJ RETAIL SA,in sedinta din 07.11.2023 a hotarat Convocarea Adunarii Ordinare a Actionarilor SIFI CLUJ RETAIL SA, conform Convocatorului anexat.
SIFI CLUJ RETAIL S.A
Director general
Muresan Bogdan Radu
SIFI CLUJ RETAIL S.A.
Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U10
J40/13897/2014
RO 199060
CONSILIUL DE ADMINISTRATIE din data de 07.11.2023
al SIFI CLUJ RETAIL S.A.
cu sediul in Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U10, cu un capital social subscris si varsat de 2.725.485,9 lei, inregistrata la O.R.C. sub nr. J40/13897/2014, avand CUI RO 199060 („Societatea”), format din Administrare Imobiliare S.A., J40/8567/2013, CUI 20919450, prin reprezentant permanent Tic-Chiliment Valentin – in calitate de presedinte al Consiliului de administratie, Teodora Sferdian – membru si Florin- Daniel Gavrila – membru, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 si Legii nr. 24/2017, Regulamentele ASF/CNVM si cu dispozitiile actului constitutiv,
CONVOACA
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 11.12.2023, ora 10.00, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48. La adunare sunt indreptatiti sa participe si sa voteze doar actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor, tinut de Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de 27.11.2023, stabilita ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor de validitate, a doua convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se stabileste pentru data de 12.12.2023, ora 10.00, cu aceeasi ordine de zi si la aceeasi adresa.
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:
1. Aprobarea inregistrarii dividendelor neridicate aferente exercitiului financiar 2016 in cuantum de 68.468,01 lei conform reglementarilor contabile aplicabile, ca urmare a prescrierii acestora.
2. Aprobarea inregistrarii dividendelor neridicate aferente exercitiului financiar 2017 in cuantum de 91.971,88 lei conform reglementarilor contabile aplicabile, ca urmare a prescrierii acestora.
3. Aprobarea inregistrarii dividendelor neridicate aferente exercitiului financiar 2018 in cuantum de 68.642,08 lei conform reglementarilor contabile aplicabile, ca urmare a prescrierii acestora.
4. Aprobarea inregistrarii dividendelor neridicate aferente exercitiului financiar 2019 in cuantum de 78.545,94 lei conform reglementarilor contabile aplicabile, ca urmare a prescrierii acestora.
5. Aprobarea datei de: (i) 29.12.2023 ca data de inregistrare si (ii) 28.12.2023 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017.
6. Imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective.
7. Mandatarea presedintelui C.A., cu posibilitatea de substituire, pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc.
Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarile generale ale actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si al actionarilor reprezentati, cu actul de identitate al reprezentantului legal. In cazul persoanelor juridice, calitatea de reprezentant legal se constata pe baza listei actionarilor eliberata de catre Depozitarul Central sau se dovedeste cu un Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 1 luna de zile inainte de data adunarii generale prezentat in original sau copie conforma cu originalul.
Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:
- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv cel tarziu pana la data de 23.11.2023, ora 16.00 inclusiv, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;
- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv cel tarziu pana la data de 23.11.2023, ora 16.00 inclusiv.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale pana la data de 09.12.2023 ora 16.00, societatea urmand a raspunde acestora in cadrul sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si pe pagina de internet a societatii: www.artaculinaracluj.ro.
Documentele si proiectele de hotarari ale AGOA referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii www.artaculinaracluj.ro si/sau la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu nr. 21, Judet Cluj, incepand cu data de 08.11.2023, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00.
Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala. Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar conform art. 2 alin. 1 pct. 19 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata sau unui avocat.
Imputernicirile, inainte de prima lor utilizare, se depun in copie la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de adunarea generala, respectiv pana la data de 09.12.2023, ora 10.00, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii generale.
Formularele de imputernicire speciala se pot obtine la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu nr. 21, Judet Cluj incepand cu data de 08.11.2023, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00 sau se pot descarca de pe site-ul societatii www.artaculinaracluj.ro si se depun la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, respectiv pana la data de 09.12.2023, ora 10.00.
Procurile speciale depuse dupa expirarea termenului sus mentionat precum si cele care nu indeplinesc conditiile legale conduc la pierderea exercitiului dreptului de vot in adunare.
Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.
In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot completat si semnat, insotit de copia actului de identitate (buletin, carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) sub semnatura olografa a titularului actului, pot fi transmise la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, in plic inchis cu mentiunea PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR SIFI CLUJ RETAIL S.A. DIN DATA DE 11.12.2023 (12.12.2023), pana cel mai tarziu cu 48 de ore inainte de sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, respectiv pana la data de 09.12.2023, ora 10.00.
Formularul de vot poate fi obtinut incepand cu data de 08.11.2023, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00 de la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu, Nr. 21, Judet Cluj sau de pe site-ul societatii www.artaculinaracluj.ro.
Informatii suplimentare se pot obtine la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/la sediul secundar din Municipiul Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu, Nr. 21, Judet Cluj, incepand cu data de 08.11.2023, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00.
Consiliul de Administratie
Presedinte - Administrare Imobiliare S.A.
prin reprezentant permanent
Tic-Chiliment Valentin