joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SIFI CLUJ RETAIL SA Bucuresti - ARCU

Convocare AGAO 25-26.04.2024

Data Publicare: 21.03.2024 18:00:18

Cod IRIS: 98425

 

                                                                                                                               NR 64 /21.03.2024

Catre,

Autoritatea de Supraveghere Financiara Bucuresti,                                     

Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

Bursa de Valori Bucuresti, ATS Piata AeRO

Serviciul de Tranzactionare si supraveghere a pietei

 

                    

RAPORT CURENT

conform Regulamentului ASF 5/2018, Regulamentului 11/2015 si Legii 297/2004

 

Data raportului  21.03.2024

Denumirea entitatii emitente :                                     SIFI CLUJ RETAIL  S.A.

Sediul social :                                                    Bucuresti, str.S.V.Rahmaninov nr.46-48, cam.U10

Punct de lucru :                                                          Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu nr.21                                                    

Numarul de telefon/fax:                                             0264-595532 / 0264-594494

Cod unic de inregistrare :                                            RO 199060

Numar de ordine in Registrul Comertului :                J40 / 13897 / 2014

Capital social subscris si varsat:                                 2.725.485,90 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile

mobiliare emise :                                             BVB ATS Piata AeRO          

 

 

 Evenimente importante de raportat:

Convocarea Adunarii Generala Ordinara a Actionarilor SIFI CLUJ RETAIL SA pentru data de 25.04.2024, ora 12.00. In cazul neindeplinirii conditiilor de validitate ,a doua convocare a Adunarii Generala Ordinara a Actionarilor se stabileste pentru data de 26.04.2024, ora 12.00, cu aceeasi ordine de zi si la aceeasi adresa. Comunicarea participarii actionarilor la sedinta se va face si prin mijloace electronice.

 

Consiliul de Administratie al societatii SIFI CLUJ RETAIL SA , in sedinta din 20.03.2024 a hotarat Convocarea Adunarii Ordinara a Actionarilor SIFI CLUJ RETAIL SA, conform convocatorului anexat.

 

 

 

 

SIFI CLUJ RETAIL S.A

Director general

Muresan Bogdan Radu

 

SIFI CLUJ RETAIL S.A.

Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U10

J40/13897/2014

RO 199060

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

din data de 20.03.2024

 al SIFI CLUJ RETAIL S.A.

 

Consiliul de Administratie al SIFI CLUJ RETAIL S.A., societate cu sediul in Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U10, cu un capital social subscris si varsat de 2.725.485,9 lei, inregistrata la O.R.C. sub nr. J40/13897/2014, avand CUI RO 199060, in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 31/1990 Republicata cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 si Legii nr. 24/2017, Regulamentele ASF/CNVM si cu dispozitiile actului constitutiv,

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 25.04.2024, ora 12.00, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48. La adunare sunt indreptatiti sa participe si sa voteze doar actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor, tinut de Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de 18.04.2024, stabilita ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor de validitate, a doua convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se stabileste pentru data de 26.04.2024, ora 12.00, cu aceeasi ordine de zi si la aceeasi adresa.

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

 

1.                  Aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2023 in baza discutiilor, a rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar.

2.                  Aprobarea repartizarii profitului net realizat in exercitiul financiar 2023 in suma de 8.562.288,15 lei conform propunerii Consiliului de Administratie:

-           8.449.006,29 lei – Pentru distribuirea de dividende, ceea ce inseamna ca dividendul brut se fixeaza la 0,31 lei/actiune;

-             113.281,86 lei – Alte rezerve.

3.         Aprobarea datei de 05.07.2024 ca data platii dividendelor in conformitate cu dispozitiile art. 187, pct. 11 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare. Aprobarea suportarii costurilor aferente platii dividendelor de catre actionarii societatii din valoarea dividendului net.

4.         Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2023.

5.         Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de investitii pentru anul 2024.

6.         Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2024.

7.         Aprobarea limitelor generale ale remuneratiilor suplimentare ale administratorilor si a limitelor generale ale remuneratiei directorului.

8.         Aprobarea mandatarii d-nei Androulla Siaxiate sa semneze actele aditionale la contractele de administrare din partea societatii.

9.         Numirea auditorului financiar de la data expirarii mandatului actualului auditor, respectiv de la data de 26.04.2024, fixarea duratei minime a contractului de audit si imputernicirea presedintelui C.A./directorului general pentru incheierea contractului de audit.

10.       Aprobarea datei de: (i) 21.06.2024 ca data de inregistrare si (ii) 20.06.2024 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017.

11.      Imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective.

12.       Mandatarea presedintelui C.A., cu posibilitatea de substituire, pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc.

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul (i) de a solicita Consiliului de Administratie al Societatii introducerea de puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv cel tarziu pana la data de 05.04.2024, ora 16.00 inclusiv, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala si/sau (ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv cel tarziu pana la data de 05.04.2024, ora 16.00 inclusiv, cu respectarea urmatoarelor conditii:

a)         In cazul actionarilor persoane fizice solicitarile trebuie sa fie insotite de o copie a actului de identitate si de extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central S.A.;

b)         In cazul actionarilor persoane juridice, solicitarile trebuie sa fie insotite de:

-           un certificat constatator, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale, care sa permita identificarea acestora in registrul actionarilor societatii tinut de Depozitarul Central S.A.;

-           calitatea de reprezentant legal va fi dovedita cu documentul care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarul Central S.A., emis de Depozitarul Central S.A. In cazul in care registrul actionarilor nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, aceasta calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, cu o vechime de cel mult 3 luni raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale, care atesta calitatea de reprezentant legal;

-           documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza:

-           extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central S.A.

c)         Sa fie transmise si inregistrate la sediul social al Societatii din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, prin mijloace electronice la adresa de email office@sif-imobiliare.ro, insotite de semnatura electronica extinsa, sau prin orice forma de curierat, cu confirmare de primire, pana cel tarziu la data de 05.04.2024, ora 16:00, in original, semnate si, dupa caz, stampilate de catre actionari sau reprezentantii legali ai acestora.

 

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale pana la data de 23.04.2024 ora 16.00, prin transmiterea acestora la adresa de email office@sif-imobiliare.ro sau prin posta la adresa sediului social al Societatii din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, mentionand pe plic PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR SIFI CLUJ RETAIL S.A. DIN DATA DE 25.04.2024 (26.04.2024). Cerintele prevazute mai sus pentru dovedirea calitatii de actionar, respectiv a calitatii de reprezentant legal a actionarilor care solicita introducerea unor puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGOA se aplica in mod corespunzator si actionarilor care adreseaza intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea va raspunde acestora in cadrul sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si pe pagina de internet a societatii: www.artaculinaracluj.ro.

 

Documentele si proiectele de hotarari ale AGOA referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii www.artaculinaracluj.ro si/sau la adresa sediului social al Societatii din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/sediul secundar al Societatii din Municipiul Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu nr. 21, Judet Cluj, incepand cu data de 22.03.2024, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00.

 

Actionarii isi pot exercita dreptul de vot direct, prin reprezentant sau prin corespondenta.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala a actionarilor este permis prin

simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice si al actionarilor persoane fizice reprezentate, sau in cazul persoanelor juridice si al actionarilor reprezentati, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

In cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de la Depozitarul Central. In cazul in care registrul actionarilor la data de referinta nu contine date referitoare la calitatea de reprezentant legal, aceasta calitate se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi

emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau engleza.

Actionarii care nu au capacitate de exercitiu precum si persoanele juridice pot fi reprezentati prin reprezentantii lor legali, care la randul lor pot da imputernicire altor persoane.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala.  Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar conform art. 2 alin. 1 pct. 20 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata sau unui avocat.

Imputernicirile, inainte de prima lor utilizare, se depun in copie, la adresa sediului social al Societatii din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de adunarea generala, respectiv pana la data de 23.04.2024, ora 12.00 pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii generale.

Formularele de imputernicire speciala se pot obtine de la sediul social al Societatii din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/ sediul secundar al Societatii din Municipiul Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu, Nr. 21, Judet Cluj incepand cu data de 22.03.2024, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00 sau se pot descarca de pe site-ul societatii www.artaculinaracluj.ro si se depun la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, respectiv pana la data de 23.04.2024, ora 12.00.

Procurile speciale depuse dupa expirarea termenului sus mentionat precum si cele care nu indeplinesc conditiile legale, conduc la pierderea exercitiului dreptului de vot in adunare.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot completat si semnat, insotit de copia actului de identitate (buletin, carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) sub semnatura olografa a titularului actului, pot fi transmise la adresa sediului social al Societatii din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, in plic inchis cu mentiunea PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR SIFI CLUJ RETAIL S.A. DIN DATA DE 25.04.2024 (26.04.2024), pana cel mai tarziu cu 48 de ore inainte de sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, respectiv pana la data de 23.04.2024, ora 12.00.

 

Formularul de vot poate fi obtinut incepand cu data de 22.03.2024, in zilele lucratoare intre orele 10.00 – 14.00 de la adresa sediului social al Societatii din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48/sediului secundar din Municipiul Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu, Nr. 21, Judet Cluj sau de pe site-ul societatii www.artaculinaracluj.ro.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la adresa de email office@sif-imobiliare.ro si la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, de luni pana vineri intre orele 10.00 – 14.00, incepand cu data de 22.03.2024.

 

Consiliul de Administratie

Presedinte - Administrare Imobiliare S.A.

prin reprezentant permanent

Tic-Chiliment Valentin

 

                                                                                       



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.