joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


SIFI CLUJ RETAIL SA Bucuresti - ARCU

Hotarari AGA O 22.02.2023

Data Publicare: 22.02.2023 18:00:16

Cod IRIS: C20A3

                                                               

                     

SIFI CLUJ RETAIL S.A.

                 ADRESA str. Serghei Vasilievici Rahmaninov 46-48, SUBSOL, CAM. U10,  BUCURESTI 2, 020199  Punct de lucru cluj napoca, str iuliu maniu, nr 21

  TELEFON  0212 330 773 ;0264 595 532  •   Fax  0212 330 788 ;0264 594 494  •

EMAIL:  OFFICE@sif-IMOBILIARE.ro  ;office@artaculinaracluj.ro

 

 

 

NR. 52  din 22.02.2023

 

CATRE,

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA BUCURESTI

Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

BURSA DE VALORI BUCURESTI, ATS PIATA AeRO

Serviciul de Tranzactionare si supraveghere a pietei

 

                                                   RAPORT CURENT

               conform Regulamentului ASF 5/2018, Regulamentul 11/2015 si Legii 297/2004.

Data raportului: 22.02.2023

Denumirea entitatii:                            SIFI CLUJ RETAIL S.A.

Sediul social:                                      Bucuresti, str,S.V.Rahmaninov, nr.46-48, camera U10

Punct de lucru:                                   Cluj- Napoca, str. Iuliu Maniu nr. 21

Nr. telefon/fax:                                    0264/595532 / 0264/594494;

Cod unic de inregistrare:                    RO 199060;

Nr. de ordine in Registrul Comertului:J40/13897/2014;

Capital social subscris si varsat:        2.725.485,9 lei.

Piata pe care se tranzactioneaza valorile

mobiliare emise:                                 BVB  ATS  Piata AeRO.

Evenimente importante de raportat:

Hotararile Adunarii Generale a Actionarilor SIFI CLUJ RETAIL S.A. din data de 22.02.2023

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor societatii in sedinta din 22.02.2023 ora 10, a adoptat hotararile mentionate in documentul anexat.         

 

 

SIFI CLUJ RETAIL S.A.

Director general

Muresan Bogdan Radu

 

Hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

SIFI CLUJ RETAIL S.A. din 22.02.2023

 

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor SIFI CJ CLUJ RETAIL S.A., societate inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13897/2014, CUI 199060, cu sediul in Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U10, capital social subscris si varsat de 2.725.485,9 lei (“Societatea”), intrunita in sedinta din 22.02.2023, ora 10.00, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, cu actionari prezenti si/sau reprezentati ce detin la data de referinta 15.02.2023 un numar de 26.365.533 actiuni, dintr-un numar total de 27.254.859 actiuni, cu un numar de 26.365.533 voturi valabil exprimate, dintr-un numar total de 27.254.859 voturi, adica 96,737% din capitalul social, cu cvorumul si cu majoritatea necesare prevazute de lege si de actul constitutiv consemnate in procesul-verbal incheiat cu ocazia lucrarilor adunarii generale ordinare, hotaraste:

 

HOTARAREA NR. 1

 

Se aproba numirea membrilor Consiliului de Administratie pentru un mandat de 4 (patru) ani de la data Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor adoptata in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata pentru data de 22.02.2023 respectiv de la data de 22.02.2023 a urmatorilor:

1.            Administrare Imobiliare S.A., societate cu sediul in Bucuresti, Sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, parter, cam. 1, prin Tic-Chiliment Valentin

cu 100 % voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.365.533 voturi exprimate.

2.            Florin-Daniel Gavrila

cu 100 % voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.365.533 voturi exprimate.

3.            Teodora Sferdian

cu 100 % voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.365.533 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 2

 

Se aproba forma contractului de administrare si mandatarea d-nei Androulla Siaxiate sa semneze contractele de administrare/actele aditionale cu administratorii numiti de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, din partea societatii

cu 100 % voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.365.533 voturi exprimate.

 

 

 

 

 

 

 

 

HOTARAREA NR. 3

 

Se aproba mentinerea remuneratiei cuvenita membrilor Consiliului de Administratie la valoarea adoptata pentru exercitiul financiar 2022 prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare din data de 26.04.2022

cu 100 % voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.365.533 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 4

 

Se aproba data de: (i) 14.03.2023 ca data de inregistrare si (ii) 13.03.2023 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017

cu 100 % voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.365.533 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 5

 

Se aproba imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective

cu 100 % voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.365.533 voturi exprimate.

 

HOTARAREA NR. 6

 

Se aproba mandatarea presedintelui C.A., cu posibilitatea de substituire, pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc.

cu 100 % voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.365.533 voturi exprimate.

 

Presedinte CA/Presedinte de sedinta                                                                                                         

ADMINISTRARE IMOBILIARE S.A.

prin Valentin Tic-Chiliment

 

 

 

____________________________________       

 

Secretar de sedinta

Paraschiv Alexandra-Elena

 

 

____________________________________

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.