NR 93 /25.04.2023
Catre,
Autoritatea de Supraveghere Financiara Bucuresti,
Sectorul Instrumente si Investitii Financiare
Bursa de Valori Bucuresti, ATS Piata AeRO
Serviciul de Tranzactionare si supraveghere a pietei
RAPORT CURENT
conform Regulamentului ASF 5/2018, Regulamentului 11/2015 si Legii 297/2004
Data raportului 25.04.2023
Denumirea entitatii emitente : SIFI CLUJ RETAIL S.A.
Sediul social : Bucuresti, str.S.V.Rahmaninov nr.46-48, cam.U10
Punct de lucru : Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu nr.21
Numarul de telefon/fax: 0264-595532 / 0264-594494
Cod unic de inregistrare : RO 199060
Numar de ordine in Registrul Comertului : J40 / 13897 / 2014
Capital social subscris si varsat: 2.725.485,90 lei
Piata pe care se tranzactioneaza valorile
mobiliare emise : BVB ATS Piata AeRO
Evenimente importante de raportat:
Hotararile Adunarii Generale a Actionarilor SIFI CLUJ RETAIL S.A. din data de 25.04.2023
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor societatii in sedinta din 25.04.2023 ora 12 , a adoptat hotararile mentionate in documentul anexat:
SIFI CLUJ RETAIL S.A
Director general
Muresan Bogdan Radu
Hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor
SIFI CLUJ RETAIL S.A.
din 25.04.2023
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor SIFI CLUJ RETAIL S.A., societate inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13897/2014, CUI 199060, cu sediul in Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U10, capital social subscris si varsat de 2.725.485,9 lei (“Societatea”), intrunita in sedinta din 25.04.2023, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, cu actionari prezenti si/sau reprezentati ce detin la data de referinta 18.04.2023 un numar de 26.263.863 actiuni, dintr-un numar total de 27.254.859 actiuni, cu un numar de 26.263.863 voturi valabil exprimate, dintr-un numar total de 27.254.859 voturi, adica 96,3640 %, cu cvorumul si cu majoritatea necesare prevazute de lege si de actul constitutiv consemnate in procesul-verbal incheiat cu ocazia lucrarilor adunarii generale ordinare, hotaraste:
HOTARAREA NR. 1
Se aproba situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2022 in baza discutiilor, a rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de Auditorul Financiar
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 2
Se aproba repartizarea profitului net realizat in exercitiul financiar 2022 in suma de 4.750.715,51 lei conform propunerii Consiliului de Administratie:
- 4.633.326,03 lei – Pentru distribuirea de dividende, ceea ce inseamna ca dividendul brut se fixeaza la 0,17 lei/actiune;
- 117.389,48 lei – Alte rezerve
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 3
Se aproba data de 05.07.2023 ca data platii dividendelor in conformitate cu dispozitiile art. 187, pct. 11 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare. Se aproba suportarea costurilor aferente platii dividendelor de catre actionarii societatii din valoarea dividendului net
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 4
Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2022
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 5
Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli si planul de investitii pentru anul 2023
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 6
Se aproba remuneratia administratorilor persoane fizice in cuantum de 850 lei net/ luna si remuneratiei in cuantum de 52.000 lei plus TVA/ luna pentru administratorul persoana juridica pentru exercitiul financiar 2023
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 7
Se aproba limitele generale ale remuneratiilor suplimentare ale administratorilor la maxim 0,3 % / an din valoarea activului net la 31.12.2022 si limitele generale ale remuneratiei directorului la maxim 175.000 lei/ an
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 8
Se aproba manadatarea d-nei Androulla Siaxiate sa semneze actele aditionale la contractele de administrare din partea societatii
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 9
Se aproba numirea auditorului financiar Arya Consulting S.R.L. identificata prin CUI RO41617624, de la data expirarii mandatului actualului auditor, fixarea duratei minime de 1 an a contractului de audit si imputernicirea presedintelui C.A. / directorului general pentru incheierea contractului de audit
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 10
Se aproba data de: (i) 22.06.2023 ca data de inregistrare si (ii) 21.06.2023 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 11
Se aproba imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 12
Se aproba mandatarea presedintelui C.A., cu posibilitatea de substituire, pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc.
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 26.263.863 voturi exprimate.
Presedinte CA/Presedinte de sedinta
Valentin Tic-Chiliment
reprezentant permanent al ADMINISTRARE IMOBILIARE SA
Secretar de sedinta
Paraschiv Alexandra-Elena