joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


IMOTRUST SA ARAD - ARCV

Convocare AGA O & E 24/25.04.2024

Data Publicare: 21.03.2024 10:19:20

Cod IRIS: 3E0A3

                                                                                                           

RAPORT CURENT (conform Regulamentului ASF nr. 5/2018)

Data raportului: 21.03.2024

Denumirea emitentului:IMOTRUST S.A.

Sediul social: Arad, str. Mihai Eminescu, nr. 5, ap. 2, jud. Arad

Nr. si data inregistrarii la ORC: J02/541/1991

C.U.I: RO1680630

Capital social subscris si varsat: 55.561.326,80 lei

Sistemul multilateral de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de IMOTRUST S.A. este sistemul multilateral de tranzactionare administrat de BVB – SMT AeRO.

 

Eveniment important de raportat:

 

Consiliul de Administratie al societatii IMOTRUST S.A. (Societatea), societate pe actiuni administrata in sistem unitar, cu sediul in Arad, str. Mihai Eminescu, nr. 5, ap. 2, jud. Arad, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arad sub nr. J02/541/1991, avand C.U.I. RO 1680630, prin decizia din data de 21.03.2024 a hotarat convocarea, in temeiul art. 117 din  Legea nr. 31/1990 republicata si modificata, al Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si al Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, precum si al Actului constitutiv al Societatii, a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor IMOTRUST S.A. la sediul Societatii, pentru ziua de 24.04.2024, ora 10:00, respectiv ora 11:00. In situatia neintrunirii cvorumului de prezenta la prima convocare, a doua convocare este pentru data de 25.04.2024, in acelasi loc si la aceleasi ore, cu mentinerea ordinii de zi.

Adunarile generale se vor tine la sediul Societatii din Arad, str. Mihai Eminescu, nr. 5, ap. 2, jud. Arad, pentru toti actionarii inscrisi in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la data de 12.04.2024 stabilita ca data de referinta, care au dreptul sa participe la deliberarile adunarilor generale si sa voteze in cadrul acestora, cu urmatoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor:

1. Prezentarea si luarea la cunostinta a raportului auditorului financiar privind exercitiul financiar al anului 2023.

2. Prezentarea si luarea la cunostinta a raportului anual al Consiliului de Administratie intocmit conform Regulamentului ASF nr. 5/2018, aferent exercitiului financiar 2023.

3. Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale, auditate ale Societatii, aferente exercitiului financiar al anului 2023 si aprobarea rezultatului financiar corespunzator anului 2023.

4. Aprobarea propunerii Consiliului de Administratie de utilizare a profitului net aferent exercitiului financiar 2023 pentru urmatoarele destinatii: i) pentru constituirea rezervelor legale si ii) diferenta ramane nedistribuita pentru reinvestirea in proiectele dezvoltate de Societate.

5. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru activitatea aferenta exercitiului financiar al anului 2023.

6. Prezentarea, discutarea si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli (planul de afaceri) atat al Societatii, cat si al Sucursalelor acesteia, pentru perioada 01.01.2024-31.12.2024.

7. Aprobarea realegerii auditorului financiar sau alegerea unui alt auditor financiar, stabilirea duratei mandatului si a onorariului acestuia, precum si mandatarea unei persoane pentru a negocia si semna contractul de audit financiar.

 8. Aprobarea realegerii membrilor Consiliul  de Administratie, stabilirea duratei mandatelor acestora, precum si mandatarea unei persoane pentru a negocia si semna contractele de mandat aferente. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia pana la data de 12.04.2024.

9. Stabilirea remuneratiei brute acordate membrilor Consiliului de Administratie si acordarea altor drepturi conform bugetului de venituri si cheltuieli al Societatii prevazut la pct. 6 din prezentul convocator, precum si mandatarea unei persoane in vederea semnarii contractelor de administrare.

10. Aprobarea datei de 17.05.2024 ca data de inregistrare si a datei de 16.05.2024 ca ex-date.

11. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii cu posibilitatea de subdelegare, pentru a intocmi si semna in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, orice documente, inclusiv dar fara a se limita la hotarari AGA, precum si pentru a face orice alte demersuri/formalitati necesare in fata oricarei autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza a fi adoptate de catre AGA.

 

   Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:

1. Aprobarea modificarii art. 14.2. din Actul constitutiv al societatii, care va avea urmatorul continut: "Membrii Consiliului de Administratie sunt: 1. Berar Luisa Maria, identificata prin ........................, numita ca administrator, pentru un mandat de ....................... ani, respectiv pentru perioada ..............................-.....................; 2. Kocsis Josan Ioana, identificata prin ........................, numita ca administrator, pentru un mandat de ....................... ani, respectiv pentru perioada ..............................-.....................; Cristea Adela Camelia, identificata prin ........................, numita ca administrator, pentru un mandat de ....................... ani, respectiv pentru perioada ..............................-......................." *(...) reprezinta date cu caracter personal.

2. Aprobarea Actului constitutiv actualizat al Societatii.

3. Aprobarea revocarii Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor IMOTRUST S.A. Nr. 2 / 26.04.2023 si, pe cale de consecinta aprobarea renuntarii la programul de recompensare de tip Stock Option Plan („SOP”) a angajatilor, administratorilor si/sau directorilor Societatii aprobat prin Hotararea AGEA Nr. 2 / 26.04.2023, nedemarat de Consiliul de Administratie si aprobarea eliminarii prevederilor referitoare la "SOP" din Politica de remunerare a membrilor Consiliului de Administratie al Societatii.

4. Aprobarea datei de 17.05.2024 ca data de inregistrare si a datei de 16.05.2024 ca ex-date.

5. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii cu posibilitatea de subdelegare, pentru a intocmi si semna in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, orice documente, inclusiv dar fara a se limita la hotarari AGA, Act constitutiv actualizat, precum si pentru a face orice alte demersuri/formalitati necesare in fata oricarei autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza a fi adoptate de catre AGA.

 

            Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5 % din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei sa introduca puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@imotrustarad.ro

            Fiecare actionar are dreptul sa adreseze societatii intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor cel tarziu pana la data de 21.04.2024.

Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenta, imputernicirile speciale, proiectele de hotarari pot fi consultate si procurate de la sediul societatii, intre orele 10-15 sau de pe site-ul www.imotrustarad.ro, incepand cu data de 22.03.2024.

            Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor se vor putea prezenta personal la adunarile generale, isi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenta, si isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute de Regulamentul ASF nr. 5/2018.    Reprezentarea actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale.

            Imputernicirea speciala pentru reprezentare in adunarile generale contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului care o acorda.

            Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.

            Imputernicirile speciale sau generale si buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate de actionar se vor depune la sediul societatii personal, prin posta recomandat cu confirmare de primire pe care sa fie trecuta adresa expeditorului (actionarului) sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@imotrustarad.ro, pana la data de 21.04.2024.

            In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, facem mentiunea ca pozitia de "abtinere" adoptata de un actionar cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a adunarilor nu reprezinta un vot exprimat.

Procurile sau buletinele de vot neconforme, care nu indeplinesc conditiile legale sau care sunt depuse dupa expirarea termenului mentionat mai sus vor fi considerate nule de drept.      

           

            Convocatorul AGOA se da spre publicare in ziarul “Jurnal Aradean” si in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numerele din data de 22.03.2024.

 

IMOTRUST S.A.,

Presedinte Consiliul de Administratie,

Berar Luisa Maria

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.