joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


IMOTRUST SA ARAD - ARCV

Convocare AGA O & E 28/29 Noiembrie 2023

Data Publicare: 23.10.2023 18:00:12

Cod IRIS: 9432F

RAPORT CURENT

conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata actualizata si a Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data raportului 23.10.2023

Denumirea emitentului IMOTRUST S.A.

Sediul social  Arad, str. Mihai Eminescu, nr. 5, ap. 2, jud. Arad

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului 1680630

Numar de ordine in registrul comertului J02/541/1991

Capital social subscris si varsat  55.561.326,80 Ron

Piata reglementata/Sistemul multilateral de tranzactionare/Sistemul organizat de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise AeRo

 

Alte evenimente

 

Consiliul de Administratie al Societatii IMOTRUST S.A intrunit in sedinta din data de 23.10.2023, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor IMOTRUST S.A. pentru data de 28.11.2023/29.11.2023, conform urmatorului convocator:

 

CONVOCATOR

pentru Adunarile Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor Societatii IMOTRUST S.A. („Societatea”) convocate pentru data de 28.11.2023/29.11.2023

 

Consiliul de Administratie al Societatii IMOTRUST S.A., societate pe actiuni administrata in sistem unitar, cu sediul in Arad, str. Mihai Eminescu, nr. 5, ap. 2, jud. Arad inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Arad sub nr. J02/541/1991, C.U.I. RO 1680630, intrunit in sedinta din data de 23.10.2023, convoaca in temeiul art. 117 din  Legea nr. 31/1990 republicata si modificata, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 si a actului constitutiv al Societatii, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor IMOTRUST S.A.  pentru ziua de 28.11.2023, ora 10:00, respectiv ora 10:30. In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, urmatoarea AGOA si AGEA sunt convocate pentru data de 29.11.2023 in acelasi loc si la aceeasi ora, cu mentinerea ordinii de zi.

Adunarile generale se vor tine la sediul Societatii din Arad, str. Mihai Eminescu, nr. 5, ap. 2, jud. Arad, pentru toti actionarii inscrisi in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 17.11.2023 stabilita ca data de referinta („Data de Referinta”), care au dreptul sa participe la deliberarile adunarilor generale si sa voteze in cadrul acestora urmatoarea:

 

ORDINE DE ZI:

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor:

1.   Aprobarea politicii de vanzare/ inchiriere, precum si listele de preturi privind valorificarea activelor Societatii si stabilirea duratei de valabilitate;

2. Aprobarea datei de inregistrare (propunere: 22.12.2023) si a datei ex-date (propunere: 21.12.2023), conform legii aplicabile.

3. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii cu posibilitatea de subdelegare, pentru a intocmi si semna in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, orice documente, inclusiv dar fara a se limita la hotararile AGOA precum si pentru a face orice alte demersuri/formalitati/operatiuni necesare in fata oricarei autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza a fi adoptate de catre AGOA.

 

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:

1. Aprobarea contractarii de catre Societatea IMOTRUST SA, prin IMOTRUST SA ARAD - SUCURSALA TIMISOARA NORD ONE, de la Banca Transilvania a urmatoarelor credite bancare ce vor fi utilizate in scopul dezvoltarii Proiectului Imobiliar Nord One Brediceanu, aflat in curs de edificare in mun. Timisoara, Calea Circumvalatiunii, nr. 4, jud. Timis, conform PUZ aprobat prin HCL Timisoara nr. 130/2010, etapa 1”:

1.1. Credit pentru investitii imobiliare pentru finantarea/refinantarea in proportie de pana la  70% a Proiectului susmentionat, in limita unei valori maxime de 8.700.000 Euro (“Facilitate 1”) pentru o perioada de pana la 36 de luni de la data semnarii contractului de credit (dar nu mai mult de 24 luni de la data intabularii Proiectului (inclusiv apartamentare).

1.2. Credit – Plafon revolving pentru plata TVA in limita unei valori maxime de 4.000.000 Lei (“Facilitate 2”) avand ca destinatie exclusiva re/finantarea in proportie de 100% a TVA-ului aferent costurilor  Proiectului, pentru o perioada de maxim 24 luni de la finalul lunii in care sunt utilizate, dar nu mai tarziu de data incasarii TVA-ului de la Bugetul de Stat.

2. Aprobarea garantarii creditelor in curs de contractare conform punct. 1 subpct. 1.1. si 1.2 de mai sus si stabilirea garantiilor ce se vor constitui asupra bunurilor aferente Proiectului in favoarea Bancii Transilvania in vederea garantarii facilitatilor de credit mentionate la pct. 1, conform practicii uzuale a bancii finantatoare.

3. Aprobarea mandatarii si stabilirea duratei mandatului persoanelor care sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, toate actiunile si demersurile necesare sau utile in vederea contractarii si garantarii celor doua credite bancare in limitele celor ce se vor aproba la punctele 1si 2 de mai sus, respectiv sa semneze in numele si pe seama societatii a contractelor de credit/acte aditionale la contractul de credit, daca va fi cazul, a contractelor de garantii (mobiliare/imobiliare) precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de credit, contractele de garantie sau orice alte documente (formulare, cereri etc.) care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii bancare, inclusiv pentru instituirea si notarea interdictiilor de instrainare, grevare cu sarcini, inchiriere, dezmembrare si alipire, construire si demolare, restructurare si amenajare asupra imobilelor constituite in garantie.

4. Aprobarea prelungirii mandatului Consiliului de Administratie pana la 30.06.2024, cu posibilitatea de submandatare pentru efectuarea tuturor demersurilor si semnarea tuturor documentelor necesare pentru transferul, cu titlu gratuit, in proprietatea autoritatii publice locale (sau a altor foruri competente) a elementelor de infrastructura cu terenurile aferente (drumuri si retele de utilitati) realizate de Societate, in calitate de dezvoltator imobiliar, in Cartier Via Carmina (Zonele: 1, 2, 3, 4, 5, 6 si 7), loc. Vladimirescu, jud. Arad si Cartier Romana Residence, mun. Arad, jud. Arad.

5. Aprobarea imputernicirii Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii cu posibilitatea de subdelegare, pentru a intocmi si semna in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, orice documente, inclusiv hotararile AGEA precum si pentru a face orice alte demersuri/formalitati necesare in fata oricarei autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza a fi adoptate de catre AGEA.

6. Aprobarea datei de inregistrare (propunere: 22.12.2023) si a datei ex-date (propunere: 21.12.2023), conform legii aplicabile.

            Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social   au dreptul:

a) De a introduce noi puncte pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de AGOA si/sau AGEA. Solicitarea trebuie transmisa in scris, la sediul societatii, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei.

b) De a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari in scris privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA si/sau AGEA pana data de 20.11.2023, ora 12:00. Societatea are obligatia de a raspunde la intrebarile adresate de actionari sub conditia respectarii art. 198 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.

Materialele informative cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi, proiectele de hotarari, formularele procurilor speciale precum si formularele de vot prin corespondenta vor putea fi studiate la sediul societatii din mun. Arad, str. Mihai Eminescu, nr. 5, ap. 2, jud. Arad si eliberate actionarilor la cerere, intre orele 10-14 sau pe site-ul www.imotrustarad.ro incepand cu data de 27.11.2023.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor isi pot exercita dreptul de a participa si de a vota in Adunarile Generale: direct, prin corespondenta sau prin reprezentant cu imputernicire speciala sau generala, conform art. 105 din Legea nr. 24/2017. Accesul actionarilor la adunarile generale se face in cazul actionarilor persoane-fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane-juridice, prin prezentarea unui certificat constatator eliberat de registrul comertului in original, nu mai vechi de 15 zile, din care sa rezulte calitatea de reprezentant legal sau prin reprezentant cu imputernicire speciala sau generala, conform art. 105 din Legea nr. 24/2017.

Imputernicirile speciale sau generale si o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al actionarului reprezentat vor fi depuse in original la sediul societatii sau transmise prin e-mail, la adresa office@imotrustarad.ro cu semnatura electronica extinsa pana la data de 24.11.2023 ora 10:00 mentionand pe plic sau la subiect „Pentru AGOA si AGEA din data de 28.11.2023/29.11.2023”.

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarile Generale a Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta cu legalizare de semnatura de catre un notar public impreuna cu copia actului de identitate sau certificatul de inregistrare al actionarului vor fi transmise societatii in original in plic inchis cu mentiunea „Pentru AGOA si AGEA din data de 28.11.2023/29.11.2023” la sediul acesteia pana la 24.11.2023, ora 10:00.

            In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, facem mentiunea ca pozitia de "abtinere" adoptata de un actionar cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a Adunarii nu reprezinta un vot exprimat.

Procurile sau buletinele de vot neconforme, care nu indeplinesc conditiile legale sau care sunt depuse dupa expirarea termenului mentionat mai sus vor fi considerate nule de drept.      

 

 

Societatea IMOTRUST S.A.

Presedinte al Consiliului de Administratie

Berar Luisa Maria



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.